Hali. Igen fordulat függő. Csak eddig ezt nem próbáltam. Sőtt most már hallok is egy kis morgást ha ki van engedve a kuplunk. Ha behúzm akkor elmúlik. De nem hinném hogy kinyomó csapágy tudna rázni ennyire. Azért inkább az agy csapágyatására tippelek.
Gyakorlatilag egyik motorhoz sem lesz festekrecept.
Ennek oka, hogy sokfajta motor van, sok szinben (lasd a tied is ket szinu, + evjaratokon beluli tobb arnyalat a beszallitovaltasok miatt), a szineket sokszor, akar evente cserelik. Keves festek kell, mert megha a levegobe is megy a festek nagyresze nagy feluleteket, mennyiseget nem fujnak (mondjuk ket nagy oldalidom az egy fel auto motorhazteto). Ha torik a motor sokszor mar nem is lehet javitani, mert totalkaros vagy nem gazdasagos.
Szoval kb. a fentiek miatt nem biztos, hogy van recept, es ha van az sem biztos, hogy jo.
A legegyszerubb, hogyha elmesz egy keverohoz es kartya alapjan kevertek. Ezt meg azert nem szoktak szeretni, mert elegge pepecselos melo es nyilvan pottyozni a legkisebb mennyiseget viszed, amin nincs sok haszon az eltoltott idohoz kepest.
2003-as Vara ,kék színű fekete tankkal. PB341 színkóddal. Nem tudok hozzá festéket (pöttyözgetésre) kevertetni,mert nem ismeri fel egyik program sem ezt a színkódot. Van esetleg valakinek ötlete/tapasztalata hogyan lehetne ilyen színhez hozzájutni. Van esetleg ennek a színnek valami fantázianeve? Jégkék metál...vagy valami ilyesmi.
Gyári Yuasa 7 év után vettem ki, talán még fél /egy szezont elment volna de nem kockáztattam. Lett helyette Banner ami 8 hónap után cellazárlatos lett. :D Exidre cserélték, eddig oké.
Hasonlóan viselkedik az enyém is. Szintén injektoros és 2003-as. Fórumokon azt írták, hogy az első szériás injektorosok Varaderok gyakran produkálják ezt. A szerelő gépre tette és kettő múltbéli hibát tálat, a külső légnyomás szezort és a fojtószelep szögállás szenzort írta hibának. Kiütötte a hiba kódokat és azt mondta ha újra produkálja vigyem vissza kiolvassa a hibát. Produkálta, visszavittem, gépretette és nincs hibakód. Eddig jutottam vele.
Banner aksit ne. Kettőnknek is 6-8 hónap múlva cellazárlatos lett. Szerencsére gariba cserélték. (10eft feletti aksikra már 1 év gari van) Inkább Exide, JP, esetleg Varta.
A vészleállító nálam is szarakodik néha.Szerelő mondta,hogy ez Honda betegség.Általában nem használom,ha nagy ritkán nem indul,akkor ki-bekapcsolás után indul.Menet közben nem hagyott ki,nem hinném,hogy olyankor onnan eredne a baj.
Sziasztok. 2003 as inyektoros motorom néha 1800-2200 fordulaton kihagy 1- et. De csak egy ütemet talán. És nem mindig. Ha azon afordulat számon megy akkor néha néha 1- megtorpanás van. Gyertya kábel vagy trafóra gondolok. De próbálgatás előtt megkérdem van e valakinek tapasztalata ilyesmiről. Köszi. Az indítás gátlója sem tökéletes. bár ezzel nincs összefüggésbe szerintem. Van hogy nem alszik ki a lámpa indítás előtt. Ilyenkor átkapcsolom a gázkarvmelleti leállítót és egyszerre kapcsolom vissza az indító gombbal. Akkor indul simán
Az akksik márcsak ilyenek.Nekem a kis robogómban virított hasonlót,szerencse,hogy itthon történt az eset,pedig előtte nap 50 km-re mentem vele.Ennek tudatában cseréltem ki pénteken az akksit a Varában.Nordkappra indulok,és nem szeretném,ha valahol Norvégiában hagyna cserben.18ezerbe került,a Red Baronnál.Nem én vettem,és sajnos nem tudom,mi a neve.Őszintén nem érdekelt,de holnapra megnézem mi került bele.
Tegnap megállt az akksim mint a szög. Megálltam 10 percre és utána már nem indult. Nézegettem az akksikat de igazán nem tudom milyet érdemes venni bele (SD02 2003). Van jászakku (13500.-), banner (21000.-), jp-moto (15000.-) és yuasa (38000.-) Sajnos varta-t vagy bosch-t nem árulnak hozzá. Szerintetek melyiket vegyem?