Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

brothaD Creative Commons License 2005.02.25 0 0 317
nem is tudom. többiek? ;)))
Előzmény: korzo (316)
korzo Creative Commons License 2005.02.25 0 0 316
Megkésve bár, de remélem nem elkésve.
SAABosok csatlakozhatnak? (c:
BMW Power Creative Commons License 2005.02.25 0 0 315

Anno az alfa164 V6 Turbo leömlőjét a turbóval akartam felrakni GTV6-ra, de miután második szelep szakadt le egy kisebb kergetés után, eladtam, bezzeg uj gazdája a lelkét is kitaposta és soha semmi baja nem volt. 

Ha valaki hasonló turbósításon töri fejét, akkor alkatrészben tudok majd segíteni esetleg.

 

 

Előzmény: brothaD (314)
brothaD Creative Commons License 2005.02.25 0 0 314
EVo I - 450 HP 0.8 baron.. nem rossz :))
az a baj ezekkel, hogy ő nem írja oda az összegeket amit ráfordított. nem írja le hogy hányszor esett szét a motor mire összejött, na meg az élettartam sem lehet 5-10e kmnél több.. és fogadok hogy könnyebben tudott bármit beszerezni ehhez,mint mi :((
szerintem lehet hogy értelmesebb lett volna egy gyárilag turbós autót venni.. de azért tisztelet a mesterműnek!!! Látványra 5*!!!

Előzmény: Kicsifijjú (310)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.24 0 0 313
Addigra Kicsifijjú már a SZU-27-es hajtóművét építi be az Alfettába...:o)
Amúgy jó estét!
Előzmény: Ali76 (312)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 312

Wehehe, de megfordul a fejemben, az is megfordul a fejemben, hogy nyerek a lottón:))) 

Én egyébként pont az említett nagy xopás miatt nem merek egyenlőre turbot építeni, haladok szép sorban két évenként, megvettem 105le 2 év és 130le - aztán 150 és most tavasszal 180-190. tehát úgy két év múlva tavasszal turbo és 230-260:)))

Előzmény: Kicsifijjú (310)
csabicsucsu Creative Commons License 2005.02.24 0 0 311

itt a helye...

Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.24 0 0 310
És ha látsz egy ilyet ,Neked nem fordul meg a fejedben,hogy ha akkor te is meg tudod csinálni?
Előzmény: brothaD (307)
BMW Power Creative Commons License 2005.02.24 0 0 309

brothaD

 

de az! ismered? alapjában véve rendes csávó, csak az idővel áll hadilábon. Nála szoktam/szoktuk csinálni a nagyobb munkákat.

 

 

Előzmény: brothaD (308)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 308
nem vajszínű a 125?
mert ha igen akkor egyszer a vígszinház előtt beszélgettem is vele!! :))
Előzmény: BMW Power (306)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 307
Szerintem volt kompresszoros versenyváltozat alfából régen, illetve a turbodelta motornak kéne utánajárnod, ha a mostanit akarod becsigázni. egyébként az utólagos turbo mindig hatalmas xopás. Én tuti nem vágnék bele...

inkább vegyél egy 2,5 vagy 3.0 america motort és vhogy azt próbáld beépíteni. Az a nyomaték baromi nagyot fog dobni a gépen!!És hangról pedig nem mondok semmit.. :))
Előzmény: Kicsifijjú (302)
BMW Power Creative Commons License 2005.02.24 0 0 306

brothaD

 

Igen lehetett, 2-ért hozta el. De megszállot a haverom, most éppen egy abszolút gyári azszem 68-as Fiat 125-össel jár. (""""nagy polski"""") Az 1608 ccm, dohc Lampredi motor, 110Le, volt duplakarbis 125Le-ős változata.

 

 

Előzmény: brothaD (295)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.24 0 0 305
Egen, néha belebarmolnak az ember autójába ezt szvsz már mindenki tapasztalta,aki régi autóval foglalkozik...
Ezért örülök különösképp,ha valamelyik kocsi,amihez hozzájutok valamilyen módon(megvásárlás,megszerzés,csoportosan elkövetett bartel) gyári vagy kis ráfordítással gyárivá varázsolható...
Előzmény: Taunus75 (304)
Taunus75 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 304
A TC2-es 1976-1979 kozott futott. Nagyon nem eroltettek meg magukat a Fordnal, mert ahogy mondod: nagyobb hatso lampat es elso indexeket kapott es muanyag lokharito konyokoket, masik hutoracsot es nagyjabol kifujt a fejlesztes :-)

Story hozza:
Egyik markatarsunknak az ilyen 4 ajtosara a karosszerias 3-as elso sarvedoket rakott, mondvan, hogy jo lesz az is! Meg a nagyobb lokharito konyok alatt, a regi kis, krom lokharito helyet is meghagytak rajta a nemetek. Persze azota is nagy banata, hogy a kis elso indexek helyere a 3-as nagyobb indexeit kellett feltegye.
Emberunk azzal ervelt, hogy egy csomo penzt sporolt igy neki, mert a 3-as sarvedoje "csak" ~10K ft volt, mig a 2-ese ~22K korul mozgott. Az mar nem erdekes, hogy uj indexeket kellett szerezzen es mar nem eredeti igy a gep... :-/
Előzmény: Kicsifijjú (303)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.24 0 0 303
Jól tudom,hogy 1978 az a váltás éve volt (hátsó lámpa,többek közt)?
Mert hogy ő 1978-as darab. (volt).
Előzmény: Taunus75 (301)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.24 0 0 302
A V6 (és ha megy akkor turbo) stimmel... ez lesz az egyik kísérleti Alfa...
Ali barátom már írta mit akar építeni...
Én ezt meg akarom toldani turboval,majd meglátom mi sikerül vagy mi nem.
Van itt valakinek gyakorlati tapasztalata utólagos turbó ráépítésről szívómotorra?!
A motor sor négy, benzin, dupla vezérműtengelyes, injektoros.
Előzmény: brothaD (300)
Taunus75 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 301
Ez jo mulatsag, ferfi munka volt!
Kar, hogy nincs mar meg!
Egy ilyen feher TC2-es, 2 ajtos van Gyorben, az egyik sracnal. Masikrol nem tudok. Persze, ha maradt feher. Ezekbol is egyre kevesebb van.
Előzmény: Kicsifijjú (296)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 300
ha belemenne egy V6 Turbo motor akkor azért lehetne aratni... :))
Előzmény: Kicsifijjú (298)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.24 0 0 299
Köszi és drukkolok  :-)))
Előzmény: Ali76 (287)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.24 0 0 298
...ez az, ami már nincs nálam, '99-ben eladtam,mert megláttam egy Alfettát...:o)

Egyébként az ültetés+felni fedi a valóságot,csak Alfára...(jó-jó:plusz esetleg másik motor (V6)+másik váltó+sperr+meg ilyesmik)...és kész a pályavas.

De remélem azóta jó dolga van a Fordnak az új gazdinál...
Előzmény: brothaD (297)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 297
de szép lett!!

egy kis ültetés+felni... és kész pályavas :))
Előzmény: Kicsifijjú (296)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.24 0 0 296






Előzmény: Taunus75 (205)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 295
Főtengely nélkül, 2,5 milliót mondott elsőre. aztán abból gondolom valamennyit lehetett volna alkudni...
Előzmény: BMW Power (292)
zsolti21 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 294

 A megoldás az lehet, hogy a Murena teljesen galvanizált, a korai Porschék meg csak részlegesen. (Így magyarázta ki Árpi:-))

Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (290)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.24 0 0 293
Az már szerintem sorozatgyártásnak minősül! Csak kicsike. :-))) Mint a TÁTRA T613 is (11.009 db). Ja és valszeg futóműalkatrészeket azér nem galvanizálhattak gyakran a gyártók. Ha elképzelem hogy cinkfürdőbe tették a verdát akkor az egy üres kasztni lehetett, futómű nélkül.
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (290)
BMW Power Creative Commons License 2005.02.24 0 0 292

jaaaa, azthittem egy dinoja van 2300eur-ért, szaladtam is volna érte :-)

akkoriban mennyire tartotta a kocsit a Murányi ha nem titok?

 

Előzmény: brothaD (291)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 291
Nem.Van 2 szett felnije Dinora és Fiat 2300ra. Olyan felnik mint ami a barátodén van.
Előzmény: BMW Power (286)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.24 0 0 290
http://members.fortunecity.com/matra2/
-> What's special

"3) Galvanizing the Murena

The Murena is the world's first production car which is fully galvanized. After the succes of the Bagheera in the late seventies, Matra's engineers designed a sportscar on which rust couldn't get a chance. So during the productionprocess every Murena had to take a swim in a 460 degree celsius zinc-bath becoming immortal in the way of fully rust resistant. I recently checked my car and indeed the whole chassis is still intact. The only parts that weren't galvanized are the rear trailing arms. Why I really do not know.. probably because it would be very boring never having to exchange them anymore? If someone knows the real reason please tell me... I just can't imagine they simply forgot. "

http://www.matrasport.dk/Cars/Murena/history.html

Itt is azt irjak, hogy az elso nagysorozatban gyartott galvanizalt karosszeriaju auto. 10.000 darab keszult belole, nem tudom, hogy hanytol szamit nagynak egy sorozat :)
Előzmény: tatrafan (289)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.24 0 0 289
Na én meg úgy tudtam, hogy a 911-é volt az első horganyzott kasztni. Most akkor melyik az igaz? És ki vette át kitől a technnológiát?
Előzmény: zsolti21 (282)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.24 0 0 288


Na akkor itt van meg ez, volt egy ilyen is a kozelemben. :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!