Szentendre okmányiroda, itt ragaszkodnak a 15 napon belüli átiráshoz! A 2 lapos forgalmiba vésték a nevem, új forg. csak müszakival, ja és kaptam új rendszámot. Ideiglenesen 6 hóra kivonattam, addig felkészítem müszakira . Igen erre az időszakra nem kell biztosítást fizetni. Köszi az infókat ! Tomi
1. Tudtommal, ha ki van vonva a forgalomból, akkor nem kel átíratni.
2. Ha át akarod íratni és nincs forgalomban, akkor először műszaki vizsga, mert addig nem kapsz forgalmit, amíg nincs érvényes műszaki. (Én nem kaptam)
3. Ha megtörtént az átíratás, és a motor nincs forgalomban akkor nem kell biztosítást fizetni.
4 Teendő: a rendelkezésre álló iratokkal vissza biztosítóhoz és vissza kell mondani a biztosítást, hisz nincs a jármű forgalomban. A biztosítónak pedig vissza kell térítenie arra az időszakra befizetett biztosítási díjat, amikor nem állt fenn biztosítási kockázat.
Megosztanám tapasztalataimat átírással kapcsolatban ! A frissen szerzett t1-et elmentem átíratni,gondoltam mivel ki van vonva a forgalomból, nem kell rá biztosítás ! De igen, megkötöttem jármű teljesítmény 14le =10kw.
Évi 4000 huf a biztosítás. 2 héttel később jön a levél még fizessek 17000-et mert a járművem 2 kw-os !!!! újra biztosító, panaszt teszek ők a bm adatból merítik az adatokat , elküldtek az okmányirodába. Ott ismét panaszkodom és azt a választ kaptam , hogy vigyem el műszakira a mocit . Ott majd kapok egy műszaki adatlapot és azzal menjek az okmányirodába kijavítattni az adatokat. DE a müszaki adatlapot is a bm adatokból töltik ki ! Ja és hab a tortán a jármű kategóriába nemzetközi szállító jármű szerepel ! Ha valaki járt már így és ismer egyszerű megoldást vagy van ötlete kérem írjon! Köszönöm és szép estét !
Szia, grat. Alul van leeresztő csavar a kuplung oldal belső, függőleges oldalán, a csavar vízszintesen áll, a motor hosszsíkjára merőlegesen. Sima hajtómű olaj jó bele, de erről szoktak hitviták lenni. Beönteni a kuplung oldali kis deklin a legegyszerűbb, annak az alsó szintjéig. Vagy befelé tölteni lehet felül a sebesség mutató melletti nagy csavart kicsavarva.
Dec. eleje óta boldog tulaja vagyok egy t1.-nek. Lennének kérdéseim , hogy lehet cserélni és milyen váltó olaj kell a motorba? Krómot mivel tudom felpucolni?
Szia erre nem de, jövőre belekezdek egy p20 ba ha ahhoz is jó a diszcsík keresni foglak .(bár az utángyártott alkatrészekkel eddig csak szívtam, szinte semmi se volt méretpontos, pl lámpakeret ,bovdenok spirál .
Pontosan ugyan ilyen motor felújításában vagyok benne! Én is budapesti vagyok, és szívesen segítek! Hívjál fel holnap , vagy akár ma is este tízig a 20-9209095-on
köszönöm ,a kárpitost a gyula intézte˙(gyárilag ezeken nem volt rúgós ülés de ez azért kényelmesebb ). A többit én raktam össze 3 kosárból,ha ez is olyan megbizható lesz mint a másik én leszek a legboldogabb ember.
Úgy gondoltam eljőtt az ideje, hogy felújtsam ezért hétvégén nekiáltam szétszedni , de elakadtam egy-két dolognál például
1, a teleszkóp szétbontása,
2, a láncekrék leszedése a láncvédő burkolatról.
Ha esetleg valaki tudna segiteni , nagyon hálás lennék, illetve tanácsra is szükségem lenne, hogy melyik alkatrészt érdemes felújjtani és hol , meklyiket nem.
Széles utat Keresek T5 blokot Henger , hengerfely , dugó nélkül A blokk alkatrésznek kell Csavarok , rugok ilyenek Nem lesz be épitve efektiv Olyan is jó ami váltó hibás Csak egybe legyen Sportársi áron keresek :) Boldog ünnepeket