2006-ban még volt néhány Lombardini motoros kocsim, de mivel kettőt is gyűrűzni kellett, meg a töltéssel is gondok voltak, megszabadultam tőlük. Azt nem tudom mennyire tartósak a Belcord gyűrűk, nálam max. 1 évet mentek. De a Skoda gyűrű kb. fél évet bírt csak, attól biztos hogy sokkal jobb.
Cseréltem ma hűtővizet, mert ismeretlen eredetű volt benne és levideóztam (sajnos elég sötét volt) Így ketyeg hidegen, a légszűrőt elfelejtettem, hogy nincs rajta. Talán nem ugrál annyira, mint a tegnap belinkelt. Most tesztelem a termosztátot, mert nagyon nem akart kinyitni. Kinek mi a tapasztalat, mennyi idő után lezd el fűteni, mondjuk ilyen időben? -4 fok van és nicns lökhárító fent.
Szerencséd hogy pont ma szettem össze az autó eladáshoz a még megmaradt kütyüket :)Egy éve vettem, azóta is ez van benn és a doboza még megmaradt. Nem emlékszem már milyen autóba való, mert sokáig válogattunk a boltban. Talán valamely régebbi fiat vagy lada, ha jól rémlik.De hátha a cikszám a képen segíthet.
azoktól kérdezném, akik használták az egri belcor gyűrűket, hogy, hogyan vált be? nem kopott el hamar? mennyi futásteljesítmény volt vele, kb? és mennyibe kerűlt?
Ez esetben semmi gond nem lehet.Ha másképp nem megy rakja bele azt a motort a vizsgára,utána tegye vissza ezt.A vizsgához nem kell működnie.Én is gy vittem a lunát.
Azóta valahogy átment az egyik , de amit a válaszra válaszoltam megint visszajött ... Ha normálisan működne a postafiókod lehet most előrébb lennél egy olcsó és közeli mopedautóval .
Én most az ősszel vettem az 500.4-esbe. A fizikai méretei szerint akartam venni. De az akkuboltos megnézte valamilyen adatbázisban az interneten és azt mondta, hogy minden Aixamba 40 Ah-s van írva. Itthon mikor kivettem a régit, az nem csak méretben volt nagyobb, hanem kapacitásban is. A belső oldalán, ami beszerelt állapotban nem látszott, 44Ah volt írva.