Anno az alfa164 V6 Turbo leömlőjét a turbóval akartam felrakni GTV6-ra, de miután második szelep szakadt le egy kisebb kergetés után, eladtam, bezzeg uj gazdája a lelkét is kitaposta és soha semmi baja nem volt.
Ha valaki hasonló turbósításon töri fejét, akkor alkatrészben tudok majd segíteni esetleg.
EVo I - 450 HP 0.8 baron.. nem rossz :)) az a baj ezekkel, hogy ő nem írja oda az összegeket amit ráfordított. nem írja le hogy hányszor esett szét a motor mire összejött, na meg az élettartam sem lehet 5-10e kmnél több.. és fogadok hogy könnyebben tudott bármit beszerezni ehhez,mint mi :(( szerintem lehet hogy értelmesebb lett volna egy gyárilag turbós autót venni.. de azért tisztelet a mesterműnek!!! Látványra 5*!!!
Wehehe, de megfordul a fejemben, az is megfordul a fejemben, hogy nyerek a lottón:)))
Én egyébként pont az említett nagy xopás miatt nem merek egyenlőre turbot építeni, haladok szép sorban két évenként, megvettem 105le 2 év és 130le - aztán 150 és most tavasszal 180-190. tehát úgy két év múlva tavasszal turbo és 230-260:)))
Szerintem volt kompresszoros versenyváltozat alfából régen, illetve a turbodelta motornak kéne utánajárnod, ha a mostanit akarod becsigázni. egyébként az utólagos turbo mindig hatalmas xopás. Én tuti nem vágnék bele...
inkább vegyél egy 2,5 vagy 3.0 america motort és vhogy azt próbáld beépíteni. Az a nyomaték baromi nagyot fog dobni a gépen!!És hangról pedig nem mondok semmit.. :))
Igen lehetett, 2-ért hozta el. De megszállot a haverom, most éppen egy abszolút gyári azszem 68-as Fiat 125-össel jár. (""""nagy polski"""") Az 1608 ccm, dohc Lampredi motor, 110Le, volt duplakarbis 125Le-ős változata.
Egen, néha belebarmolnak az ember autójába ezt szvsz már mindenki tapasztalta,aki régi autóval foglalkozik... Ezért örülök különösképp,ha valamelyik kocsi,amihez hozzájutok valamilyen módon(megvásárlás,megszerzés,csoportosan elkövetett bartel) gyári vagy kis ráfordítással gyárivá varázsolható...
A TC2-es 1976-1979 kozott futott. Nagyon nem eroltettek meg magukat a Fordnal, mert ahogy mondod: nagyobb hatso lampat es elso indexeket kapott es muanyag lokharito konyokoket, masik hutoracsot es nagyjabol kifujt a fejlesztes :-)
Story hozza: Egyik markatarsunknak az ilyen 4 ajtosara a karosszerias 3-as elso sarvedoket rakott, mondvan, hogy jo lesz az is! Meg a nagyobb lokharito konyok alatt, a regi kis, krom lokharito helyet is meghagytak rajta a nemetek. Persze azota is nagy banata, hogy a kis elso indexek helyere a 3-as nagyobb indexeit kellett feltegye. Emberunk azzal ervelt, hogy egy csomo penzt sporolt igy neki, mert a 3-as sarvedoje "csak" ~10K ft volt, mig a 2-ese ~22K korul mozgott. Az mar nem erdekes, hogy uj indexeket kellett szerezzen es mar nem eredeti igy a gep... :-/
A V6 (és ha megy akkor turbo) stimmel... ez lesz az egyik kísérleti Alfa... Ali barátom már írta mit akar építeni... Én ezt meg akarom toldani turboval,majd meglátom mi sikerül vagy mi nem. Van itt valakinek gyakorlati tapasztalata utólagos turbó ráépítésről szívómotorra?! A motor sor négy, benzin, dupla vezérműtengelyes, injektoros.
Ez jo mulatsag, ferfi munka volt! Kar, hogy nincs mar meg! Egy ilyen feher TC2-es, 2 ajtos van Gyorben, az egyik sracnal. Masikrol nem tudok. Persze, ha maradt feher. Ezekbol is egyre kevesebb van.
Az már szerintem
sorozatgyártásnak minősül!
Csak kicsike. :-)))
Mint a TÁTRA T613 is
(11.009 db). Ja és valszeg
futóműalkatrészeket azér
nem galvanizálhattak
gyakran a gyártók. Ha
elképzelem hogy
cinkfürdőbe tették a verdát
akkor az egy üres kasztni
lehetett, futómű nélkül.
http://members.fortunecity.com/matra2/ -> What's special
"3) Galvanizing the Murena
The Murena is the world's first production car which is fully galvanized. After the succes of the Bagheera in the late seventies, Matra's engineers designed a sportscar on which rust couldn't get a chance. So during the productionprocess every Murena had to take a swim in a 460 degree celsius zinc-bath becoming immortal in the way of fully rust resistant. I recently checked my car and indeed the whole chassis is still intact. The only parts that weren't galvanized are the rear trailing arms. Why I really do not know.. probably because it would be very boring never having to exchange them anymore? If someone knows the real reason please tell me... I just can't imagine they simply forgot. "
http://www.matrasport.dk/Cars/Murena/history.html
Itt is azt irjak, hogy az elso nagysorozatban gyartott galvanizalt karosszeriaju auto. 10.000 darab keszult belole, nem tudom, hogy hanytol szamit nagynak egy sorozat :)