Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tutu TDI Creative Commons License 2012.10.10 0 0 128157

Szerintem vedd meg a Bosio-t az áll. jó cucc.A másikból veszel +beállítatod azt ha nem jó csak kibasztad a pénzt.

Előzmény: Törölt nick (128156)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.10 0 0 128156

Állítólag a német cég (3 betűs D  és P a szélső betűk) is már ezt csomagolja nem titok hogy kínai.

 

Előzmény: Neo515 (128155)
Neo515 Creative Commons License 2012.10.10 0 0 128155
7000környékén kapsz már márkás bevált csúcsokat.
Nem látom a nevét de gyanúsan olcsó. Kistraktorban elpöfögne
biztos.:-)
Előzmény: Törölt nick (128153)
Neo515 Creative Commons License 2012.10.10 0 0 128154
10körül felcsöröglek.
Előzmény: Törölt nick (128148)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.10 0 0 128153

Üdv!Valakinek tapasztalata a legalsó csúccsal kapcsolatosan?Porlasztási kép,élettartam?

http://www.dizeltechnika.hu/tuning-porlaszto-csucs

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.10.09 0 0 128152

Nem értek ehhez, igy nem tudok erről véleményt alkotni.

Dizel-PB gázos kocsink több is van, de nem nagy sztori.

Dizel -földgázos nincs még, de itthon le is állitotta az NKH az engedélyezést, igy leálltunk vele.

Műszakilag semmivel sem bonyolultabb mint a PB gázos verzió, csak költségesebb. (drágább a reduktor, a tartály és kompresszort kell venni a tankoláshoz, mert itthon csak 3 CNG kút van)

Van csapat aki perfekt benne, tervben van, hogy az Ibizámat átalakitom, de igy hogy ellehetetlenítették, nem sok értelme van itthon fejlesztgetni benne. 

 

Összejöttem egy csapattal akik meg fagázos aggregátorral kisérleteznek.

 

Ha ráér a brazil embered mond neki látogasson meg szivesen látom!

Borászkodásról is szivesen beszélgetek vele, ha hoz sofőrt még meg is tudja kóstolni a boraimat!

Előzmény: Jena307 (128149)
Mathyas Creative Commons License 2012.10.09 0 0 128151

Az 1,9 TD Ventómmal volt ilyen gond...
Ott a gázolajszűrőnél kapott fals levegőt.
Ritkán jelentkezett a hiba, de amikor előjött, utána alig akart elindulni.
Ugyanaz volt, mint nálad.
Pöccre indult és utána leállt.

Előzmény: vbandit (128150)
vbandit Creative Commons License 2012.10.09 0 0 128150

Sziasztok

Régen sokat olvastam ezt a forumot és ha valahol talán itt kaphatok segítséget!

Adott egy Peugeot 206, 2000-es évjárat sima szívó dízel 1,9-es.
Lucas adagolo van rajta sajnos, ha Bosch VE lenne, annak jobban örülnék, de ebben nagyon nem vagyok jártas.
Az lenne a probléma, hogy reggel pöcre indul, de 2-3 fordulat után azonnal megáll:(
4 izzítógyertya jó, most raktam bele egy másik akkut.
Megfigyeltem, ha 4x-5x megpumpálom a gázolajszűrő légtelenítőjét, azonnal elsőre indul és szépen jár is tovább!
Arra gondoltam, ejti a nyomást az adagoló, levettem a gázolajszűrő fedelét tele volt gázolajjal, tehát ott van rendesen üzemanyag.
Tudna valaki segíteni, semmi tippem sincs!
Minden segítséget Köszönök szépen előre is!

Jena307 Creative Commons License 2012.10.09 0 0 128149

Krézibácsi itthon van az ismerősöm braziliából, azt üzeni azért nem írt vissza emailt mert nem történt változás az ügyben, elméletileg van történés csak lassan örölnek a malomkerekek.

Viszont megint mesélt nekem egy kinti tudósról aki mikro hullámmal kisérletezik, és tán stabil dízel motorokhoz feljesztettek valami technikát, a lényeg nagyjából hogy mikro hullámmal bombázzák a gázolajat, és így az atom mag körüli elektronokat egy külsőbb pályára állítják, ettől jelentősen több energia szabadul fel belőle, na hogy ez mennyire lehet varázslás passz, kíváncsi vagyok a véleményedre te nagyobb látókörrel  és tudással vagy ezen a téren.

Előzmény: Törölt nick (128148)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.09 0 0 128148

Vazze!

Kéne Firad PD giga csúcs!

Van erre forrásod?

Hivj má fel!

Előzmény: Neo515 (128147)
Neo515 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 128147
Értem. Ha volna nem akarnék venni;-) az öreget.
Azt jó áron elvitték.
Előzmény: w t (128143)
Neo515 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 128146
Igen így van. Szóval 0.02:-)
Ja a riasztó az tényleg szeret nyeríteni.
Előzmény: kormi07 (128145)
kormi07 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 128145

 0,02A vagy 0,002A a megengedett gyárilag-sosem bírom megjegyezni.

 

0,02A - húsz milliamper.Ha sokat áll a gép, akkor meg annyi se:-)

 

Testet leveszed--előtte autót bezárod, beriasztod stb.

 

...ja, csak úgy kéne levennie, hogy ne szakadjon meg az áramkör, ellenkező esetben egy jó hangos szirénaordítás fogja felverni a környék csendjét.

 

 

 

Előzmény: Neo515 (128139)
viktorG3 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 128144

Kösz! :)

 

Előzmény: szami17 (128134)
w t Creative Commons License 2012.10.08 0 0 128143

Az új ami nekem volt vissza kellett adnom,hogy miért ne kérdezd!!!De ha van neked jó az nekem megfelel.

Előzmény: Neo515 (128138)
gabo011 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 128142

Szia!

Köszi az ötletet! Látod ez eszembe sem jutott! :-))

Előzmény: Jena307 (128141)
Jena307 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 128141

Miért a motortér kapcsolód leragasztod vagy kötegelőzöd és már is zártnak tekinti a riasztó

Előzmény: gabo011 (128140)
gabo011 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 128140

Szia!

Köszi az ötletet! Van multiméterem lehet ma megmérem! Egy baj van csak, hogy a riasztóm motortérzárral van kombinálva! Ha kikapcsolom csak akkor lehet kinyitni a motorháztetőt! Tehát vagy riasztó nélkül mérek vagy sehogy! :-))

Előzmény: Neo515 (128139)
Neo515 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 128139

Az mondjuk nem.

Nincs egy sima multimtered otthon?

Meg tudnád mérni.

 

Testet leveszed--előtte autót bezárod, beriasztod stb.

Testkábel és az aksi mínus sarka között kell méred amper felvételt. 0,02A vagy 0,002A a megengedett gyárilag-sosem bírom megjegyezni.

Nekem a riasztó nélkül van 0,01A(0,001) a riasztóval 0,06A(0,006). Szóval nem keveset szív a riasztóm.

De mondjuk hetekig állhat a kocsi akkor sincs gond-bár ilyen már jó régen volt. :-)

Előzmény: gabo011 (128136)
Neo515 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 128138

Mi van a GTB-vel? Nem lett eladó végül? Vevő volnék rá ha 1x eladó volna és új. használt nem érdekel.

Előzmény: w t (128135)
tdik Creative Commons License 2012.10.07 0 0 128137

kkk bv50 kompresszor házat keresek,,email publikus

Előzmény: gabo011 (128136)
gabo011 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 128136

Akkor ha megyek minden képpen hozzájuk! :-))

Gondolom nem feltétlenül normális ha max. 1 hét állás alatt leszívja a 85Ah-ás akksit!

Előzmény: szami17 (128133)
w t Creative Commons License 2012.10.07 0 0 128135

Keresek új gt 2056-ot.Csak újat!

szami17 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 128134

G4 alubak simán felrakható  A lemezfedeles adagolóra kell egy menesztőtárcsa és egy fokolókerék a g4 ről

Előzmény: viktorG3 (128130)
szami17 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 128133

Szeva  Nem sok nagyobb szakival találkoztam villany terén

Előzmény: gabo011 (128132)
gabo011 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 128132

Szeva! Akkor ez még 1 giga like nekik ha jól gondolom?! :-)

Előzmény: szami17 (128131)
szami17 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 128131

Szerdán én is a gőzosben kezdtem a napot

Előzmény: gabo011 (128129)
viktorG3 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 128130

Helló! AVF Pd blokkra melyik adagolótartó konzolt lehet felrakni,ha fellehet,vagy nagy faragás? A lemezfedeles adagoló és az alufedelesé fizikailag plug&play?

 

gabo011 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 128129

Akkor lehet én is felkeresem őket! Elég nagy lehet az autóm nyugalmi áramfelvétele mert 4-5 napig ha áll lemerül az akksi! :-)

Előzmény: w t (128128)
w t Creative Commons License 2012.10.06 0 0 128128

 

Örülök hogy segíthettem,nem akarom  fényezni őket,de kevés ilyen normális és nem lehúzós autóvillamossági műhely van az országban.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: arzachel (128123)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!