Keresés

Részletes keresés

cmexpress Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1151
Köszi mindkettőtöknek az infókat!
"Lapozgattam" a képeim között, és ezt csak most fedeztem fel...
Meglepődtem rendesen!
Lám-lám, vannak még újdonságok számomra is!:))))))))))))
Előzmény: r_tamas (1150)
r_tamas Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1150

Na akkor a Bababolygó busz 2002 Május 4-én és 5-én közlekedett.

 

Én is úgy emlékszem, hogy írtad, hogy a Stadionoknál volt a végállomása,

és az Expo busz útvonalán haladt, érintette az örs vezér teret is.

 

Mégpedig azért, mert ezeken a napokon, a 2-es metró vonalán az Örs vezér tere

és a Stadionok között felújítási munkálatokat végeztek, és ezen a szakaszon

ingavonatok közlekedtek 10 percenként. Így egyszerübben és gyorsabban

lehetett eljutni a kiállításra.

Előzmény: BTKmániás (1148)
r_tamas Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1149

Megelőztél :)

Előzmény: BTKmániás (1148)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1148

BNV-kiállításon volt ez a Bababolygó akármi, és ha jól emlékszem, akkor Stadionoktól járt ki a Bababolygó-busz. Érdekessége az, hogy úgyanúgy körbement, mint az Expó-járat, csak nem az Örsön volt a végállomása, hanem Stadionoknál. Bocs, ha tévedtem.

Ez a járat csak a kiállítás ideje alatt járt, vagyis 1-2 hetet, vagy pár napot.

Előzmény: cmexpress (1146)
r_tamas Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1147

Valahol megvan rőla az infóm egy papiron, majd délutánra megnézem,

mert most sajna el kell mennem a géptól egy pár órára...

Előzmény: cmexpress (1146)
cmexpress Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1146
Egy számomra ismeretlen járat iránt érdeklődnék...
Íme:
r_tamas Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1145

Köszi a pontosítást.

Előzmény: névtelen (1144)
névtelen Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1144
Kiegészítés:
1994.12.01
a piros 173-as csak csúcsidőben közlekedik

2005.12.03
a megváltozott 173-as teljes üzemidőben, a piros7-el hangolva közlekedik.
Előzmény: r_tamas (1140)
r_tamas Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1143

Volt egy kis időm szabadidőm...

Lehet, hogy ma is felteszek valamit, de nem 100%  :-)

Lehet, hogy BPO-700 meg fog előzni :-)

Előzmény: BTKmániás (1142)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1142
Igen, látom frissítettél! :)
Előzmény: r_tamas (1140)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1141
Lehet, meggyőztetek! :)
Előzmény: toto92 (1138)
r_tamas Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1140

73-as buszcsalád története 1971-től napjainkig :

 

1971.05.17

73 : Bosnyák tér - Zsőkavár utca között közlekedik.

 

1973.03.17

73 : Bosnyák tér - Nyírpalota u között közlekedik.

 

1973.09.03

173E : Keleti pályaudvar - Nyírpalota u között közlekedik.

 

1977.01.01

73E : Keleti pályaudvar - Nyírpalota u között közlekedik.

( 173E módósult 73E-re.  )

 

1980.10.01

173É Keleti pályaudvar - Erdőkerülő út között közlekedik.

( 69É villamos helyett közlekedik )

 

1988.06.30

73 : megszűnik.

 

1988.07.01

73 : Keleti pályaudvar - Nyírpalota u között közlekedik.

 

1994.12.01

73E : megszűnik.

173 : Bornemissza tér - Nyírpalota u között közlekedik.

 

2005.09.01

173É : Megszűnik.

973É : Nagytétény, Chioin - Szentmiháyli út között közlekedik.

 

2005.12.03

73 : Megszűnik.

73 : Bornemisza tér - Nyírpalota út között közlekedik.

173 : Kelenföldi pályaudvar - Nyírpalota út között közlekedik.

 

2005.12.05

73G : Cinkotai autóbuszgarázs - Nyírpalota u között közlekedik

( Garázsmeneti járat, csak reggel, csak egy irányban közlkekedik. )

Előzmény: BPO-700 (9)
pert1 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1139
Az biztos, hogy háború előtti, és feltehetőleg olyan remizben készült, ahol buszok is voltak, mert buszsofőrők is vannak a képen.
Előzmény: Bati80 (1135)
toto92 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1138

Ha a kép 30-as, 40-es évek beli, akkor 99%, hogy Aréna úti kocsiszín, mivel a 8-as addig a belvárosban közlekedett. Csak valamikor az 50-es évek közepén (?) számozták át a volt BURV járatokat a 90-es mezőből.

Előzmény: BTKmániás (1137)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1137
Az még nem olyan biztos, mert az említett kocsiszínek akkor is voltak, csak nem tudom milyen típussal szolgáltak akkor.
Előzmény: Bati80 (1135)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1136

:) Valóban nézőpont kérdése! Lehet gyakorlati szempontot nézte, mert úgy fogalmazta "közlekedett". Papíron még "járt".

Viszont a 96-os évet valahogy elírta...

Előzmény: Bati80 (1134)
Bati80 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1135
Ha háború előtti/alatti a kép, akkor inkább Aréna út.
Előzmény: BTKmániás (1133)
Bati80 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1134
Nézőpont kérdése. December 31-én járt utoljára (feltéve, hogy az hétköznap volt, erre nem emlékszem), január 1-jétől pedig nem létezett (azért az mégse ugyanaz, mint amikor létezni létezik, csak épp nincs üzemnapja).
Előzmény: BTKmániás (1132)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1133
Vagy újpesti, vagy angyalföldi. Ez a felvétel jó régi!
Előzmény: pert1 (1130)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1132
Inkább 1994. december 31. Mert 50A csak munkanapokon közlekedett.
Előzmény: Bati80 (1128)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1131

Köszi! Na, ez se semmi! Úgy tudtam sosem jártak együtt!

Előzmény: **BPO-700** (1123)
pert1 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1130

 

 

Pontosabb adatom nekem sincs, csak egy régi kép a családi fotoalbumban egy negyed darab 8-as villamosról némileg takarásban, valamikor a 30-as évek végéről 40-es évek elejéről. Melyik remizben álltak akkoriban a 8-asok?

Előzmény: BPO-700 (544)
paca664 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1129
Gyanús volt ez nekem is. '96 decemberében már biztosan nem volt 50A.
Előzmény: Bati80 (1128)
Bati80 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1128
Az 50A tudomásom szerint 1995. január 1-jével szűnt meg.
Előzmény: **BPO-700** (1125)
hsf Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1127

Köszönöm BPO-700!

Megirnád hogy milyen tábláid vannak? (érdekelnek a régi táblák)

 

Valaki nem tudja hogy a 3-as metró építése idején (Nagyv. tér - Kispest) járt egy olyan busz hogy felüljáró pótló, és hogy ez milyen útvonalon miért közlekedett?

 

Segitséget köszönöm.

**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1126
Köszönöm!
Előzmény: r_tamas (1107)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1125

AZ 50-ES VILLAMOSOK KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1913-TÓL NAPJAINKIG:

 

1913.06.02.

Az 50-es villamosok Rókus Kórház - Karpfenstein (Karácsony Sándor) utca - Üllői út - Pestlőrinc, Béke tér útvonalon közlekedtek.

 

1920-as évek végén

Az 50-es villamosok Orczy tér - Golgota út - Hungária körút - Üllői út - Béke tér útvonalon közlekedtek.

 

1943.01.11.

Az 50-es villamosok Nagyvárad térről indultak Béke térig.

 

1944.09.26.

Az 50-es villamosjárat - Budapest ostroma miatt - megszűnt.

 

1945.04.21.

Az 50A jelzésű villamosok Kispest, Határ út és Béke tér között közelekedtek.

 

1945.05.05.

Az 50-es villamosok Nagyvárad tér és Béke tér között közlekedtek.

 

1945.07.19.

Az 50-es villamosok immár Berlini (Béke) térről közlekedtek.

 

1940-es évek végén

Az 50-es villamosok ismét Nagyvárad térről indultak külső végpontjuk felé.

 

1951.05.15.

Az 50É jelzésű éjszakai villamosok Nagyvárad tér és Béke tér között közlekedtek.

 

1954.

Az 50A jelzésű villamosok Nagyvárad tér és Szarvas csárda tér között közlekedtek.

 

1960.

Az 50A jelzésű villamosjárat megszűnt.

 

1977.01.02.

A 50A jelzésű villamosok Nagyvárad tér és Villanytelep között közlekedtek.

 

1980.03.29.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ Az 50-es villamosok Határ út és Béke tér között;

~ Az 50A jelzésű villamosjárat megszűnt;

~ Az 50É jelzésű éjszalai villamosok Határ út és Béke tér között közlekedtek.

 

1980.07.01.

A 50A jelzésű villamosok ismét közlekedtek Kispest, Határ út és Villanytelep között.

 

1996.02.29.

Az 50É jelzésű éjszakai villamosjárat megszűnt.

/Pótlására az azonos jelzésű éjszakai autóbuszok közlekedtek./

 

1996.12.31.

Az 50A jelzésű villamosjárat megszűnt.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: **BPO-700** (1091)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1124

...a 22-es 33-asból lett átszámozva...

 

Tehát az összesítőből kiderült, hogy a 22-es villamosjelzést nem a 33-asból lett átszámozva, hanem a 33-as, a 88-as és a 89-es villamosok összevonásából lett. Tehát a kérdésed jogos volt, és a kérdésedre gyanút fogtam, hát utánanéztem...

 

:)

Előzmény: BTKmániás (1121)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1123

A NAGYVÁSÁRTELEPI VILLAMOSOK KÖZLEKEDÉSE 1930-AS ÉVEKTŐL NAPJAINKIG:

 

1930-as évek végén

~ Az 1-es villamosok Közvágóhíd és Nagyvásártelep között;

/Csak vasárnap a 88-as villamos üzemszünet ideje alatt közlekedtek./

~ A 88-as villamosok Eskü tér és Nagyvásártelep között;

/Munkanapokon csúcsidőszakban közlekedtek./

~ A 88A jelzésű villamosok Eskű tér és Közvágóhíd között közlekedtek.

/Munkanapokon, csúcsidőn kívül közlekedtek./

 

1940-es évek első felében

A 88A jelzésű villamosjárat viszonylatjelzését 89-esre módosították.

 

1944.09.26.

Budapest ostroma miatt az alábbi villamosjáratok szűntek meg:

~ 1: Közvágóhíd - Nagyvásártelep;

~ 88: Eskü tér - Nagyvásártelep;

~ 89: Eskü tér - Közvágóhíd.

 

1940-es évek második felében

A 33-as villamosok Boráros tér és Nagyvásártelep között közlekedtek.

 

1945.07.09.

Az alábbi forgalmi változás történt:

Az 1-es villamosok újra közlekedtek Közvágóhíd és Nagyvásártelep között.

/Az 1-es villamosok munkanapokon, a 33-as villamosok munkaszüneti napokon közlekedtek./

 

1946.05.13.

A 89-es villamosok Petőfi tér és Közvágóhíd között közlekedtek.

/Az 1-es villamosok munkanapokon, csúcsidőszakban; a 89-es villamosok viszont munkanapokon, csúcsidőn kívül közlekedtek./

 

1946.08.20.

A 89-es villamosok Kálvin tér és Közvágóhíd között közlekedtek.

 

1947.06.06.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ Az 1-es villamosjárat megszűnt;

~ A 88-as villamosok Kálvin tér és Nagyvásártelep között;

~ A 89-es villamosok Közvágóhíd és Nagyvásártelep között közlekedtek.

 

1949.07.23.

A 88-as és a 89-es villamosok Madách térig közlekedtek.

 

1950.07.07.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 22-es villamosok Madách Imre tér és Nagyvásártelep között közlekedtek;

~ A 33-as villamosjárat megszűnt;

~ A 88-as villamosjárat megszűnt;

~ A 89-es villamosjárat megszűnt.

 

1953.07.07.

A 22-es villamosok "csak" Boráros térről indultak.

/A villamosok munkanapokon, csúcsidőben közlekedtek./

 

1970.03.02.

Az alábbi forgalmiváltozás történt:

~ A 22-es villamosjárat megszűnt;

~ 22V jelzéssel villamospótló autóbuszjárat közlekedett Közvágóhíd és Nagyvásártelep között.

 

1975.07.04.

Az alábbi forgalmiváltozás történt:

~ A 22V jelzésű villamospótló autóbuszjárat megszűnt;

~ 79-es jelzéssel Csepel, Jókai utca és Közvágóhíd között közlekedtek.

 

?

A 79-es autóbuszok csepeli végállomása Tanácsház (Szent Imre) térre került.

 

1994.01.01.

79A jelzéssel Csepel, Szent Imre tér és Közvágóhíd között közlekedtek.

/Az autóbuszok a 79-es autóbuszok csúcsidőnkivüli üzemszünet ideje alatt, a Szállító utcai szakasz kihagyásával közlekedtek./

 

1996.04.01.

A 79-es és a 79A jelzésű autóbuszok a Bajáki Ferenc utcát is érintik.

/Az új szakaszon korábban 59A jelzésű autóbuszok közlekedtek./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: BTKmániás (1121)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1122

Összesítettem a nagyvásártelepi villamosokat és a következő megállapításra jutottam:

 

Nagyvásártelepet az 1-es, a 22-es, a 33-as, a 88-as és a 89-es villamosok érintették.

Az összesítés során némi pontosítás van az említett járatoknál, ezért kérlek titeket erősítsétek meg!

 

Köszönöm!

Előzmény: BTKmániás (1121)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!