Régen nem jártam az oldalon, úgy látom bepunnyadtatok:)
Belátom, ez a két hónap nem volt az információbőség időszaka.
Tegnap végül is elindult a szivárgás: olvasom, hogy a megbízták Varga minisztert, hogy készüljön konkrét felülvizsgálati lista.
A kormány azt is elrendelte: az állami beruházásokat felülvizsgálat céljából ide nem értve a kivitelezés alatt levőket felfüggeszti, amelynek költségvetési hatásaként 2022-ben és 2023-ban összesen 1 150 000 000 000 forint megtakarítás elérendő.
Az ördög a részletekben van...
Akinek több infója van (holnap-holnapután) légyszi oszd meg a fórumon...
De még "átrendeződés" is lehet, mint a G-nap után a Szekszárd-M9-Szeged útépítéssel, már nyoma sincs ahol legyalulták a domboldalt, a természet mindent visszavett...
Ezzel Burgenlandban konkrétan csak a KRESZ fogalmai szerinti "autóútként megjelölt utak", vagyis az autóutak, autópályák és gyorsforgalmi utak vannak mentesítve, vagy pedig ezeken kívül a fontosabb 2×1 sávos első- és másodrendű főútvonalak is?
Sokszor ui. az utóbbiak ilyenfajta tehermentesítése is jó ötlet lenne!
Nagyon jó lett a 44-es út (Kecskemét - Lakitelek) illetve Kapásfalun átvezető felújított út. Szintén jóKa Tiszaalpár környéki utak.
De: Ausztriában az utak mentén végig vannak normális szegélyek. Ez is adja az út stabilitását. Itt az új utak esetén nincs szegély sehol. Nem kellene az út szélére normális szegély?
Kipróbáltam a Szentes - Orosháza utat is (ez rekord lassan készül.. Ki tudja miért? L szélesebb lesz? Minek pár tanyasi ház elé zajvédő fal meg kerékpár út a semmibe?
Sziasztok. Nem tudom mi a "normális" menetrend de az M100 zsámbéki szakaszáról január óta semmi hír. Ilyenkor mi történik? A döntés megvolt. A kivitelező megvan.
Azt még megértené az ember, ha a megállás oka a váratlanul jelentkező No. 1, vagy No. 2, inger lett volna, felismerve a kapórajött orgona lugas légfrissítő képességeit. Az is lehet, hogy a termény betakarítás apropóját a szerencsétlenül megválasztott ebéd (bableves, babfőzelék feltétlenül) utastérbeli következményei váltották ki... de ennyi volt a jóindulat.
Azt hiszem inkább, hogy ez az úrvezető nem tartozik az autópályák legélesebb kései közé.
Tekintve hogy Budapest mostanában Karigeri irányítása alatt áll, több most arrafelé a kétségekkel teli ígéret (vagy inkább ígérgetés!). A Lánchíd felújítása sem úgy halad ahogy kellene, és nem is olyan teljeskörű, mint a Tarlós-féle felújítástervezet volt, mely a környező útelemek (alagút, Lánchíd alsó szintjén lévő helyiségek, Clark Adam tér, hozzá vezető utak felújítása).
Először legyen hiteles a kivitelezést megrendelő Főpolgármesteri Hivatal és maga a Főpolgármester! Aztán a többit majd meglátjuk... !