Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bnorci71 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 50801

kábel törés

érintkezési hiba

kiégtek az égők

Előzmény: tomika861 (50800)
tomika861 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 50800

Sziasztok ! 

 

Nem müködik a potféklámpám :(  milyen hiba opciok lehetnek ? Vagy járt mar valaki ebben a cipőben ? 

bananatree Creative Commons License 2016.09.06 0 0 50799
Előzmény: Boss116 (50798)
Boss116 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 50798

én úgy tudom a 2t lendkerék a hatos váltósoknál van tehát a 2,0 benzinesben is de ott a moci kevésbé hajlamos rá hogy szétrázza mint pl egy dízelnél

Előzmény: bananatree (50792)
Asperitat Creative Commons License 2016.09.06 0 0 50797

Sziasztok!

 

Nincs véletlen elfekvőben videója, leírása a bal térdnél lévő csoport (esr kapcsoló, fészszóró-beltér világítás szabályzó) világításának cseréjéről illetve, hogy egyáltalán milyen tipusú izzó kell oda?

scenic 1.6 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50796

Köszönöm,megnézem...!

Előzmény: bnorci71 (50795)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50795

az aksisarunk olletve jobbra is van egy doboz de azt nem egyszerű kibontani

 

az hogy nem régi még semmit nem jelent, Murphy megmondta ami elromolhat

Előzmény: scenic 1.6 (50794)
scenic 1.6 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50794

Az akksival úgy gondolom nem lehet probléma,nem régi. Az érdekes,hogy semmi előjele nem volt vasárnap még használtam az autót...service lámpa sem gyullad ki ! Az említett biztosítékok hol találhatóak?

Esetleg immobiliser?

Előzmény: bnorci71 (50793)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50793

és az aksi mikori mert a műszerfalnak még lehet elég az áram de az indításnak már kevés

 

na meg vannak ott nagy biztosítékok amik az indításért felelősek

Előzmény: scenic 1.6 (50791)
bananatree Creative Commons License 2016.09.05 0 1 50792

:)

ahogy mondtam, vannak "jelszavak" amiktől félsz...

 

akkoriban a benzinmotorokba még nem volt szokás kettőstömegű lendkereket rakni, de biztosat én se tudok, venni kellene a fáradtságot, és megnézni egy webshopban, hogy ilyen korú-motorú Scenic-hez mit hoz.

95%-ra venném, hogy nincs benne.

De ha van is, itt még sose panaszkodott rá senki, akinek ilyen motorja van...

Szóval akkor érdemes ettől félni?

nem hiszem...

 

viszont...

mégiscsak érdemes lenne visszaolvasgatnod, mert az 1.6-os motornál az "okoskerék" hibája behelyettesíthető a kettőstömegű-félelem helyére, mert előbb-utóbb eljön a csere, és az sem olcsó. (mondjuk egy kettőstömegűnél azért olcsóbb :) )

Szóval ha tényleg van konkrét motor kiszemelve, akkor arra keress rá itt...

 

Ami talán még fontosabb:

a Grand, az tényleg nem pici... súlyra sem...

ízlések és pofonok, de ki kellene próbálni a kiszemelt motort, hogy menetteljesítményben elég-e (a saját vehemenciádnak).

 

én biztosan nem vennék 1.6-ost, mert nekem a 2.0 is harmatos :) , pedig az nálunk a rövid (nem Grand) kaszniban dolgozik...

De vannak, akik megelégedéssel használják az 1.6-os autójukat, tehát tényleg csak a saját követelményrendszer tud dönteni.

 

Előzmény: emery2 (50785)
scenic 1.6 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50791

Üdv Mindenkinek!

Tudja valaki,hogy mi lehet a probléma??? Ma reggel indulnék dolgozni,de az autó nem akar...

Kártyát behelyeztem, indítanék de az autó meg se nyekken. Műszerfal jó,működik minden, de a motor nem csinál semmit.

tonyto Creative Commons License 2016.09.05 0 1 50790

Előzmény: bnorci71 (50789)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50789

linket tudsz a tesztről?

Előzmény: tonyto (50787)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50788

a szivattyú cserélve lett csak a lánc nem, én mindenkinek akinek hkcs-s lesz a verda javaslom a spricnikkel együtt

gondold el ha a szivattyúd tele van akkor abba spricnibe mi van és onnan nem jön ki

 

összerakás után egy ilyen gond után az első beindítás csak olajnyomás méréssel amit a turbó előtt mért a szerelő megnyugtató 1,2-1,4bar volt alapjáraton

Előzmény: tonyto (50786)
tonyto Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50787

Köszi a választ, végül Mannol 5W30 fémdobozos spec olaj került rendelésre. Ez a német olajteszt győztese ebben a kategóriában.

Előzmény: bnorci71 (50761)
tonyto Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50786

Szia! Az én esetemben is ugyanezt láttuk. A szerelő azonnal cserét javasolt. Komplett szivvattyút rendeltem ehhez adták a lánckereket is. 35e Ft körül volt 2 éve. Jelzem, a szivattyú leszerelése után derült ki hogy a szűrője is szépen tele volt mindennel (tömítőpaszta darabok, fémreszelék, stb). Mondta, hogy ez a lánc nyúlás nem egészen normális 160e km-nél. Valószínű olaj ügyileg elhanyagolta a volt tulaj az autót... 15e km-en belül a turbóm be is halt... Remélem Te nem jársz így. Azt azonban fontos tudni hogy a turbó élete nem más mint az olaj. A szivattyú adja ezt fel neki, és szegény pont ő van a legfelső ponton ahova a legnehezebben jut el az olaj. Szóval javaslom mielőbb cseréld azt a szivattyút.     

Előzmény: bnorci71 (50780)
emery2 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50785

Azt meg tudod mondani, hogy ebben a tipusban van kettős tömegű lendkerék ? Annak a cseréje szokott nagy összeget felemészteni.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/grand_scenic/renault_grand_scenic_1.6_lpg_benzin-10195375

 

 

Előzmény: bananatree (50783)
tibor_debrecen Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50784

Is-is

 

Nem is volt annyi inkább hossz irányba akartam fűteni meg a meganom-ba gyári van és az is csak az ülőfelületen fűt, ezért nem raktam.

Aki belevág jó meló.

A legnehezebb a jobb 1 szerelése volt, mert egy zip-zár fogja össze kocsi nélkül, mire szereztem szombat délután egy zip-zár kocsit hogy fel tudjam húzni. :)

 

Amúgy tuti lett., sajnos ma tesztelte is az asszony.

Előzmény: bananatree (50782)
bananatree Creative Commons License 2016.09.05 0 1 50783

>"A Rönyó túl problémás lesz az ízlésednek. Amiben (sokkal) többet a Rönyó, az neked nem lesz fontos."

>Nem tudom, hogy itt ebben a topikban emlitettem-e, de jelenleg is lpg-s autót hajtok. Ha erre gondoltál.

 

nem, amire én gondoltam, az tök független a motortípustól.

 

a Renault-ok (a jobban felszereltek) egy mini luxusautó érzését keltik a szolgáltatásaikkal.

Kéznélküli nyitás/indítás, automata kézifék, digitklíma, szép bőrbelső (de csúnya kormány :) ), hat sebesség (legtöbbnél), autokróm belső tükör, motorosan behajtható külső tükrök, 4db automata ablak mindkét irányba, stb.

Ezek a dolgok olyanok, hogy ha fogékony vagy irántuk, és kipróbáltad, akkor többet már nem akarod őket nélkülözni.

Ezekben a Renault ezerszer többet tud, mint a Ceed.

Viszont ezek a dolgok természetesen potenciális hibaforrások is. És tíz év fölött bizony vannak is velük problémák. Olvass vissza itt, látni fogod a kijelzőproblémát, az automata kézifékek gondjait. De az is igaz, hogy akinek nem romlik el, az nem ír ide, tehát arányokat nem lehet levezetni, de ettől még maguk a hibajelenségek léteznek.

 

Akit még nem érintett meg a francia autó szeretete, annak ezek a dolgok nem fontosak, az csak tényleges potenciális hibaforrást lát bennük, és atavisztikusan fél is tőlük. Akár indokolt, akár nem.

Az ilyen ember könnyen fordul a Ceed irányába, mert az hiányában van ezen "hibaforrásoknak" (/extra szolgáltatásoknak), és "sokkal" megbízhatóbban működik.

(így látja, akár igaz ez vagy sem... :) ) 

 

Arra akartam csak utalni, hogy ha te tényleg gondolkodsz Ceed-en, akkor alighanem nincs szükséged a Renault-ra, és az értékrendedbe jobban illeszkednek a Ceed erényei. 

 

(mindez motortól függetlenül, az csak másodlagos megjegyzés volt, hogy azért a Ceed oldalon is lehetnek kellemetlen meglepetések.)

 

Előzmény: emery2 (50778)
bananatree Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50782

jól néz ki.

comb külső oldalához direkt nem akartál rakni, vagy csak így adta ki?

 

Előzmény: tibor_debrecen (50777)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50781

ja igen a húzó oldal megfeszül ugyan úgy mint a biciklin

Előzmény: tomika861 (50779)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50780

én nem cseréltem, szerelő nem mondta hogy cseréljük megbízok benne, de nem tudom mennyire volt laza

nem nagy tétel egyébként, de ha cseréled a szivattyút és láncot akkor már érdemes a másik lánckereket is

 

Előzmény: tomika861 (50779)
tomika861 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50779

Sziasztok ! Olajszivatyú láncát cserélte már valaki mert az enyém olyan lazának tűnik vagy amikor jár a motor megfeszűl ? 

emery2 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50778

Megkérnélek arra, hogy fejtsd ki ezt részletesebben.

 

"A Rönyó túl problémás lesz az ízlésednek. Amiben (sokkal) többet a Rönyó, az neked nem lesz fontos."

Nem tudom, hogy itt ebben a topikban emlitettem-e, de jelenleg is lpg-s autót hajtok. Ha erre gondoltál.

 

Köszi. Üdv. Imi

Előzmény: bananatree (50727)
tibor_debrecen Creative Commons License 2016.09.05 0 0 50777

Sziasztok

 

Hétvégén elkészült az ülésfűtésem. Néhány kép róla.

bnorci71 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 50776

én se tudok lengyelül, de gugli tud :)

 

rendeltem már e-bayen lengyelből olajszivattyút nem volt gond

most motortartót rendeltem ugyan attól a cégtől, Renault Sklep ami szerintem egy márkaszerviz odakint de közvetlenül, most volt egy kis tökölés, de végül megjött a cucc rendben

ha angolul tudsz az is jó a válaszok angolul jöttek én meg guglival írtam lengyelül

 

cikkszám alapján nincs gond

Előzmény: tomika861 (50775)
tomika861 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 50775

A csapágy nem volt megfordulva ! Sem elszineződve ! Csak kopott volt!  Hát igazábol meglátjuk majd jó ez a Lengyel oldal de nem tudok Lengyelűl mégegrendelni sem tudnám :D :D de az ára az jó 140.000 ft jönneki ! 

Előzmény: bnorci71 (50773)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 50774
Előzmény: Asperitat (50772)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 50773

ha megfordult a hajtókarban akkor kuka a főtengely és a hajtókar is nagy valószínűséggel

vagy nagyon pontosan kell mérni a hajókart, az enyém megkékült így nem is mértük, ha megmarta a főtengelyt nem érdemes vele foglalkozni

allegro.pl komplett szettbe van cucc

http://allegro.pl/wal-korbowy-zestaw-1-5-dci-megane-ii-scenic-ii-oe-i5809546452.html?reco_id=6fab9995-72db-11e6-a399-56847afe9799&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=16

főtengely+csapágy+hajtókar+csavarok+tömítések+olajszivattyú

ami még kel az a dugattyú hűtő olaj spricni a spén nagy valószínűséggel eltömíti

 

ja és a motor végéről a záródugókat is ki kel fúrni és rendesen átmosni a motort

Előzmény: tomika861 (50771)
Asperitat Creative Commons License 2016.09.04 0 0 50772

Vicc azért, hogy ebben az Országban mindíg résen kell lenni...

Újra feldolgozott sz.rt kell venni mert az tutira eredeti..:)

Minden esetre most kipróbálom a Solaris-t, aztán, ha nem veszek észre mérvadó dolgot, akkor következő cserénél adok neki valami "extrábbat". Kíváncsi vagyok, vajon tényleg akkora a különbség amekkorát a csekk mutat..

Pontosan melyiket öntöd amúgy bele a tárgyalt márkából?

Előzmény: bnorci71 (50770)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!