Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.27 0 0 382
Nem sok. Jo allapotu meg nagyon keves.
Egy ilyenrol tudtam, ami aztan osszetorott, annak a tulaja vitte el a nalam levot, o mondta, hogy az egesz orszagban nem talalt annal jobbat, pedig az se volt tul jo :)
Marmint ezek a coupek. HPE-bol all itt Obudan egy nagyon szep, meg ismerek egyet a Bartok Bela mellett, az alakulgat, elobb-utobb az is szep lesz.
Előzmény: Törölt nick (379)
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.02.27 0 0 381
Volt sok de a '90-es évek elején a kamútörött hullám utolérte és sokat ki is végzett.:-(((
Előzmény: Törölt nick (379)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 380

Túl sok nem lehet szerintem, kb mint Alfetta (én kb 25-ről tudok, így a pár évi megszállotság alatt, tehát kb 60 szaladgálhat, vagy a fene tudja:)))) Már régóta le akarom kérdeztetni valami rendőrrel, de nem haverkodom velük:)) (mármint nem a betát, hanem az engem éríntő tipust:))

 

 Jó, a 18:00 óra is, majd holnap beírom mit beszéltem meg vele...

Előzmény: Törölt nick (379)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 379

Nem Kéne....

 

Te regéltél valamit egy Lancia Beta-ról?

 

All:

Sok Lancia Beta lehet az országban?

brothaD Creative Commons License 2005.02.27 0 0 378
én legkorábban olyan 5:30 tudok akkor kb nálad lenni... én is melózom.
Előzmény: Ali76 (376)
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.02.27 0 0 377
Mindhalálig.:-)))))))
Előzmény: keepitretro (374)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 376

Részemről oké! Majd hétfőn felhívom telefonon, hogy nekik mikor lenne oké...

Én kb 5-ig melózom a Budaörsi úton mindennap, de ez lehet 4 is:)

Előzmény: brothaD (373)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 375

A co-t az injektoroson nem állítom, mert az gyárilag katalizátoros volt, én bevallom ezzel nemigen foglalkozom, ha tökéletesen jár a motor és jól fogyaszt, robbanékonyan reagál, akkor számomra rendben van beállításügyileg:) Egyébként a legutóbbi zöldkártyánál, ahol azért szoktam pénzt adni, csak azért, hogy ne piszkálják, nem kellett pénzt adnom, mert az autó tökéletes értékeket produkált, én is meglepődtem:))

A karbin egyébként a Co csavarokkal kell állítani a legvégén...

Előzmény: keepitretro (374)
keepitretro Creative Commons License 2005.02.26 0 0 374
ali76: a co-t meg szagra állítjátok?! :-DDDDDDD

Előzmény: Ali76 (371)
brothaD Creative Commons License 2005.02.26 0 0 373
esetleg nem megyünk együtt?histo-ékhoz?? (ha ráérnek?)
Előzmény: Ali76 (366)
brothaD Creative Commons License 2005.02.26 0 0 372
nagyon klasszak a vasak!! Köszönöm Én is szívesen beszélgetnék Veletek.. mert abszolút érdekel a téma.
Előzmény: histo (367)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 371

Injektor beállításhoz én részemről nem használtam semmit:) Az injektoromat Motronic vezérli, ahhoz pedig inkább egy hacker kellene mint műszer:)

A karbikat pedig egy Levente nevű "műszer" állítja fülre és ez annyira nem mende-monda, hogy sokkal jobban megcsinálja, mint a higanyos műszerrel egy Alfa specialista. (ez gyakorlatból mondom) És azért köztudott, hogy ezekhez a karbikhoz nem nagyon nyúlnak a szerelők. Pont szerdán voltam nála beállítatni, 3 órás szerelés pucolás és végül beállítás, az eredmény pedig fantasztikus:)

 

Ha gondoljátok privátban megadom a számát.

Előzmény: keepitretro (370)
keepitretro Creative Commons License 2005.02.26 0 0 370
histo, ali76: milyen műszerekez használtok pl karbi/injektor beállításhoz?
Előzmény: Ali76 (368)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 369

Linkeket elég szerintem, ha berakod:)

Végignéztem a hollandok lapját, hát igen ott már rendben mennek a dolgok:) Pár év és talán idehaza is beindulhat ez.

 

Előzmény: histo (367)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 368

Kilincstől, a motortuningig:)))

 

Egyébként a pénztelenségnek köszönhetem az autóimádatomat is:)))

Nem volt lóvém, lévén a szüleim nem tettek a seggem alá verdát, márpedig kocsi az kell, első autómat 3 havi részletre vettem és egy 18 éves Alfetta volt. 150-et kértek érte és egy igazi romhalmaz volt, de volt rajta 1,5 év vizsga, tehát csak az kellett, hogy menjen:)) Késöbb ennél sokkal jobb állapotú Alfettákat 20e-ért vettem. Végigvettem az összes fontos leckét, amit lehetett megszívtam az autóval kapcsolatban, javítások, átb@szós szerelők, kőkemény lehúzások. Közben szép lassan egyre több mindennek mertem magam nekiállni, és így eljutunk napjainkig, mikor már nem riadok meg a motor és váltó belsejétől sem, és hál'isten sikerrel zárom a komolyabb beavatkozásokat is. Már nem merném odaadni semmilyen szerelőnek, de ha mégis, akkor ott kell állnom mellette végig, hogy minden úgy megy-e, ahogy kell........

 

 

 

Előzmény: Ali76 (366)
histo Creative Commons License 2005.02.26 0 0 367
NAMÉG1SZER!NA ENYI MERT MÁR NEM BIROM IDEGEKKEL!!
Előzmény: brothaD (363)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 366

nagyon köszönöm és élni is fogok vele!:)

Tudom, hogy nem óriási pénzekről van szó, csak sajna idehaza a tisztességes emberek általában azért güriznek, hogy legyen hol lakni és legyen mit a tányérba rakni:(((  És nehéz bármire is plusz lovét előteremteni, aztán az embernek van családja is és ezzel is össze kell hozni a dolgot (bár nálunk még nincs gyerek).

Jövőhéten egyik este, ha rám érsz, lehet hogy lemennék dumálni kicsit meló után.

Mit szólsz? Egyébként ez az egész dolog még nagyon gyerekcipőben jár, és ha ilyenkor vág bele az ember, reális esély van arra, hogy a későbbiekben esetleg még jól is éljen belőle (persze ezek még csak álomszinten mozognak nálam, de erősen hiszek bennük, ami azt jelenti hogy egyszer össze fog jönni:)

 

  Taunus: Köszönöm a dicséretet a verda nevében, olyan jó érzés, mikor valamivel küzdünk, és elismerésre talál:) 

 

 

 

 

Előzmény: histo (360)
histo Creative Commons License 2005.02.26 0 0 365

1-2 képet felszenvettem van még nagyon sok hirtelen ezeket tudtem előszedni ,ezeket is 1 oráig töltötte fel (analog a netem,1 kicsit lassú)

 

2 érdekes link kicsit reklámozom a hollandusokat (haver a webmester)

 

www.trofeo.nl

www.artc155.nl

 

az utobbinál a gt corse kép alatt találsz még fotókat (ha a hilbert feltette!!)

 

amugy lassan (2 éve)de biztosan készül a weblapunk is!

 

üdv BBANDI 

Előzmény: brothaD (363)
Lobot Creative Commons License 2005.02.26 0 0 364
Az említett "Tomi turbo GTV"-je eladó, ha esetleg valakit érdekelne.

Előzmény: histo (360)
brothaD Creative Commons License 2005.02.26 0 0 363
Én is örülök,hogy legalább van itthon ilyen. Esetleg képeket a referenciákról nem tudsz dobni?
Előzmény: histo (360)
BerTom Creative Commons License 2005.02.26 0 0 362
504Laci: dobd már fel a kerekeket hátaha rákap valaki...
Előzmény: 504LACI (283)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.26 0 0 361
Szépek a műszerek!
Előzmény: korzo (356)
histo Creative Commons License 2005.02.26 0 0 360
Elsem hiszed milyen elérhetőek ezek a dolgok,csak itt nálunk egy kicsit túl van lihegve,misztifikálva ez az egész autósport,egyszóval egy versenyhétvége nem a világ pénze(persze nem a superturás 155-sel)

 

Igen a Tomi turbo gtv-jét mi „épitettük”

Igen! Jelen állás szerint úgy néz ki ,hogy ujvárosban lesz a központ ( ha minden jól megy!!!)

CSAK!!Ebből megélni nehéz kenyér,nem amerikában vagyunk! Sajna!

 

Engem hivhatsz! A kérdésekkel !  (ketten vagyunk a cégbe a kolegámmal , de ö a lovét hajtja !

 

ÜDV   BBANDI

Előzmény: Ali76 (358)
Taunus75 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 359
Wazz! Ennek a segge is olyan jo, mint az orra! Grats!
Előzmény: Ali76 (341)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 358

Azta!

 Ez azért így dúrván hangzik, nekem hirtelen túl profi. Nem állítom, hogy nem mennék hozzátok egyből bevásárolni, meg különböző átépítéseket megrendelni, de valamiért úgy érzem, hogy ehhez valami gyártulajdonosnak kellene lennem, vagy legalábbis nyernem valami lóvét a mai lottón:)   Ti vagytok ööö, Dunaujvárosban? Loboték gépe nem nálatok készült?

  A másik dolog, hogy én nem az a fajta lelkes csávó vagyok, mint a West Cost Customnál a megrendelők, hogy besétálok elmondom mit szeretnék, majd egy hét múlva visszamegyek a kész cuccért.  ÉN EZZEL SZERETNÉK FOGLALKOZNI! Ebből szeretnék élni:)  ( és halkan megjegyzem, hogy annak ellenére, hogy soha nem jártam ilyesmi műszaki suliba - sajnos- qrvajó érzékem van hozzá és tele vagyok jó ötletekkel, és amit a legjobban szeret az ember, azért képes mindenre:))

  Leginkább szerintem egy kollégátokra lenne szükségem, akit folyamatosan zaklathatok a kérdéseimmel, hogy kompresszió így meg úgy, meg a karburátorok távolsága mint befolyásoló tényező, meg ilyenek.  De ezt meg az ilyen "istállók" nem szeretik és egyet is értek velük. Tehát én most első körben szeretnélek meglátogatni Titeket és legelteni a szemem és infokat gyüjteni, mint egy kisinas:)))

 

Előzmény: histo (357)
histo Creative Commons License 2005.02.26 0 0 357
Üdv mindenkinek!

 

Úgylátom  végre elindul valami ithon is az „öreg” autókkal való versenyzés terén!

Remélem nem csek beszélni fogunk róla!

 

Egyesületünk  „cégünk” 1999-óta foglalkozik versenyautók épitésével,versenyeztetésével,ill alkatrészeinek beszerzésével,gyártásával.

 

Tevékenységünk:

- versenyautók bérbeadása komplett szervizszolgáltatással,szállitással,magyar ill osztrák,német yungtimer és túraautó futamokra.

 

Jelenlegi autópark:

 

Yungtimer,histo-cup,magyar pálya bajnokság,túraautó bajnokság-hoz alkalmas autók(GrH,GrF,)

-toyota corolla gt 1.6 ex-Klink J autó

-skoda 130 RS replika 1.3

-alfa romeo GTa-m 2.0 replika

-alfa romao GTa-m 1.6 replika

-alfa romeo gtv6 3.5 

Magyar gyorsasági bajnokság ,ÖTC (osztrák túraautó bajnokság) PTCT(pirelli touring car trophy  EU)-ra alkalmas autók

 

-alfa romeo 147 gta cup

-alfa romeo 156 superproduction

-alfa romeo 155 d2 superturismo ex-tamburini,ex-modena auto

 

 

 

-komplett versenyautó épitése,utcai autó átépitése adott csoport technikai kiirásainak megfelelően,hozzátartozó adminisztrációs dolgok intézése(F.I.A,MNASZ,DMSB, gépkönyv)

 

-speciális alkatrészek (ft3 gumitank,futóművek,motoralkatrészek stb) biztonsági   felszerelések (kormány őv ruha tűzoltó palackok ,rendszerek stb) beszerzése raktárról ill rendelés alapján.

 

-speciális alkatrészek utángyártása  (alu.carbon kevlár,gfk stb)

 

-versenyautók  beszerzése felkészítése gépkönyvezése,(histo,yungtimer,formula,túra.gt,rally stb) teljeskörű adminisztrációs ügyintézése.

 

Referenciák HISTO-CUP (A)    ÖTC(A)   ORSZÁGOS GYORSASÁGI BAJNOKSÁG (A)  SCUDERIA ALFA CLASSICO(D)

 

 

INFO :Borbandi Zsolt  0036 20 3178025

            GTCORSE

 

korzo Creative Commons License 2005.02.26 0 0 356
tudom én azt, de nekem még nyomásmérőm is van, beee...
(kiindulási állapot, ekkor volt utoljára egyben 8-)
Előzmény: csabicsucsu (353)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 355

Tyhű micsoda képsorok:)

Ebből a VW-porschéból van szerencsém egyet egészen közelről ismerni, jópofa kis autó. A német fiataloknak készült, olcsó volt és így ők is sportkocsihoz juthattak:)

Az alap nagyon jó, nagyon alacsony súlypont, középmotor, ráadásul boxer, aminek még alacsonyabb a súlypontja, de nekem egy picit gyenge a gyári verzió, talán még a 6 hengeres is. Bár abból elképzelhető, hogy iszonyatos ördögöt lehet faragni.

Nagyon tetszettek a kerékanyái, olyan a súlyuk, mint egy gyufaszálnak, valami speckó aluötvözet, kérdeztem is a barátom, hogy nem akarja-e eladni:))

 

csabicsucsu Creative Commons License 2005.02.26 0 0 354
az izzásról inkább videoim vannak,de azok nem a próbapadon készültek.:-DDDD
csabicsucsu Creative Commons License 2005.02.26 0 0 353
persze, de azt gonodlom tudod , hogy a Volvonak van sor gyári turbós motorja.
Előzmény: korzo (332)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!