Apríték adagagoló építése .Ide lehet írni tapasztalatokat kérdéseket ebben a témában.Sok embert foglalkoztat a kérdés .hogyan lehet kiváltani a gázfűtést ,hogy a komfort azért megmaradjon.
Neki láttam én is egy égetőnek.Csigát keresek esetleg van valakinek elfekvőben? Vagy tud valaki infót adni honnét lehet olcsón beszerezni? Méh telepen próbálkoztam de felénk nincs.
Ha valakit érdekel elektromos vezérlés nálunk van egy jó kis bolt minden féle panelek kaphatók hőfok érzékelő,idő kapcsoló, kijelző stb.
Igen, ez bosszantó. Nullákat ír bele. Még bosszantóbb, hogy a szimuláció sem képes egy nyamvadt értéket betölteni, pedig gondolhatod milyen bonyolult lenne megoldani!... De az olcsósága kárpótol és egész jó megoldás lehet a végén, reméljük...
Sziasztok! Sajnos időhiány miatt nem tudok építeni egy égetőt, és érdeklődnék, hgy van-e valakinek eladó ami fűrészporral is működik.? Válaszokat előre is köszönöm.
Nem lehet megadni alapértéket a regisztereknek, esetleg bedrótozni a progiba, hogy induláskor másoljon bele fix értékeket. Fejlesztéskor elég kényelmetlen, de ha már megy, akkor mind1.
Rég jártam már az oldalon,demár nekiálltunk az égető elkészitésének. Amit kérdeztetek a csiga hajtásárol, igen az eggy ROBi55 hajtóműve, ami az alsó csigával,eggy merev kuplungalvan összekötvel,a hajtómű másik oldalára eggy skoda vezérműlánckerék van.A ásik csigán van a nagylánckerék igy alehajtása csökken az alsó csigához képest.
A 2:1 is elég. A felső csigáról lepotyogó anyagot az alsó kétszer gyorsabban elviszi, ezért az alsó csigában nagyon kevés anyag lesz az ejtőcső alatt. Ha még is visszaégne odáig, akkor a cső olyan mértékben vinné el a hőt. hogy a tűz kialudna. Ha netán még is visszaégne az ejtőig, majd több centiméteren keresztül felfelé a fémlapokon keresztül feljutva a felcső csigába, akkor a membrános oltó a felső csőben(ami azért kötelező jellegű) eloltja a tüzet. A tapasztalatom az, hogy a félig kiürült alsó csőbe se tud visszaégni a fűrészpor, annyira elviszi a hőt a vascső. Aprítékkal nem próbáltam, neccesebb a nagyobb légrések miatt, viszont azt meg jobban elviszi a csiga, nem marad az alsó cső ejtőcsőhöz közeli szakasz alján semmi, azaz nem valószínű, hogy visszaégne az oltóig. Természetesen fontos, hogy a tüzelőanyag tartály lezárt legyen és a lehető legzártabb legyen a rendszer, hogy ne alakulhasson ki légáramlat a beadagoló csörendszeren. Ezt maga a tüzelő anyag is részben megteszi, kivéve az apríték, ami között több a levegő. Érdemes az ejtőcsövet időnként tisztitani a feltapadt portól...
Ismerkedek az APB-vel. Működik a saját programozókábel, elsőre eltaláltam a bekötést, mezei 3.3V -os soros port. Az a gondom, hogy rátöltöm a progit, akkor elfelejti a regisztereket, nem is tudom elmenteni. Közben ismerkedek a progival, próbálom szimulálni a működést.
Költözés miatt eladóvá vált a félig kész égőfejem. Motorral, hajtóművel, csigával, ventillátorral, kerekeken gurul, ideiglenesen működött kipróbálás céljából. Idő hiányában nem készült el a bolygató, de trabant difiből megvan hozzá a derékszög hajtás. Van egy plusz csigám 128-as csőbe kb.1 méter hosszú. Akit érdekel 12.000,- Ft irányáron adom. Csongrád megye szeged környéke. Holnap teszek fel képeket.
Köszi a segítséget. Ennyi hamu elfér a kazánomban, így elég lesz naponta egyszer hamuznom. Én is hazahoztam 300 zsákkal. Később próbálok napraforgó ocsut is szerezni.
Ha jó hatásfokkal fűtöd el és kisebb alapterületet fűtesz mint én akkor elég kell hogy legyen de ha van egy kis tartalék az sosem baj,ki tudja milyen telünk lesz az idén.