Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3848
Ez igaz ! :)) De azért mégis........Én maradnék az MTZ-nél,(Éppen elég nekem,azt megfejteni:))))
Előzmény: katalog (3847)
katalog Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3847
Nem gond, azt is motor gurítja !
Előzmény: Törölt nick (3846)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3846
Bocsi ! De kamionra, nemszámítottam ebben a topikban! :) (Igaz végig kellett vólna olvasnom az egész oldalt,mielőt belepofázok)
Előzmény: tomsojer40 (3843)
katalog Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3845
Vagyunk itt gépészek egy páran de be szereljük egy kombájnba azt a nagyon jó motort ,és egy nyári aratás után lehet róla véleményt mondani . Ugyan is a cséplő szerkezetet teljes Rpm en kell üzemeltetni tehát a motort is .
Előzmény: tomsojer40 (3843)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3844
Hoppá! most olvasom hogy Kamion,és nem traktór.Vissza az egész! :)
Előzmény: Törölt nick (3842)
tomsojer40 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3843
Mercedes Actros 2002 évjárat 460LE V6 12literes EURO 3-as motorjáról van szó. Ja még annyi hogy 600ezer km-t már megtett.
Igaz ekkora garázsom van csak a csillagos ég a teteje. :)
Előzmény: Törölt nick (3842)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3842
Ja Lehet hogy -13 c ben is ugyanúgy indúl, izzítás nélkűl mint nyáron!? Csak fűtütt garázsban kell próbálni az indítást a géppel :)))
Előzmény: tomsojer40 (3841)
tomsojer40 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3841
A mérnökúr a hatásfok tényzőt akarná megnövelni ezzel a kütyűvel.



Elvileg eza készülék "megdelejezi" :) az üzemanyagot (elméletben) ezáltal jobb lesz a porlaszhatósága. Ez így elméletben szép is csakhát a gyakorlat...
Azért is érdekelt hogy valakinek van-e tapasztalata ezzel valami "kormosabb" motoron, mert ez gép -13 Cfok hőmérsékleten is ugyanúgy indul mint nyáron (izzítás nélkül) és beindulás után is teljesen füstmentesen jár.
Ez a viszonylagos korszerű motor már mechanikailag olyan tökéletesen porlaszt és eléget hogy a "depolarizálásnak " már nincs jelentősége.

Próbálok jóhiszemű lenni hátha csak nekem nem műxik ez a kütyű. :)
Előzmény: Tóni bácsi (3826)
katalog Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3840
Egyébként .Jó estét mindenkinek!
katalog Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3839
Ez az új 820.2 orosz adagoló.
Sajnálom de nem sikerült a próbálkozásom a PAL adagoló paramétereivel a tel . on nem látható minden adat ,ha az egészet megszeretném mutatni.
Józsi73 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3838

 

 Tallózás- feltölt- beszúrás és jönni kell a képnek. De ha túl nagy nem tölti fel a rendszer

Előzmény: gépész72 (3835)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3837
Ezek szerint nálad van a kutya elásva! :)
Előzmény: gépész72 (3835)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3836
Csak 1 próba,hogy neme a rendszer hibás.
Előzmény: gépész72 (3835)
gépész72 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3835
az hogy betallózom a képet, nyomom a feltölt gombot, feltölti meg minden, de a hozzászólásomban meg az van hogy:[image1] és nem maga a kép.
Ez miért van???
Előzmény: ferri72 (3833)
Csaby68 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3834
Jó estét mindenkinek.
ferri72 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3833
Mi a gondod a képfeltöltéssel
Előzmény: gépész72 (3831)
gépész72 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3832
na tehát mégegyszer! :)

www.csabiskodri.fw.hu/SPA3478.pdf


Na végre!!! :)
gépész72 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3831
Na jó unom ezt a sz..akodást
itt a link amiről letöltheted:
www.csbiskodri.fw.hu/SPA3478.pdf

Remélem ez már működni fog.

Apropó, nem tudja valaki hogy a fórumba miért nem tudok képet feltölteni? :)
Valaki segítsen plz! :)
peti023 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3830
Szerintem is, ez egy nagy baromság lehet. Nekem ilyen valami, biztos nem fogja szűrögetni az üzemanyagomat. :-))))
Előzmény: tomsojer40 (3821)
gépész72 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3829
itt van:
[image1]
gépész72 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3828
mérnökferi:
Az email címedre azt írta a freemail szerver hogy szintaktikai hiba.
Ezért feltöltöm a képet az adatokról ide a fórumba. :)
gépész72 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3827
Egyetértek Tóni bácsival, ennek a kütymörének az áráért fel lehet újítani a motort, és annak valamivel nagyobb hatása lesz! :)


mérnökferi: lökesd az email címed, küldöm a cuccot!
Előzmény: tomsojer40 (3821)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3826

Kedves Fórumozók!

 

Nem akarok beleszólni a felnőttek dolgába, de ez egy akkora humbug, mint ide Rekettyéspentele. A tisztelt "feltaláló" nincs egészen tisztában egy adott motor  teljesítményét, forgatónyomatékát és fogyasztását befolyásoló tényezőkkel.

 

Engem ez a "találmány" az ottó motorokhoz anno "kifejlesztett", benzin molekulákat sorba rendező(!!!) kütyürűre emlékeztet, amihez szintén 5-10% fogyi csökkenést és teljesítmény növekedést prognosztizáltak.

 

Épp annyit ért, mint halottnak a nagyfröccs. Szerencsére gyorsan kiment a köztudatból.

 

Ugye senkit nem kell meggyőzni arról, hogy a kemény fizikai munkát nem gyümölcslevestől meg tejbegríztől, hanem orjalevestől, meg birkapörkölttől bírja jobban az ember? :)

 

Ez üzlet. Sajnos mindíg lesznek balekok, akiket be lehet vinni az erdőbe ilyen csalikkal. Természetesen nem az MTZ fórum állandó szereplőiről beszélek, mert igen sokat olvastam a hsz-eket, amikből egyértelműen kikövetkeztethető, hogy otthon vagytok a gépészkedésben.

 

No, csak ennyit akartam, tovább nem zavarok. Mindenkinek könnyű téli indítást kívánok!

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: tomsojer40 (3821)
tomsojer40 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 3825
LIAZzal kb 300e km-t megtettem ami szintén nem szinkronizált váltós. Kellő rutinnal kuplung nélkül vátottam minden fokozatot (szinte csak elinduláshoz kuplungoltam). A kompresszor nem befolyásolta a fordulatesés sebességét, de a hideg motor igen. Ezteket a tényezőket ha bekalkuláltam akkor reccsenés mentesen ment a váltás. Ha kompresszor ennyire befolyásolja a fordulatesés ütemét az MTZ-nél akkor azt tényleg nehéz figyelni.
A lizi váltó arra is jó volt ha már nem ment a reccs mentes váltás akkor ideje volt lepihenni! :)
Előzmény: mérnökferi (3823)
mérnökferi Creative Commons License 2009.01.14 0 0 3824
Amennyiben kapsz valakitől, azt légyszíves velem is megosztani, mert van egy ilyen gépem.
Előzmény: gépész72 (3817)
mérnökferi Creative Commons License 2009.01.14 0 0 3823
A választ nem tudom a problémádra, de az én tapasztalásomat leírom: Ha az 50-est akkor akarom menetközben akárhányból 9-be tenni (természetesen szabályosan kettős kuplunggal), ha a kompresszor dolgozik, nem megy reccsenés nélkül. Ezzel mondjuk, én nagyon ritkán húzok légfékes pótot, ilyenkor megvárom felkapcsolás előtt, hogy a kompresszor üresen menjen. Úgy gondolom az a problémám, hogy hiába húzatom ki a motort (főleg hideg váltóolaj esetén) a kompresszor terhelése lelassítja a kapcsolódó kerekeket mire a váltás megtörténne.
Ti tapasztaltatok ilyen jelenséget, mi a véleményetek?

Előzmény: Szaby27 (3778)
mérnökferi Creative Commons License 2009.01.14 0 0 3822
Nekem az a véleményem, hogy nem szabad megfúrni egy hengerfejet! Azt még egy rossz hengerfej alapján kilehetne találni, hogy ne fúrj el valamit, de egy utólagos furat feszültséggyűjtő hely. Onnan kiindulóan megrepedhet a hengerfej! Én már láttam sokkal kisebb igénybevételnek kitett helyeken lévő furatból kiinduló repedéseket! Egy kovácsolt acélöntvényt úgy kell elképzelni mint egy fát, aminek erezete van. Ha te az ilyet megfúrod, esztergálod, stb., akkor szálakat vágsz el benne! Az égéstér gyári kialakítását se javaslom, házilag módosítani. Hidd el nem akarlak megbántani, csak jót akarok neked! Én is már csináltam, csinálok sokmindent, de azért bizonyos határokat be kell tartani.
Üdv.

Előzmény: arpipapa6106 (3810)
tomsojer40 Creative Commons License 2009.01.14 0 0 3821
http://www.motordoktor.net/traktor.php

Használja (használta) valaki ezt az eszközt? Egy ügynök rámdumálta. Kötelezettségmentes kipróbálásra kaptam egyet. Felszereltem egy Mercedes Actros kamionra (természetesen az L37 350-500 LE típust)
460 LE V6 EURO 3-as motor 600,000 km.
Kb. másfél hónap 10,000.- km használat után visszadtam mert a SEMMI hatása és eredménye.

Ha valakinek van erről tapasztalata írja meg! (persze nem azok akik beléptek a terjesztő hálózatba és jutalékért árulják)
katalog Creative Commons License 2009.01.14 0 0 3820
Üdv ! Azt mondanám .Ne dolgozzál vele mert sokba fog kerülni a mutatvány . Erősített a kuplungja és ha egyszer meg csúszik képes szálára szedni a tárcsát .A nyomó lapot csak újat tegyél ne esztergáltasd . Tárcsát meg gyári réz szegecseset.
A beállítás meg pontos legyen, mert a nyomcsapágy tengelyét hajlamos eltörni.
Előzmény: Törölt nick (3819)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.14 0 0 3819
szia
üzem meleg motornál nagy terhelés esetén inuláskor képesvolt megcsuszni,de amugy rendesen dolgozott ,ma már a terpváltot is aloig tudom kapcsolni
Előzmény: katalog (3803)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!