Keresés

Részletes keresés

exvérmezö15 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41308

"Hol a VEKE?"

Tudod mily jó pénzt kapnak Tarlós úrtól?

Előzmény: kristoof (41301)
kristoof Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41307

Most magyarul.

Előzmény: BaGira-79 (41304)
BaGira-79 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41306
Azt ki mondta?
Se-n.
Előzmény: _Nyuszi (41305)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41305

A műszak, Bm-en? :o :o :o

Nagyobb mértékben? :o

Előzmény: BaGira-79 (41300)
BaGira-79 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41304
Jól van, gyerekek.
Majdnem minden régi alkatrész +van a '31-eshez. Szépen visszaépítjük, oszt jónapot. :-D
Qqberci Creative Commons License 2015.10.20 0 1 41303

Ez nagyjából ugyanolyan szintű projekt, mint hogy "Építsünk bicikliutat egy vödör festékből!"...

Előzmény: MCA-001 (41298)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41302

Szerintem már a következő projekteken dolgoznak (pl. fogaskerekű jelenlegi szerelvényeinek felújítása 90-100 milliárd forintért, ICS villamosok korszerűsítése 80-90 milliárd forintért...)

Előzmény: kristoof (41301)
kristoof Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41301

Hol a VEKE?

Előzmény: MCA-001 (41298)
BaGira-79 Creative Commons License 2015.10.20 -2 0 41300
"Ki kezdte meg?"
Mi, öcsécském.
Előzmény: LoviGabi (41287)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2015.10.20 -1 3 41299

Nézd a problémát Tarlós szeméből: Ez a 2. ciklusa, az 5. után nyugdíjba mehet, ami max. 19 év. Ha most elkezdik a felújítást, és lefut max. 2 év alatt, neki már nem kell foglalkoznia a dologgal, a szeméthegy az utódjára szakad.

Előzmény: MCA-001 (41298)
MCA-001 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41298

Itt egy kicsit más szemszögből is:

 

http://www.portfolio.hu/ingatlan/infrastruktura/tarlos_a_60-as_evek_ndk-jabol_egy_felturbozott_buszba_vinne_a_budapestieket.2.221235.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

 

Bár látszik, hogy tényleg igyekeztek megújítani a dizájnt és az átszínezett ülések, a konnektorok, valamint az ingyenes wifi valóban csábítóan hatnak, a prototípus továbbra sem nevezhető egy XXI. századi elővárosi járművek, sokkal inkább egy felturbózott buszra hajaz a belső tér.

 

Bár meg kell jegyezni, hogy a felújítás számai már első ránézésre is erősen alulbecsültnek tűnnek, az igazán nagy probléma az elvvel van. A Főváros már megint lassan roncstelepre való járművek foltozgatásával akarja 1-2 évtizeddel eltolni a járműállomány elöregedésének problémáját, ahelyett hogy drágábban ugyan, de egy jóval fenntarthatóbb, hosszú távú megoldást kínáljon a budapestieknek és az agglomerációban élőknek.

 

 

Végezetül pedig arról is érdemes szót ejteni, hogy a felújítás több szempontból nem igazságos néhány budapesti külváros, illetve elővárosi település lakóival szemben. Miközben a MÁV-START hamarosan lecseréli az összes elővárosi vonalon közlekedő szerelvényt korszerű motorvonatokra, valamint a BKK színeiben közlekedő agglomerációs buszjáratok is mind a XXI. századi igényeknek megfelelő, akadálymentes, klimatizált járműveket kaptak, a HÉV-vel ellátott területek lakosainak szemét kiszúrnak egy szépen átszínezett és felturbózott, de továbbra is magas padlós és múlt századi flottával. 

 

Előzmény: gabor2008 (41286)
eric35 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41297

Megnéztem.

Erre kár volt pénzt költeni.

Köszönjük, többet nem kérünk belőle.

 

Új HÉV-szerelvényeket Budapestre!

Előzmény: gabor2008 (41286)
1014 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41296

sziasztok, 2 perce Ilonateleptől Cinkota felé retro festésű MIX haladt. Pályaszámot nem láttam, fényképet csinálni nem tudtam.

FOMA Creative Commons License 2015.10.20 0 6 41295

Azért nincs a többi szerelvényben világítás.:-)

Előzmény: division by zero (41294)
division by zero Creative Commons License 2015.10.20 0 2 41294

"az oldalfalban (230 voltos) konnektorok biztosítják, le ne merüljön az utas laptopja vagy telefonja."

És ehhez honnan lesz elegendő működő inverter?

Előzmény: gabor2008 (41286)
Bazsi75 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41293

Értesítve voltak. Az ő engedélyükkel lett az állomásról a fordítóra továbbítva a vonat

Előzmény: _Nyuszi (41291)
LoviGabi Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41292

Szerintem értesítve lettek, de gondolom csak a "szokásos" eljárás lehetett, ha már nem találtak tüzet/füstöt, max. szagot; egy kicsit hőkameráztak, fotózgattak, ilyesmi.

Előzmény: _Nyuszi (41291)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.10.20 0 0 41291

"A tűzoltóság beavatkozására nem volt szükség."

 

???

 

Ezek szerint nem is értesítették őket?

Előzmény: LoviGabi (41287)
kristoof Creative Commons License 2015.10.20 -1 2 41290

Minél tovább nézegetem a képeket annál jobban elborzadok! Remélem ennek nem lesz folytatása! 

Előzmény: gabor2008 (41286)
MCA-001 Creative Commons License 2015.10.20 -1 0 41289

És milyen apróbb szerelési munkák tartanak el még legalább fél évig?

Átépítik mágnesvasúti járművé?

 

 

 

Előzmény: gabor2008 (41286)
kristoof Creative Commons License 2015.10.20 -1 1 41288

Hehehe! Még mindig nincs kész! Csak a nyáron állhat forgalomba. Ha két évig tart forgalomba állítani a protót, akkor meddig tart majd az összeset? Negyven évig?

 

Egyébként ez az egész úgy, ahogy van borzalmas... :-( Igazán magyarosch.

Előzmény: gabor2008 (41286)
LoviGabi Creative Commons License 2015.10.20 0 1 41287

Kocsinként hat belső kamerát lehet összeszámolni, bár az üzemeltetők már most aggódnak a rongálók miatt. " 
Mármint, hogy megrongálják a kamerákat? 

" 2015. október 14-én 16:29- kor a Szentendre felé közlekedő HÉV szerelvény járművezetője Békásmegyer állomás első vágányára érkezve műszaki hibát észlelt. [...] A hiba pontos okának megállapítása csak a jármű nagyobb mértékű megbontása után lehetséges, amit meg is kezdett. " 
Ki kezdte meg?

S akkor a többi magyartalan nyelvtanmentes részt még nem is idéztem...

Előzmény: gabor2008 (41286)
gabor2008 Creative Commons License 2015.10.20 -1 2 41286

Elkészült a felújított szuperHÉV prototípusa

Új dizájn és utastér, klíma, konnektorok, kamerák, ingyenwifi: ilyenek lehetnek a felújított HÉV-kocsik. Bejutottunk a prototípusba. Tovább »

forrás: Index.hu

Itt is jártam Creative Commons License 2015.10.19 0 0 41285

Ott a pont ;) 

 

Előzmény: Ep128 (41284)
Ep128 Creative Commons License 2015.10.19 0 1 41284

Ilyen minőségű és mennyiségű inverter mellett...? :-D

Előzmény: Törölt nick (41283)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.19 0 0 41283

azt lehetne kérni, hogy némely esetben esős időjárásnál rossz fényviszonyok közepette nappal is kapcsoljanak utastér világítást az utazóközönség számára végtére is jobbára fizető utasok használják a hév vonalakat, nemde?

pucros Creative Commons License 2015.10.19 0 0 41282

múlt héten kisfiam is ilyen furcsaságok közepette jött Békástól Aquincumig

Előzmény: JakiHUN (41281)
JakiHUN Creative Commons License 2015.10.19 0 1 41281

Ez ma történt Csepelen. Először a Szent Imre téren ajtózáráskor a jobb oldal becsukódott, bal oldal kinyílt, itt két kinyitás és visszacsukás megoldott a problémát, másodszorra a bal oldal is becsukódott, nem csak a jobb. A Karácsony Sándor utcánál előbb a bal oldalon nyíltak az ajtók, csak utána a jobbon. Érdekes volt.

Milyen gyakran történik ilyen? Most le lett cserélve a konkrét szerelvény?

(Időt, pályaszámot szándékosan nem írok ide, ha valamiért fontos lenne, fel van írva.)

exvérmezö15 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 41280

Nagyon igazat írsz ez így van .Belső dolgozót is csesztetik ezek miatt.Nálunk a telepen is volt rá példa sajnos. Vonalon fényképezni nem tilos.

Előzmény: _Nyuszi (41273)
Ep128 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 41279

Na ja, igazából 1 éve jár lassan... ;-) Ellenben (mint pár napja kiderült) az összes olyan lesz 1x csak, oszt még vagy 20 évig szaladgálnak... :-)

Előzmény: E94G-rajongo (41277)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!