Keresés

Részletes keresés

Ízirájder Creative Commons License 2018.05.17 -2 1 100785

Pesten megint leharcolt 2 járművet egy tehetséges. Le kellene csapni rájuk :) 

https://index.hu/belfold/budapest/2018/05/17/busz_szell_kalman_ter_utkozes/

 

Előzmény: 7-es troli (100782)
Hy Creative Commons License 2018.05.17 0 0 100784

Pesák fognak Deltázni az Annakútnál?
Azt érdemes lenne fotózni-videózni!!!

Előzmény: 7-es troli (100783)
7-es troli Creative Commons License 2018.05.17 0 0 100783
7-es troli Creative Commons License 2018.05.17 0 0 100782

Nincs darabszám,de az aktuális használt busz árakat figyelve 2-4db 2003-2007 közti kb 5-700.000km futasu citaro beleférhet,már ha marad a cég a Merci vonalon,bar ez lenne a logikus.persze lehet van konkrét kapcsolat külföldi üzemeltetővel,akitől jobb allapotuakat sikerül beszerezni.

 

https://eservices.szeged.eu/eku/frontend/index.html#/portal/ules/2863

Előzmény: Revir (100781)
Revir Creative Commons License 2018.05.16 0 0 100781

20 millióból csuklósokat? Darabszám nincs? 

ui: ha megkérlek közkincsé teszed hol érhető el az üzleti terv, köszönöm.  

Előzmény: 7-es troli (100778)
Hy Creative Commons License 2018.05.16 0 0 100780
Hy Creative Commons License 2018.05.16 0 0 100779

Ha vezér vagy, elhiszem, hogy sok a járatokon jegyvásárló, nekem (külvárosi) utasként is sok az a heti 1-2.
:o)

Előzmény: 7-es troli (100777)
7-es troli Creative Commons License 2018.05.16 0 0 100778

Szkt idei üzleti tervet ujra atolvasva két info:

T-815 csak jövőre készül el,

csuklos buszok kerülnek beszerzésre 20m Ft értékben 

7-es troli Creative Commons License 2018.05.16 0 1 100777

Azert még mindig nagyon sokan vásárolnak jegyet a jv-tol. elegge téves a megallapitasod!

De azt támogatom, hogy a túristák tájékoztatva legyenek, pl a megállókban kihelyezett információs táblákkal az új,automatás lehetőségről.

Előzmény: Hy (100776)
Hy Creative Commons License 2018.05.14 -1 1 100776

http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/dragabb_lesz_a_jegy_a_soforoknel_mar_minden_jarmuvon_mukodnek_a_jegykiado_automatak_szegeden/2560027/

N
o, végre!

Ezzel egy időben szüntessék meg  az -egyébként is tarthatatlan- első ajtóztatást!
Az sem ártana, ha mind ezt a turisztikai magazinokban, prospektusokban is közhírré tennék, és be is mutatnák reklámfotókon, klippeken, hogyan kell használni az automatákat!!!
Jegyet járművön ma már szegedi nagyon ritkán vásárol, főként az ide tévedők vannak rászorulva.

Hy Creative Commons License 2018.05.11 0 0 100775
Hy Creative Commons License 2018.05.11 0 0 100774

Autóbusz járat.
:o)

Előzmény: kimaradt (100773)
kimaradt Creative Commons License 2018.05.10 0 0 100773

Melyik járat?

Előzmény: Hy (100772)
Hy Creative Commons License 2018.05.10 0 0 100772

Nem tettem, nehogy kollegái kiutálják...
:o)

Előzmény: kimaradt (100770)
Ízirájder Creative Commons License 2018.05.10 -1 0 100771
Előzmény: Ízirájder (100769)
kimaradt Creative Commons License 2018.05.10 0 0 100770

Ha jó történik akkor is nevesíteni lehet ám a járművet......   :P

Előzmény: Hy (100768)
Ízirájder Creative Commons License 2018.05.09 0 0 100769
Előzmény: Ízirájder (100765)
Hy Creative Commons License 2018.05.09 -1 1 100768

Köszönet!

Ma kora délután olyan TV-s busszal utaztam, amelyen kellemes volt a légkör, hála az ablakokat becsukó, klímát üzemeltető VEZETŐnek!
Köszönjük!
:o)

Hy Creative Commons License 2018.05.09 0 0 100767
Hy Creative Commons License 2018.05.07 0 0 100766

Búpesten fegyverrel járnak a vezető beosztásúak, vagy csak szerencsétlenkedTEK?
:o.

Előzmény: Ízirájder (100765)
Ízirájder Creative Commons License 2018.05.07 -1 2 100765
Előzmény: Ízirájder (100764)
Ízirájder Creative Commons License 2018.05.07 0 1 100764

A pirosnál akkor is meg kell állni, időben kell indulni, sok ilyet tudok még, de nem sorolom. Ha meghal x ember, akkor ez gyenge védekezés. 

Tegnap délelőtt egy kék-fehér helyközi Mercedes üresen fordult ki akkora sebességgel a Mars téri piac mellől a Kossuth irányába, hogy a Mérey utcai megállóban az emberek félre ugrottak, mert vagy elüti őket, vagy rájuk dől. Sajnos ide is begyűrűzött a munkaerőhiány vastagon, lassan minden utcáról beesett ember csinálhat bárhol, bármit. Nézzétek meg, a múlt héten vezetői hiba miatt felborult Pesten egy darus tűzoltóautó- 1 halott - a mentésére igyekvő kolléga, meg egyszerűen lezúzta az úton szabályosan álló személyautót. Kicsit komolyabban kellene vennie a munkáltatóknak, hogy kire mit bíznak. 

Előzmény: Tourismo (100763)
Tourismo Creative Commons License 2018.05.07 0 0 100763

Többek között itt is rövidre szabták az kihaladási időt.

Előzmény: 7-es troli (100762)
7-es troli Creative Commons License 2018.05.07 0 0 100762

Reméljük minden erintett jol van. 

Előzmény: Tourismo (100761)
Tourismo Creative Commons License 2018.05.07 0 0 100761
Előzmény: 7-es troli (100760)
7-es troli Creative Commons License 2018.05.07 0 0 100760

210 kontra dakkos busz rókusi templomnál.

7-es troli Creative Commons License 2018.05.03 0 0 100759

A nyári,tanszuneti menetrendben pl egesz délután is ritkának tartom a 10 percetde hat ki vagyok én, hogy ezen valtoztassak...😢

Előzmény: 7-es troli (100758)
7-es troli Creative Commons License 2018.05.03 0 0 100758

Európa ligettol/ig is lehetne növelni az utasszamot,ha a rókusi krt-i lámpák valóban barátai lennének a villamosnak. Az elmúlt egy évben összesen kb 5 alkalommal sikerult indokolatlan megállás nèlkul, valóban 6-7 perc alatt a korforgalom Utáni megalloig eljutnom a vegallomastol, többi számtalan alkalommal ennek 1,5-2*es időtartam kell, es ez igy tovabbra se utasvonzo. Igaz, a 8as rengeteg utast elszippantott,na de ez van.

Előzmény: 7-es troli (100757)
7-es troli Creative Commons License 2018.05.03 0 1 100757

Nekem mások a tapasztalataim 2es ügyben. Reggeli Csúcsban Kortoltes u-aradi tér között indokolt a nagy kapacitás, míg sokszor a nagy körforgalom/rókusi templomtol erősen túlterhelt a jármű aradiig. Napközben szinten nagykorforgó/ill az alatalad is irt rókusi templom-aradi igényli a pesat/csatoltat, délutáni csúcsban araditol kortoltes u-ig megintcsakindokolt.

a vonathoz/vonatról utazók pedig további utasokat jelentenek,mindkét irányban, igaz indohaz térről ez koncentraltabban jelentkezik.

 

Szoval itt sokkal jobban indokolt,mint a 4es vonalon.

 

Napkozben meg sűrűbben is járhatna,lenne ra igény a terheltebb szakaszon. Sajnos az egyszem 1es ezen nem segit. Persze,majd a Tramtrain, igaz napközben lehet az is “csak” félóránként fog közlekedni.

Előzmény: Revir (100755)
beni19 Creative Commons License 2018.05.02 0 0 100756

"Miskolcon nincs trolivonal,Debrecenben hétvégén buszok járnak ritkítva a trolik helyett,Pécsett a Tüke Busz szerencsétlenkedik."

 

Látszik, hogy nincs fogalmad a dolgokról. Egy adott város tömegközlekedésének a színvonalát nem a trolibusz jelenléte határozza meg. Attól, mert nincsen Miskolcon és Pécsett trolibusz vonal, még nagyon színvonalas a tömegközlekedés. Pécsett az utóbbi időben az átszervezésnek köszönhetően egy sűrű hálózat alakult ki és közel 200 autóbusza van a Tüke Busznak. Miskolcon és Pécsett is van éjszakai közlekedés, ráadásul sokkal sűrűbb a hálózat, mint Szegeden. Valamint az sem megoldás, hogy mutogatunk vissza felé, hogy bezzeg Debrecenben mi a helyzet. Szegeden 6 éve volt egy jó hálózat, amelyet a város fokozatosan vert szét és ennek hatására évről évre csökken az utasforgalom a városban. 

 

"Dakk van elmaradva utóbbi viszont feltehetően szándékosan tart be a városnak,az utastájékoztató rendszer összehangolásával is"

 

Van egy közszolgáltatási szerződés és a DAKK annak minőségében végzi a szolgáltatást. Jelenleg így is többet teljesít, mint amit elvár a város (elég csak a csuklós és szóló kocsik kiadására gondolni). + Az utastájékoztató rendszer egy nagy mutyis vacak, ami használhatatlan. Villamosok, trolik pontos érkezési idejét sem mutatja  a rendszer és nagyon pontatlan és összecsapott. Egy vadi új rendszerre lenne szükség és akkor lenne értelme az összehangolásnak is. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!