Keresés

Részletes keresés

MatulA+ Creative Commons License 2009.05.16 0 0 18566
Lehet mégis Szentkirályra kellett volna menned!? :-D
Előzmény: UseR (18565)
UseR Creative Commons License 2009.05.16 0 0 18565
na hát ilyen erstés motorokakadémiára ne menjetek, ez egy rakás semmi volt 40 pénzért :(
Előzmény: UseR (18561)
szipusz2 Creative Commons License 2009.05.16 0 0 18564
Hát elméletileg ez is ellátja a feladatot :)
Már utána szaglásztam kicsit és olyan 40k körül van egy korrekt progresszív rugószett cserélve. Ha fasza lesz, rendben az ár, de ha nem az igazi akkor nyűgös leszek én is...
Meglátjuk
Előzmény: duc (18563)
duc Creative Commons License 2009.05.15 0 0 18563
előző szipusz2 kérdésére ment...
duc Creative Commons License 2009.05.15 0 0 18562
Szia,

20mm hosszú alumínium betétet esztergáltattam bele, a gyári rugó fölé betéve tökéletes lett. A gyári csillapítással nem volt baj, csak az előfeszítéssel. Ezt pedig a közbetét megoldotta... Persze vannak akik nem preferálják ezeket a "sufnituning" megoldásokat, de így 2 ezerből megvan a rugóelőfeszítés. Saját felelősségre.
UseR Creative Commons License 2009.05.13 0 0 18561
köszi ezek nagyon bíztatóak. szombaton erste akadémia még a kawás Hring-napok előtt, a következő ilyen sztkirályira el kell menni mindenképp.

aki megy, annak széles utat :)
Előzmény: MatulA+ (18560)
MatulA+ Creative Commons License 2009.05.13 0 0 18560
Szia!

Van két írás:

<a href="http://www.er6.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=31&Itemid=31" target="_blank">Egyik</a>

<a href="http://www.er6.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=39&Itemid=31" target="_blank">Itt a másik</a>
képeket meg itt találsz
Előzmény: UseR (18559)
UseR Creative Commons License 2009.05.12 0 0 18559
erre úgy elmennék már egyszer... de a szombatot megint összeszerveztem :( ti már úgy tudom voltatok már egy pár ilyenen, írhatnátok róla, h mik zajlanak sztkirályon.
Előzmény: MatulA+ (18558)
MatulA+ Creative Commons License 2009.05.11 0 0 18558
Sziasztok!

Akit esetleg érdekel egy kis oktatás az kattintson ide.
kis_g Creative Commons License 2009.05.08 0 0 18557
én azért ellenőrizném az olajszintet.... meg hogy a hűtővíz nem fogy e, esetleg olajos. Hengerfej tömítés gond miatt erőtlenné válhat a motor, vagy a rossz üzemanyag-levegő keverék miatt nem pörög eléggé, akár túl is melegedhet. ez utóbbi esetben lehet lamda szonda hiba...
Az is kérdéses hogy egyik nap még jó volt másnam meg már így éreztél. esetleg sokat jártál városon kívül és hozzászoktál a sebességhez

Ha van rá lehetőséged menj egy másik er6-tal egy kört és lesz hasonlítási alapod.
Előzmény: Sirak (18554)
MatulA+ Creative Commons License 2009.05.06 0 0 18556
Hozzászoktál a gyorsulásához a gépnek. Akkor itt az ideje kanyarodni, és fékezni is vele. :-D Azééé nekem még tud meglepit okozni.... Imádom a kicsikét! :-D
Előzmény: Sirak (18554)
finlux Creative Commons License 2009.05.06 0 0 18555
mindenkivel így van, egy bizonyos idő után.
Talán a gixer 1000-en és pajtásain ülve nem csorbul ennyire az erő érzete. :)
Előzmény: Sirak (18554)
Sirak Creative Commons License 2009.05.06 0 0 18554
Sziasztok!

Éreztétek már, hogy az amin ültök valami más lett. Mintha vesztett volna erejéből, dinamizmusából. Mintha jobban zúgna, mint ahogy pörögne.
Azért fogalmazok ilyen rejtélyesen, mert én sem értem. Egy pár napja nem érzem azt a motoron, amit eddig. Nincs meg az az érzés mikor lemaradnak mögöttem a szerveim, amikor húzom vissza magam az ülésbe. Nem értem.
Nem ültem erősebb gépen, nem volt sem nagyobb sem másabb élményem.
A kiló méter órát nézve nem veszek észre különbséget, csak az érzet. Nem az igazi. Nem olyan mint régen.
Valaki hasonlót?
MatulA+ Creative Commons License 2009.05.04 0 0 18553

Szasz!

 

Gondolom FI visszajelző lápára gondolsz!? :-D Anno, szerintem én voltam aki panaszkodott ezzel kapcsoaltban. Beszélgettem egy másik ER6-os kollégával, és neki is volt ilyen gondja, aztán nagy nyomozásba kezdett a kereskedés ahol vette a motort, meg minden ilyen dolog. :-D

 

Eredmény: annyira hideg van, volt, hogy a Lambda-szonda nem tudott felmelegedni üzemi hőfokra, így azt érzékelte, hogy hideg még a motor => több benyát ad a rendzsernek => a sok benya nem tud elégni, és már is ott a hibajel...

 

Ahogy írtad ez a külső hőmérséklet emelkedésével meg is szűnt gondolom. :-D

Előzmény: Laci :-) (18552)
Laci :-) Creative Commons License 2009.05.02 0 0 18552

Helló Gabó!Olvastam az F1 problémádról és kíváncsi lennék,hogy sikerült e valamit kiderítened?Azért érdeklődöm,mert nekem is csinált ilyet a motorom,de csak hidegebb időben,most már nem csinálja.Ha van valami ötleted kérlek írj.

Köszi!

Mcemru Creative Commons License 2009.05.02 0 0 18551
rugo csere, meg olaj

vagy a bitubo gyart asszem komplett belsot, ilyen er6 kupas motorhoz, de beallitas kerdese, jo lehet az utcara is, anno megtalaltuk itt a szamat meg mi merre vele, de aztan szerintem senki nem vallalta be :)
Mcemru Creative Commons License 2009.05.02 0 0 18550
ha csak par ezer km-es a gumi, es elegge a kozepen volt a lik, ami nem tul nagy
illetve szakszeruen, hidegen altalaban, gumigombaval javitottak, és hátsó gumi
akkor azt mondom okes, meg hasznald el, de ne nagyon az ellettartam vegeig, max feleig-2/3-ig aztan csereld le
ha elso, akkor en cserelnem...
es allandoan nezd a levegonyomast, hetente legalabb, ha elkezd ereszteni rendszeresen, csere, mert meg1x uazt a likat javitani mar akkora kratert csinalnak bele h soha nem lesz jo
es ne versenypalyazz vele szinten , meg a kozlekedes se 200-al tortenjen
cressida77 Creative Commons License 2009.05.02 0 0 18549
Sziasztok,

Akit esetleg érdekelne, van néhány gyári alkatrészem ER6N/F-hez:

Kipufogó dob, 1000 km-t futott, jó állapotban. Hátsó sárvédő + rsz.tábla tartó + hátsó indexek és visszapillantó tükrök (N-es), 100 km-t futott, kifogástalan állapotban.
Tel.: 06202500038

Üdv,
cressida
UseR Creative Commons License 2009.04.28 0 0 18548
a méretet le is tudod mérni magadon. a kemény műanyag alja a legalsó csigolyádnál kell legyen, a teteje meg nem lóghat ki a vállaid vonalából, ahol a nyakadon van a "sweet spot" egy melegvizes zuhanykor :-) talán a harmadik csigolya (a biosz nem az erősségem).
Előzmény: MatulA+ (18547)
MatulA+ Creative Commons License 2009.04.28 0 0 18547
hm... Köszönöm! :-D

tehát nincs még gerincprotid, és most vettél kabátot... :-D Akkor tök egyszerű, szülinapodra kérsz egy gerincprotit. Szerintem a felső képen szereplő UFO pont meg is teszi. Egy dolog van, amit Zsoltee is írt már. Fel kell próbálni, mivel a méretnek rendesen passzolnia kell. :-D Többit meg bízd a ruhára! Ha a felsőt választod, akkor szerintem simán alá fog férni, még akkor is ha most feszesen tudod felvenni a kabátot.

Gumi kérdéssel kapcsolatban még mindig várom Mcemru véleményét... :-D
Előzmény: Sirak (18545)
zsoltee77 Creative Commons License 2009.04.27 0 0 18546
nekem is UFO van, bár nagyobb, mint a képen. nekem cordura kabátom van, és ha kiveszem a gyári szivacs gerincvédőt, akkor befér alá. hogy neked befér-e a bőrkabátba, az csak egy próbán derül ki. egy jótanácsot azért adnék. több méret van, és nehogy hosszú legyen, mert az nagyon gáz, inkább rövidebb legyen, mint akár kicsit is hosszabb. az alja eléri az ülést, a teteje meg a nyakadat zavarja majd. én is ajándékba kaptam, és többszöri használat után vált világossá, hogy a kisebb is elég lett volna. az enyém 175-185cm-ig jó, na most én vagyok olyan 182-183 talán, és mégse passzol, szóval ezt is fel kell próbálni, látatlanban megvenni ugyanolyan rizikós, mint egy cipő.
Előzmény: Sirak (18545)
Sirak Creative Commons License 2009.04.27 0 0 18545
Köszönöm MatulA+!

Tudtam, ha valaki reagál, te biztosan fogsz. Kérdésedre sajnos nem a válaszom, még nem próbáltam a kabátot teknőccel, a téma azért kényesebb, mert a család érdeklődik minek venném hasznát így a közelgő szülinapom alkalmából. Innen a gerincprotektor ihlet. Ha már a tippet rájuk tukmálom, legalább az ajándékozás örömét rájuk akarom hagyni, minthogy sem én vegyem meg.
Az egyik az ufo, ha már a vékonyabb fajtákra hajtok, a másik véglet pedig egy masszívabb, a "minden mindegy úgyis tágul" alapon. Csak nehogy az legyen, hogy bolerókét hasítok majd vele.
Előzmény: MatulA+ (18544)
MatulA+ Creative Commons License 2009.04.27 0 0 18544
Szia!

Gumi: Egy srác Z750-el használ egy javított gumit, ami defektes volt. Szóval a lényeg, hogy ha rendesen megcsinálták akkor valszeg nincs vele semmi gond.
Majd azért remélem Mcemru is véleményt alkot!?

Ruha: fel is próbáltad gerincprotival, vagy csak ránézésre lesz kicsi!? :-D Szerintem a bőr gúnya nagyon sokat fog tágulni, így alá fog férni a teknőcöd. :-D
Nekem Kodrura van Hein Gericke tipus. Majd eccer azért szeretnék bőrt, de ez helyett is kellene egy jóval szellősebb kabát. Ez ami nekem van kora tavaszi, és késő őszi, téli kabárnak tudnám nevezni. Semmi esetre sem nyárinak...
Előzmény: Sirak (18543)
Sirak Creative Commons License 2009.04.27 0 0 18543
Sziasztok!

Két kérdés miatt hánykolódom álmatlanul mostanában, amiben jól jönne egy-két okos tanács.
Minap defektet kaptam, amit csak esztétikailag, a gumi futófelületének közepéből rám mosolygó csavarfejből észleltem. A harmadik szervizben vállalták, mert senki nem garantálta a javítást (mondták új gumi), de végül a maxxpoweri főnök rutinszerűen utasította szerelőjét a munkára. Volt aki azt mondta "nem gáz, hisz nem cserél mindenki defekt után gumit", és hallottam olyat is, hogy "inkább nem eszem abban a hónapban, de új gumi kell". Ez az első dilemmám.

A másik, pedig szerelés közben, először csak az időt akartam elütni, de végül, ha gumit nem is, de vettem egy bőrkabátot. A gondom az, mint ismeretes gyárilag a gerincprotektorok elég gyenguszok, így dukál valami megoldás. Viszont így ránézésre, nem biztos, hogy a teknőc alámegy, és egy normálisabb betéthez is meg kell operálnom a bélést. Találkozott már valaki ilyen problémával? Vagy ne tököljel, erőltessem be alá a teknőcöt, aztán majd betörik a kabát. (apropó, kinek milyen típus vált be?)

Köszönöm

M
zsoltee77 Creative Commons License 2009.04.26 0 0 18542
pofás jaja, de kb össze lapátolták a dizájn elemeket a konkurenciától. nagyon kreatív..
Előzmény: technoid22 (18541)
technoid22 Creative Commons License 2009.04.25 0 0 18541
megjelent a Yamaha új XJ6-osa... pofás modell, egyértelműen az er-6n konkurense.
(http://totalbike.hu/tesztek/yamahaxj6/)

pofás masina, de azért a kipufogó formaterve (meg a hátsó lengővillaé is) elég gyengus lett... legalábbis szerintem.

XJ6


ER-6n


persze ízlésen kár vitatkozni...

zsoltee77 Creative Commons License 2009.04.24 0 0 18540
a wilbers árul szettet az elejéhez, azt érdemes bele tenni, mást nem. ez a wilbers progresszív rugót tartalmaz, így a finom hibákat elnyeli, de nem esik össze egy kemény fékezéskor és nem szitál az eleje kigyorsításkor kanyarban. (nekem a ringen néha beszitált, és a kanyarba fékkel beesve se volt valami hajdejó az első futómű, viszont ritkán ringezek, szal egyelőre marad a gyári...)

a fékezésnél való össze ülésre részleges megoldás a hátsó fék preferálása. azt használva nem ül össze az eleje, normálisan közlekedve pedig elég a hátsó fék. én így használom tavaly óta, és van még egy előnye. ezeken a szar utakon nem kopik kagylósra az első kerék, és nem kezd szitálni az eleje elengedett kormánynál. az gyári első gumi 12000 környékén már szitált, mert csak első féket használtam. most van a második gumiban 18000 és semmi ilyen jelenség nincs. a gumicsere után kezdtem el hátsó fékkel közlekedni.
Előzmény: szipusz2 (18538)
MatulA+ Creative Commons License 2009.04.24 0 0 18539

Igen van olyan kolléga. :-D Nem mondom el, hogy nekem nem gyári a rugó, és azt sem mondom el, hogy Öhlins van benn.

Sőt azt sem mondom el, hogy NE cseréltess benn! Hidd el jó a gyári! Nekem sajnos azóta vannak gondok az első telóval amióta hozzá piszkáltak. Most van benn 41xxx valahány kili, és sajnos azt hiszem szimmering cserés lesz a telószárakon. Lehet, komolyabb fékezésnél össze csúszik, de legalább akkor jobban már nem tud. :-D

 

Ha a hátsó telón csak egyet keményítettél, akkor mindenképen felejtsd el a rugó cserét. Szét fogja verni a kezed, csuklód. Az igaz, hogy határozottabb lesz a fék, és tényleg egyből érezni fogod, hogy fékezel, de tapasztalatból tudom, hogy nem éri meg... Nekem a hátsón csak egyet lehetne már keményíteni a legkeményebbhez, és így okka a dolog.

 

Az Öhlins volt valamikor 2006-ban 40.000.-

 

Nekem ez a véleményem. Vannak amúgy komplett villa belsők (nem csak rugó), szerintem ha itt rákeresel a topikban, akkor volt már ez a téma, nagyon régen.

Előzmény: szipusz2 (18538)
szipusz2 Creative Commons License 2009.04.24 0 0 18538
Valaki közületek cserélt már rugót, olajat az első villában? Én 95kg vagyok és egyre inkább úgy érzem, hogy nem mindig tud megbirkózni a feladattal a villa, ráadásul idén már szeretném magam mögé ültetni a párom is, aki 55kg... Erősebb féknél szinte teljesen beül és és a hétköznapokban is kirugózza az út kb. 80-85%-át.
A hátsót most a gyári beállításnál egyel keményebbre tekertem, az így jó.
UseR Creative Commons License 2009.04.20 0 0 18537
saját, de azért nem volt egy BMW advanced training.
a verda elsőkerekes, de hát egy M5-össel mindenki tudna driftelni :)
Előzmény: MatulA+ (18536)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!