A szobi/ex-nagybörzsönyi/ismét teljes hálózatinak nézd meg jól a vezetőállását hátul! Annak a kivehető legfölső része (amiben az ablakok vannak) elöl-hátul döntött, míg a P2-nek függőleges. A "C-oszlopnál" lévő kis oldalablak messziről ordít, szobin kis lekerekített sarkú derékszögű háromszög mindkettő, a P2-n meg csak az első ilyen.
Kemencén mi önkéntesek vagyunk, hétköznap éljünk életünket, hétvégén pedig átváltozunk s megy a muki. Hétköznap csak előrendelés alapján van közlekedés.
A Kemencein kívül az összes Börzsöny-környéki kisvasút monnyon le!!
Egyik:
Hétközben nem jár (augusztusban, nyaralószezonban!), ez a Szob-Nagybörzsöny kétátszállásos, pedig mindkét végén lettek volna érdeklődők... megépítik nekik aztán még üzemeltetni is lusták rendesen?
Másik:
Jár, de két vagonnal, heringeskedni nem akartam... ez lenne a Királyréti.
Így aztán családilag nem vonatoztunk, pedig akartunk.
Ha nem mennek a vonatok, vagy csak kevés kocsival akkor persze hogy nem lesz utas. Aztán jöhet a rinya hogy nem megy a biznisz.
Húú, de bepöccentem az egész Börzsönyre hétfőn, és kedden is...
(Kemencén nem voltunk, mert ott nemrég jártunk)
Ja, plusz amit pedig Felsőpetényben hallottam a kisvasút felszedéséről az elkeserítő...
Ő is az alább említett vonal mozdonya. Hát ....... elég egyedi a hazai kisvasutakon. Magyar gyártmány egyáltalán ? Róla mit érdemes tudni ? Ami engem illet, váci vagyok és szeretném meglátogatni a vonalat.
Mivel minden vágány foglalt teherkocsikkal, lehet egy a szép hosszú szerelvény igazából kettő, és ha majd elindul egyszer (mert utasmozgást nem látni, mozdony lámpái sötétek), akkor csak mozdony+posta+6 személykocsi marad.
Sárospatak-átrakótól nemcsak a Hegyköz felé vezetett akkor vasút, hanem a jóval szelídebb pályaviszonyokkal bíró Bodrogközbe is. És még az sem biztos, hogy a linkelt kép közlekedő vonatot ábrázol. Lehet hogy tolatás közben épp összezártak két vagy három szerelvényt egy vágányra.