Na megfutottam a helyi fiatot.Zárás előtt épphogy beestem.Vittem a cikkszámot(jót) amit adtál.Gyerek értetlenkedve nézett,mi az a pollensz.fedél.Elvileg ő az alkatrészes,őhozzá küldtek.Mondtam mindenképp ez a cikkszámu alkatrész kell.Képet nem tudott mutatni,forgalmiért meg nem mentem vissza kocsihoz.Erre ő ...megrendeli,de visszaküldeni nem tudja....mondja nekem.Én meg magamban ha jó átveszem,ha nem otthagyom neki ugyis.Abban egyeztünk meg,ha a napokban megjön sms-t küld.Hát jó kis fiatos kálvária keveredett számomra....totál analfabéták(lehet hentesből lett alkatrészárus ).
Jaa a lényeg 4100lesz gyári original ricambi. (csak aztán azt is hozassák).
Mondanám h vidd be a gyári cikkszámot egy Bárdiba, de a rendszerük erre a cikkszámra -hibásan- pollenszűrőket hoz le, így félő hogy azt is hoznának helyette :( Mondjuk max a postát tudnád megspórolni velük.
Ma vettem észre hogy nemigazán tol levegőt a szélvédőre a befuvó.Rálestem alul,és a pollen fedő teteje teljesen ki volt bukva.Nézegettem,de ennek nem ilyennek kellene lennie.Erősitsetek meg benne.Ez a teteje felül :
Ha nem jó tudnátok cikkszámot,vagy beszerzési forrást a pollen zárófedélről??Aut.bolt jobb lenne van helybe egypár. Bárdi...unix...láng...
Az a 4 e nem is sok.(sajnos)Fiatéknál jóval több lett volna.:(
Nekem a PII-n az én hibámból világított a légzsák kontroll. 6e-ért "ütötték ki " Fiat szervizben kb.12 évvel ezelőtt.A Grandét ismerősöm csinálta egy kézfogásért:)
Igen,ez lett.Hiába bujtam mindenhol a trükkök után,egyszerüen grandéhoz nem létezik a gyári programon,kiolvasáson kivül egyéb trükk.Amivel otthon gombokkal visszaállitható lenne. Más kocsikon azért megoldható.Függetlenbe vittem,kb 10p.Kértem a benne levő hibakódok törlését is: nem volt. 4e.volt a vége számla blokk minden nélkül.
Jah a 30e. eltörlése sem lehetséges....pedig kértem végleges kivételét.(csak lefele módositható ).
Sziasztok!
Mitől van az, hogy gázadás -közben, 1500-2000 fordulatig szinte nem is tudom milyen hangot ad az autó. Olyan öblös, fura hang. Kicsit rezonálós. Üresben, gázadásnál nincs semmi, csak 1-es 2-es 3--as sebességben gyorsításnál az említett fordulatszám tartományban. Esetleg valakinek volt már hasonló? Mi a gond?
Pedig az elsők aljában tud megállni jobban a nedves sár. Sőt jobb oldala jobban,a sok nagyobb kátyuk és viztócsák miatt.Kb:130e.Nem vészes,könnyen cserélhető.(rugóösszehuzó nemárt).De nem megszokott,mint pl a fordoknál.Ott pattannak dögivel.