Keresés

Részletes keresés

Roadtrain Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6768

The world record was last held by Western Australia in October 2000. To regain the Guinness World Record title Western Australia will need to pull a road train with more than 87 trailers over 332.2 metres – our plan is to pull 100 trailers one mile (1600m).

Forrás : www.roadtrain.com

Roadtrain Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6767

Benne van a nevében,hogy útvonat nem??? :o)))))

Azt nem tudom,hogy ezen a képen ténylegesen elhúzza-e azt a sok pótot.

De 5-6-al tuti megbirkóznak.Sőt szerintem többel is.Csak megindítani nehéz aztán már megy :o))))

 

Nézz körbe itt :o)))

 

Esetleg itt
Előzmény: \X/VR6 (6766)
\X/VR6 Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6766
De általában 3-4-5 pótkocsi jut egy kamionra arrafelé, ezen meg van vagy 30. Ennyit maximum egy mozdony bír elhúzni.
Előzmény: Roadtrain (6762)
manf2000 Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6765

Akkor ajánlanám a kolegának ezt az oldalt lehet, hogy már ismered?

 

http://www.roadtrains.com.au/

Előzmény: Roadtrain (6764)
Roadtrain Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6764

Miért??

Te látsz ott mérőszalagot?? :o)))

Előzmény: rali (6763)
rali Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6763
Ugyan.
Nézd meg jobban a képet.
Előzmény: Roadtrain (6762)
Roadtrain Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6762

Ausztráliába ez a divat :o))))))

A nagy távolságok miatt használják ki így a szállítás örömeit .

Előzmény: \X/VR6 (6761)
\X/VR6 Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6761
Ez valami rekordkísérlet? Már azt se nagyon értem, hogy 4-5 pótkocsit hogy tudnak megmozdítani ezek a vontatók, hát még ennyit :O
Előzmény: Roadtrain (6759)
rali Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6760
Az nem a törzs, hanem a szívócsatorna a hajtóműnek.
Előzmény: G400CDI (6757)
Roadtrain Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6759

De ennek még több kell :o)))))))))

 

Előzmény: jogepek (6743)
Roadtrain Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6758

Egy ilyennel 80km/h óráról megálni 1km :o)))))

Azért van az elején kenguru rács,hogy ha nem bírna megálni :o)

Előzmény: jogepek (6743)
G400CDI Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6757
Szerintem félreértetted: kiszerelik (vagy be sem teszik) ezt a kopoltyús kütyüt, és a helyére, a törzsbe plusz üzemanyagtartályokat helyeznek. Ezek amúgy általában (mert egy ilyen gépen általában több is van) a törzsben és a szárnyakban helyezkednek el.
Előzmény: Törölt nick (6755)
G400CDI Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6756
Leszálláskor elvileg nagyobb a terhelés. Kérdés, hogy tényleg leszállhat-e.
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6755
OFF bár én csak mezei futóhonvéd voltam Kecskeméten, amikor csak tehettem kimentem a repülésre (aztán ez lett a feladatom). Úgy láttam, hogy a 29-es póttartálya nem a felső kopoltyú helyére szerelhető, a kék hangárban sokszor mászkáltunk a gépek körül, megnéztünk mindent rajta. Ha jól mléxem a két hajtómű közé + a szárnyakra szerelhető ilyen, ezekkel mentek Fairfordba.
Felszállás előtt / taxizáskor a hajtómű beszívó nyílás mindíg zárva volt, és a kopoltyúk voltak nyitva. Ezt láttam, meg is van örökítve pár helyen, 100%-ra mondanám. A földes reptérről való felszállásról ott is megoszlottak a vélemények. Tény, hogy létezett erősebb futóműves kivitel, az tudta ( az anyahajóról felszállni képes változat is erősebb futóművel volt), nekem akkor ott a tisztek azt mondták, hogy a magyar gépek nem szálltak le/fel nem szilárd burkolatú pályáról.
Még egy dolog biztos: amikor volt a közös amerikai-magyar gyakorlat, és leszálltak Kecskeméten amerikai gépek, előtte a KRAzos porszívó ment oda-vissza vagy 10x, mert féltek, hogy felszív valamit. Ugyanezt csak a repülőnapkor csinálták, a sima repüléseknél nem. ON
Előzmény: Törölt nick (6726)
tatrafan Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6754
LE az mondjuk oké, és FÖL.....???
Előzmény: Alhazred (6748)
G400CDI Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6752

De a Top Gunban F-5-ösök alakították a MiG-eket, nem? :)))

 

(Muhhmuhhmuhh! De sz*r volt! Bocs!)

Előzmény: Alhazred (6748)
rali Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6751
Intézem.
Előzmény: G400CDI (6750)
G400CDI Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6750

HOGYNE!!!!!

Engem is érdekel!

Előzmény: rali (6749)
rali Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6749
Megkérdezzem ütó. parancsnoktól?
Előzmény: G400CDI (6746)
Alhazred Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6748
Régebbi Top Gunban volt, hogy max kényszerből, de leszállhatnak a 29-esek a füves reptérre.
G400CDI Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6747

Mondok egy ennél szebbet:

Építőgépekkel foglalkozó cég vagyunk. Pár évvel ezelőtt vett valaki egy marha nagy kompaktort tőlünk. Gyengébbek kedvéért, ez egy (jelen esetben) rakodókanállal ellátott, körmös kerekű munkagép, aminek a járóművében vibromotorok vannak, ezáltal a szemét rakodása közben tömöríti az alatta lévő cuccot. A fazon úgy gondolta, hogy a géppel napközben rakodni fog, este hazafelé (vagy amikor kell) meg betömöríti a töltést. A masina persze se erre, se arra nem jó, pedig az ára az Ivecoénak legalább a duplája volt...

Előzmény: Gasolin (6737)
G400CDI Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6746

Na még egy utolsó utáni hozzászólás, de most már tényleg jó lenne befejezni:

Annak idején a Top Gunban meg az Aranysasban többször is szóbajött ez a futóműkérdés. Mindig azt írták, hogy a MiG-29-esről van egy ilyen legenda, hogy (több MiG típus után ismét) lehet füves reptérről üzemeltetni. Ez azonban a futómű terhelhetősége miatt csak tévhit. Alapvetően korrekt újságnak tartom az Aranysast, még ha írnak is néha hótt nagy baromságokat. Abban mindenesetre biztos vagyok, hogy a 29-esek egyszer sem települtek át Kenyeribe (ami pont egy ennek a gyakorlására szolgáló reptér), még akkor sem, amikor párhuzamosan üzemeltek a 21-esekkel, amik viszont évente legalább egyszer gyakorolták ezt a felszállást. Nem igazán akarok ezzel kapcsolatban komolyabb vitába keveredni, én ezekre az infokra alapozom az állításomat. Igazából döntő bizonyítékként a 29-es futóművének dokumentációja szolgálna (mint ahogy szolgált anno a Tu-154-es doksija is), ez viszont nem áll rendelkezésemre.

Concorde: szándékosan fogalmaztam úgy, hogy "én úgy emlékszem", mert nem voltam már biztos benne. Anno olvastam erről egy hosszabb cikket, de az már régebben volt. Most valahogy az rémlett, hogy azt írták az újságok, hogy a hajtómű beszívott valami lemezdarabot, ami előtte defektet okozott. Igazából az egész (itt) lényegtelen, csak amiatt írtam be, hogy az ilyen hajtóműkialakítás gyengéjére írjak egy példát.

Ennyi. Ha valaki folytatni akarja a vitát, én szívesen állok rendelkezésére, de talán érdemesebb lenne egy másik topicon folytatni, hátha valaki itt már nagyon unja. 

Előzmény: surdilovics (6731)
jogepek Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6745
hosszú táv az van bőven arrafelé. :)
Előzmény: KelemenGy (6744)
KelemenGy Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6744
Főleg lassan, nomeg igen hosszú távon :)
Előzmény: jogepek (6743)
jogepek Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6743
nagyon fasza szerkezet, kiváncsi vagyok hogy lehet egy ilyennel megállni.
Előzmény: \X/VR6 (6741)
jogepek Creative Commons License 2005.12.13 0 0 6742

mi mindenre nem jó egy 344-es. :)

\X/VR6 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 6741
tatrafan Creative Commons License 2005.12.12 0 0 6740

Örülök a diagnózisnak mert még ma napközben is eszembe jutott a kép, amikor láttam egy hasonló DAF-ot. Hogy miféle félszerzet lehetett ez új! Cargo fülkével. Mondom magamnak: lehet hogy benéztem és négytengelyes volt?

Előzmény: Gasolin (6737)
manf2000 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 6739

http://forums.cjb.net/kezdo.html

 

Igen igen énse tudok mást mondani mint Malwin. :) 

Előzmény: Gasolin (6737)
MALWIN Creative Commons License 2005.12.12 0 0 6738
Pontos és szabatos diagnózis, kedves kollega!:-))
Előzmény: Gasolin (6737)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!