Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atompyka Creative Commons License 2016.07.27 0 0 47383

Hm. Melyik út ez pontosan? :-) :-)

Előzmény: big-dewil (47382)
big-dewil Creative Commons License 2016.07.27 0 0 47382

elméletileg igen. ez egy rendes út folytatása, csak az önkormányzat baszott rendbe tenni. Azt nem értem, hogy a terület védett, de közben van ott egy rakás családi ház, sajna újra már vagy 10 éve nem adnak ki engedélyt. a legutolsó ház után van ez a szakasz. Tulajdonképpen itt lehetne megfordulni, már ha volna olyan bátor bárki is, aki egy pici eső után odamerészkedne. Nyáron szárazságban olyan terepjáróval ahol nem baj, ha megkarcolódik az oldala, simán járható, persze így is van sár, de nem vészes. 

Előzmény: atompyka (47381)
atompyka Creative Commons License 2016.07.26 0 0 47381

Szabad a bejárás? :-)

Előzmény: big-dewil (47378)
noorbee Creative Commons License 2016.07.26 0 0 47380

itt most előny a jobb kormány :-)

 

Urak, nem tudjátok véletlenül, hogy a kocka Vitara egy vagy két körös indexel rendelkezik - a vonóhorog visszajelző szempontjából kérdezem.

Köszi!

 

Előzmény: nyuszy (47376)
big-dewil Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47379

Nagyobb esö után kb ilyesmi. 

Előzmény: nyuszy (47376)
big-dewil Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47378

elvihetlek oda. ha elötte esik az esö egy héten belül, nem biztos, hogy feljössz a lejtön. Az alján van a kicsike pocsoja, a lejtö kb 35-40 fok közti és cca 90m hosszu, a kerék vályu nyom kb 1m és a tükörig ér, persze középen joval alacsonyabb, a difi pont leér. Visegrádnál van a hegyekben, jo agyagos szakasz.

Előzmény: nyuszy (47375)
atompyka Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47377

Ezen én is fennakadtam, csak nem ismerem a Jeppeket, ezért nem vau-vau. 

Viszont ha így van, terepezve jobb lockolni, ne kínozza a rendszert a folyamatos csúsztatással. 

Előzmény: lapar (47369)
nyuszy Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47376

Ez pl. már majdnem motorháztetőig ér.

Ennek ellenére nem biztos, hogy a Simex-minta elég :)

 

Előzmény: nyuszy (47375)
nyuszy Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47375

Szóval igazából egy tócsáról van szó, csak így komolyabban hangzik?

Előzmény: big-dewil (47374)
big-dewil Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47374

Ugy különben folyos sár volt és hálisten kemény volt az alja, de eléggé megszenvedtem. 

Előzmény: nyuszy (47370)
big-dewil Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47373
big-dewil Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47372

simex minta, Federal márka 205/80 x 16

Előzmény: nyuszy (47370)
big-dewil Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47371

Épp eladom, mert felnit cseréltem. 

Előzmény: nyuszy (47370)
nyuszy Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47370

Milyen autód is van? Vagy milyen gumid?

Én is vennék olyat, ami kijön önerőből a motorháztetőig érő sárból.

Előzmény: big-dewil (47358)
lapar Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47369

Most visszaolvasva találkoztam Jim 32 kérdéseivel.

szerintem az aut. 4 WD nem azt jelenti, hogy nem kell kiszállnod az autóból, hanem, ha az épp hajtott (első) kipörög, csak akkor kapcsol be a hátsó. Ez persze késéssel jár, ezért van a telekjárókon 4WD LOCK is általában.

Fentiek rendes terepjáróra lehet, hogy nem érvényesek.

Előzmény: jim32 (47305)
lapar Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47368

"sokkal jobb és föleg olcsobb a kerékre felszerelhetö kötéltárcsa"

Hát nincs új a nap alatt, én ezt már 20 éve kiagyaltam, de aztán nem került sor a megvalósításra, pedig pár ezerből kijönne, nem úgy, mint a cikkben. (kisebb átmérővel még felező nélkül is működne) A difizár problémára azt gondoltam, hogy a kipörgő kerékre kell szerelni (persze csak, ha egyik van szar talajon) rövid távon akkor is segíthet.

Ez meg még egyszerűbb, de szerintem ehhez még fontosabb a kötélvezető, mert ha lecsúszik az abroncsról (pláne belül) akkor ember legyen a talpán, aki onnan letekeri.

Előzmény: big-dewil (47353)
big-dewil Creative Commons License 2016.07.25 0 0 47367
big-dewil Creative Commons License 2016.07.23 0 0 47366

Mondjuk szerintem ott is lehet hagyni a delikvenst, aztán hogy kézzel hogyan kapirgálja ki magát, mindenféle vezetési tudás nélkül... (ha tudna vezetni, nem megy be és igy nem is akad el) no az már csak megér annyit, hogy kicsit összesározza az öltönynadrágját és az ingét, nem?

Előzmény: senim (47364)
big-dewil Creative Commons License 2016.07.23 0 0 47365

ok, ha te mondod. Nekem eddig még sosem sikerült, pedig itt a duna parton hetente 3-4 xer is ki kell huzzak valami tengelyig elmerült bátor autost a soderböl.

Előzmény: Jager74 (47363)
senim Creative Commons License 2016.07.23 0 0 47364

Azért azt megnézném, hogy rakja fel az Ede küszöbig elmerülve, amikor nem viccből akasztom el a járgányt!

Előzmény: big-dewil (47355)
Jager74 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 47363

...és le lehet szakítani az általad felsorolt dolgokat+a kifeszülő kötéllel a műanyag kütyüket!

Előzmény: big-dewil (47362)
big-dewil Creative Commons License 2016.07.23 0 0 47362

amin nincs vonoszem, azon van elöl kormánystabilizátor, hátul pedig difi, vagy lengökar. azokra is rá lehet kötni a kötelet.

Előzmény: jim32 (47361)
jim32 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 47361

Tegnap tekeregtünk picit a reptér körül, kb 100 méterre a 31R pálya vecsési végétől ott volt egy nagy fehér party-limuzin elakadva, beásta magát a homokba. Sajnos nem fotóztam le, de annyira szürreális látvány volt a kb 10 méteres fehér luxuslimó tengelyig a homokban, keresztbe az úton hogy még én is lefagytam. Felajánlottam, hogy kihúzom de sem elöl, sem hátul nincs rajta vonószem. Az utas nyilván vmelyik lovastanyára akarta vitetni magát, de rájött, hogy eltévesztette az utat a sofőr meg Y-ban akart megfordulni. Jött később egy csapat ember és kiásta. 

Boar... Creative Commons License 2016.07.23 0 0 47360

Avagy mindkét oldalra kerül egy dob, a kötél kap egy fordítócsigát oszt jónapot.

Előzmény: burn-it (47356)
burn-it Creative Commons License 2016.07.22 0 0 47359

Ja emlékszem, a Symex-es Navara. Azzal el is hiszem, de a Symex az egy utcai MT-től jóval komolyabb gumi.

Előzmény: big-dewil (47358)
big-dewil Creative Commons License 2016.07.22 0 0 47358

illetve nem mindegyiken van, enyimen sincs, csak valami központi, de eddig nem volt szükségem sem csörlöre, sem difizárra. Pedig voltam már olyan sárban, ahol a motorháztetöig süllyedtem bele, de kijött. Mondjuk jo a gumim. Lentebb beraktam a képet, hogy milyen a vasam. 

Előzmény: burn-it (47356)
big-dewil Creative Commons License 2016.07.22 0 0 47357

persze. de általában van ilyesmi a rendes terepjárokon. 

Előzmény: burn-it (47356)
burn-it Creative Commons License 2016.07.22 0 0 47356

Köszönöm, értem.

A "felni-csörlőhöz" sárban egy difizár is kell, ha nem tévedek, mert különben a másik oldal fog pörögni, nem? 

Előzmény: big-dewil (47353)
big-dewil Creative Commons License 2016.07.22 0 0 47355

big-dewil Creative Commons License 2016.07.22 0 0 47354
Előzmény: burn-it (47352)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!