OFF
Megrendeltük december 1-én, aztz mondat a nő, 3 nap múlva jön s azerelő. 3 nap múlva jött egy levél, amiben tájékoztattak igen részletesen, hogy mire is fizettünk elő, meg azt írták, hogy a szerződés 2-3 hét műlva megjelenik, a szerelővel együtt. Tehát a szerződés nem postán jön, a szerelő hozza ki, amikor beköti a dolgot. Erre postán jött meg.
A lépcsóházban egy nő azt mondta, akiknek még nyáron csinálták meg, hogy három nap múlva a megrendelés után, már jött a szerelő és rá 2-3 nappal már aktív volt a kódja és netezett az ADSL-el.
Most van mindenki szabin? vagy mi van?
ON
Bocsi Rally hogy ennyit offoltam, de majd kiengesztellek, egy jó pár IKARUS-al.
És ezért meg is változtattam a lehetséges megjelenési időt. Azonban idő előtt mindennel kész lettem, már 26-án. Most már csak az új fotókat kell beilleszteni. És a szerelőnek kéne jönnie.
Most jött meg postán a szerződés és a szerződés kézhezvételétől számított 3 héten belül várható a szerelő. Aki már egyébként tegnap itt járt, csak nem voltunk itthon. Délelőtt felhívott és január 5 vagy 6-án gyün ki.
Valaki kérdezte, hogy mit keresett Nyírpalota utcai végállomáson a 00-XX 260-as. Én is láttam ott 260-ast pihenni, 75-ös busz volt az, ami valószinüleg nem fért már el a Erdőkerülő utca -Szentmihály út (96, 96gy, 75) végállomáson a többi pihenő 280-asok miatt, vagy talán a vezér lakik ott :)
Rally:
Jó ötlet a rendszámok szerinti képlista. Igazából az lenne az igazi, ha lenne valami központi lista az összes BKV-s buszról (mint pl HB-nél), és akinek képe van róla, az oda linkelhetné a róla készült kép(ek)et.
Szilveszterkor vajon ünneplés vagy buli helyett/közben fog valaki buszokat fényképezni? 973, 85É-t nem lehet mindennap látni sajna.
Csak az egyik ment Cinkotára (15-06 ha jól tudom), a másik felújításra ment, hogy aztán mehessen Cinkotára, a 15-06 pedig visszatérhessen Délpestre. (az már kérdés, hogy e felújítás már legalább szeptember óta tart, amíg a másik 6 kocsinál 3 hét alatt össze tudták hozni)
1 hét óta nem volt netem (inter nyet), ezért elkésve mindekinek Boldog Karácsonyt, és már időszerüen Boldog Új Évet kívánok (mielőtt újra elszállna az elérésem).
GABORBP: "pozsony"váltó részemről poén akart lenni, ennyire azért nem vagyok amatőr :)
15-02 és 15-06 exdéltepsi volt ami most a cinkotás 176gy-n van, igaz?
Na már most a 185-ön még csúcsidőben sincs 2-3 busznál nincs több. 185-tól 15-02 & 15-06 goto 176gy, szvsz ezért kerültek ide 260-ok, de mindegy, kár ezen összeveszni, úgysem járok vele.
Most tényleg nem kekeckedni akarok veled, hiszen én is birtokában voltam olyan infóknak, amiknél kifejezetten megkértek, hogy NE írjam ide őket, amíg életbe nem lépnek, vagy máshol meg nem jelennek. (Ilyen volt most legutóbb a Tétény-buszos, 19-es, Gloriettes cucc) Én azt nem is kérdőjelezem meg, hogy Te el tudod-e dönteni azt, hogy mi az ami idevaló és mi az ami nem. De tupolev akkori hozzászólásában semmi olyan infó nem volt, ami más lapokon (pl. HáBé oldalán) ne lenne megtalálható. Ha pedig arra a hozzászólására gondoltál, ahol a képek voltak belinkelve, akkor azt sem értem igazán, hiszen itt már azok is többször láthatók voltak (pl. HáBé-tól egyszer biztosan).
Tehát mégegyszer mondom, nem kötekedni akarok, csak nem értettem, hogy miért reagáltad azt, amit. Azért nincs harag??? :-)
"bi-02 válasz erre | adatok | e-mail 2003.10.12 21:31 (7269)
256.50 A (vagy 256.50 Belföldi): szállítható ülőutasok száma: 45 / összes ülőhely: 47 / álló utasok száma: 0 . Hátsó ajtó van (üzemszerűen használható szárnyas ajtó), légbefúvó nincs.
256.50 E (E=egyedi): 38 / 40 / 0 . Hátsó ajtó van, légbefúvó van (1985-ig egy pár, 1986-tól 2 pár néha 3 pár). Ruhatár és büfészekrény (hűtő) van. Nagyobb motorteljesítmény.
256.50 V (V=volán): 45 / 47 / 16 . Hátsó ajtó csak vészkijárat, légbefúvó nincs.
256.50 V lux : 44 / 46 / 16. Hátsó ajtó csak vészkijárat, légbefúvó van.
1977-ig valamennyi 256.50 M típusjelű elöl-hátul szárnyas (budi) ajtó, "vastag" ülés, "vas" lökhárító. Ezen belül :
256.50 M alapkivitel : 43 üh.
256.50 M hűtőszekrénnyel : 40 üh.
256.50 M hűtőszekrény+hulladékgyűjtő : 40 üh.
256.50 M hűtőszekrény, hulladékgyűjtő+ruhatár : 38 üh.
Az alapkivitelnél hátul 5 ülés van (=256.50 A), a másik kettőnél hátul baloldalon két ülés, jobboldalon az ajtó után a hűtő és a kuka van, a "fullextrásnál" hátul nincs ülés (=256.50 E), csak a hűtő, a kuka meg a ruhatár"
És az Ik 256.50E ben az E mit jelent? A Hajdúnál van négy ilyen busz, egyik sem eredetileg ide készült, és első ránézésre nem látok lényeges különbséget egy ilyen és egy egy Ik 256.50V busz között.
Nem írtam olyat, hogy titkos. (annyit írtam, hogy e-mailban!) Az említett helyen én is jártam, ill. ezen kívűl még nagyon sok helyen. Ezek után, és jónéhány lebaszás után el tudom dönteni, hogy mi való ide és mi nem.
Megfertőzzünk? a köv. járék főnyereménye majd ez a kép lesz:
Nem azt mondom, hogy nem azt jelenti, de ez szerintem nem teljesen igaz. Annak idején ugyanúgy kerültek üzemek, TSZ-ek, stb-k tulajdonába is 256.50V-k...
Na ma már nem pofázom sokat mert egy 10 percet kellett várjak (ma vagy huszadszorra) erre a rohadt frissítésre. Az én készülékemben van a hiba, vagy Nektek is rohadt lassú a topic(ok)???
Na akkor dombóvár kilőve, vonatok (HálIstennek) még nem érdekelnek :o)
Bár kezdtek megfertőzni. Pl At3sz vonatos lapjait már többször is megnéztem... Meg amiről az OFF-ban is beszéltetek....
:o)
Válaszolok a következőre is, kitudja mikor tudok legközelebb hozzászólni:
Értem, akkor a V a volánt jelenti (Kivéve szerinted :o)
Dombóvárt kihúzhatod. A szép Gemences buszokat csúnyán süti a nap, az ABY-s telepre nem jutsz be. De ha a fűtőház meg néhány gigant érdekel, akkor persze nem szóltam :-)