Keresés

Részletes keresés

paca664 Creative Commons License 2006.05.27 0 0 89
Nagyrészt egyetértünk, de ezek szerint nem mindenben. Semmi baj.
Előzmény: gabor144 (85)
paca664 Creative Commons License 2006.05.27 0 0 88

Én is beszállok:

 

 SU46-022, Grodzisk Wielkopolski, 2006.I.21.
Előzmény: seTTebello (87)
seTTebello Creative Commons License 2006.05.27 0 0 87
14WE-05, ez egy új villamos motorvonat.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=13883

SU45-187, gazos pályán.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=13856

SM31-007, ez nem tudom mi, de a németek gyártottak hasonló DE mozdonyt, amiből egy sem került a DR - hez.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=13849

ST43-354
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=13834

EP05-23, a varsói Manhattan háttérrel.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=13833

SA110-04 (Br624)
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=13832
seTTebello Creative Commons License 2006.05.27 0 0 86
Előzmény: gabor144 (85)
gabor144 Creative Commons License 2006.05.24 0 0 85

Természetesen láttam és utaztam S-Bahnon nem is keveset. Próbáltam érthetően fogalmazni, de látom, nem jött be. Szóval nem a szolgáltatási színvonalra értem, hanem az infrastruktúra meglétére. (Meglétére, nem állapotára.) Arra, hogy - ha jó álllapotban lenne és jó vonatok lennének - ilyen vágányhálózat és állomási kialakítások egy S-Bahn rendszer ismérvei.   

 

Az speciel tényleg nem jó, hogy két, egymástól hosszirányban eltolt állomáson állnak meg a városközpontban, de ez csak egy hibás része az egész rendszernek, aminek az alapelve jó, ilyen alapelven működik a többi valódi S-Bahn üzem is, persze az említett hiba nélkül. (Egyébként szerintem az sem baj, ha külön állomáson állnak meg, ha az a másik állomás mellett vagy alatt vagy felett van és jó az átszállás, a baj itt az, hogy hosszirányban elvolva van.) 

 

A menetrendkönyv valamelyik varsói pályaudvari pénztár ablakába volt kirakva. 2004-ben jártam ott, igaz jóval menetrendváltás után, nyáron. 28 zloty rémlik, de ez nem biztos. Az viszont biztos, hogy nem tűnt nagyon drágának.

 

Előzmény: paca664 (62)
emká48 Creative Commons License 2006.05.24 0 0 84

Minden a kisvasutakról:

 

http://wask.czuby.net/koleje.php?rodz=2

seTTebello Creative Commons License 2006.05.24 0 0 83
Józsga Creative Commons License 2006.05.23 0 0 82

Óvatosan az ilyen kijelentésekkel, mert még te is hasonló sorsra juthatsz!

Én láttam, a corpus delicti Zbr-kart, még mindig ott van a szekrénye alján.

Előzmény: braun (66)
mestska Creative Commons License 2006.05.23 0 0 81
beszélhetek én ezek után a karbantartott pályákról :))))
Előzmény: emká48 (79)
kozlekedokozeg Creative Commons License 2006.05.23 0 0 80
Bárcsak tényleg lenne igazi vasutas élményem Lengyel o-ból. Két hetet voltam, de az csak egy tábor volt. Emlékem annyi, hogy egy vonat ami egyszer megfogta egy átkelőnél a buszunkat kilóméterekkel később ismét megfogott minket... szóval a kamarai maradandóbb :-)
Előzmény: emká48 (72)
emká48 Creative Commons License 2006.05.23 0 0 79

A múltkor Poznanban vettem egy jó kis képeslapot:

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.05.22 0 0 78
Hozzájárulok pár képpel a topichoz:-)
atidas Creative Commons License 2006.05.22 0 0 77
OFF. Az EN57-ről kellene nekem kép, méghozzá ha lehet vmi ütött kopott állapotban. Előre is köszi! ON
seTTebello Creative Commons License 2006.05.22 0 0 76
Józsga Balkáni vasutak 2006.05.14 23:07:19 (502)
Komám, szomorú vagyok, hogy nem hiszel nekem ebben a témában. Előbb betettem egy export gépről fotót. Én legutóbb januárban láttam és fényképeztem egyveztetőállásos LDE1500-ast Sinaia állomáson, mindjárt előkeresem és beszkennelem Neked.

Itt az SP49-es, ami annak ellenére, hogy az SP32-eshez hasonlóan 1300 LE-s Maybach motorral rendelkezik, nem összetévesztendő vele.

http://www.faur.ro/Locomotiva_LDE1300_PKP.jpg

Azt nem tudom, hogy hány készülhetett belőle, de gyanítom, hogy nem sok.

seTTebello Creative Commons License 2006.05.22 0 0 75
http://www.railfaneurope.net/pix/pl/diesel/SP47/pkpj1125.jpg
De volt még egy brutálisabb mozdonyuk is, az SP47 - es. Csak 2 darab volt (van?) belőle. Ha Magyarország és Lengyelország összefog egy igazi nagydízel kifejlesztéséhez, talán még lehett volna belőle valami.
Előzmény: emká48 (71)
emká48 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 74

Lemaradt, bocs:

 

Egy kis infora volna szükségem lengyel-, illetve ukrán tudoroktól.

A minap Katowicéből utaztam Zamoscba, illetve tovább Hrubieszowba. (Egyébként érdekes módon a környékbeli vonalakon csak napi 1-2 személyszállító vonatpár közlekedik, van olyan, ahol csak éjjel) A PKP vonalhálózati térképek jelölnek a Jaroslaw – Hrebenne normál vonal mellett egy Ukrajnából, Rawa Russkából Lengyelországba bejövő, majd onnan visszakanyarodó széles vonalat. És láss csodát, a térképek szerint valóban: Lubaczow mellett tényleg odakanyarodik egy széles vonal a normál mellé. Be van nőve bozóttal, de azért kilátszik itt-ott. Werchratanál van egy átrakó és onnan észak felé már fényesek a sínek, de és valóban elkanyarodnak Rawa Russka felé.

Azt szeretném megkérdezni, hogy ki tud erről a vonalról valamit: mire használták, használják, miért hagyták fel az alsó részét, stb.

Továbbá nem sokat tudok a Hrubieszownál belépő, és a Sziléziai iparvidékig, Olkuszig menő széles vonalról sem, legfeljebb annyit, hogy most LHS cégjelzésű lengyel széles szergejek közlekednek rajta.

Előre is köszönöm a segítséget!

Előzmény: emká48 (73)
emká48 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 73

A vonatbuzulóson már feltettem ezt a kérdést, de nem jött rá válasz. Hát, most megismétlem:

emká48 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 72
Hö, Maga mit keres itt? Hol Kamara, hol Lengyelország? :-)
Előzmény: kozlekedokozeg (67)
emká48 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 71

Az első link nálam nem műxik.

 

 

Itt is egy SU46-os. Nysában lőttem, amikor ki akartam menni Glucholazy-ba, de kiderült, hogy oda 5 napja nem jár már vonat... :-(

 

Előzmény: seTTebello (69)
paca664 Creative Commons License 2006.05.20 0 0 70

1 PLN = ~67 HUF -> 30 PLN = ~2010 HUF. (www.xe.com; www.mnb.hu)

 

Ez már a lealkudott ár, eredetileg valami 47 złoty. Nekem még így is drága, főleg hogy hasonló rakás szar, mint a mávos. Hogy mi a drága és mi nem, az teljesen szubjektív. Az ír menetrend például 2 euró volt, szerintem az van áron alul (figyelembe véve, hogy a 10 méterrel arrébb található büfében 4,5 euróért adnak egy darab sonkás szendvicset).

Előzmény: mestska (64)
seTTebello Creative Commons License 2006.05.20 0 0 69
v_peti Creative Commons License 2006.05.20 0 0 68

Az még majdnem Magyarország. Ott alacsonabbak a költségek, és álíltólag lógnak nekünk pénzzel, ezért készül ott.

 

 

Előzmény: kozlekedokozeg (67)
kozlekedokozeg Creative Commons License 2006.05.20 0 0 67

És a magyar még csak nem is az országon belül készül:-) Szabadka a gyártás helye (lásd utolsó oldal)

Előzmény: v_peti (65)
braun Creative Commons License 2006.05.20 0 0 66

A Józsgának állítólag úgyis én leszek a bírálója. :-)

 

 Ide süllyedni.-))) Remélem, előbb rendet vág a rágókészülékében, hülyén fog mutatni az ünnepségen:-))

Előzmény: emká48 (49)
v_peti Creative Commons License 2006.05.20 0 0 65

Áron alul? Na ne viccelj!!!

Szerintem a magyar menetrend bőven áron alul van értékesítve.

 

A német menetrend 2004-ben, ha jól emlékszem 14 € volt. (Egy minikönyvtár.)

Az osztrák (Magyarhoz hasonló nagyságrend.): 8 €.

A magyar közel 4 €. (9xx Ft) De ugyebár az itteni nyomdaköltsgek és fizetések alacsonyabbak.

 

A lengyeleknél meg a megszüntetések ellenére is nagyobb a hálózat. (Ugyebár 3x ekkora országról van szó.) Így az ár eléggé reálisnak tűnik.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: mestska (64)
mestska Creative Commons License 2006.05.20 0 0 64

de 30-nál alább nem tudtunk menni, és még az is cseszett drága

 

30*60= 1800 ft. Mihez képest drága? Szerintem a magyar menetrend bőven áron alul van értékesítve.

Előzmény: paca664 (62)
rm40 Creative Commons License 2006.05.20 0 0 63

Közbeszerez a Metro Warszawskie: tájékoztató lengyelül.

paca664 Creative Commons License 2006.05.19 0 0 62

Irinylésre méltó, gyakorlatilag S-Bahn szinvonalú kiépítettség...

 

Láttál már S-Bahnt?

 

...távolsági forgalomtól elkülönített önálló elővárosi vágányok...

 

De még mennyire! Olyannyira, hogy két külön állomáson vannak! Ebben szerinted mi a jó?

 

Megvettem a menetrendkönyvet.

 

Kallertól vetted? Én egyszer próbáltam lealkudni, de 30-nál alább nem tudtunk menni, és még az is cseszett drága.

Józsga Creative Commons License 2006.05.18 0 0 61

Józsgának állítólag úgyis én leszek a bírálója

 

Nem én mondtam! :-)

Előzmény: emká48 (49)
v_peti Creative Commons License 2006.05.17 0 0 60

A 80-as évek második felében mintha már meglett volna.

 

Előzmény: gabor144 (59)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!