Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bnorci71 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50861

veztengely a vezérlés felőli végén a szivattyú kerék környékén

kuplung meg lent a lábadnál a pedálnál

Előzmény: szucsinet (50858)
tibor_debrecen Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50860

Nekem is össze-vissza törölt. Majd észrevettem, hogy az érzékelő előtt nem jól töröl. Megcsapágyaztam és hibátlan. Állítja sebességet korrektűl.

Szeretem.

Előzmény: szucsinet (50859)
szucsinet Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50859

mármint kuplung-pedál kapcsoló

 

kösz!

Előzmény: szucsinet (50858)
szucsinet Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50858

Sziasztok,

 

Hibakódok alapján két jeladó/érzékelő hibás az 1.5dCi-ben.

 

Vezérműtengely jeladó

Kuplung kapcsoló

 

Valaki fel tud homályosítani hogy ezeket pontosan hol találom? Hozzáférhetőek vagy nagyon bontani kell?

Köszönöm!!!

bnorci71 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50857

Röviden összefoglalva: talán érdemes beszállás előtt kézzel megmozgatni a lapátokat és indítás előtt egyet tolni az ablaktörlő kapcsolón felfelé!

 

vagy felhajtani amikor olyan idő várható reggelre

a gyakorlat ugye az beül az ember beindítja és utána kezdni el pucolni a havat, szóval a kézzel megmozdít nálam biztos kimarad indítás előtt

Előzmény: EME (50852)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50856

pedig de

 

az ablakra locsolás előtt, nem használtam az indítástól az ablaktörlőt, pont azért mert vastagon poros volt mire annyi vizet spriccel, hogy ne csikarjon addigra törölt volna hármat ezt akartam elkerülni

Előzmény: bananatree (50848)
B107 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50855

KÁBELEK:

  • 7 eres kábelköteg visszajelzô modul nélkül 77 11 222 947
  • 7 eres kábelköteg visszajelzô modullal 77 11 222 948
  • 13ereskábelköteg visszajelzô modul nélkül 77 11 222 949
  • 13 eres kábelköteg visszajelzô modullal 77 11 222 950

http://www.dinero.hu/teszt/scenic/kep/renault%20scenic%20elso_resz_031002.pdf

 

Hogy pontos legyek. :)

Előzmény: B107 (50854)
B107 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50854

Cikkszám: 77 11 222 949 vagy 77 11 222 950

Előzmény: B107 (50853)
B107 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50853

Szia! Igen, CAN buszos. Ez a gyári elektronika cikkszáma (ld. melléklet), 12 oldalon magyarázza a bekötést. Nem gondolom, hogy a sima "vezetékcsapolás" jól működne.

Előzmény: fireolto1 (50769)
EME Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50852

Ha nagyon keményen oda van fagyva, akkor az ablaktörlő biztosítéka megy ki.

Ami nem nagy gond. Csak egy biztosíték csere. Ugye?

Miután kiszerelted a motortérből :

-az akumulátort

-az akkumulátort tartó lemezt

-a motorvezérlő elektronikát! a tartójával

ez után férsz hozzá a fejjel lefelé állő (eső elleni beázás védelem) biztosítékokhoz.

Mindezt egy álmos téli hajlanon, -10 fokban, gyermekeid sürgető pillantásaitól kísérve, akik nem is sejtik, hogy ma reggel elkésnek az iskolából. 

Ha este az asszony hagyta úgy a kapcsolót, akkor most szorgosan adogatja a szerszámokat, de ha nem akkor nem elég a magad baja, még őt is hallgathatod!

Röviden összefoglalva: talán érdemes beszállás előtt kézzel megmozgatni a lapátokat és indítás előtt egyet tolni az ablaktörlő kapcsolón felfelé!

Előzmény: bananatree (50851)
bananatree Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50851

Döbbenet 

Kinek juthatott eszébe?

Biztos járt ott egy japó mérnökpalánta, nyári gyakorlaton

Előzmény: EME (50850)
EME Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50850

Vigyázz!

A rácfelvarrás előttiek úgy működnek, ahogy írod, de az utánniak bizony kitépik magukat a hóból.

Télen nagyon vigyázni kell, hogy ne maradjon automata állásban.

Egyébként ez valószínűleg azért van,  mert ha hirtelen rádöntenének menet közben egy vödör vizet, akkor ne kelljen a kapcsoló után nyúlkálnod. Volt is egy ilyen reklám film egyébként, ami ezen alapult.

Szóval 2006 után már nem kell megpöckölni minden motor indítás után, hogy működjön. Viszont télen nagyon vigyázni kell, hogy ne maradjon bekapcsolva!

Előzmény: bananatree (50848)
tomika861 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50849

Akkor most jól értem ezt az esőbiszbaszt ki lehet kapcsolni ??? Én hiába álitgattam nagyobb csepre kissebbre ha kisebbre állitottam mig ált az auto nem törölt eszetlenül mihelyt elindultam mint egy elmebeteg ügy kapálozott .... 

bananatree Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50848

>ha beülsz és bekapcsolva maradt

 

???

 

ez szerintem nem így van

 

asszony autójában, gyújtáslevétel után nem marad aktív az automata ablaktörlő

rá kell nyomni legalább egyszer kézzel, hogy elkezdjen törölni, és utána már automatán dolgozik

de a kezdőlökés akkor is kell neki

 

ennyire azért nem hülye a franszhia...

(PSA autókban is így van)

Előzmény: szalaics (50847)
szalaics Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50847

Igen ez az egyik ok, amiért jó ha ki van ikktatva. A másik, télen, ha beülsz és bekapcsolva maradt, de este ráfagyott a szélvédőre a hó vagy eső és vele együtt az ablaktörlőgumi is, na azt szépen le tudja szabni és végigszántja az üvegett gumi nélkül a lapát!

 

Előzmény: bnorci71 (50846)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 50846

ja zseniális :))

 

 

nemrég úgy jártam, nem lett kikapcsolva. KIrándulni voltunk és retkes/poros volt már az üveg szembe sütött a nap a legrosszabb. Forrásnál megálltam rálöttyintem a vizet erre az egészet visszacsapta rám a lapát. Hirtelen nem tudtam mi van miért kapcsolták be a bent ülők az ablaktörlőt :))))

Előzmény: bananatree (50843)
S.P Creative Commons License 2016.09.13 0 0 50845

Ha esetleg ez nem segít, akkor a jobb oldali ablaktörlő kar csapágyakat kell cserélni. De ált. az üvegtisztítás segít...

Előzmény: bananatree (50843)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.13 0 0 50844

akkor lehet valami gond van vele, nekem nagyon tetszik első perctől

 

a kezelésibe úgy látom nem lehet kiiktatni

de lehet ha valamelyik végállásba forgatod a kapcsolót akkor időre kapcsol, de ez nem biztos

 

nézd meg nincs-e valami az érzékelőnél a szélvédőn

Előzmény: tomika861 (50841)
bananatree Creative Commons License 2016.09.13 0 0 50843

szilikonmentesítővel, vagy Turtle-Glass-Polir-ral meg kell pucolni a szélvédőt, és kell egy pár jó állapotú lapát

utána zseniális.

 

Előzmény: tomika861 (50841)
_Zsolesz_ Creative Commons License 2016.09.13 0 0 50842

Sziasztok!

 

Gyors segítségre lenne szükségem ötlet javaslat szintjén hűtőkör ideiglenes tömítése témakörben.

 

Ma hazaérve a garázsban lettem figyelmes valami furcsa hangra a motortérből. Felnyitva a motorháztetőt a képen látható gumi-bogyó oldalán vékony sugárban spriccelt a hűtőfolyadék. Előtte vélhetően nagyobb nyomás alatt tette ugyanezt, ezért volt szépen hangja is.

     

 

Nem tudom pontosan, hogy ezen gumi-bogyó alatti csonknak mi a szerepe (hűtőfolyadék feltöltés?, levegőtlenítés?), és hogy miért adta meg magát, úgy hogy már több perce alapjáraton ment a motor, az autó állt, és előtte sem volt agyon hajtva, pörgetve.

 

A lényeg: azt szeretném megkérdezni, hogy miként lehetne ezt a lyukat legalább annyira tömíteni, hogy a kb. 15 km-re lévő szerelőhöz biztonsággal eljussak? Arra gondoltam, hogy max. 80 km/h; fűtés max-on; valami combosabb szigetelőszalaggal körbe tekerem a gumibogyót (esetleg ráhúzok valami csődarabot, ha találok pont passzoló méretűt), és bekészítek pár liter vizet a kocsiba, útközben pótolandó a veszteséget

 

Vagy esélytelen? Esetleg más javaslat?

 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

 

Üdv': _Zsolesz_

 

 

 

tomika861 Creative Commons License 2016.09.13 0 0 50841

Sziasztok :)  ezt az esőszenzort ki lehet iktatni ?? Össze vissza kalimpál az ablaktörlö .... oke hogy érzi hogy esik ugy lapátol de észnélkül :D ami idegesit :D

tomika861 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 50840

Aha értem :) most okosabb lettem megint :) azt hittem valami nem ok ... de igy már világos :) köszönöm!

Előzmény: bnorci71 (50839)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 50839

27fokon tehát maxon nem nézi a hőmérsékletet fúja amit csak tud, ha lejjebb veszed akkor ami a beállított eléréséhez kell csak annyit

ugyan ez van a minimumnál is

 

Előzmény: tomika861 (50838)
tomika861 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 50838

Üdv ! Most lehet hülye kérdést fogok feltenni de piszkálja a csőröm! 

A kocsimba digit klíma van és úgye 27 fokig van skálázva .... ma probálgattam a fűtést és a 27 foknált érthetően nyomja a meleget de ha már csak 1 fokot az az 26 állitom nekem olyan érzésem van mintha nem 1 fokot venne ell hanem többet ... másnál is igy van ? Most lehet az én hőérzetem a rossz vagy bemesélem magamnak hogy megint valami elromlott :D :D 

bnorci71 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 50837

nem nagy meló

Kadafalván a mester 3 perc alatt veszi le

hátul 2 torx csavar a légzsáké utána a csatlakozója majd a középső nagy csavar

 

a kormányra kell rátartani nehogy a kormenyzár törjön

Előzmény: szucsinet (50836)
szucsinet Creative Commons License 2016.09.12 0 0 50836

Sziasztok,

 

Köszönöm mindenkinek a segítő szándékot, igazából azon is gondolkozom hogy ha kapok egy kevéssé kopott kormányt akkor átcserélem, de fogalmam sincs mekkora meló és videót sem találok róla.

Köszi!

tibor_debrecen Creative Commons License 2016.09.12 0 0 50835

Szia

 

A megan-omba is kopott a kormány. Az beige illetve egyesek szerint világos valami. Mivel fested ?

Fotózd kérlek. Utána megpróbálnám én is.

Köszi

Előzmény: Shoterq (50830)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 50834

gyári beépítésű mélynyomó létezett anno?

kenyer19562 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 50833

El tudnád küldeni a beépítés részletes leírását, ha lehet még több képpel.

Érdekel a dolog.

 

Köszi

Előzmény: tibor_debrecen (50777)
bnorci71 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 50832

nem rossz megoldás, de szerintem 70-100ekilóméterenként én és a kocsi is megérdemel egy új kormányt vagy legalább bőrözést :))

 

a gond az a kezedről a savas/sós izzadság eszi meg a bőrt befested de alatta a bőr se olyan már mint volt 10éve

Előzmény: Shoterq (50830)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!