aha, mert szerintem ezt a hangtompítót már próbáltam, és elég sok puskára rámegy, nem csak a commando-ra. a leírásában is az van, hogy fits on most assault rifles. de ha azt mondod, hogy ezzel éjszaka végig lehet írtani egy sokellenfeles pályát anélkül hogy észlelnének, akkor rendelek braytól :)
elkezdtem flo-t kiképezni, hát rájöttem hogy előbb fel kell húzni az agilityjét, és kicsit a strengthjét is, mert egyébként kritikán aluli. :) két bevetésben viszont a marksmanshipje már felfejlődött 51-re.
100%os hangtomplító nincs a játékban, még az a mesterlövész puska, amelyik beépített hangtompítót használ, és cold loaded* lőszert használ sem teljesen zajtalan.
Szvsz az AR supressor jól működik.
*nemtom hogy van magyarul. Kevés puskapor van a lőszerben, kevesebb zajjal jár.
amikor elfoglaltam drassent, rögtön nekiálltam a mellette levő mezőket felderíteni, hogy lássam a csapatmozgásokat. az imp a drassen mine-től délre levő mezőn annak rendje és módja szerint bele is futott 19 ellenbe, éjszaka volt, nem volt nagy dolog... aztán beálltam a drassen mine-ba miután ez megvolt, vártam a counterattackot. láttam is, hogy nyugatról és keletről felsorakozik (délről nem - gondoltam azokat már kinyírtam), aztán jöttek. voltak olyan 40-en, mondom ez egy light ellentámadás, de valszeg mert egy részüket már lerendeztem.
remek.
egy nap múlva megint látom hogy jönnek. mondom oké, szokásos támadások egyike. ugyanúgy a bánya. miután már vagy 30 ellent leszedtem, gyanús volt a dolog: a taktikai térkép szerint még mindig max ellen van a pályán, és ráadásul a nagy többség fekete volt. na ez volt az ellentámadás. gond nem lett belőle, de nem készültem tölténnyel túlzottan. :)
én az összes merccel milíciát képeztem eddig, kivéve gasketet. ő szerelt. de igazából a rugalmas védekezést jobbnak tartom. ehhez persze be kell járni minden szektort, hogy lásd hol mozog a gép.
>>>egyébként a reflex sight eggyel csökkenti a lövéshez szükséges AP-t.
Tudom, irtam is :)
>>>arra jöttem rá, insane-n először is nincs értelme milíciát képezni, >>>mert általában legalább annyian támadnak, (és ezek fele fekete), >>>hogy lezúzzák, de ha nem, akkor is olyan veszteségeket szenvednek, >>>hogy újra kell képezni az összeset.
SAM-eken igaz, mert ott a 20 milicista semeddig nem tart ki.
Ellenben városokban, ha mindenhol (minden négyzetben) van milicia, akkor a támadás ellen mindegyik védekezik. (lehet alapból nem, de nálam igy van. Lehet hogy túrkáltam az .ini-ben :D)
Cambria pl. 5 mező, az azt jelenti, hogy 100 milicista lehet benne, nincs az az AI csapat, aki ezt kifüstöli onnan! (még akkor sem, ha a nagy része zöld)
>>>a milíciaképzéssel foglalkozó emberek így felszabadulnak, >>>és használhatóak teherhordónak.
kiképzésre jó zsoldost sosem veszek fel, főállású kiképzők azok nálam Flo, Biff és Ira. Biff és Ira tényleg nem használható semmi másra. (szerintem teherhordónak sem)
Olyan, hogy igazán jó zsoldos (Len, Raider, Hitman) képez miliciát legfeljebb akkor van, hogy ha nagyon sürgős és pont nem tervezek mást: mikor elfoglalok egy várost, addig, amig mindenhol nincs legalább egy csapat zöld milicia, mindenki arra van állitva, kivéve a sebesülteket.
a legjobb fegyverre törekedni meglehetősen nehéz, mivel logisztika is kell hozzá: hogy az ember megkapja, majd ha leromlik, valaki megjavítsa, addig kapjon másikat, megvenni hozzá a kiegészítőket, stb.
de, vannak fegyverek, amiket érdemesebb használni, mint másikakat.
emiatt sokadszorra fogom újrakezdeni :)
arra jöttem rá, insane-n először is nincs értelme milíciát képezni, mert általában legalább annyian támadnak, (és ezek fele fekete), hogy lezúzzák, de ha nem, akkor is olyan veszteségeket szenvednek, hogy újra kell képezni az összeset. jobb a rugalmas védekezés, ahol egy csapat a város környékén van, és ha jön valaki, visszavonható. a milíciaképzéssel foglalkozó emberek így felszabadulnak, és használhatóak teherhordónak.
egyébként a reflex sight eggyel csökkenti a lövéshez szükséges AP-t. rod&spring vagy steel tube télleg felesleges, az előbbi 1.13-ban nem is ér sokat, az utóbbi hamar kiesik.
nos én a wildfire-ben használtam csak igazán a kést. lehet ott is igen jól használni. persze ezzel nem azt állítom hogy csak kést használtam végig, de igen is jól lehet használni, különösen az elején!
a zárak kevés kivétellel pedig erőből nyithatók, igaz van olyan amit percekig kell rugdosni, és párszor kifullad a karakter. de hadd fulladjon csak, mert ettől nő az ereje :)
én mindent eldobósat játszom, tehát puskák vannak bőven, na meg ha akarok, akkor braytól is rendelhetek, csak annyi féle puska van, hogy nem egyszerű kiismerni az összes előnyét vagy hátrányát.
Amiket találtam az a Zastava, HK SL9, Galil sniper, HK PSG-1, VSSK Vynchlop.
Ebből a Zastava-t még szoktam is használni, mert már a játék közepén elérhető, és jobb, mint az akkor található gépkarabélyok. (valamint nem kell hozzá spéci lőszer!)
szerintem tuti jó dolog, egy tizessel hosszabbít a fegyverek hatótávján. AR-ből igazából a következőket néztem ki:
- colt commando-t te ajánlottad a pistol supressor miatt, 28-as hatótávot 38-ra lehet vele növelni, így olyan szinten lenne, mint a legjobb 5.56-os AR-ek, 5APért csendesen. - valmet M82: 5.56os ammo, 35ös távolság, és az egyetlen AR, ami ilyen távolságra elvisz 5 AP-ért. barrel extenderrel már 45 a távolság. - 7.65ös lőszert használó puskákhoz nem igazán kell (már a jobbakhoz, az FN falhoz és az M14hez).
jelenlegi insane szinű állásomban commandoból és M82-ből is találtam már párat, nagyon kellemesek.
ja, melyek azok a mesterlövészpuskák, amik öntöltők? valami vintorez nevű orosz puskát találtam ami igen, ez is kellemes. a dragunov öntöltő?
aha. IMP és Fox között elég nagy különbségek voltak, az IMP messzire is biztosan talált fox meg nem igazán. a különbség a kettő között leginkább a strength. dexben fox jobb ugye, mrkban az imp.
egyébként egy emberrel is komolyan meg lehet szivatni a támadókat, ha a megfelelő szektorban vagy és van megfelelő felszerelésed. az előző expert játékomban cambriánál a milíciát képző hamoust és haywire-t is megtámadták, az egyik a sam-ben, a másik a bányánál volt. szerencsére az eredeti védők elhullajtottak jó kis cuccokat, haywirenak így volt egy fn-fal-ja, hamousnak is valami AR-je. haywire egy épületben húzta ki, hamous meg a bányaépület tetején. voltak meleg helyzetek, de úgy tűnik, hogy ha a rárohanás nem megy a gépnek (azaz elhalálozik pár támadó), akkor visszavonulnak.
a késdobálós móka télleg nagyon hatékony tud lenni. insanen összefutottam éjszaka 29 ellennel. az én oldalamon csak a cust. merc volt, night ops expert, volt egy night vision goggles 2-je, és 6. szinten állt a csata kezdetén. nos, 29 emberből 20-at két dobókéssel szedtem le, az utolsó kettő hulla körül azonban sajna rajzani kezdtek az ellenek, és már nem volt türelmem újabb köröket futni, úgyhogy ott előkaptam a kalát, a maradékot lelőttem (ez nem volt egyszerű, de az egyet lelövök majd elfutok és megvárom a következőt módszerrel). nyilván legközelebb több késsel kéne felszerelkezni, de sima dobókésből keveset találni. a heavy viszont messze nem olyan hatékony, sztem kisebb a hatótávolsága is. (kettő ilyet dobtak el az ellenek, próbálkoztam velük, de kevés sikerrel).
Nem azért jó, mert megölik őket, hanem mert ha kilősz egy 6-8 fős csoportra 15-20 golyót, akkor lehasalnak és folyamatosan le tudod kötni őket.
attól függ neked hány embered van, ha csak egy, akkor annak is elment az összes AP-je, a 6-8 fős csoport meg lelövi, miután felállt. egy gránát különben is hatásosabb, pláne kettő :)
az .ini fileban meg lehet változtatni a sebzés szorzót!
hát egyelőre ezzel nem kísérleteznék, ki kéne tesztelni a dolgot.
hát nekem sorozattal lekaszálni szorosan álló embereket nem sikerült még. annyit egyik se kap, hogy meghaljon
Nem azért jó, mert megölik őket, hanem mert ha kilősz egy 6-8 fős csoportra 15-20 golyót, akkor lehasalnak és folyamatosan le tudod kötni őket. (AP-t veszítenek, esetleg kapnak sebet is)
ez egyébként a játék egyik legkevésbé reális része, hogy célzott lövésekből is adott esetben 3-4 kell egy jobban páncélzott arcnak már az elején is, hogy megpusztuljon, és ameddig ez meg nem történik, addig vígan mászkál.
az .ini fileban meg lehet változtatni a sebzés szorzót!
hát nekem sorozattal lekaszálni szorosan álló embereket nem sikerült még. annyit egyik se kap, hogy meghaljon. ez egyébként a játék egyik legkevésbé reális része, hogy célzott lövésekből is adott esetben 3-4 kell egy jobban páncélzott arcnak már az elején is, hogy megpusztuljon, és ameddig ez meg nem történik, addig vígan mászkál. nincs lövés okozta sokk (vagyis ha eltalálnak, bármennyire nem létfontosságú helyen, a becsapódás erejétől meg a pszichés hatástól asszem általában mindenki sokkot kap, elesik,egy rövid ideig magatehetetlen), egy fontosabb területet ért lövéstől meg ki kéne feküdnie, még akkor is, ha nem rögtön halálos a lövés. na de mindegy, nem ezért szeretjük a játékot.
azt láttam hogy a fegyver nehezebb, az előző expertes játékomban találtam már párat, voltak 10+ kilósak is. viszont az értékeik nem tűntek rossznak, tűrhető AP, messzire elvisz, viszonylag pontos... nyilván nem alacsony strengthes embernek kell adni. :)
tegnap lejátszottam insane-n a drasseni ellentámadást, (kocsmába húzódva), annyi volt csak a különbség, hogy a kocsmától jobbra levő épület tetejéről is próbálkozott, ahonnan viszonylag jól be lehetett lőni, úh. kénytelen voltam a fal mellé állni időnként.
A sorozatlövés olcsóbb, és pontosabb LMG-ből, az egyes lövés drágább, a fegyverrántás drágább, a fegyver (pláne 100 skólóval) nehezebb).
Ha őszinte akarok lenni, egy két kivétellel* jobban megéri gépkarabélyt használni.
*Az LMG-t a való életben sem egyes személyek ellen, hanem csapatok 'lefogására' használják (ahol valaki kidugja a fejét, kap egy sorozatot), erre lehetne használni a játékban is. Ilyen helyzet gyakorlatilag csak a drassen-i ellentámadás, meg ha egy erősen védett objektumnál összetereled az ellent, és sokan állnak egy csomóban.
Én érzelmi okokból (az RPK hangja gyönyörű :D) tartok egyet a csapatban, de világosan látszik, hogy egy gépkarabély hasznosabb...