Ez egyébként így van. Ha nem hagynák ki a baloldali holdudvart az osztásból, akkor nem nyivákolnának Brüsszelben. Ki kell alakítani a demokratikus lopás intézményét, akkor mindenki lenyugszik a p.csába. Gyakorlatilag az index fórum fele is megszűnne, érdeklődés hiányában.
Mindeki arol beszél, hogy a orosz hogy fogja tönkre teni europát, hogy a ororsz elzárja a gázcsapokat meg nyitogatja, Szoval zsarol ami üködik is egy darabig
De nem akármeddig. A orosz gazdaság keményen érzi mivel ez a orosz kenyere
Ijesmikröl Nem irkálnak semit. Mert nem tudnak semit
A orosz me meg türö nép. Dr medig? Ha ez igy fog meni? akor párhonap mulva évtizedekre
esnek vissza a oroszok, És ez még semi, mert a szankciok hatása ojan lesz párhonap mulva, hogy azt Ma csak sejteni lehet
Ez egy háboru csak nem rakétákkal és nem döl össze semi. Már most megált minden ami Europai
A NÉP fogja fizetni a jácmát amit már fizet.
Tizezrével vanak elbocsátva , mert kivonultak a vállalatok, megátl minden egyes szektorokba a piac majdnem bedöglött, de kialakult egy "alternativ" piac (fekete) ami miliokat fog érinteni
A Orosz kivan zárva mindenhonnan europábol sport kultuta meg ezaz
(Már CSAK a Ferencvárosnak van Orosz trénere) amugy a egész világ szerzödést bontoo minden oroszal
A orosznép med bámul, most kezdi érteni. szoval csak ijen egyszerü dolgok.
A számilio doláros luxus hajok más kikötöket keresnnek maguknak, mind a csilivili földközi tengerit
"kemény" életük lett ezeknek a oligárkoknak is
, De biztos szivböl támogatják a politikát
Kina a nagy nyerö a Orosz piac az övé belülröl felis fogja örölni a oroszt.
Volt ilyen prognózis már régebben is mint 10 éve, hogy lesz valami moszkva-riad tengely, azok akik energiával és egy másik ahol technológiával rendelkeznek.
szerintem teszik is, az elfoglalt területekhez az ukránok most adományoztak egy nagy atomerőművet is. De legtöbbet egyelőre Lengyelország szerzett meg a volt Ukrajnából.
Most eljutottunk oda, hogy megálltak az uniós pénzek, akkora a lopás, a korrupció, és a hatalom központosítása, kormányváltás nélkül nem valószínű, hogy újraindulnak azok a pénzek.
Cseszheted ha kétszer annyinak kell osztani belőle.
Az világos, ezt szerintem se lehet már sokáig csinálni, hogy a fél elitet a politikai baloldalt teljesen kihagyni a korrupcióból.
Most eljutottunk oda, hogy megálltak az uniós pénzek, akkora a lopás, a korrupció, és a hatalom központosítása, kormányváltás nélkül nem valószínű, hogy újraindulnak azok a pénzek.
A másik, hasonlóan komoly érv, amit fel szoktak hozni, amikor összevetik a szomszéd déli országban folyó autópályaépítés költségével a hazai kleptomán autópályaépítést, az az, hogy az nem szabvány autópálya, mert keskenyebb a leállósáv, illetve ott sziklás a talaj, nálunk pedig "puha". Egyébként ez rendszerfüggetlen: 12+ éve is egy szép nagy közösségi élménybe illő lopás volt az egész, bár mintha mostanában nagyobb lenne a lopáskulcs.
Nem ez az egyetlen, ahol szétlopják Orbánék a magyar adófizetőket, a Belgrád-Budapest vagy a Szeged-Szabadka vasutat is említhettem volna, ahol a szerbek sokkal olcsóbban építik meg a saját oldalukat.
...hm... nem tudom végleg e, de itt gyulán bezárt tegnap a shell kút, ami a tesconál van, nem tudom milyen az már régebben. maradt az áfor... akarom mondani a mol, érdekes, nagyobb modernebb de éppen ott van ahol évtizedekig az áfor volt.
Nem tudom igaz e, állítólag magyarországra nem szállítanak gázolajat? nem tán megunták a brüsszelezést globalistázást valahol? )-:
Meg lett próbálva, de egyelőre nem jött be ez a kanyarban előzés, ott ahol mindenki lassított.
Meglátjuk, ha az összes fát kivágtuk az segített e valamit? A termőföld már ennyi volt, 30 év alatt felére csökkent a humusz, na ezt már még egyszer nem lehet megcsinálni. Nincs már semmink amit le lehetne rabolni.
Nem vagyok biztos benne, hogy akár 1 évig is mehet még ez a rezsicsökkentés és azok a kis féldecis pet palackok, meg a papírlapról kapirgálható szerencse, ami úgy a bögyében van egy zöldkomcsinak.
(-: Vagy ide békésbe az M44? Mi lemaradtunk az olajkorszakról. 30-40 éve a kecskemét-budapest volt a rémálom kátyúkkal, forgalommal, tohonya román buszok, izgága bmw-k stb... oké. Meg lett csinálva, az jó, de mi attól kezdve fizettük a pályadíjat de semmi nem változott mert a békéscsaba-kecskemét lett ugyan olyan, 150km az is, tehát semmi nem változott innen nézve. Na most de jó, tényleg álom, hogy se öcsöd, se szarvas se stb... egy kaja a fektególyában és 180 al simán végig lehet seperni rajta, a békéscsaba - gyula már rég 2x2 sáv, 110 es autóút, oké lenne, de mire ez is meglett, na most meg
nincs üzemanyag.
)-:
Az szerintem már nem is lesz. Ki van jelölve a bekapcsolása a román gyorsforgalomba, de szokás szerint ez is nagyvonalúan bánva a termőfölddel, keresztül kasul, új híddal a Körösön teljes eszetlenséggel, a helyieknek mindegy, az m44 is, olyan messze vannak tőle a települések amiket elkerül, hanem gondolom a kamionok érdekében. Ez szerintem már nem épül meg.
Ez elvi ideológiai dolog, a nyugat lemond a növekedésről. 200 év lesz ez is, mint pl a felvilágosodás. Vagy korábban a kereszténység, a is egy járvánnyal kezdődött 168.-ban, fújtak arra is, de érdekes módon onnan kezdődött a tömegessé válása. A korszak vége az új kezdete most a
2020. év.
Vagy aki szereti az asztrológiát, a Föld fokozatosan elhagyja a halakat és megy befele a vízöntőbe.