Vagyis több betört ablakról vagy több trükkös nyitásról hallasz?
Ez ket kulon mufaj.
Az ablaktores a piti magnotolvajok modszere. Viszik, amit az utasterben talalnak.
A trukkos nyitas mas kategoria, es gyakrabban fordul elo lopaskiserlet elokeszuletekent.
A folianak a lopasvedelem a legkisebb haszna; akkor koltsel ra, ha az UV-vedelem, vagy az optikai tuning miatt egyebkent is megvenned. (Akkor viszont tudok ajanlani egy-ket kifejezetten gyonyoruen dolgozo muhelyt.)
Minit: szerinted nálam nyithatóság szempontjából mi érhet többet? Fólia vagy a távirányító transponderes trükközése? Vagyis több betört ablakról vagy több trükkös nyitásról hallasz?
Az automata váltó miatt kellene járatni indulás előtt mer a víz fűti azt is és kell neki pár perc míg melegszik és nem csúszik a kuplung!
Javaslom, hogy maskor az alap problemad ismertetesevel kezdd a hozzaszolasod. Mert mi ugye nem ezt sakkoztuk ki...
Ha a fent leirt problemad van, a megoldast egesz mashol kell keresni. Mondjuk egy automata valto specialistanal. Sajnos egyertelmuen a kopas jele, ha csuszast tapasztalsz. Teljesen felesleges x tizezer forintot elpazarolni egy kompliklat es nem is kockazatmentes muszaki megoldasra, ebbol a penzbol inkabb a valtot kell rendbehozni. (Egy normalis allapotu valto nem csuszik, hidegben sem.)
Üdv!Köszi a válaszokat!Nincs állófűtés a kocsiban!2000 évjáratú b5 passat ülésfűtés van benne!De nekem nem azért kellene hogy befűtsem az autót ahhoz járathatnám 1 órát akkor se lenne meleg!Az automata váltó miatt kellene járatni indulás előtt mer a víz fűti azt is és kell neki pár perc míg melegszik és nem csúszik a kuplung!a lopás biztonság mellékes mert csak ilyenkor télen használnám és csak a munkahelyemen máshol nem !Máshol beindítom indulás előtt és ráérek egy picit várni!Máshol nem is merném úgy otthagyni a kocsit a másik kulccsal benne!az az egy probléma hogy nem találtam olyan irányító modult aminek nagyobb a távja!Ha lenne a többit meg tudnám oldani egy időrelével izzításhoz meg egy másikkal ami töltésre oldja az önindítót!
Nem: de mivel az auto távolról történő beindításának két oka lehet és ebből télen az előmelegítés a valószínűbb logikus, hogy lényegében az állófűtés funkcióját szeretnéd megvalósítani.
De igazad van: ahelyett, hogy beszólok megkérdezhettem volna, hogy a Magicart ismered-e? Az végül is a Te döntésed (és problémád), hogy kocsidat a motor beindításával ilyen mínuszokban fel tudod-e fűteni - pláne ha egy modernebb diesel motorról van szó.
sajnos szerintem olcsóbban nem nagyon lehet kihozni. Kivétel, ha magad össze nem ollózod... Egy robogó távindítását viszont azért ne nagyon hasonlítsuk össze egy autóéval.
Robogóra pl kapható már 6-8 e Ft ért noname eszköz, igaz azok is csak sima távirányítóval, 20-30 méterig. / Persze ezt a funkciót amit itt indításnak használnak, sok más riasztó is tudja, úgy hívják: AUX kimenet. :-)
ami már 500 métert tud, az nem távirányítós kategória.
Lehet keresgélni Pagerek közt, de azoknak max 1kimenete van, és míg az ember összedobb mellé egy kiegészítést már szinte ugyanott van mint egy kifejlett meglévő és bevált! Magicarnál. És akkor még a leállítás nem is megoldott. Az egyedi, egydarabos széria, soha nem megérő. A kezdeti hibák illetve finomhangolások sem a költség csökkentésre hatnak.
Tehát vagy nagyon egyszerű megoldás, sokk kompromisszummal, vagy egy kifinomult meglévő, de ennek az árát tudod.
Nekem csak egy távirányítós modul kellene kb 500 m hatótávval!
Azert en ebben latok bizonyos biztonsagi kockazatot.
:-0
Azt gondolom, hogy amellett, hogy nem is igazan oldja meg a problemadat, karos mellekhatasai vannak, es ez elgondolkodtato. A motornak sem tesz jot hidegen, uresben porogni, a kornyezetet elkepeszto modon szennyezi, es talcan kinalja a lehetoseget az autolopasra.
Az orzott parkolo egy jol felkeszult őrrel meg tudja akadalyozni a klasszikus autolopast, tehat amikor x masodperc bejutni az autoba, majd ujabb y masodperc lopasra elokesziteni az autot (kormanyzar, gyari immobilizer kiikatatasa), de ha a jaro motoru autoba beugrik a géza, akkor az őr meg a muanyag sorompo kevesnek bizonyulhat.... Kulonosen, ha ez egy fiatal Passat....
Nehany gondolat:
- a modern dizelekben van kiegeszito futes gyarilag, es gyakorlatilag par szaz meter megtetele utan kepesek futeni. A te autodban nincs ilyen? Lehet, hogy van, csak nem mukodik?
- utolagos ulesfutes: egy kétüléses markas szett 20-25e ft, a beepites még egy tizes. A nagyobb teljesitmenyu valtozat 5-10 masodperc alatt kellemesen felmelegiti az ulest.
Na ezt akartam kihozni belőle csak a magicar egy kicsit drága + nem kell a riasztó része mer van benne !Nekem csak egy távirányítós modul kellene kb 500 m hatótávval!
Sajna az köztudott hogy a Diesel nem melegszik alapjáraton. Ha mégis járatni szeretnél, akkor két lehetőséget látok.
- Magicar Távindítás Beállított időre, vagy gombnyomásra is, akár 2000m ről. A jármű is zárva marad, és netán egy illetéktelen behatolás esetén, a járművet leállítja, és riaszt is. nem a legolcsóbb, habár egy állófűtés töredéke.
- Beépíteni egy központi zár vezérlőt ezt átalakítani, és igy 20-30 méterről tudsz indítani. Kulcsot benne kell hagyni, mert különben nem indul be. Biztos lehet ezt is finomítani , de nem gondolkoztam eddig rajta.
(régen egy kolléga 105 skodáját csináltuk meg hasonlóképpen. Szuper is volt míg egyszer véletlen a benzinkúton fizetés közben meg nem nyomta a gombot, és a sebersségben lévő autó neki nem ment az előtte állónak :))) Másnap már nem volt benne :-)))))))))))
Te valamit félreértettél: stevie w-től megkaptad a korrekt választ drMinit-től pedig az olcsó alternatívát. Ténylegesen egyik sem vicc kategória - bár Minit is elpoénkodta.
Ha "önműködő" megoldást akarsz azt - működő kivitelben - 200 alatt nem fogod elérni és amúgy is "állófűtésnek" hívják.
Tucsok13 - Carcare. Ha jól mondom 'Lapterjesztő' a cég neve ahol dolgozik, talán a mai napig is. Sajnos a párkapcsolatának vége szakadt, a vállalkozást megszüntették. A volt párjával szoktam beszélni találkozni, egy céghez ment dolgozni, és van mikor ő szállít ki alkatrészt tőlük.
Régebben sokat írt ide egy hölgy (nem emlékszem sajnos a nickjére), akinek a férje vállalta váltózár és egyéb nyalánkságok beszerelését Érden. Car care volt a cégük neve.
Tücsök13 volt a neve, elvileg van egy info@carcare.hu weboldal.
Régebben sokat írt ide egy hölgy (nem emlékszem sajnos a nickjére), akinek a férje vállalta váltózár és egyéb nyalánkságok beszerelését Érden. Car care volt a cégük neve.
Esetleg nem tudtok valamit róluk? Lenne nekik egy kis munkám, viszont már a honlapjuk is megszünt, úgyhogy elbizonytalanodtam, hogy működnek-e még egyáltalán...