par észrevétel a borfeszt/Szeged napja ünnepségsorozat apropóján:
- örömteli, hogy a 313+314 közlekedik, de én hiányolom a figyelem felhívó tájékoztatókat a megállókból (menetrend,díjszabás, angolul is).tudom ez sosem volt divat,de talán ideje lenne bevezetni. Ugyanezt fontosnak tartom 505, 9-153 esetében is.
- este 6 után 1 jegy akció: hasznos,szuper dolog, de errrol is lehetne szinten tájékoztató a megállókban, szinten angolul is,na meg a járműveken is.
Ez így túl egyszerű lenne, és nem éri meg senkinek. Aki segít annak nem, mert segít, nem kap érte semmit. Akinek segített, meg azért, mert, ha hibázott a segítő, nem lehet rajta számonkérni a hibát, kötelezni, hogy javítsa ki. Tehát, valakinek kell a pénz. :D
Amúgy biztos lenne segítség (pl. EPAM is itt van). Egy kis jóakarattal, összefogással sokmindent meg lehet valósítani.
Nekem ne okos legyen Szeged, csupán korrektül tájékoztató! Okoskodókból Tiszát lehet rekeszteni!
Úttom, van az SZTE-JATE-n informatikus képzés, miért nem kérik segítségüket? Még doktorinak is elmenne a városi utastájékoztatás összehangolása! FINESZ kell ide nem ... jogész! :o)))
Én is láttam futó szöveget, de tegnaptól és még ma reggel is, lefagytak a menetrendi, és a valós idejű adatok is mindenhol. Csak az óra járt, meg a változás infó. A mi, mikor érkezik meg állt.
15 perc várakozás után is, 2 perc volt kint pl. a 2-es vonalon, az érkezésig.
1/2 igaz. Van ahun igen, másutt nem. Pölö: A Centrum-Mixáth megállóban nem jelzi a buszokat, pedig jó lenne tunni, épp elment-e a 71;72-es, és nem Auchan6unk, vagy 1/2 órát vár6unk!
Tegnap jelent meg erről cikk a delmagyaron, a dakk olyan rendszert épített be, ami nem működik együtt a központtal, ellenben az szkt-ra mutogatnak mondván ők küldik az adatokat, csak az szkt rendszere nem kompatibilis vele. Na nem mintha nem működne 4 éve ez a rendszer, és ezt ne tudták volna, a dakk a hülye véleményem szerint, hogy egy tök más rendszert vett, és nem azt, amit az szkt is használ, mert ugyan miért vették volna olyat... Nem értem, hogy ha már nincs egy olyan koordinátor (pedig elvileg van, a környezetgazdálkodási Kht) ami egységesítené az egész rendszert, mint a BKK, miért nem áll a sarkára az önkormányzat és szabja meg a dakknak, hogy márpedig ezt a rendszert kell használniuk, márpedig kék buszok kellenek, márpedig ugyanúgy nézzen ki a menetrend minden járatnál, és ne tök össze-vissza, stb. Annyira nem koherens az egész, hogy borzalom.
Ja és amúgy elkiabaltam, ma már megint a régi lassú darabos módon jelennek meg a közlekedési infók a kijelzőkön.
Sztem is. És? :o) Én a program miatt tettem be, mert nem árt, ha mások is tudják. Már csupán a 2018.05.26-27 hétvégének menetrendje kellene, mert az még komolyabban módosul.
Odáig mikor fog eljutni a rendszer, hogy a DAKK-os kocsikat is jelezze (elvileg mindegyikbe be van építve az ehhez szükséges fedélzeti egység is)? Illetve az is jó lenne, ha 4 év után végre tényleg pontosan mutatná a járatok érkezését és nem tűnne el hirtelen 1-2 indulás a kijelzőkről.
4 év alatt sikerült eljutni addig a technikai csúcsig, hogy a megálló kijelzőkön az alsó információs sáv most már folyamatosan mozogva-gördülve jelenik meg. Hurrá!
Nincs darabszám,de az aktuális használt busz árakat figyelve 2-4db 2003-2007 közti kb 5-700.000km futasu citaro beleférhet,már ha marad a cég a Merci vonalon,bar ez lenne a logikus.persze lehet van konkrét kapcsolat külföldi üzemeltetővel,akitől jobb allapotuakat sikerül beszerezni.
Ezzel egy időben szüntessék meg az -egyébként is tarthatatlan- első ajtóztatást! Az sem ártana, ha mind ezt a turisztikai magazinokban, prospektusokban is közhírré tennék, és be is mutatnák reklámfotókon, klippeken, hogyan kell használni az automatákat!!! Jegyet járművön ma már szegedi nagyon ritkán vásárol, főként az ide tévedők vannak rászorulva.