Azemlített festőt nem ismerem,mindenesetre mozgalmas képei lehetnek.A felvétel 2004 decemberben készült,a Veszprém és Nagyvázsony közti úton. A fotózás közben magunk elé képzeltük amit a sofőr lát !!
bocsi kicsit OFF téma.. de el kell meséljem a történet: (fateromék fuvarozással, daruzással foglalkoznak) kb 3 hónapja egyik kamaz daruba hirtelen "kovácsműhely költözött" kegyetlenül kalapált a motorja. nem is lett járatva. most végre rászánták magukat hogy megcsinálják első körben kiszúrták hogy a szelepmozgató karok rögzítése elszállt.. megcsinálták, továbbra is kalapált.. hengerfej lekap..-- a szerelő feje elsápad... leveri a víz.. a szája szinte tátvamarad-- "basszátok meg.. nincs dugattyu... de hüvely sincs mi a f*sz volt itt??" ÉS MÉG ÍGY IS MENT A RUSZKI TECHNIKA!!!! sajna az öntvényt szétverte a hajtókar.. (csináltam egy képet.. sajna csak telefonnal de ha valaki szúrósabb szemmel nézi látja hogy mi is történhetett ott. ja és ez a kép akkor készült mikor a hengerfej le lett szedve!!! még meg sem lett fogva a beleseje :))) ON
Ezzel horgászták ki az újpesti markolót. Megint csak akkor eszméltem amikor már lejöttem a lakásból. Fentről talán értelmesebb képet lehetett volna csinálni, mindegy.
Ki! Pedig, se eső, se Nap, se szél nem éri. Az egyenes szakaszokon hibátlan, az ívekben, meg kirepedt. Levágtam a rossz részt, épp még elért. Talán majd az üzemanyagcső jobb lesz, ha megint kireped.
Na, ha jót akartok magatoknak, ilyen gumicsövet véletlenül se vegyetek! Kettős anyagú, kivűl szép piros, belül meg fekete. Közte textilharisnya. A képen látható enyhe hajtásokat jól bírta, kb három évig. Aztán fogta magát, kirepedezett. A keréktöltő rendszerhez tartozik, tehát semmi terhelés. Mindössze 3bar. Ma evvel kinlódtam, lenn a pedáloknál van. Alig lehet hozzáférni. Emlegettem a gyártóját. Olasz. Gázcsőként kapható!
Igen, beakadt a felső övbe, a főtartókat maga felé húzta, a híd elvesztette állékonyságát, és összerogyott. Ami a megdöbbentő, hogy ezen a környéken vagy 20 évvel azelőtt ugyanilyen baleset történt, az akkor egy ZIL és a hozzá kapcsolt T 174-es Weimar volt a főszereplő. Akkor a Weimar gémja akadt bele a felső kereszttartóba.