Keresés

Részletes keresés

jóképességű Creative Commons License 2012.02.03 0 0 317

Köszönöm, magyar verziót használom, de megtaláltam... hihetlen hogy még mindig tud ujdonságot mutatni...
Itt a "futtatási időpont" azt jelentené, hogy -windows idő szerint- összesen 69 napig volt megnyitva a pálya? Akkor még 3 percet várok, hogy elérjem ezt a kedvenc számomat:) bár ennél többre tippeltem volna.

Előzmény: Blöky2 (316)
Blöky2 Creative Commons License 2012.02.03 0 0 316

Ja, és: Weichen v. vmi ilyesmi.

Ha az angol változatot használod: Help / Status info / Turnouts

 

Előzmény: Blöky2 (315)
Blöky2 Creative Commons License 2012.02.03 0 0 315

Hilfe / Statusinfo

Előzmény: jóképességű (314)
jóképességű Creative Commons License 2012.02.02 0 0 314

Tudja valaki, hol lehet megnézni, hogy miből mennyi van a pályán? pl váltók hány darab... Láttam valahol, hogy oda volt irva print screen-ben a pálya mellé, hogy mi mennyi, de több tízezres adat, nem hiszem, hogy megszámolta...

Mai: Déli pu vázlatosan.

N dre Creative Commons License 2012.02.01 0 0 313

Nem tartozik teljesen ide, bocsánat, ha OFF vagyok, de indítottam egy topicot, egy kiváló városi és elővárosi közlekedés-szimulátor játékprogramról. Talán sokakat érdekel, biztosan van már persze, aki ismeri. Cities in Motion.

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9211865&la=115867375

SÜNÖCSKe Creative Commons License 2012.01.31 0 0 312

Kőér utca szép legyen! :)

Előzmény: jóképességű (311)
jóképességű Creative Commons License 2012.01.30 0 0 311

Szabadnap, illetve munkanap utáni éjszakák...:)
Azóta már kész a Soroksári úti rendező, a Csepel Művek iparvágány hálózata és a Szabadkikötő... valahogy kényes vagyok minden utolsó erdővel benőtt, de még létező iparvágányra is...

Előzmény: SÜNÖCSKe (310)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2012.01.30 0 0 310

Jó sok szabadnapod lehetett :)

Előzmény: jóképességű (309)
jóképességű Creative Commons License 2012.01.28 0 0 309

Koszonom Nektek.
Utobbi szabadnapjaimon Ferencváros épult, epuletek meg egy kis dekoracio meg rafer:)
Fűtőház, fordítókorong, Mester utca

Ferencváros villamos kocsiszín

Gyáli út, MÁV-BKV kapcsolat

Rendező -kis részlete-

Illatos úti felüljárók, Vegyi művek iparvágány

1:16 os nézetben a környék

Előzmény: fofla (308)
fofla Creative Commons License 2012.01.20 0 0 308

Ez nagyon ott van! Gratula a munkához.

Előzmény: jóképességű (306)
toto92 Creative Commons License 2011.12.05 0 0 307

Engedje meg, hogy aztakurva.

Előzmény: jóképességű (306)
jóképességű Creative Commons License 2011.12.05 0 0 306

De nagy a csend... én azért csendben haladok lassan, de biztosan...

Tavaly november:


Idén szeptember:


Most:

jóképességű Creative Commons License 2011.09.11 0 0 305

Egyenlőre utak, a buszok nyomvonalai. Ha kész, nagyjából arányos minden, akkor jöhetnek a buszjáratok. Ez a kép óta már készen van a IV. és a XV. kerület is. Van pár szabadnapom, nehéz felállni előle:) Munka közben pedig járom a várost, és jegyzem hogy melyik végállomáson mi merre, hogy minél pontosabb legyen:)

Előzmény: Blöky2 (303)
Blöky2 Creative Commons License 2011.09.11 0 0 304

Ha több csomópontra is használható ugyanaz a fázisterv, akkor csak copy-paste [To Clipboard / From Clipboard] ha jól emlékszem.

Előzmény: SÜNÖCSKe (302)
Blöky2 Creative Commons License 2011.09.11 0 0 303

Buszjáratok, vagy csak utak?

Előzmény: jóképességű (301)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2011.09.10 0 0 302

Jó, ez mondjuk igaz. Bár erre is van megoldás szerintem. Kell, hogy legyen. Sikkesebb, mint a kontaktos dilikörön szaladgáló villamos.

Előzmény: Blöky2 (300)
jóképességű Creative Commons License 2011.09.10 0 0 301


Halad...

Blöky2 Creative Commons License 2011.09.10 0 0 300

A jelzőrendszernél beírod az időpntokat [Ste Time Data] és a visszakapcsolási intervallumot. A keresztező iránynál fodítva.

(ezt 3.85-től másodparc pontossággal meg lehet tenni).

Csak akkor van gáz, ha van mondjuk 50 lámpás kereszteződésed, és mindegyiknél végigcsinálhatod az aprómunkát...

Előzmény: SÜNÖCSKe (299)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2011.09.09 0 0 299

Ez is egy megoldás, de lehet úgy, hogy "időzíted" a jelzőket. Ennek a mikéntje most épp nem jut eszembe, de van rá mód, az biztos.

Előzmény: toto92 (298)
toto92 Creative Commons License 2011.08.28 0 0 298

Hehehe, rájöttem a lámpák működésére :D Egy nem látható helyen fut egy jármű, ami ahogy áthalad a switch contact-okon, úgy változik, hogy éppen hol kinek van zöld. (Nem tudom, hogy ez csak nekem újdonság-e, de hátha nem :)

toto92 Creative Commons License 2011.08.26 0 0 297

Nagyvárad tér:

 

 

Amúgy a kissé kacifántos Üllői úttól eltekintve egész jól le lehet modellezni a hálózatot. Legalábbis durva eltérések eddig nemigen voltak, remélem ezután se lesznek :)

toto92 Creative Commons License 2011.08.24 0 0 296

Hálisten nekem csak az Ecseri útig kell kiadnia, utána mindegy, buszok max. mutatóban lesznek :)

 

A direkt irányok nem rosszak, csak az alapjaitól kéne újraépíteni a játékmechanizmust. Szóval valahol megértem, hogy inkább a meglévőt csiszolgatja :)

Előzmény: Blöky2 (295)
Blöky2 Creative Commons License 2011.08.24 0 0 295

Nekem is ez a bajom...

Ha már nem akar Bochmann úr 3D megjelenítést (amiben tkp. igaza lehet), legalább kellenének "direct link"-ek.

Például (100,100)-ból (200,300)-ba nyílegyenes vonal. Vagy valami ilyesmi.

 

Pl. Nagyvárad tér

Semmi ahoz képest, ha tovább akarunk menni az Üllői úton Lőrinc felé, és még a kispesti Ady Endre utat is meg akarjuk csinálni. Vegy fölösleges S-kanyarok lesznek benne, vagy csupa hullámvonal lesz, vagy a keresztező útvonalak (buszjáratok) útvonalhossza torzul el durván.

toto92 Creative Commons License 2011.08.24 0 0 294

Tervezhették volna ezt a várost picit szögletesebbre :D Az Üllői út olyan szinten megy ferdén a BAHN korlátaihoz képest, hogy muszáj lesz egy elnyújtott S kanyart beleraknom, különben sose lyukadok ki a Nagyvárad térre...

fofla Creative Commons License 2011.07.07 0 0 293

Ha valaki gondolja, csatlakozzon a facebookon a JBSS Bahn magyarországi rajongóinak csoportjához.

 

https://www.facebook.com/pages/JBSS-BAHN-Magyarorsz%C3%A1g/197381440272265

 

 

Blöky2 Creative Commons License 2010.12.23 0 0 292

3.86 béta megjelent!

jóképességű Creative Commons License 2010.12.13 0 0 291

Az arányok a program adottságaihoz képest nagyjából rendben vannak, elégedett vagyok vele. Az a taktikám, hogy csak nyomvonalakat épitek, városrészenként de azt buszokkal együtt, igy ha vissza kell bontani nem veszik sok munka, volt pár baki, pl Hűvösvölgy felől megépitettem Solymárt a 64-164-e buszok nyomvonalával, aztán Óbuda felől a 218-ast, és a "két" Solymár környékén sem volt egymásnak... de aztán kisebb módositás, lejjeb raktam Káposztást... :) megoldottam, csak ennyi, hogy részletes kidolgozás, vagy menetrend csak akkor, ha nyomvonalak megvannak, adig csak egy vágány, vagy út, hogy majd itt lesz... menetrendet kár elöbb csinálni, csak kezdhetem előről azt is, ha vmi nem jön ki. Az nem volt még egyszerű, hogy a metro is ugyanott legyen. egy szélsőséges példa, hogy ahol nincs iv, ott tényleg ne legyen, ugyanakkor a Lehet téri metró állomás ne a Jászai Mari téren legyen:)

Előzmény: toto92 (290)
toto92 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 290

*meghajol*

 

Amúgy pontos távolságok szerint csinálod a térképet? (Tehát ami a valóságban 200m, az a játékban is kb. annyi?) Nagyjából összeérnek a dolgok? (Én attól tartok, hogy a nagyon távoli jövőben gondjaim lesznek abból, hogy elcsúsznak a dolgok... ráadásul 1970-ben még egy picit nagyobb hálózat volt, tehát ott még látványosabb, ha nem érnek össze rendesen a dolgok. Lehet, hogy a vonalcsoportonkénti megépítés helyett inkább fokozatosan kéne a teljes hálózatot beüzemelnem...)

Előzmény: jóképességű (289)
jóképességű Creative Commons License 2010.12.12 0 0 289





Előzmény: jóképességű (288)
jóképességű Creative Commons License 2010.11.12 0 0 288

Majd egyszer igen, azt nem mondom ha kész lesz, az ilyen sose lesz kész:) de majd ha olyan állaptban lesz akkor igen:)
jelen állapot

Előzmény: Spy803 (286)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!