Még egy két nap és beröffentem az új 4xx-et! Egyelőre aldomainként fog működni, de a lényeg, hogy korszerűbb lesz és regisztráció után a felhasználók hozzászólhatnak, kérdezhetnek egy felületen.
Hátsó új lámpatesteket lehet rendelni, 50 ezer Ft/párja, használtak kisebb nagyobb hibával ennek töredékéért is elérhetők a hazai 480-as tulajoknál. Nálam is polcon van két pár.
Sziasztok , esetleg valaki tudja hol lehet szerezni hátsó lámpa burkolatot? és ha valakinek kéne vagy ismertek valakit akinek kellene 480-as , akkor az én példányom eladó (1.7 turbo) :( durván 100e km van benne ha valakit érdekel.
Ha újraindul a volvo4xx.hu portálunk, akkor majd mindent megtalálsz majd rajta, szervízkönyvek, rengeteg adat, típustörténelem, sok sok fotóval, fórum sötöbö. ez meg a mi vasunk, itt téliszettel még:
B20F motor, 1995. évi phase II-es, 191 ezer km-el.
Gratulálok a vasadhoz, szép lett az újravarázsolt fényezése! :-) Nem fogsz unatkozni a vasaddal, de egyben sok örömet is tud majd okozni ez az egyedi gép. Rengeteg extrával még tovább javítható.
Keresd pemtit, a négyesek nagy ismerője, mániásan szereti ezeket a régi vasakat (mint én ;-)), sok alkatrészben tud majd segíteni. Az én 480-as 1995-ös vasamon CETUS gyári felnik vannak, 15-ösök, szintén a jófogáson találsz ezekből eladó szetteket, gyárilag ezekkel szerelték a facelift után a kétliteres 480S-eket. Ha elakadsz bármiben, kérdezz, ha tudunk, segítünk.
sziasztok! valakinek ötlet, hogy a külső ajtó vízlehúzók mivel helyettesíthetőek? ill. tudtok-e valahol bontott kesztyűtartót? válaszokat, ötleteket köszönöm :-)
Még vannak ígéretes példányok, igaz nem kishazánkban...! A mienk lassan már csak élményautózásra kerül elő. Télen nem használtuk, most is csepptöltésen van az akkuja, garázsban várta a tavaszt. Majd megjáratom Erdélyország felé nemsoká.
itt van nehany plusz kep a turborol,,ha 200 odaadna az nem lenne rossz deal szerintem, 2 eve pihen, .. a belso ter elvileg nem hianyos megvannak a kepeken hianyzo reszek is..
Az ár ugye mindig alku tárgya, a helyszínen lehet ezt pontosítani. Alkatrésznek, egyben megvéve én 200-300 eurót adnék max. érte. Hosszú idő, míg egy pár értékesebb darabot kiárulsz belőle, persze saját célra érdemes betárolni ezt azt.
Ez a kertben tárolt darab mennyit érhet igy? Nézem a kinti oldalakon az alkatrészeket bontokban, es azert nem a legolcsobb, persze Volvo, szoval abszolutt megértem. De épp, lehet, mielott sikerulne egy szép állapotut talalni, nem lenne rossz egy donor sem..Mit gondolsz?koszi.
Ez a garázsban fotózott második gép már lehet egy jó alap! 1,7-es, no ABS, van légkondi, fedkomp. Igaz phase I-es (kis kormányközepes, nincs légzsák), a külső visszapillantó viszont phase II-es, hmm, érdekes; Gyártási év valószínű 1992-93 lesz.
Tükör, ülések, ép hátsó könyöklő, egyéb apróságok utánajárással igaz, de felhajthatók a már írt forrásoknál. A rajta lévő gyári ATLAS könnyűfém felni eléggé ritka. Hátsó kerékjárati ívek nem rohadnak, kasztni is épnek tűnik. A kormány újrabőröztethető, van kontaktom. Bal ajtó belső borítása hiányzik?
Motortartó bölcsőn látható olajfolyás forrása? Tipp: váltó (rudazat-váltó csatlakozásánál), de valószínűbbnek tartom, hogy a fogasléces kormányműből származik. Utóbbit nekem már cserélni kellett, annyira engedte az olajat (javítása egy 50 ezres tétel). Kipuf. rendszert tartó gumigyűrű hiányzik, gumifékcsöveket kötelezően cserélni kell. Szóval elsőre ennyit tudok neked mondani. A balesetes fűben pihenő vas az bizony alkatrésznek jó max...