Keresés

Részletes keresés

nemeza Creative Commons License 2014.05.10 0 0 8676

Igazából kb. az a kérdés, hogy a MAN SL-eket szórja ki Pestről a BKK, vagy a BKV-s kocsikból lehet selejtezni.

Gondolom a VT-nek érdeke a kocsik minél hosszabb ideig való járatása hasonló okokból, mint a BKV-nak a 200-as Ikarusok.

Utas szempontból pedig jelen állapotukban szerintem inkább egy jó állapotó 260 vagy 415..

 

Új koruk óta használtam őket, sokáig nap-mint-nap. Sajnálom, hogy az utastájékoztatás a kezdeti relatíve elfogadhatóról a 2 BUSE-sítottat kivéve Budapest legalja kategóriás, kivéve, ha egy C2-n vagy más LED-es kijelzős kocsin lehal a futár..

Előzmény: Törölt nick (8675)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.10 0 0 8675

A 13-as egészen biztosan volános lesz. Nem az a kérdés igaziból, hogy melyik vonalakon lesznek a Lion's Cityk, hanem az hogy honnan és milyen kocsik érkeznek majd arra a nagyjából 25-27 forgalmi számra, ahol nem lesz volános hatalomátvétel.

 

Alapvetően a tippelgetéssel és okfejtéssel nincs bajom, HA helyén kezeljük azokat. Csak tényleg senki ne próbáljon meg eladni tényként vélt dolgokat.

Előzmény: nemeza (8674)
nemeza Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8674

Tipp: 13-as is VB-s lesz, nem?

Előzmény: Törölt nick (8673)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8673

Nagyon elsiklottunk a forrásod kiléte fölött. Tényként közöltél dátumokat, amikkel kapcsolatban a cég részéről sem volt eddig ennyire biztos információ. Tényleg nagyon érdekelne, hogy egyszerű mérnöki becslésről, vagy valamilyen megalapozott dologról van-e szó. Még írtál is nekünk egy levelet a témával kapcsolatban, amire véletlenül éppen én válaszoltam.

 

Jó estét!


A járművek cseréjével kapcsolatban annyi felvilágosítást tudunk adni most, hogy az egyes típusok szerződésének lejárta előtt – de amikor már konkrét időpontok vannak a leállítással kapcsolatban– megfelelő módon tájékoztatjuk az érdeklődőket. 

Üdvözlettel:
Surányi Máté Péter

 

Nagyon szépen kérnék mindenkit, hogy csak akkor írjon le konkrét dátumot, ha olyan beosztásban van, hogy tudja mit beszél. Egészen biztosan van itt ilyen ember is. Viszont teljesen felesleges valósnak vélt félinformációkat csepegtetni, vagy tipptorpedót játszani egymással. Természetesen, ha valamilyen szerződés alapján, vagy megbízható, első kézből származó (nem zuhanyhíradó, nem járművezetői pletykák stb) dologról van szó, az más és ebben a topikban, írásban fogok elnézést kérni tőled, ha ezt bizonyítod. 

 

 

MAN kocsikiadás és mi várható ezzel kapcsolatban:

Nincs előttem az Andor utcai kocsikiadási keret, de a szomszéd topikból összeollóztam a májusban elérhető rendszámok alapján. Harmincöt kocsiból harmincat találtam meg. Van egy tartósan leállított HSJ-456 frsz-ú kocsi, ami így harmincegy. Nem tudom hány kocsi van fenntartva csúcsidőben tartaléknak, HSJ-470 mintha beugrós lenne. Három busz helyét nem találom tehát.

 

Legjellemzőbb vonalcsoportok:

114-es (114, 213, 214) 9 darab

150-es (150, 258, 258A) 6 darab

58-as (58, 158) 3 darab

141-es 2 darab

250-es 3 darab

87-es (87, 187) 2 darab

152-es 1 darab

71-es 3 darab

13-as 1 darab

 

 

Te írtad:

Kb. 100 új szóló man buszból 35 régi mant eleve kivállt; sőt továbbiakat is.

 

Ezzel kapcsolatban remélem, hogy csak félreértésről van szó. A VB Lion's City buszainak 

Előzmény: Törölt nick (8671)
sszu Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8672

MHU-764 3. ajtónál lévő jegykezelője el van dugaszolva, rá tudnátok pillantani?

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8671

Már nem azért, de a 14 éves man buszok helyére számolhatjátok úgy is, mint ha a vadonat új man buszok kerülnének. Kb. 100 új szóló man buszból 35 régi mant eleve kivállt; sőt továbbiakat is.

 

Az Ik. 260 és 415 előtt sem áll túl nagy jövő. 2018-ban elvileg csak alacsonypadlós busz fog járni mindenhol Budapesten. A 412-esek selejtezése után a 415-ösök fognak jórészt következni, mert néhány 260-as jóval jobb állapotban van, mint a 415-ösök zöme. Az, hogy hány éves, az egy dolog; szerintem fontos, hogy több kultúráltabb busz legyen; és a BKV-t leszámítva ne jöjjön más szolgáltató magaspadlóssal.

Előzmény: #Zsombor (8660)
Dante001 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8670

Nice.

Előzmény: g86 (8669)
g86 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8669
Került. :)
Előzmény: Dante001 (8667)
fórumozó034 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8668

Egyetértek, az MAN még mindig korszerűbb és kényelmesebb... Nem a legjobb, de a magaspadlós szólók közül még ők a legjobbak.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (8659)
Dante001 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8667

Milyen jó az a kamera ott, ugye....remélem az OFF MAN-Volvokra is került..

Előzmény: Avirat (8666)
Avirat Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8666
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8665
Az kéne még...
Előzmény: Unatkozó rendszergazda (8659)
BPO-537 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8664

Vagyis a 35-ből 34 hozhatná a VT-nek a pénzt, ha lenne annyi MAN-os forgalmi. 

Dante001 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8663

No meg az újakra ott a brutális amortizáció is. A MAN-ok már tényleg csak tisztán hozzák a pénz, ha működnek.

Előzmény: 1318 (8662)
1318 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8662

A MAN-ok sokkal gazdaságosabbak mint a VT összes busza, mert a MAN-ok vannak egyedül kifizetve, a többire mind élő hitel van felvéve. (Ma hallottam)

Úgyhogy szerintem ez az egész latolgatás alaptalan.

JakiHUN Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8661

Nem ismerem az MAN-ek kilométerdíját, de ha drágább, mint a 20-30 éves csodák, akkor érthető lépés a selejtezésük, nem hinném, hogy annyi pluszt nyújtanának, mint amennyivel drágábbak.

Előzmény: #Zsombor (8660)
#Zsombor Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8660

Gondolom a világ más országaiban is a 10-13 éves buszokat cserélik le 20-30 évesekre. Tök logikus.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (8659)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8659

Ameddig a Localók, addig biztos, mert egy szerződés alatt futnak. Ha választani kell, akkor inkább MAN, mint Ik 415.

Előzmény: Törölt nick (8658)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8658

A Man buszok magaspadlósak; ilyet a BKV is tud kiadni Ikarus 260 és 415-ösök formájában. Egyébként a Volánbusz most sok új busszal jön; gondolom a most azokon a vonalakon lévő magaspadlósok kerülnek át a Man buszok helyére.

 

Viszont kérdezném, hogy a 4 db Arrivás Mercedes meddig marad?

Előzmény: kelenfield (8644)
#Zsombor Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8657

Nem, nem első ajtós. 

Előzmény: staubach (8652)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8656
775 --> jobboldali féklámpa KO.
Előzmény: Törölt nick (8655)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8655
820 --> balos pótféklámpa KO.
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8654
Nem
Előzmény: staubach (8652)
JLA160 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8653

KLN-098-nak elég rendesen lóg lefelé a kipufogócsöve, nem sokkal az út felett "lebeg", szerintem érdemes lenne ránézni (130/52).

staubach Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8652

Üdv. A 22 - es vonal első ajtós? És még valami: voltam a Volánnál. Szimpatikusabb az egész, mint a Transmann valaha is volt, talán pár csókost kivéve. Aki még gondolkodik a cégváltáson, az ne tegye! Menjen el... Rosszabbul biztos nem jár, csak jobban ( kivéve a csókosokat persze és a gyebi bírót :) ).

siófoki35 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8651

szerintem mennek munkásszállítónak vagy alba volán alvállalkozásba.

Előzmény: 1318 (8650)
1318 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8650

Végre valami konkrétum is van.

Hát kifejezetten nem örülök neki, hogy eljutottunk idáig...

És azt lehet tudni mi lesz a sorsuk?

Ez alatt értem hogy szétvágják őket vagy eladják?

Előzmény: Törölt nick (8640)
BPO-537 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8649

Azt hirtelen ek is felejtettem. De egyébként valószínűleg a metró miatt.

Előzmény: Törölt nick (8648)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8648

A VB beszállása miatt fognak kocsik felszabadulni, nem a metró miatt.

Előzmény: BPO-537 (8645)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 8647
Előzmény: Törölt nick (8642)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!