Sok minden létezik, az alin pl. láttam olyan olcsó 2 DIN rádiót amihez opcióban lehetett az "universal" helyett ISO kábelt kérni, ha egyáltalán az MK1 olyan. A típussepicifikus rádióknál ez a csomag része.
A kínaiknál kutakodjál egy kicsit, de nem vagyok benne biztos, hogy akarsz még 3 hetet várni egy kábelre.
....közben ahogy nézelődtem volt olyan változat a 6000 rds eon-nak ahol volt AUX rész.
Kár, hogy ez enyémen nincs, akkor csak 1 átalakító kéne aminek az egyik vége jack és már lehetne is rákötni a telefont hogy "normális" minőségben szóljon a zene és nem kellene szétfaragni semmit.
Addig oké hogy magát a rádiót biztosan faragni kell a konzolba de vajon mi a helyzet a csatival? Mert ha azt is cserélni kell akkor villanyszerelőhöz is el kell vinnem.
Esetleg a gyári és e között (már amennyiben eltérő) létezik valami átalakító hogy ne kelljen forrasztgatni?
Kis segítséget kérnék.Napokban vásároltam egy 2019-es Focust. A menü angol, ami engem nem zavar, de , ha lehet magyar menüt tenni rá, érdekelne.Hol, miképp? A másik, ülésfűtést hogy és hol lehetne bele teteteni?) Köszönöm, ha valaki segít.
Tavaly télen a hidegben nagyon nehezen melegedett be a gépezet napi 15 km ingázás a városba oda-vissza, amiből 10-12 km-en keresztül jó, ha elérte a 60-70 fokot a víz, mire elértem a célt ment fel kb, 90-re (belső fűtés hidegre volt állítva).
Elvittem szerelőhöz, aki kicserélte a termosztátot, (ez megtörtént mást viszont nem cserélt) a mostani januári hidegekben veszem ismét észre, hogy megint nem melegszik a verda rendesen...
Teljes hűtő előtti rész letakarás kartonnal megtörtént, de szinte semmi változás sem történt.
P2176 Throttle Actuator Control System - Idle Position Not Learned
Telente szokott előjönni, általában januárban és általában kétszer. Mi generál ilyen hibakódot? Gondolom a motoron kívül van ott egy potméter és arra panaszkodik, de lehet a sötétben tapogatózok.
Egyelőre inkább csak kellemetlen, mikor kidobja (érdekes módom hol speed limit hol engine falióra társaságában) hagyom egy kicsit melegedni, leállítom, letörlöm a hibakódot, gyújtás le, indítás és már rendben van. De azért jó lenne elejét venni annak, hogy majd eccer jól ottmaradjak valahol jó messze egy ilyen hiba miatt, mert a speed limit módban az autó használhatatlan.
Ilyen van a videón is. Úgyhogy ehhez először valami szerszámot kell faragni aztán ha kijött akkor a sima 2 DIN-es fejegységet belefaragni.
Lusta vagyok rákeresni, de sztem ehhez már nem is nagyon van típusspecifikus kiadás, szal faragni kell. Hogy mennyit az majd akkor derül ki ha meg tudtad nézni közelről.
Valahol azt olvastam, hogy az a váltó egy kalap f.s, nem véletlen hogy a 4-es Focus-ban már Aisin váltó van (amerikában állítólag be is perelték a Ford-ot emiatt a váltó miatt).
Valószínűleg valamelyik első ajtózárban lévő mikrokapcsolód szarakodik.
le kellene kötni ideiglenesen a jobbosat,ha marad a hiba akkor a balosat.
A 2x gombnyomást ki tudod kapcsolni: kiszállva csukd be az ajtót és egyszerre tartsd benyomva a nyitó és a záró gombot kb 5másodpercig. Ekkor az indexek villannak és egyből fogja nyitni 4 ajtót.
Sziasztok.Focus 1.8tdci 100 le-s kombi abs problémával kapcsolatban kérnék segítséget.Az abs illetve a kézifék visszajelzö világít folyamatosan.Diagnosztikával lett nézve több szervizben gyári diaggal is,nem volt kommunikáció a diag és az abs rész között.A legutóbbi diagnál a bal elsö kerék hidraulika vezetéknél jelzett problémát.Az abs biztosítékokat néztük cseréltük abs jeladók kimérve és cserélve is lettek tegnap kicseréltük az abs kockát is a rámenő kábel csatlakozást is ellenőriztük szakadás nem látható.A hiba nem szünt meg ha valakinek van ötlete a hiba okára írjon. Köszönöm.
Sziasztok, találkozott már valaki mk1 autónál, olyannal, hogy random lezár az autó? Mindegy, hogy menet közben vagy csak egy helyben, járó motorral, vagy csak szimplán miután ki lett nyitva. Kicsit bosszantó, hogy beindítom, becsukom az ajtót amíg mondjuk letakarítom az autót a jégtől, hótól, majd az autó gondol egyet és kizár... Olyankor pótkulcs stb stb. Találkozott már valaki ilyennel?
Valamint nálatok is úgy működik az mk1 távirányítós nyitás, hogy egy gombnyomás a vezető ajtó nyitása, még egy gombnyomás az összes?