Rajta és 4333-4334-en is láttam a fülke mögött a plafonon ilyen légfrissítő (?)miafenéket. Ez mindegyikre felkerült amolyan Ilonás tuningként, vagy csak páran vannak, és véletlen szerencse?
Van egy kis gyűjtemény az uccsó listából. AZóta lehet, hogy már változott, bár mikor nem. Majd a frissebb infóval rendelkezők úgyis kijavítanak... :-) No, ímhát:A lista
Szerintem nem gyorsnyitásnak tervezték, de tény, hogy akkor gyorsabban nyílik ki. Lehet játszani vele. Kétszer már az is sikerült, hogy még egy kicsit mozgott a kocsi, mikor már elindult a mozgató motor.
:-) 5 percig gondolkoztam a megoldáson. Először úgy gondoltam, hogy kocsiszínből való kiálláskor amikor nincs senki, majd a Nagyajtai - János meggállóközben Tolatóra teszem, kiszállok, és kirántom az ajtót (nem nehéz, egy laza mozdulat, emgfelelően persze), de végül nem ez lett, meg akkor nem is írtam volna le. Egyszerűen lenyomtam magam mellett az egyik ajtó kisautomatáját, ls máris megszünt az ajtójelzés (pont fordítva megy a dolog, mint a régi T5C5nél. Ott a kisautomatával kellett selejtezni, és akkor volt ajtójelzés, itt meg az ajtó fölötti ajtóselejtezésnél marad meg).
Kátrán mindig mondta. Az egyetlen beszélős-fosgyemes jármű, ami mondja és írja a lehetőségeket a végállomáson. Ezen kívül még a nem beszélős fok-gyemes buszok, és a vultronos fogas írja, illetve utóbbi mondja is.
Ha menetközben megnyomod a nyitógombot, nem történik semmi, nem nyílik ki. Sőt, ha megállás után csak egyet nyomsz a nyitóra, akkor még gondolkodik is egy kicsit, és csak utána nyit, ezért kell duplán kattintani:-)
Ha menet közben elmegy az ajtójelzés, akkor nem tom mi van. Megnéztem a jegyzetet, de erre nem tér ki. Asszem következő Kátrás napomon ez próba tárgyát fogja képezni:-)