Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2019.05.08 0 0 5416

Mert nincsen.

Előzmény: stuhlika (5415)
stuhlika Creative Commons License 2019.05.08 0 0 5415

Sziasztok!

 

Segítségeteket szeretném kérni, hogy honnan lehet beszerezni gyári Kymco alkatrészeket? Foglalkozik esetleg valaki itthon gyári alkatrészek beszerzésével? Kymco Grand Dink 125 lenne az alany és berugótengelyre lenne szükségem. Hazai webshopok kínálataiban nem találtam. 

Köszönöm!

pepike02 Creative Commons License 2019.05.08 0 0 5414

Udv.

 

a napokban nezegettem mi lehet a kulombseg a ket moci kozott.

Azt vettem eszre, hogy a kicsinel ha lenyomom a berugo kart lassan, akkor lehet hallani a dugattyu szuszogását.

Tehat van kompresszio.

A nagynal viszont ez a hang hiányzik.

Vettem egy tesztert, talan ma meg is erkezik, megnezem mekkora a nyomas a gyertyanal.

Csak remenykedni merek, hogy ha a gond ott van akkor olcson javithato lesz.

Ha megse lenne a kompresszios ertek 100-200 kozott (azt olvastam jo motor eseteben ennyinek kell lennie a kompressziónak), akkor az esetleg dugattyúval kapcsolatos hibára utal?

 

Koszi

 

Előzmény: Szere28 (5413)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.04 0 0 5413

Azt tudom még mondani neked h a szivocsonkbol jön a vákum. utána egy eloszto az most mind1 h 3 vagy 4es eloszto. Az elosztó csak egy eloszto minden járatnak szabadnak kell lennie benne. A gumicső meg csak gumicső. Ha nem reped vagy szakadt akkor jó. Minden gumicső ahová megy meg kell nézni nem ereszt e. Ha nem akkor és minden egyes egység jó akkor nincsen ott hibba és másholl kell keresni. 

 

Előzmény: pepike02 (5411)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.04 0 0 5412

Udv!

Én igy nem tudom mivel nem látom. Vannak dolgok amit nem lehet leirni azt látni kell. Én ilyen esetekben bevetem a kézi vákumpumpát az nem hazudik.

 

Előzmény: pepike02 (5411)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.04 0 0 5411

Szia,

Akkor felre erthetoen irtam..

 

Ha leszedem a tomlot arrol a szurorol es ott szivom meg, nincs vacuum.

Ha visszateszem, es kozvetlenul az elosztonal szedem le ugyanazt a csovet es beleszivok az elosztoba, ott sincs vacuum.

Viszont ha ezt is visszateszem, es leszedem barmelyik masik csovet, akkor ebben az agban is van vacuum, meg mindegyik masikban is.

 

Nemertem...

 

Lehet hulye vagyok, de nem ertem.

Előzmény: Szere28 (5410)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.04 0 0 5410

Udv!

Mert mondjuk tönkre menet a membrán a kipufogógáz vissza vezetöben ?! intasd ki a rendszerből és ha akkor helyre áll a rend akkor ott a hibba. Csere és utána jó lesz ha az a rossz. Vagy aminek nem vagyok a hive leszerelni és ledugozni amit kell.

 

Előzmény: pepike02 (5409)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.04 0 0 5409
Nos meg nem csereltem csoveket eloszor megprobaltam rendesen raszoritani a
bilincseket.
A gondom egyetlen aggal van...

Az amelyik az elosztobol megy le kipufogo visszatero szurojehez.

Ha leszedem a csovet a szurorol, megszivom nincs vacuum.
Ha a masik oldalon az elosztonal szedem le es csak beleszivok az elosztoba ott sincs vakum, persze az osszes tobbi cso a helyen rendesen.

Ugyanakkor ha visszateszem ezt a csovet, es barmelyik masik csivet szedem le es bele szivok, ebben is es minden masikban is van rendes vacuum.


Ez miert lehetseges?
Előzmény: Szere28 (5407)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.03 0 0 5408

Te hallod ha ennyire tudod a dolgokat akkor mi az isten nyilának kérdezgeted tölem. Old már meg a dolgokat és ne tegyél fel olyan amatőr kérdéseket ami arra utal mindha még életben még csak kivülről láttál volna motor de most fejedbe vetted h majd majd én megcsinálom mert nem lehet az olyan nehéz. 

Előzmény: piadone (5405)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.03 0 0 5407

Udv!

Nem vagyok se látnok se josda h miért lustult el a motorod. Az nagyon sok minden következménye lehet. Akár a hajtásodban adodó hibák. Ott aztán bármi lehet. A variátorok kopotságán a gürgöig a szijig A kontraszt rugoig bármi. Én szerelő vagyok és ha láttom tudom ha széttudom szedni meg tudom nézni. Ha az ember magának szereli a motor akkor magadnak is kell rájönni mi leheta gond. Ne várd h megmondják vagy megjosolják mi lehet mert bármi lehet ami a motor és a hajtáson belül van.         

Előzmény: pepike02 (5406)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.03 0 0 5406

Pizza futarkodom vele, amikor megvettem, akkor meg viszonylag jol huzott. Aztán elkezdett egyszercsak dadogni amikor a gazt ráhúztam. gondoltam talan koszos a karbi, hat szétszedtem kipucoltam.

lett allitva a levego csavar es alapjarat is. (lehet nem sikerult jol)

 

mindenestre ez a lustasag azóta van. 

 

Es a 125cc nek mennyi lehet a plafon?

Előzmény: Szere28 (5404)
piadone Creative Commons License 2019.05.02 0 0 5405

Szerintem egy kis szövegértelmezési problémád volt ez esetbe! Ugyan is nem írtam azt hogy vákuum kell a karbiba! De ha az a kis szellőző nem lenne rajt akkor biz lenne benne és valóba nem tudná kiszívni a benzint! lásd üzemanyag tartály azon is van szellőző!

Előzmény: Szere28 (5402)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.02 0 0 5404

Egy 4T motorbol ami 50ccm nem igen lehet kicsikarni 70-75 km/h. Vagy is ki lehet mert az én kina szarom tud annyit sik uton de egy évszázad mire eléri ezt a sebességet. Elöször is ki kell inktatni a gyujtásbol a fordulatszám tiltást. A variátorodra nem tudok mit mondani mivel nem láttom milyen fostásaid vannak meg ilyesmi. Nem tudok neked segiteni ebben. Nézeges a googlen a variátor müködési elvét nagyon szép animáciok vannak. Nekem nincsen türelmem neked most elmagyarázni mindent. Ha meg görgövel akarsz játszani vegyél egy gramolot és egy rakás görgöt és tapasztald ki melyikel jobb a motorod ez csak igy müködik. De egyet elmondok nem fogsz sokat elérni vele akkor sem ha egy vagyot elkölteszrá mert egy 125 ccm motor ugy is jobb lesz. A ccm nem potolja semmi és fogyastásod is elszál. bolt járáshoz van ez nem pedig azért h száguldoz. Egy 400 -500 ccm robesz folyast 4-5 litert százon kb annyit fogyaszt egy 50 ccm felhuzot gyösz és akkor is fényévekre van azokhoz képest mind teljesitménybe mind sebbeségben. 

Előzmény: pepike02 (5403)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.02 0 0 5403

Azt hiszem egyszerubb, ha kicserélem az osszes vacuum csovet, meg bilincseket. Utana mar az a resz biztosan jo kell legyen.

 

A kerdes, mi a kovetkezo pont, ha azutan se indul?

 

Illetve a jelenleg mukodo kisebbnel tapasztalom, hogy elegge nehezen es lassan gyorsul fel.

 

Tudnal tanacsot adni, hogy mit kell ellenorizni, kicserelni, ahhoz hogy rovidebb út megtetelevel eltudja erni azt 60km/h-t?

 

Illetve 49 kobcentis motorból lehet e kifacsarni tobbet, 70-75km/h-t karosodas nelkul? Vagy mar ez is jo?

 

Olvastam, meg lattam videokat arrol, hogy valami gorgoket cserelgetnek benne es attol gyorsabb lesz, de ezek par grammos gorgok, ugyan nem ertek hozza, de nem hiszem hogy szamot tevo kulombseget okozna 1-2-3 gramm.

 

 

Előzmény: Szere28 (5400)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.02 0 0 5402

Udv!

A karbiban belül miért kéne vákum? Oda olyan nem kell mert akkor nem tudná kiszivni a motor a benyát a karbiból ha egyforma a nyomás. A nyomás külömbségtől mozog a benzin a karbin belül. Az csak egy szelöző cső. Ej ej tinó nem sokat tudsz te a motorokrol és müködési elvekről. 

 

Előzmény: piadone (5401)
piadone Creative Commons License 2019.05.02 0 0 5401

"Illetve meg a karbin van egy fekete rovid kis meghajlitott muanyag pipa, annak mi a feladata?2 Szellőző hogy ne legyen vákuum a kabiba!

Előzmény: pepike02 (5399)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.02 0 1 5400

Nem egyforma a két motor még akkor sem ha ránézésre egyformának tünik. Ha a karbira tettek egy membránt amit vákum mozgat az nem azért tették oda mert nincsen funkcioja? Mind mondta az a membrán a karburátor müködését befolyásolja és ha az nem müködik nincsen teljes gáz vagy is van de nem fog ugy menni ahogy kell. Nekem ezek dolgok ellenörzése és javitasa kb 5 perc mert annyira egyszerü szerkezet még igy is. Igaz nekem könnyü mert képzet szerelő vagyok.

Udv!

Előzmény: pepike02 (5399)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.02 0 0 5399

Nem, dehogy.

Persze hogy azt szeretnem ha beindulna.

Csak szeretnem megerteni, a mukodesi elvet, hogy mi a kulombseg ket teljesen azonos gyartmanyu, csak a motor hengerurtartalomban,

kulsoleg egyetlen vacuumcso miatt maskepp kinezo, vagy mukodo karburatorban es a legszuro mereteben kulombozo motorkerekpar kozott. 

 

Es persze, nem feltetlen logikus gondolkodas, de ha a bonyolult rendszert leegyszerusitve, kiiktatjuk azt ami nem (feltetlen) kell akkor a lehetseges hibak szama is csokkentheto.

 

Illetve meg a karbin van egy fekete rovid kis meghajlitott muanyag pipa, annak mi a feladata? Szinten csak ennel a nagyobb motornál.

 

Koszi

 

 

Előzmény: Szere28 (5398)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 5398

Üdv!

Most erre mit mondjak. Te most javitani akarsz vagy taknyolni? Mert bármit ki lehet iktatni csak szerinted amit gyárilag oda szereltek azt disznek tették oda?! 

Udv!

Előzmény: pepike02 (5397)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 5397

Es ki lehet iktatni ezt az agat?

 

Ugy ahogy a masik kisebb motoron van?

 

Csak mert ha jol vizsgaltam, pont ez az ag az ahol nincs vacuum, ha a cso karbi feloli veget szivom.

 

Az erdekes az, ha visszadugom a csonkra, es pl leszedem a manifolrol a csovet es azt szivom ott meg jo. Pedig total ugyanaz az ag, csak van a ket cso kozott ugye egy T idom.

Előzmény: Szere28 (5396)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 5396

Egy membrán van alatta és a motor keverék szabályzásában van szerepe. Azért mert jó a cső és nem repedt attol még szivhat falsot elég sok helyen. kell egy vákum teszt neki h kiderüljön h hol van lyuk. 

 

Előzmény: pepike02 (5395)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 5395

joo, igaz. Vacuumos benzin csap.

 

De hiaba keresem minden cso csatlakozas jo. 

a csovek nem torottek, nem repedtek.

 

Esetleg megtudnad mondani, irni mi a szerepe annak a csonek ami a karbi felso reszehez csatlakozik?

Van egy ugyanilyen masik motorm az 50 kobos, annak a karburatoran ugyan ezen a helyen csak zaro sapka van. itt pedig vacuum cso csatlakozas.

 

Mi a kul?

 

Koszi.

Előzmény: Szere28 (5393)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 5394

Irtam

Előzmény: MZoli60 (5392)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 5393

Udv!

Ebben benzinpumpa? Miért a tank lejebb vagy mind a karbi? Mert ha fen van akkor akkor csak egy vákumos benzincsap van. Azokkal a vákumcsövekel semmi gond tipukus kinai motor. Ha nincsen vákum hát keresd meg holl tud fals levegőt szivni.

 

Előzmény: pepike02 (5390)
MZoli60 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 5392

intruder800@freemail.hu

Előzmény: Szere28 (5388)
MZoli60 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 5391

Az a helyzet, hogy (cinghia transmissione _controllare ogni 6000 km e sostituire ogni 18000 km ) ez a helyzet, ezt bizony cserére írja ki minden18000km-nél , de köszönöm a baráti aggódást, én is jobban örülnék hosszabb periódusnak, de itt ez van.

Előzmény: Móncsa (5385)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 5390

Sziasztok,

 

Tudna valaki segiteni kinai robogóval kapcs?

 

Sym Jet 4   /125 kobcenti.

 

Valaki eltudna magyarazni a vacuum csovek feladatat es szerepet ennel a típusnál?

Tul sok a vacuum cso (szerintem) es nincs bennük vacuum. A motor nemtudja mukodtetni a benzin pumpat. 

Az onnan jovo cso 3 fele van osztva, egy megy a karbiba, egy abba a csobe ami megy a motorba a karbibol, egy pedig a talan vacuum pumpaba.

 

A benzin pumpa pillango szelepe jo, az a vacuum ag jo. A masik ami a "MANIFOLD-ba" megy szinten jo

Valahol a harom agu eloszto utan veszik el vacuum, pedig a csovek jok es a csatlakozasok is. pontosabban abban az agban ami a karbiba megy bele. abban nincs vacuum.

 

Es igy nem indul be a moci, A karburatort kitisztitottam elvileg azzal gond nem lehet, a gyertya szikrat ad. 

De megse indul a jargany.

 

Ha valaki esetleg erti, tudja mi lehet a gond, kérem irja meg.

 

Koszi

Szere28 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 5389

Udv!

Abbol is megcsinálhatod de akár vannak cégek aki méret pontos klingelit tömitést gyártanak neked hozzá a régi alapján vagy fedél minta alapján.

Udv!

Előzmény: csoppika (5386)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 5388

Gyere átt megnézhetjuk. Adj egy mail cimet ott megadom hová kell jönni és megbeszéljük mi a gond szerinted és h tudjuk orvosolni. 

Előzmény: MZoli60 (5383)
csoppika Creative Commons License 2019.05.01 0 0 5387

Már félrebeszélek...(kár volt tegnap inni...) szóval super 9...

Előzmény: csoppika (5386)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!