Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2025.08.23 0 0 28884

Szerintem magas fordulaton kellene szabalyoznia.""

 

bar nem tudom mirol van szo.. 
a tobbsege vanos (test kapcsolt by 409) pwm-el szabalyoz minden tartomanyban, es az alapjarat a 'felhuzott' allapot .
szvsz inkabb eloadatban nezd a kert/valos erteket,. (megvalosulas ) es az ehez tartozo kitoltesit. 
(akarat ) 
multi ide nem jo.. 

Előzmény: BMWKRAFT (28879)
BMWKRAFT Creative Commons License 2025.08.23 0 0 28883

4/3-as utszelep van benne.

Ennek eleg egy be/ki kapcsolas, igy hat multimeterrel.

Előzmény: balabmw (28880)
BMWKRAFT Creative Commons License 2025.08.23 0 0 28882

Testet allo motornal mertem es ezert gondoltam, hogy ha az allando, akkor a +-t kapcsolgatja.

Hetfön ujra merem.

Előzmény: 409 (28881)
409 Creative Commons License 2025.08.23 0 0 28881

"Gyujtason es beinditas utan is allando 12v-ot ad a magnesszelepre."

 

Az úgy rendben van. Akkor van gond, ha ehhez állandó test is párosul. Miután az ECU a testet kapcsolgatja.

Előzmény: BMWKRAFT (28879)
balabmw Creative Commons License 2025.08.23 0 0 28880

"Állandó 12V" - Mivel méred?

Előzmény: BMWKRAFT (28879)
BMWKRAFT Creative Commons License 2025.08.23 0 0 28879

A vanos-al van meg egy kis homaly.

Gyujtason es beinditas utan is allando 12v-ot ad a magnesszelepre.

Szerintem magas fordulaton kellene szabalyoznia.

Valakinek nan-e esetleg infoja erröl?

BMWKRAFT Creative Commons License 2025.08.23 0 0 28878

Igen.

Valto hiba meg sem fordult a fejemben, csak a vezerlesi oldal.

Előzmény: balabmw (28875)
BMWKRAFT Creative Commons License 2025.08.23 0 0 28877

Igen.

Előzmény: Paco155 (28873)
BMWKRAFT Creative Commons License 2025.08.23 0 0 28876

Igen.

Nem.

Előzmény: mica-r (28872)
balabmw Creative Commons License 2025.08.11 0 0 28875

Azért ránt, mert vészüzemben nincs nyomásszabályzás,teljes nyomáson üzemel. A 4. fokozat az 1:1 áttétel,abba teszi.

 

Ha szét akarod szedni,ki kéne mérni a váltó körcsatijában a tápokat és testeket. Aztán onnan lehetne tovább szűkíteni,hogy váltón belül vagy kívül van a hiba.

 

Előzmény: BMWKRAFT (28871)
cam aro Creative Commons License 2025.08.08 0 0 28874

+1. 

Előzmény: Paco155 (28873)
Paco155 Creative Commons License 2025.08.08 0 0 28873

Ha mindegyik solenoidot hibára dobja akkor: Tápellátás? 

Előzmény: BMWKRAFT (28871)
mica-r Creative Commons License 2025.08.08 0 0 28872

vészprogramon üzemel, szakembert kellene keríteni

Előzmény: BMWKRAFT (28871)
BMWKRAFT Creative Commons License 2025.08.08 0 0 28871

BMW M52B20, 98-as, valami ezust, de gondolkodom, hogy tuzpirossa alakitom.

Az automata valto nem valt.

Egy hatramenet es egy elöremenet van benne, ami kb a 4-es fokozat lehet, nem irja ki, hogy hanyadik fokozatban van.

Sebessegbe rakaskor erössen rant, m/s kezivaltasra nem reagal.

1E solenoid valve 1

21 solenoid valve 2

20 solenoid valve 3

1F solenoid valve 4

03 solenoid valve 5

Nem törölhetö.

Valakinek esetleg egy tipp a kezdö lepesre?

Paco155 Creative Commons License 2025.08.04 -1 0 28870

 bármelyik adatlábról jövő jelet megfelelően feldolgozni,  ->   bármelyik adatlábról jövő jelet képes megfelelően feldolgozni,

Előzmény: Paco155 (28869)
Paco155 Creative Commons License 2025.08.04 -1 0 28869

Szerintem ne keverd a szoftver tudását a csatlakozó adapter tudásával mert nem ugyanaz.  A CAN multiplexerek arra jók, hogy ne kelljen adaptereket alkalmazni, bármelyik adatlábról jövő jelet megfelelően feldolgozni, ezenkívül ismeri az összes létező szabványos jelátviteli protokolt.   Mint pl a CAntieCar, vagy a VGate Vlinker, satöbbi. Ez a szerepe nem több. És erre tökéletesen alkalmasak.

 

Azt, hogy egy adott szoftver utána milyen autókat és milyen mélységig ismeri az egy egészen más leves.  

Előzmény: rfc (28866)
1 valaki Creative Commons License 2025.08.04 0 0 28868

Én nem mondtam, hogy mindenre jó.

 

Csak hogy amire kellett, jó volt, ergo bevált-

 

A többi kakika rágogatás.

Előzmény: cam aro (28867)
cam aro Creative Commons License 2025.08.04 0 0 28867

neked sem valt be. 

illetve de.. 
azon amit probaltal.. 
es azt amit elvartal tole. 
no de mi az elvaras  << ?  


ez nem jelenti azt hogy mindenre jo.. es minden elvarast teljesit .. 
mert ilyen eszkoz nincs. 

Előzmény: 1 valaki (28865)
rfc Creative Commons License 2025.08.03 0 0 28866

Fizikai képtelenség minden márka diagnosztikáját olyan mélységben implementálni, mint egy márkaspecifikus vagy OEM rendszernél. Majd rájössz magad is, ha kicsit mélyebben belemászol: szenzorok kiolvasása, aktuátorok kivezérlése, inicializálás, adaptáció, kódolás, stb.

Az, hogy te még nem ütköztél a rendszer korlátaiba, az egy dolog.

Előzmény: 1 valaki (28865)
1 valaki Creative Commons License 2025.08.03 0 0 28865

Amíg nem próbáltad, addid ez csak egy vélemény.

 

Nekím bevált.

Előzmény: rfc (28864)
rfc Creative Commons License 2025.08.02 0 0 28864

Ami mindenhez jó, az semmihez se jó.

Előzmény: 1 valaki (28863)
1 valaki Creative Commons License 2025.08.02 0 0 28863

Ellenben van olyan lengyel cucc, ami kb mindenhez jó. Maga válogatja a lábakat, busz sebességet, satöbbi.

 

Maxiecu.

 

 

Előzmény: rfc (28848)
mica-r Creative Commons License 2025.08.02 0 0 28862

Nem kell támogatás, meg tudod írni ezt a hozzászólásodat is Win 7 rendszer alatt.
Nem VCDS-ről beszéltem....

Előzmény: cam aro (28861)
cam aro Creative Commons License 2025.08.02 0 0 28861

a win 7 mar nem tamogatott op.rendszer.. 
de mintha  a vcds sem fogadna mar el minden interfacet/legal csatolot. 
(leglabbis uds utan.. az meg cirka 4-5 eve. de inkabb tobb.  ) 

jo. 
biztos ossze lehet szogelni.. 
ehez nem ertek. 

 

Előzmény: mica-r (28860)
mica-r Creative Commons License 2025.08.02 0 0 28860

Win7 -re telepítem a régi programot és veszek egy VAG-COM-hoz alkalmas tyúkbelet

Előzmény: cam aro (28859)
cam aro Creative Commons License 2025.08.02 0 0 28859

erdekelne.
hogy rakod ezt ossze .. ? 

Előzmény: mica-r (28858)
mica-r Creative Commons License 2025.08.01 0 0 28858

Ha csak ilyen régihez kell házi használatra, akkor régi VAG-COM program kell, meg egy pár ezer Ft-os hozzávaló interface

Előzmény: Frenk8907 (28857)
Frenk8907 Creative Commons License 2025.08.01 0 0 28857

Helló. 2000-es évjáratú Audi A4 1.6 B5-höz keresek működő diagnosztikát mert amit eddig próbáltam az fel se ismerte a kocsit!

Köszönöm

cobra46 Creative Commons License 2025.07.20 0 0 28856

Sziasztok!

 

Toyota Lexus XE2. IS.220D.130KW. 2AD03. 2011.

 

Komfort--központizármodulvezérlő ,Utasoldal A oszlop : 82730-53074

 

Kérdés: Ez a modul egy bontottra cserélésnél számegyezésnél esetleg sima plug-in? Vagy mindenképp egy gyári Techstream-el progrmozni szükséges??

 

Ami miatt cserésnek gondoljuk : Alkalmilag és különösen gyakran ha napon áll az autó ,csak a vezető ajtó nyitható-zárható minden alkalommal! 

Vagy első müködtetéskor még jó az összes ajtó--de másodiknál már megint csak a vezető ajtó müködik!! Nem müködésnél is hallható mindigvalami mocorgás-mozgás ,mind a három nem müködő ajtónál is!!!

 

Köszi minden választ-infót!

Paco155 Creative Commons License 2025.06.28 0 0 28855

Egyébkén egyrészt van az olcsóbban is: Foxwell NT510elite OBDII szkenner Mercedes Benzhez - Allegro

Másrészt nézd meg, hogy miket lehet egyáltalán választani  (márkacsoport ami inkább egy márkát jelöl szerintem, nem márkacsoportot) előfordulnak-e ezek nálad......  : Foxwell NT510 Elite All System ABS SRS OBD2 Diagnostic Scanner 

Előzmény: BJaca (28851)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!