Nincs véletlen elfekvőben videója, leírása a bal térdnél lévő csoport (esr kapcsoló, fészszóró-beltér világítás szabályzó) világításának cseréjéről illetve, hogy egyáltalán milyen tipusú izzó kell oda?
Az akksival úgy gondolom nem lehet probléma,nem régi. Az érdekes,hogy semmi előjele nem volt vasárnap még használtam az autót...service lámpa sem gyullad ki ! Az említett biztosítékok hol találhatóak?
ahogy mondtam, vannak "jelszavak" amiktől félsz...
akkoriban a benzinmotorokba még nem volt szokás kettőstömegű lendkereket rakni, de biztosat én se tudok, venni kellene a fáradtságot, és megnézni egy webshopban, hogy ilyen korú-motorú Scenic-hez mit hoz.
95%-ra venném, hogy nincs benne.
De ha van is, itt még sose panaszkodott rá senki, akinek ilyen motorja van...
Szóval akkor érdemes ettől félni?
nem hiszem...
viszont...
mégiscsak érdemes lenne visszaolvasgatnod, mert az 1.6-os motornál az "okoskerék" hibája behelyettesíthető a kettőstömegű-félelem helyére, mert előbb-utóbb eljön a csere, és az sem olcsó. (mondjuk egy kettőstömegűnél azért olcsóbb :) )
Szóval ha tényleg van konkrét motor kiszemelve, akkor arra keress rá itt...
Ami talán még fontosabb:
a Grand, az tényleg nem pici... súlyra sem...
ízlések és pofonok, de ki kellene próbálni a kiszemelt motort, hogy menetteljesítményben elég-e (a saját vehemenciádnak).
én biztosan nem vennék 1.6-ost, mert nekem a 2.0 is harmatos :) , pedig az nálunk a rövid (nem Grand) kaszniban dolgozik...
De vannak, akik megelégedéssel használják az 1.6-os autójukat, tehát tényleg csak a saját követelményrendszer tud dönteni.
a szivattyú cserélve lett csak a lánc nem, én mindenkinek akinek hkcs-s lesz a verda javaslom a spricnikkel együtt
gondold el ha a szivattyúd tele van akkor abba spricnibe mi van és onnan nem jön ki
összerakás után egy ilyen gond után az első beindítás csak olajnyomás méréssel amit a turbó előtt mért a szerelő megnyugtató 1,2-1,4bar volt alapjáraton
Szia! Az én esetemben is ugyanezt láttuk. A szerelő azonnal cserét javasolt. Komplett szivvattyút rendeltem ehhez adták a lánckereket is. 35e Ft körül volt 2 éve. Jelzem, a szivattyú leszerelése után derült ki hogy a szűrője is szépen tele volt mindennel (tömítőpaszta darabok, fémreszelék, stb). Mondta, hogy ez a lánc nyúlás nem egészen normális 160e km-nél. Valószínű olaj ügyileg elhanyagolta a volt tulaj az autót... 15e km-en belül a turbóm be is halt... Remélem Te nem jársz így. Azt azonban fontos tudni hogy a turbó élete nem más mint az olaj. A szivattyú adja ezt fel neki, és szegény pont ő van a legfelső ponton ahova a legnehezebben jut el az olaj. Szóval javaslom mielőbb cseréld azt a szivattyút.
Nem is volt annyi inkább hossz irányba akartam fűteni meg a meganom-ba gyári van és az is csak az ülőfelületen fűt, ezért nem raktam.
Aki belevág jó meló.
A legnehezebb a jobb 1 szerelése volt, mert egy zip-zár fogja össze kocsi nélkül, mire szereztem szombat délután egy zip-zár kocsit hogy fel tudjam húzni. :)
Amúgy tuti lett., sajnos ma tesztelte is az asszony.
>"A Rönyó túl problémás lesz az ízlésednek. Amiben (sokkal) többet a Rönyó, az neked nem lesz fontos."
>Nem tudom, hogy itt ebben a topikban emlitettem-e, de jelenleg is lpg-s autót hajtok. Ha erre gondoltál.
nem, amire én gondoltam, az tök független a motortípustól.
a Renault-ok (a jobban felszereltek) egy mini luxusautó érzését keltik a szolgáltatásaikkal.
Kéznélküli nyitás/indítás, automata kézifék, digitklíma, szép bőrbelső (de csúnya kormány :) ), hat sebesség (legtöbbnél), autokróm belső tükör, motorosan behajtható külső tükrök, 4db automata ablak mindkét irányba, stb.
Ezek a dolgok olyanok, hogy ha fogékony vagy irántuk, és kipróbáltad, akkor többet már nem akarod őket nélkülözni.
Ezekben a Renault ezerszer többet tud, mint a Ceed.
Viszont ezek a dolgok természetesen potenciális hibaforrások is. És tíz év fölött bizony vannak is velük problémák. Olvass vissza itt, látni fogod a kijelzőproblémát, az automata kézifékek gondjait. De az is igaz, hogy akinek nem romlik el, az nem ír ide, tehát arányokat nem lehet levezetni, de ettől még maguk a hibajelenségek léteznek.
Akit még nem érintett meg a francia autó szeretete, annak ezek a dolgok nem fontosak, az csak tényleges potenciális hibaforrást lát bennük, és atavisztikusan fél is tőlük. Akár indokolt, akár nem.
Az ilyen ember könnyen fordul a Ceed irányába, mert az hiányában van ezen "hibaforrásoknak" (/extra szolgáltatásoknak), és "sokkal" megbízhatóbban működik.
(így látja, akár igaz ez vagy sem... :) )
Arra akartam csak utalni, hogy ha te tényleg gondolkodsz Ceed-en, akkor alighanem nincs szükséged a Renault-ra, és az értékrendedbe jobban illeszkednek a Ceed erényei.
(mindez motortól függetlenül, az csak másodlagos megjegyzés volt, hogy azért a Ceed oldalon is lehetnek kellemetlen meglepetések.)
rendeltem már e-bayen lengyelből olajszivattyút nem volt gond
most motortartót rendeltem ugyan attól a cégtől, Renault Sklep ami szerintem egy márkaszerviz odakint de közvetlenül, most volt egy kis tökölés, de végül megjött a cucc rendben
ha angolul tudsz az is jó a válaszok angolul jöttek én meg guglival írtam lengyelül
A csapágy nem volt megfordulva ! Sem elszineződve ! Csak kopott volt! Hát igazábol meglátjuk majd jó ez a Lengyel oldal de nem tudok Lengyelűl mégegrendelni sem tudnám :D :D de az ára az jó 140.000 ft jönneki !
Vicc azért, hogy ebben az Országban mindíg résen kell lenni...
Újra feldolgozott sz.rt kell venni mert az tutira eredeti..:)
Minden esetre most kipróbálom a Solaris-t, aztán, ha nem veszek észre mérvadó dolgot, akkor következő cserénél adok neki valami "extrábbat". Kíváncsi vagyok, vajon tényleg akkora a különbség amekkorát a csekk mutat..
Pontosan melyiket öntöd amúgy bele a tárgyalt márkából?