Keresés

Részletes keresés

czimbi Creative Commons License 2017.04.04 0 0 2057

Még egy két nap és beröffentem az új 4xx-et! Egyelőre aldomainként fog működni, de a lényeg, hogy korszerűbb lesz és regisztráció után a felhasználók hozzászólhatnak, kérdezhetnek egy felületen. 

Előzmény: czimbi (2051)
czimbi Creative Commons License 2017.04.02 0 0 2056

s

Előzmény: czimbi (2054)
czimbi Creative Commons License 2017.04.02 0 0 2055

Hátsó új lámpatesteket lehet rendelni, 50 ezer Ft/párja, használtak kisebb nagyobb hibával ennek töredékéért is elérhetők a hazai 480-as tulajoknál. Nálam is polcon van két pár. 

Előzmény: gyorvaripeter (2052)
czimbi Creative Commons License 2017.04.02 0 0 2054

Bizony pár jó fotó többet ér minden szónál (meg a helyszíni próbaút!) :-)))

 

Hogy jött össze ez az alacsony futásteljesítmény egy huszonéves vasnál, garazírozták 8-10 évig? ;-)

Előzmény: gyorvaripeter (2052)
fargo Creative Commons License 2017.04.02 0 0 2053

tegyél fel róla képeket plíz :)

Előzmény: gyorvaripeter (2052)
gyorvaripeter Creative Commons License 2017.04.01 0 0 2052

Sziasztok , esetleg valaki tudja hol lehet szerezni hátsó lámpa burkolatot? és ha valakinek kéne vagy ismertek valakit akinek kellene 480-as , akkor az én példányom eladó (1.7 turbo) :( durván 100e km van benne ha valakit  érdekel.

czimbi Creative Commons License 2017.03.29 0 0 2051

Honlap megújulás lesz, no meg a fórummotor is újul, eléggé elavult volt. 

Előzmény: neuberger63 (2050)
neuberger63 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 2050

köszönöm, várom, hogy jó legyen a honlap ..... :-)

czimbi Creative Commons License 2017.03.28 0 0 2049

Ha újraindul a volvo4xx.hu portálunk, akkor majd mindent megtalálsz majd rajta, szervízkönyvek, rengeteg adat, típustörténelem, sok sok fotóval, fórum sötöbö. ez meg a mi vasunk, itt téliszettel még:

 

 

B20F motor, 1995. évi phase II-es, 191 ezer km-el.   

 

czimbi Creative Commons License 2017.03.28 0 0 2048

Gratulálok a vasadhoz, szép lett az újravarázsolt fényezése! :-) Nem fogsz unatkozni a vasaddal, de egyben sok örömet is tud majd okozni ez az egyedi gép. Rengeteg extrával még tovább javítható. 

 

Keresd pemtit, a négyesek nagy ismerője, mániásan szereti ezeket a régi vasakat (mint én ;-)), sok alkatrészben tud majd segíteni. Az én 480-as 1995-ös vasamon CETUS gyári felnik vannak, 15-ösök, szintén a jófogáson találsz ezekből eladó szetteket, gyárilag ezekkel szerelték a facelift után a kétliteres 480S-eket. Ha elakadsz bármiben, kérdezz, ha tudunk, segítünk.

 

 

 

    

Előzmény: neuberger63 (2047)
neuberger63 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 2047

az új szerzemény, egy kis polír után :-)

neuberger63 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 2046

sziasztok! valakinek ötlet, hogy a külső ajtó vízlehúzók mivel helyettesíthetőek? ill. tudtok-e valahol bontott kesztyűtartót? válaszokat, ötleteket köszönöm :-)

czimbi Creative Commons License 2017.03.28 0 0 2045

Addig is egy vasárnapi életkép Erdélyországból, persze 480-assal!

 

(Bucsin tető, mBf-i: 1 250 m)

czimbi Creative Commons License 2017.03.27 0 0 2044

Jó kérdés, igen, én is tapasztaltam, hogy újfent szünet van, ránézünk megint!

Előzmény: Armogur (2043)
Armogur Creative Commons License 2017.03.26 0 0 2043

Amúgy mi a baj a Volvós oldallal? Megint nem megy...

Előzmény: czimbi (2041)
Armogur Creative Commons License 2017.03.19 0 0 2042

Remek!:-)

Köszi!

Előzmény: czimbi (2041)
czimbi Creative Commons License 2017.03.17 0 0 2041

Most már próbálhatod, újra megy a 4xx.hu! 

Előzmény: Armogur (2039)
czimbi Creative Commons License 2017.03.16 0 0 2040

Tudunk a problémáról, dolgozunk rajta! ;-) Addig is itt egy alternatív megoldás, ha kérdés merül fel, itt a helye!

Előzmény: Armogur (2039)
Armogur Creative Commons License 2017.03.16 0 0 2039

Sziasztok!

 

Valaki tudja, mi lelte a 480-as oldalt? Egy ideje nem jön be...

 

http://volvo4xx.hu/

 

 

Arrakis T6 Creative Commons License 2017.03.07 0 0 2038

Sziasztok,

Szakdolgozatomat Volvo témában írom, ha szánnátok 4-5 percet a kitöltésére, nagyon megköszönném a segítségeteket!

Ha megosztjátok, továbbkülditek ismerőseiteknek nagyon sokat tesztek hozzá a szakdogám eredményéhez! :)

Itt találjátok:
https://goo.gl/forms/l2oVo1jZ4xUGsEPb2


Köszönöm szépen előre is!

Üdv,

A.

czimbi Creative Commons License 2017.03.06 0 0 2037

Még vannak ígéretes példányok, igaz nem kishazánkban...! A mienk lassan már csak élményautózásra kerül elő. Télen nem használtuk, most is csepptöltésen van az akkuja, garázsban várta a tavaszt. Majd megjáratom Erdélyország felé nemsoká.  

Előzmény: fargo (2036)
fargo Creative Commons License 2017.03.04 0 0 2036

Most kezdem bánni, hogy eladtam a Kis Szutykot :-(

czimbi Creative Commons License 2017.02.22 0 0 2035

Gratulálok, donor már van! :-)

Előzmény: pavelb (2034)
pavelb Creative Commons License 2017.02.22 0 0 2034

250,-ben megegyeztunk, ugy dontottem elhozom..holnap meg visszaszol a motor hogyan reagal es a villany resz mit fog produkalni..kivancsi vagyok.

Előzmény: czimbi (2033)
czimbi Creative Commons License 2017.02.21 0 0 2033

Elég érdekes koccanásos balesete volt, elől hátul sérült. Viszont van benne sok hasznos apróság, tehát donornak nem rossz. 

Előzmény: pavelb (2032)
pavelb Creative Commons License 2017.02.21 0 0 2032

itt van nehany plusz kep a turborol,,ha 200 odaadna az nem lenne rossz deal szerintem, 2 eve pihen, .. a belso ter elvileg nem hianyos megvannak a kepeken hianyzo reszek is..

Előzmény: czimbi (2031)
czimbi Creative Commons License 2017.02.21 0 0 2031

Az ár ugye mindig alku tárgya, a helyszínen lehet ezt pontosítani. Alkatrésznek, egyben megvéve én 200-300 eurót adnék max. érte. Hosszú idő, míg egy pár értékesebb darabot kiárulsz belőle, persze saját célra érdemes betárolni ezt azt.  

Előzmény: pavelb (2030)
pavelb Creative Commons License 2017.02.21 0 0 2030

Ez a kertben tárolt darab mennyit érhet igy? Nézem a kinti oldalakon az alkatrészeket bontokban, es azert nem a legolcsobb, persze Volvo, szoval abszolutt megértem. De épp, lehet, mielott sikerulne egy szép állapotut talalni, nem lenne rossz egy donor sem..Mit gondolsz?koszi.

Előzmény: pavelb (2027)
czimbi Creative Commons License 2017.02.21 0 0 2029

Ez a garázsban fotózott második gép már lehet egy jó alap! 1,7-es, no ABS, van légkondi, fedkomp. Igaz phase I-es (kis kormányközepes, nincs légzsák), a külső visszapillantó viszont phase II-es, hmm, érdekes; Gyártási év valószínű 1992-93 lesz.

 

Tükör, ülések, ép hátsó könyöklő, egyéb apróságok utánajárással igaz, de felhajthatók a már írt forrásoknál. A rajta lévő gyári ATLAS könnyűfém felni eléggé ritka. Hátsó kerékjárati ívek nem rohadnak, kasztni is épnek tűnik. A kormány újrabőröztethető, van kontaktom. Bal ajtó belső borítása hiányzik?

 

Motortartó bölcsőn látható olajfolyás forrása? Tipp: váltó (rudazat-váltó csatlakozásánál), de valószínűbbnek tartom, hogy a fogasléces kormányműből származik. Utóbbit nekem már cserélni kellett, annyira engedte az olajat (javítása egy 50 ezres tétel). Kipuf. rendszert tartó gumigyűrű hiányzik, gumifékcsöveket kötelezően cserélni kell. Szóval elsőre ennyit tudok neked mondani. A balesetes fűben pihenő vas az bizony alkatrésznek jó max...    

Előzmény: pavelb (2028)
pavelb Creative Commons License 2017.02.21 0 0 2028

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!