Keresés

Részletes keresés

Szaby27 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4088
Erre gondoltál? :)



mtz820.2 vs NH TL90
Előzmény: mérnökferi (4083)
kisbonyek Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4087
Nem kell vizsgaztatni kiviszem magyaroszagrol !erdelyi vagyok!itt nalunk nincs meg elterjedve ezert nem igazan tud senki velemenyt mondani roluk.
Előzmény: kisbonyek (4085)
ferri72 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4086
Mint ahogy irtam mindenki  isteníti az egyenes hidat,az ismerősnek Kb.: ezer ora után szétment benne valami 100ezerbe került.A turbóra is vonatkozik Mörphi törvénye de nem szokott sűrűn gond lenni velűk. Ha régebbit akarsz venni akkor a 94 előttiek voltak a legjobbak de szerintem a mostaniak se rosszak. Attól függ milyen a gazdája,ezekre a traktorokra oda kell figyelni külömben leromlik az álapotuk.
Előzmény: kisbonyek (4079)
kisbonyek Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4085
Nem erdemes 892-est venni?meglehet hazilag olcsobban turbositani a 820-ast?
Előzmény: mérnökferi (4080)
katalog Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4084
Azt meg lehet tenni csak ha egy a kákán is csomót kereső vizsgáztatóba beleszaladnál nem biztos ,hogy műszaki vizsga lenne rajta . De tudván a dominancia a zseb pénz és a korrupció igy meg oldható minden.
Előzmény: mérnökferi (4080)
mérnökferi Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4083
Nézd a szöghidas tény hogy fordulékonyabb (az egyenes hidashoz igazság szerint teljesen át kellett volna dolgozni a traktort, hogy a kerék alá tudjon fordulni), de sokkal bonyolultabb, több a meghibásodási lehetőség. Arról nem is beszélve, hogy a nagy kerekek 450kg orsúllyal verhetetlen (a motor gyenge is kicsit hozzá).
Láttátok azt a videót amin a 90LE New Hollandot lealázza? :-)
Előzmény: kisbonyek (4079)
ymy87 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4082
Íme két link a traktorról :D Kárpótlásul a válaszokért. Köszönöm!

http://www.indavideo.hu/video/Mtz_550_Szantas_2008_II_resz

http://www.indavideo.hu/video/Kukorica_betakaritas_20081027_Szuhanyi_dulo
ymy87 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4081
Amúgy ahonnan vettük ott sokat húzott Hamsztert, mi már így vettük ilyen érdekes kopással. Mondjuk a levegőnyomást kizárva nem rég ellenőriztem.

Amúgy mi tavaly nézegetünk a hátsó gumit, akkor 87000 Ft-re tartották. Közvetlenül a Szalkai KGS-t piac mellett.
Előzmény: kiskovács2 (4072)
mérnökferi Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4080
Henry Ford azt mondta: az új autó a jó autó (nekem nagyrészt mégis öreg gépeim vannak)!
Új 820.2 (az egyenes hidas), házilag finoman turbósítani és így maradhat lassú jármű!
Én így csináltam :-)
Előzmény: kisbonyek (4076)
kisbonyek Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4079
Csak szantasra , tarcsazasra szeretnem hasznalni,nekem mindenki az egyenes hidast ajanlotta de nem tudom megeri-e azt a plussz peznt?A 892.2-rol azt mondtak hogy hamarabb baj lehet a turboval!de viszont erosebb! van aki azt ajanlotta hogy regebbit vegyek[1994-2000]mert azok sokkal szivosabbak.
koszi!

Előzmény: ferri72 (4078)
ferri72 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4078
Attól függ mire szeretnéd használni , ha döntő többségbe talajmunka(szántás ,tárcsázás) akkor 892.2-t érdemesebb. Most mindenki az egyeneshidat isteníti, de annak is van hibája, most nem részletezem, szerintem nem rossz a szöghid sem ha valaki oda figyel rá.2001 óta elektromos az üzemóramérő és ez óránként egyet ugrik úgyhogy a 2-3ezer óra nem sok de még az 5ezer sem,sőt ha nagyon kevés az gyanus. Nem rossz választás egyik sem .
Előzmény: kisbonyek (4076)
ferri72 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4077
Én 97-ben vettem 1 pár új gumit Ukránt , de azon még a nagy D-betű volt bekarikázva mint a régi USSR gumikon, 9 évig birta. Üzemórában ha jól emlékszem KB.:2500-3000 között , de ezt igy nehéz megitélni mert a régieké 2-4 óránként fordul egyet.
kisbonyek Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4076
Jo estet mindenkinek! Mtz -t szeretnek vasarolni es nem tudom milyet vegyek !!! 820.2 vagy 892.2 hasznalt vagy uj???hagyomanyos vagy egyenes hidas? ha hasznalt akkor mennyi uzemoraval erdemes megvenni??? tipus betegsegek??? stb... szoval velemenyt,tanacsot szeretnek kerni!!! Elore is koszonom!!!!
katalog Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4075
Az említettek miatt az biztos hogy meg éri talaj függő gumit venni ha az eredeti elhasználódik . Nem mindegy hogy , hány% os kerékcsúszással és a velejáró fogyasztással üzemeltetünk. Főleg a fogyasztás ami dominancia, éves viszonylatra kivetítve.
Szaby27 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4074
Hát azért az jó lenne, de szerintem 70-80 körül én megelégednék vele. Az orosz meg 60-70 között :)
Előzmény: Törölt nick (4073)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4073
35- 40 ezer lenne a reális ! azon felől már rablás ( Sajnos) :((((
Előzmény: Szaby27 (4071)
kiskovács2 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4072
Ilyen akkor szokott lenni,mikor sokat pótkocsiznak,főleg 1 tengelyessel aszfalton.
Előzmény: ymy87 (4059)
Szaby27 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4071
Ez egyértelmű, hogy talajtipushoz kell gumit választani. Erre mifelénk a Taurus gumi bevált sokan dicsérik igaz itt homok talaj van. De az egyik ismerősnek a gyári orosz Voltyre gumi is 6000 üzemórát bírt. Mifelénk az olcsó ukrán gumik nem jöttek be 1000üzemórát se bírnak nagyon kemény(szénporos) gumi. Pillanatok alatt elkopik.
Ja még egy érdekeség a múlthéten telefonáltam gumi után egy idős rokonomnak kellene és meglepő módon a Taurus olcsóbb mint az orosz gumi.

Taurus 400/75R38-as 88000 Ft
Voltyre 15,5R38-as 96000Ft
Ukrán 15,5R38-as 86000Ft

Ezt az árat Mátészalkán mondták. Máshol kb 4-5ezerrel drágább volt.
Előzmény: katalog (4070)
katalog Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4070
Tág fogalom ha azt mondjuk talajhoz választott köpeny a megfelelő .
Hisz van aki homokról szikesbe megy dolgozni . Az nem választhat csak közteset .
De az első mondat mellet voksolnék . Láttam már egy talajon több gumi kisérletet . Óriási különbségek vannak a kerék csúszást mérve, gumi és gumi között.
Szaby27 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4069
Egy pár új mtz-és videó :)

Belarus-3022

mtz kontra vonat

Az mtz gyárban
Szaby27 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4068
Hát igen nagyon sok mindenen múlik a gumi állapota, a Taurusnak oda kell figyelni a guminyomásra mert arra érzékeny. Elméletileg a 15.5R38-as felnire való a 400/75R38-as taurus gumi.
Én a kopást gumimárkától függetlenül irtam.
Előzmény: katalog (4067)
katalog Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4067
De egyébként is e tip. gumiknak hangja van menet közben . Láttam már ilyet vagy a futó felület szakadozik le . Az biztos nem mindegy milyen felnire van szerelve ez csak az én véleményem ,de lehet hogy tévedek!.
Előzmény: Szaby27 (4066)
Szaby27 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4066
Üdv mindenkinek!

Azért kopik a féloldala mert ez megy a barázdában szántáskor és elég sokat szánt a traktor a közepe meg azért mert nagy a keréknyomás.
Vagyis én így tudom, traktor vételkor ez az első, hogy a jobb hátsó kereket nézem ha a féloldala(külső) kopott a többi része jó akkor sokat szántott a gép.
Előzmény: ymy87 (4059)
katalog Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4065
Üdv . Mindenkinek !
A gumi ról egy -két gondolat . Melyik oldali kerék ez ? Ha a tengely lenne görbe akkor egy szakaszon a belső fel egy szakaszon a külső fele kopna . Ha a féltengely csapágy akkor a belső részen kopik de azt halható is. Egyébként ennek a taurus guminak vannak érdekes jelenségei.
Csaby68 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4064
Jó estét mindenkinek.
ferri72 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4063
Sziasztok. A guminyomásra érdemes odafigyelni, nem e az okozza.
Előzmény: ymy87 (4059)
csoppika Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4062
Esetleg, görbe féltengely??? (majdnem mindegyik görbe...) Gondolom, a tied is lambadázik egy idő után a jó úton is???
Előzmény: ymy87 (4059)
Holmer Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4061
Mennyi levegőt nyomtatok a gumikba?
Előzmény: ymy87 (4059)
Józsi73 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4060

Üdv.!

Nekem a Taurus ugyanilyen módon kopott, de mikor lecseréltem az ukrán Dneproshina márkájú gumira(felni ugyanaz maradt, csapágy nem mozog, féltengely egyenes,) akkor megszünt a kopás. Ez szerintem ugyanolyan megfejthetetlen, mint az, hogy mindig a jobb elsö gumi külsö szélét kezdi koptatni, ha viszont megfordítva van felrakva, sokkal tovább tart, és egyenletesen kopik.

Előzmény: ymy87 (4059)
ymy87 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4059
Mtz 550

Jó napot mindenkinek!

Az a problémám, hogy jobb hátsó gumi majdnem minden második körme kopik, de a többi nem és nem teljesen körbe csak kb. a fél körívben.

Már felemelve is nézték a féltengelyt, nem kotyog. Ne tudunk rájönni a hibára.

Tettem be egy képet is a jobb szemléltetés végett.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!