elméletileg igen. ez egy rendes út folytatása, csak az önkormányzat baszott rendbe tenni. Azt nem értem, hogy a terület védett, de közben van ott egy rakás családi ház, sajna újra már vagy 10 éve nem adnak ki engedélyt. a legutolsó ház után van ez a szakasz. Tulajdonképpen itt lehetne megfordulni, már ha volna olyan bátor bárki is, aki egy pici eső után odamerészkedne. Nyáron szárazságban olyan terepjáróval ahol nem baj, ha megkarcolódik az oldala, simán járható, persze így is van sár, de nem vészes.
elvihetlek oda. ha elötte esik az esö egy héten belül, nem biztos, hogy feljössz a lejtön. Az alján van a kicsike pocsoja, a lejtö kb 35-40 fok közti és cca 90m hosszu, a kerék vályu nyom kb 1m és a tükörig ér, persze középen joval alacsonyabb, a difi pont leér. Visegrádnál van a hegyekben, jo agyagos szakasz.
Most visszaolvasva találkoztam Jim 32 kérdéseivel.
szerintem az aut. 4 WD nem azt jelenti, hogy nem kell kiszállnod az autóból, hanem, ha az épp hajtott (első) kipörög, csak akkor kapcsol be a hátsó. Ez persze késéssel jár, ezért van a telekjárókon 4WD LOCK is általában.
Fentiek rendes terepjáróra lehet, hogy nem érvényesek.
"sokkal jobb és föleg olcsobb a kerékre felszerelhetö kötéltárcsa"
Hát nincs új a nap alatt, én ezt már 20 éve kiagyaltam, de aztán nem került sor a megvalósításra, pedig pár ezerből kijönne, nem úgy, mint a cikkben. (kisebb átmérővel még felező nélkül is működne) A difizár problémára azt gondoltam, hogy a kipörgő kerékre kell szerelni (persze csak, ha egyik van szar talajon) rövid távon akkor is segíthet.
Ez meg még egyszerűbb, de szerintem ehhez még fontosabb a kötélvezető, mert ha lecsúszik az abroncsról (pláne belül) akkor ember legyen a talpán, aki onnan letekeri.
Mondjuk szerintem ott is lehet hagyni a delikvenst, aztán hogy kézzel hogyan kapirgálja ki magát, mindenféle vezetési tudás nélkül... (ha tudna vezetni, nem megy be és igy nem is akad el) no az már csak megér annyit, hogy kicsit összesározza az öltönynadrágját és az ingét, nem?
ok, ha te mondod. Nekem eddig még sosem sikerült, pedig itt a duna parton hetente 3-4 xer is ki kell huzzak valami tengelyig elmerült bátor autost a soderböl.
Tegnap tekeregtünk picit a reptér körül, kb 100 méterre a 31R pálya vecsési végétől ott volt egy nagy fehér party-limuzin elakadva, beásta magát a homokba. Sajnos nem fotóztam le, de annyira szürreális látvány volt a kb 10 méteres fehér luxuslimó tengelyig a homokban, keresztbe az úton hogy még én is lefagytam. Felajánlottam, hogy kihúzom de sem elöl, sem hátul nincs rajta vonószem. Az utas nyilván vmelyik lovastanyára akarta vitetni magát, de rájött, hogy eltévesztette az utat a sofőr meg Y-ban akart megfordulni. Jött később egy csapat ember és kiásta.
illetve nem mindegyiken van, enyimen sincs, csak valami központi, de eddig nem volt szükségem sem csörlöre, sem difizárra. Pedig voltam már olyan sárban, ahol a motorháztetöig süllyedtem bele, de kijött. Mondjuk jo a gumim. Lentebb beraktam a képet, hogy milyen a vasam.