Keresés

Részletes keresés

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2014.05.13 0 0 8725

Kósza rémképeim szerint a MAN-ok E3-asak. Jó kis BKK püfölést lehetne gyártani belőle, ha ezeket E0, E1-es kocsikra cserélnék, a kort nem is számítva.

Előzmény: 1318 (8724)
1318 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 8724

A BKV a fel nem újított Ikarusaival ne akarja az SL-ket kiváltani.

A 03-70 kategória az jó, de eléggé kevés van belőle. És a 415-ösök se érnek fel messze az SL-ek szintjére. Euro 1-es DAF motor amiből ömlik a füst az utastérbe, kohótisztátalan váz...

1433 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 8723

Egy gondolat az SL-hez: mivel botváltósak, már semmi keresnivalójuk nincs a budapesti tömegközlekedésben. Jó esetben már rég nem is lennének itt, ha lett volna a helyükre más kocsi az elmúlt 5 évben.

 

Közlekedjenek elővárosi vonalakon, ott van (lenne) a helyük.

Előzmény: 1318 (8712)
1433 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 8722

Annyi biztos, hogy én nem voltam a háborgó utasok között, sőt. Ha 2012 májusára gondolsz, akkor azért volt Ikarus a 114-eseken, mert a VT szerződése lejárt, és egy hónapig mindent átvett tőle a BKV. Nem korszerűségi kérdés volt az ok.

 

Persze volt csere-bere is, de csak akkor, amikor a BKV knorrozta a vonalakat, az elmúlt 5 évben talán 2-szer 1 hétig volt ilyen.

 

(megjegyzés zárójelben: nemsokára egész Budaörs és Törökbálint megy a Volánhoz, az ott felszabaduló BKV-s számok helyére pedig azért illenék lenne találni helyet, amire a legkézenfekvőbb pont a 114-es család lenne, mert nem minden sofőr megy át a Volánhoz, és egy 03-70 egészen elfogadhatóan nézne ki rajta, akárki akármit mond)

Előzmény: fórumozó034 (8710)
nemeza Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8721

Van mindenféle, kényelmesebb, és kényelmetlenebb. Fűtés vitathatatlanul jobb az SL-eken.

Előzmény: BPO-105 (8720)
BPO-105 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8720

Kényelmesebb? Biztos vagy te ebben?

Azok a zöld műanyag plüssbetétes ülések már látványnak sem voltak bizalomgerjesztőek. Nem véletlenül cserélték ki némelyikben a GVM-ekével egyező IMAG ülésre, vagy ha jól emlékszem, Halas ülésekre is.

Előzmény: 1318 (8717)
nemeza Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8719

ja.. 415-tel kb. egy szint. A miskolciak színvonala már magasabb is.

Előzmény: g86 (8716)
FKU-911 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8718

Legfeljebb korszerűbb. :)  De ne kezdődjön el a szokásos vita, mert az már unalmas :)

Előzmény: g86 (8716)
1318 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8717

Hát a BKV Ikarusainál kényelmesebbek és korszerűbbek, már ne is haragudj.

Előzmény: g86 (8716)
g86 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8716

Kényelmesebb, korszerűbb! :DD LOL!

Előzmény: 1318 (8712)
.BPO-346. Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8715
Előzmény: staubach (8713)
Dante001 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8714

A Volánbuszosokra gondolsz? Mert akkor topikot tévesztettél. Egyébként nem.

Előzmény: staubach (8713)
staubach Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8713

Üdv. Tudja valaki, hogy fülkét raknak e az új Volános buszokra?

Előzmény: JéGyé ;-) (8703)
1318 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8712

Így igaz.

Az SL-ek sokkal kényelmesebbek mint az Ikarusok és korszerűbbek...

Amúgy ismerős mondta a múlt héten (VT-s), amiben igazság rejlik, hogy mivel az SL-ek hoznak csak tiszta hasznot, így ameddig nem lesz új kocsi, addig a kukázás miatt se kell parázni.

Már pedig új kocsi az idén már tuti nem lesz.

Előzmény: fórumozó034 (8711)
fórumozó034 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8711

(És milyen már 14 éves buszt 18-25 évesekre cserélni...)

Előzmény: fórumozó034 (8710)
fórumozó034 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8710

Amikor rövidebb időre jöttek az Ikarusok a 114-esre, elég komoly háborgás volt az utasok részéről, szerintem is "rossz csere" volt, vissza is tették az eredeti, korszerűbb buszokat a vonalra egy hónappal később. Tehát ha mennek az SL-ek, akkor ilyen régi Ikarus semmiképp se jöjjön helyettük, kényelmetlenebbek és rosszabbak. Ezeket a buszokat maximum alacsony padlósokkal váltsák ki, addig inkább maradjanak MAN-ek!

Előzmény: nemeza (8676)
1433 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8709

A 233-as kocsikkal kapcsolatban annyit tudok tippelni, hogy ott azért nem a fix Bogáncsos (736,739) kocsik jönnek, mert a két rész között bemennek a Pappasba vizsgálatra. Legalábbis 233E korukban egészen biztosan ezt csinálták, mert ott volt egy Hengermalomnál végző, majd kezdő forgalmi.

 

Dél-Buda erre a hétre knorr miatt is felborult. BKV-s kocsik mérnek az 58/158-ason, a 141-esen és a 233-ason, az innen felszabaduló VT-s kocsik többek között a 101-esen kötöttek ki, az Andoros csuklósok pedig a 7-esen.

Előzmény: .BPO-346. (8690)
1433 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8708

Kiegészítés: a 114-es vonalcsoporton ma reggel is 10 darab MAN volt, nem 9.

 

És már jó ideje 10-en vannak.

Előzmény: Törölt nick (8673)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8707
A HSJ-477 sofőrjének pedig a menetközbeni dohányzásról kellene litániát tartani, illetve a korai ajtónyitásról.
Előzmény: 1318 (8686)
L45H Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8706

"Az első ajtón való leszállást is tiltani kellene!"

 

Jogos, de tiltva is van (csak épp szankcionálni nem lehet, és fel tudok sorolni legalább 5 esetet, amikor épp annak van értelme):

"Egyes járatokon a Szolgáltatók járművezetői vagy az utazási jogosultságot ellenőrző személyzet is végzi az utazásra jogosító jegyek, bérletek és okmányok ellenőrzését (elsőajtós felszállás). (...) Ilyen járműre csak az első (illetve az esélyegyenlőség szempontjainak megfelelően kijelölt) ajtónál lehet felszállni, ahol a járművezető vagy az utazási jogosultságot ellenőrző személyzet ellenőrzi a jegyeket és a bérleteket. A leszállás csak a középső és a hátsó ajtókon át lehetséges."

http://www.bkk.hu/apps/docs/kozerdeku/20140214_02.pdf

Előzmény: MCA-001 (8699)
1318 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 8705

Igen az "új" 88-as full BKV-s, a VB-s Citarok a 13/13A/113/113A és 287-287A járatokon teljesítenek szolgálatot. Jelenleg az "új" 88-ason 260,415,412, és V7700 (szóló) a jellemző.

Előzmény: FJX-220 (8704)
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 8704

Helyettuk mar egy ideje BKV van, nem? A Citarok a 13-ason es a 287-esen vannak.

Előzmény: JéGyé ;-) (8703)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.05.11 0 0 8703

88-as 4 db volános merci kocija helyet is MAN Lion's City lesz.

 

A BKV-nak felszabaduló kocsijai (amit nem dobnak éppen ki), azokkal vígan lehet majd ezeket pótolni.

 

Előzmény: Törölt nick (8675)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.05.11 0 0 8702

Aki megrendeli a szolgáltatást annak a kilóméterdíj a mérvadó, nem az hogy a km díjból mennyire lehet kijönni...

Előzmény: 1318 (8662)
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 8701

En eddig legtobbszor C2-n vettem eszre, azt szep tagasnak talaljak, foleg az elol levo ulest.

Előzmény: Dante001 (8698)
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 8700

Ezmeg MAN-on tortent: nyanyika felszall elsonek, mogotte meg huszan,aztanott kerulgettuk...

Előzmény: MCA-001 (8699)
MCA-001 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 8699

Sajnos a lelki világuk kiismerhetetlen:(

 

Az a legjobb amikor a banyatankot az átjáróban tárolják, vagy már készülődnek leszállni az első ajtónál.

Na ezzel lassítják igazán a felszállást.

Az első ajtón való leszállást is tiltani kellene!

Előzmény: FJX-220 (8697)
Dante001 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 8698

Ez nem C2 specifikus. A vérükben van.

Előzmény: FJX-220 (8697)
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 8697

C2-kon rendszeresen latom, hogy az oreglanyok - elso ajton torteno felszallas utan - elfoglaljak a z elol levo dobogos ulesek egyiket. Alig birnak felszallni, de meg kuzdenek is a dobogora falo felmaszassal.

 

Kozben a szamukra fenntartott elsobbsegi ulesek uresek.

 

Sot, a busz 90%-a ures. Ez miert jo nekik?

Peti817172M Creative Commons License 2014.05.11 0 0 8696

Csak nem úgy :) A C1-esekkel való VB szolgáltatást a BKV rendelte meg, és az ő alvállalkozójaként megy a Volán.

Előzmény: ymuh (8677)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!