Keresés

Részletes keresés

Hamster Creative Commons License 2015.11.22 0 0 86964

Pörgős egy hétvégém van feltöltésileg, de sebaj! Régen nem sikerült villamosos képeket találnom a Bem rakpart Batyitól északra eső részéről, most majd csináhatok magamnak. Igaz, nem az Elvesz(t)ett sínekhez, de jobb is így :)

 

Hamster Creative Commons License 2015.11.22 0 0 86963

És akkor még egy kis néznivaló: az egyik kedvenc aprósüteményemről elnevezett város villamosai! Is.

 

Linz tömegközlekedése 2014 novemberében
Hosszabbítottak, összekötöttek, újítottak!

Hamster Creative Commons License 2015.11.21 0 0 86962

Még múlt héten kezdtem el egy dalt írni - ma folytatni akartam, de miután hatodszorra is elcrashelt a zeneszerkesztő, azt kell gondoljam, hogy az Univerzum nem akarja, hogy befejezzem. Vagy hogy lemixeljem legalább a membránrezgető csúcsokat. Pedig képzeletben a klipet is megcsináltam hozzá: egy vas és acél bolygón repülünk a felhőkarcolók fölött, amikor hirtelen üldözőbe vesznek a gonosz robotok, és menekülésként kénytelenek vagyunk zuhanásba átmenni, át a felhők közt... :)

 

https://soundcloud.com/hamsterhamster2002/running-into-the-night-heavy-synthpop

Hamster Creative Commons License 2015.11.20 0 0 86961
Hamster Creative Commons License 2015.11.20 0 0 86960

Baustellenlinie. Elvileg két pézúgnak is kellett volna rajta lennie az R-ek mellett, de csak egy volt. Meg kellett ezt is becsülni.

Előzmény: vrobee (86959)
vrobee Creative Commons License 2015.11.19 0 0 86959

38??? Az meg vaszizdasz?

Előzmény: Hamster (86957)
division by zero Creative Commons License 2015.11.19 0 0 86958

Lájk :-)

Előzmény: Hamster (86957)
Hamster Creative Commons License 2015.11.19 0 0 86957

Mer' szép a hangja :)

 

mestska Creative Commons License 2015.11.18 0 0 86956

Szerintem Kisújszállás és Karcag sosem volt MD-tanya, nekem legalábbis nem rémlenek. Ladány lehetett az, onnan nekem is rémlik.

Előzmény: vrobee (86953)
mestska Creative Commons License 2015.11.18 0 0 86955

az IC-k talán 94-ben jöttek be a 100-as vonalra, nem vagyok ebben biztos. Abban viszont igen, hogy előtte péntek/vasárnap a Budapest - Törökszentmiklós távot szinte mindig kinn az előtérben utaztam végig az említett hosszúságú vonatokon, az IC-k megjelenésével normalizálódott a helyzet.

 

A leghosszabb vonat, amivel itthon mentem, az talán 20 kocsis volt, nem fért be a peronok mellé és az egyetlen péntek délutáni vonat volt egy sztrájk alatt Cegléd felé.

Előzmény: Hamster (86948)
Hamster Creative Commons License 2015.11.18 0 0 86954

Plehács - ex-ČD 242 Kelenföldön

Épp a világ megváltásáról (de lehet, hogy csak a P. Boxról) beszélgettünk Almár Ákos barátommal a "spotterdombon" - azaz a kelenföldi 14. és 15. vágány közti peronon - , amikor egy fura színű, öreg formájú, de modernül hideg (LED) fényekkel világító mozdony vontatta[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

vrobee Creative Commons License 2015.11.17 0 0 86953

hát akkor marad Kisújszállás, Karcag, Püspökladány... Amikor én arrafele rendszeres utas voltam, akkor már leginkább csak Debrecenből jártak MD-k, de talán Ladányból még halványan rémlik... ha nem is rendes motorvonat, de piros kocsi.

Előzmény: Hamster (86951)
Hamster Creative Commons License 2015.11.17 0 0 86952

Nincs építkezés KGST gépsárkányok nélkül (bónusz versenyző: VW T2)

A sok síndöcögény után kell egy kis gumikerék, de azért ne menjünk messze a vágányoktól, mert a furcsán egzotikus gépjárművek se teszik :) A Kalef átépítésén szorgoskodott ez a söprűs-locsolós(?) IFA is. A nyári balatoni vonatfotózások során megállapítottam, hogy[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Hamster Creative Commons License 2015.11.17 0 0 86951

Nyilván nem, mert Debrecenben ez még a 2000-es évek közepéig megmaradt - de nem is Szolnok. Bensőségesebb hangulata volt, nem az a nagyüzemi, mint ennek a két helynek :)

Előzmény: vrobee (86949)
Divrotcé Creative Commons License 2015.11.16 0 0 86950

Szolnok? (Szentes, Kiskunfélegyháza felé?)

Előzmény: vrobee (86949)
vrobee Creative Commons License 2015.11.16 0 0 86949

Tényleg, régóta foglalkoztat: az hol lehetett a debreceni vonalon, ahol állandóan az a feeling volt, hogy megállunk, és jobbra is meg balra is MD-k állnak. '96-ban volt, és utólag kicsit meseszerűnek is tűnik.

 

Gondolom, nem Debrecenre gondolsz. Az a 90-es évek elején ilyen volt.

Előzmény: Hamster (86948)
Hamster Creative Commons License 2015.11.16 0 0 86948

Az mikor volt? Őszintén szólva a kilencvenes évek első fele nekem kimaradt vonatozásilag, '95-96-ban meg már tutira IC-vel mentem Győrbe meg Debrecenbe.

 

Tényleg, régóta foglalkoztat: az hol lehetett a debreceni vonalon, ahol állandóan az a feeling volt, hogy megállunk, és jobbra is meg balra is MD-k állnak. '96-ban volt, és utólag kicsit meseszerűnek is tűnik.

Előzmény: mestska (86944)
Intersziti Creative Commons License 2015.11.16 0 0 86947

Az idei nyári menetrendben úgy emlékszem, nem voltak ilyen hosszú vonatok a 30a-n.

Előzmény: mestska (86944)
Hamster Creative Commons License 2015.11.15 0 0 86946

Észre se vettem (dehogynem, hisz nekem kellett átméretezgetnem őket:), és felgyűlt kétszázvalahány kép, meg egy rakás videó, ideje volt oldalt csinálni belőle. Vicces, hogy az első "adásban" még a 23-as villamos végéről van szó, most úgy érzem, mintha az három évszazada lett volna...

 

Életképek - a jubileumi, 50. fejezet I-II-III
Tizenöt év, ötven rész!

mestska Creative Commons License 2015.11.14 0 0 86945

Korr.: 100-ason, nem 100a-n természetesen.

Előzmény: mestska (86944)
mestska Creative Commons License 2015.11.14 0 0 86944

Mármint mikor nem volt? Az Ic-k megjelenése előtt a pénteki/vasárnapi gyorsok a 100a-n simán voltak ilyen hosszúak.

Előzmény: Intersziti (86932)
Hamster Creative Commons License 2015.11.14 0 0 86943

Hamster Creative Commons License 2015.11.12 0 0 86942

Na, ehhez képest nem is megy nehezen az 1-es dél-budai hosszabbítása :)

 

Villamossal a főpályaudvarra

Bár összességében Németország infrastrukturális fejlesztései meglehetősen lenyűgözőek tudnak lenni , a határidőkkel (és költségekkel) gyakran megcsúsznak. Leglátványosabb példája ennek az új berlini repülőtér , amit eredetileg 2007-ben akartak átadni, aztán végül csak[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Hamster Creative Commons License 2015.11.12 0 0 86941

Nekem se - egyértelműen ezért jobb villamosbarátnak lenni :)

Előzmény: vrobee (86940)
vrobee Creative Commons License 2015.11.12 0 0 86940

jó, simán lehet, nekem ehhez a műfajhoz sose volt türelmem...:)

Előzmény: Hamster (86939)
Hamster Creative Commons License 2015.11.12 0 0 86939

Őszintén szólva a Semmeringen igen. Nem tudom, hova tűnt az a nagy tehervonatos élet, amit régebben láttam, de néha másfél óra is eltelik úgy, hogy maximum egy 4020-as jön. Az "ablakosok" meg (a 4020-asokon kívül) mind Railjetek.

Előzmény: vrobee (86938)
vrobee Creative Commons License 2015.11.12 0 0 86938

elalvás közben megint csináltam egy videót :)

ilyen unalmas dolog a vonatles? :)

Előzmény: Hamster (86937)
Hamster Creative Commons License 2015.11.11 0 0 86937

And now for something completely different, mert elalvás közben megint csináltam egy videót :)

 

P.stephenson Creative Commons License 2015.11.11 0 0 86936

Régen hajnalban volt olyan debreceni gyorsvonat, ami csak ott állt meg, ahol az IC, nagyjából hozta is az IC menetidejét, mindezt felár nélkül. Na, ez a vonat sima postaBhv-ból volt kiállítva, talán még vezérlő is volt a végén. Én alapvetően izgága vagyok, de simán végigültem a Köki-Debrecen távot egy pisszenés nélkül azokban az ülésekben.

 

Amúgy ha belegondoltok, az első generációs IC-ülések nagyjából megegyeznek a posta-Bhv ülésekkel.

Előzmény: vrobee (86930)
Hamster Creative Commons License 2015.11.11 0 0 86935

Erre dióg a Csörgő:

 

Csörgőlesen

Bár legutóbbi dízelfüstös képmutogatásomban felbukkantak az újabban 418-asnak hívott M41-esek is, azért az elmúlt hónapok számomra inkább a Nohabról , Szergejről és a Ludmilláról szóltak. Persze mivel a "Csörgő" a (személyvonatokkal) leggyakrabban felbukkanó magyar[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!