Keresés

Részletes keresés

Timna Creative Commons License 2002.09.12 0 0 498
SC? Ismerem. Viszont ragaszkodok a FARhoz :)
Előzmény: bubis (495)
bubis Creative Commons License 2002.09.12 0 0 497
Feltetlenul megnezem! :)
Előzmény: Timna (494)
bubis Creative Commons License 2002.09.12 0 0 496
Pontosabban azt hittem, hogy ismeritek. :)

Egyebkent ti min akartok fejleszteni? Az eredeti gepen, vagy emun, esetleg crossdev? Mert azt ugye tudjatok, hogy van egy rakat cross compiler! :) En spec igy fejlesztek.

Andras

Előzmény: bubis (495)
bubis Creative Commons License 2002.09.12 0 0 495
És hogy nyomtad át lemezre? Gondolom 1541-el. Van hozzá spec proggi?

Ja, azt hittem nem ismeritek: Star Commander. Ez egy NC klon, tud D64 imageket es mas formatumokat is kezelni, plus a pc-re kotott 1541-et mint barmelyik pc-s driveot. :)

Andras

Előzmény: MaugliEDC (491)
Timna Creative Commons License 2002.09.12 0 0 494
Jaja, olyankor. Amúgy nézd meg az utolsó demoimat, a Fatal Mirrort és a Legend of MC-t. Vannak bennük szintén nagyon király effectek.
Előzmény: bubis (489)
Timna Creative Commons License 2002.09.12 0 0 493
Lehet hogy van, de nem találtam meg. A FAR pluginekkel amúgy is akartam foglalkozni, tehát adott volt a lehetőség :)
Előzmény: bubis (490)
MaugliEDC Creative Commons License 2002.09.12 0 0 492
Nem tud írni. És tényleg bugos, utánna is nézek egy újabb verziónak, talán fejlesztették.

Maguli

Előzmény: Timna (485)
MaugliEDC Creative Commons License 2002.09.12 0 0 491
A zenéket én is inkább megszakításon kívül hasaználtam. Egy sima jsr a ciklusba, oszt' jóvan :)))
Valamiért nekem is néha elszált. Nem, a hegyes kép az még nem a vége.
És hogy nyomtad át lemezre? Gondolom 1541-el. Van hozzá spec proggi? Mert én a com1541.exe-t használtam (a 3.0-ás verziót) de azzal csak olvasni lehet a lemezről.

Ja, találtam 6502 simulátort, nem is egyet, de még .prg-t eddig egyik se tudott betölteni. Nemértem miért olyan nehéz ez? Csakpakk 256 utasítás van.. A végén írok egyet. Najó, meghagyom MC-nek :) De még keresgélek a neten..

Maugli

Előzmény: bubis (486)
bubis Creative Commons License 2002.09.12 0 0 490
Szerintem nezz egy kicsit korul, mert szerintem tutura van a FAR-hoz is D64 kezelo plugin. En mintha lattam volna mar valahol. Persze ha meg akarod irni... Szeintem inkabb a plusira kodolj! :)

Andras

Előzmény: Timna (477)
bubis Creative Commons License 2002.09.12 0 0 489
Én ha csak lehet nem használtam mexakításokat, gyakorlatilag minden demomban nem mexakitáson ült a zene :)

Na igen, ha egy framebe akarsz beleferni, akkor tok folosleges is. :)

Előzmény: Timna (487)
bubis Creative Commons License 2002.09.12 0 0 488
Örülök, hogy tetszett az Amiga Mania, bar lathattad, hogy inkabb design, mint code van benne.

Szerintem a kod sem kutya, es egyebkent is a design iszonyatosan sokat szamit!
Nagyon tetszett az a resz, ahol kor alaku "spriteok" mozognak a kepernyon, kozben nyomot hagynak, de az folyamatosan elhalvanyul! Nagyon kiraly! Az is igen jo, amikor a fuggoleges tengely korul forognak a pontok, es kozben alakzatot valtanak. Szoval igen kiraly demo, minden elismeresem!

Andras

Előzmény: MaugliEDC (480)
Timna Creative Commons License 2002.09.12 0 0 487
Hoi! Én ha csak lehet nem használtam mexakításokat, gyakorlatilag minden demomban nem mexakitáson ült a zene :) :P
Előzmény: bubis (486)
bubis Creative Commons License 2002.09.12 0 0 486
Én is csak ma kezdek úgy gondolkodni, hogy nem is olyan fontos, hogy felebérjen. Mert akkor mi van? Legfeljebb a következő körben... :)

Szerintem 16 frame/sec-ig mindenkeppen elfogadhato sebessegu egy animacio, de bizonyos esetekben ez ala is le lehet menni, de mondjuk 8 frame/sec ala azert mar nem.

Viszont, hogy ha csak egyeltenegy scroll is van, az mar csunya lesz. Meg a zene is xarul szol. Bár ezeket talán meg lehetne oldani megszakításokkal nem?

Persze, a scroll az folyamatos kell, hogy legyen, vagy legalabb minden masodik frameben frissuljon. A zenet meg en meg nem is lattam megszakitason kivul. :)

Örülök, hogy tetszett az Amiga Mania, bar lathattad, hogy inkabb design, mint code van benne. Hogyan nezted meg? Valami azt súgja, hogy nem emulátoron...

Persze, az igazi vason neztem. :) Egyebkent valamiert a kek hegyes kepnel megallt a demo. Ott van vege, vagy valamiert fagyott? Sajnos eleg gyakran hibazik a lemezegysegem. :(

Ezt már meg akartam kérdezni, hogy plus4-en miért volt az, hogy:
...
tipusú raszterkivárás #$38 alatt nem működött?

Szerintem azert, mert a raszter szamlalo $0-tol $137-ig megy. Azzal a koddal amit irtal el lehet csipni a rasztert $0-$37 kozott es $100-$137 kozott is, attol fugg mikor hivodik meg a rutin, hiszen csak az also byteot figyeled. Na ebbol az egyik nem latszik a kepernyon, asszem az utobbi. Az emun valszeg azert mukodik, mert a raszter sorszamlalo mas fazisaban inditja el a progidat, mint az igazi masina.

Andras

Előzmény: MaugliEDC (480)
Timna Creative Commons License 2002.09.12 0 0 485
Az egy dolog, de láttam bugos a WC pluginje :) Irni tud?
Előzmény: MaugliEDC (482)
Timna Creative Commons License 2002.09.12 0 0 484
Nemtom mit értesz durvított alatt, de tegnap végignézegettem pár dirt, és sok van ahol rengeteg spec karakter van, ezeket kidobom a szemétbe majd, a PC-n illegális karaktereket (pl backslash) meg lecserélem pl alulvonásra amikor kimásolja a user a filet.
Szóval menni fog mindenképpen.
Előzmény: MaugliEDC (482)
MaugliEDC Creative Commons License 2002.09.12 0 0 483
Látom, benned sincs hiány lelkesedésből.. Én csak arra gondoltam, hogy csinálunk egy nosztalgia-demót, de a végén leragadok a plus4-nél :)

Maugli

Előzmény: bubis (481)
MaugliEDC Creative Commons License 2002.09.12 0 0 482
De állat vagy :)))))) Csak azért írsz egy d64 kezelőt a FAR-hoz, mert a wincmd-t nem szereted.. :)))) jóóóóó. Örülhetnek a FAR-t használó plus4-fanok :)
És a durvított directory-listákat is jól fogja olvasni? :)) Meg azt nem tudja a wincmd plugin! :)

Maugli

Előzmény: Timna (477)
bubis Creative Commons License 2002.09.12 0 0 481
A tunnel egy ááálllat!

Azota csinaltam mar olyan valtozatat is, ami teljesen szabadon forgathato, tehat nem csak a fuggoleges tengely korul forog! Es agyon van optizva, ugyhogy sokkal gyorsabb mint amit lattatok. :)

Szerződtetünk! :)

Mar szerzodtettek a Resource nevu magyar c64-es bandaba. :) Es ha minden igaz, a kovetkezo Mekka&Symposiumon (jovo husvet) isszonyatosan nagyot fogunk durrantani. De mondom, utana dolgozhatunk egyutt ha van ahhoz kedvetek, amit irtam.

Andras

Előzmény: Timna (475)
MaugliEDC Creative Commons License 2002.09.12 0 0 480
Hát igen, a raszteridő hagyomány. Én is csak ma kezdek úgy gondolkodni, hogy nem is olyan fontos, hogy felebérjen. Mert akkor mi van? Legfeljebb a következő körben... :)
Viszont, hogy ha csak egyeltenegy scroll is van, az mar csunya lesz. Meg a zene is xarul szol. Bár ezeket talán meg lehetne oldani megszakításokkal nem?

Örülök, hogy tetszett az Amiga Mania, bar lathattad, hogy inkabb design, mint code van benne. Hogyan nezted meg? Valami azt súgja, hogy nem emulátoron...

Tegnap este leültem az emu elé és írtam egy 1x1-es scrollt. :) Nem csinálunk egy versenyt, hogy ki tudja kevesebb byteból megírni? (a scrollozott szöveg nem számít.)

Ezt már meg akartam kérdezni, hogy plus4-en miért volt az, hogy:

lda #$38
ide cmp $ff1d
bne ide

tipusú raszterkivárás #$38 alatt nem működött? Az a baj, hogy emulátor alatt meg jó. Tehát $20 körül raszercsíkot húzni körülményesen lehetett csak.

Maugli

Előzmény: bubis (474)
Timna Creative Commons License 2002.09.12 0 0 479
2 joystick van. Nem mindegy melyiket emulálod.
Előzmény: bubis (473)
Timna Creative Commons License 2002.09.12 0 0 478
Tarthatod, de olvasd el, hogyan. Max 1 mb, html oldalról legyen linkelve, mert ha nem akkor FTP jellegű felhasználásnak minősül és törlés.
Előzmény: bubis (476)
Timna Creative Commons License 2002.09.12 0 0 477
Nemtom van-e még rajtam kívül aki FAR-t használ, de én igen, és sérelmeztem, hogy csak a WC-hez van D64 kezelő plugin... Úgyhogy tegnap beszereztem egy leírást a commodore lemeztárolási formátumáról (meg a far pluginokról :))), és nekiestem. Vagy hajnal 2-ig nyomtam, addig jutottam, hogy be tudja olvasni a fileneveket és méreteket, mintha csak egy könyvtárba lépnénk be. Sirály. Pár nap múlva kész lesz (nincs sok időm!), minimum olvasi tud majd, de persze jó lenne, ha írni is tudna.
Gondolkozok a 40 blockos lemezek olvasásán is - szerintetek van rá szükség?
bubis Creative Commons License 2002.09.12 0 0 476
Sziasztok!

Sajnos ugy tunik a Freewebnel nem tarthatom a fileaimat. Attettem ide: fragments.d64

Andras

Előzmény: bubis (454)
Timna Creative Commons License 2002.09.12 0 0 475
Ja, ennyi a trükk :) Tehát mertél számításigényes dolgot megcsinálni. A tunnel egy ááálllat! Szerződtetünk! :)
Előzmény: bubis (474)
bubis Creative Commons License 2002.09.12 0 0 474
Asszem végülis annyi a trükk, hogy túlléptél a raszteridőbe beleférő effektek kiharcolásán, és ügyes matematikával megmutattál pár érdekes dolgot.

Hat ez aranyos! :) Igen, vegul is ennyi a trukk. :)

Gondolom ez az egy raszterlefutasba beleferes egyfajta hagyomany. Erdekes modon nekem soha nem volt kulonosebben celom beleferni, inkabb az erdekelt, hogy meg tudom-e valositani amit akarok ugy, hogy meg elfogadhato sebessegu legyen az anim.

Maugli: Megneztem az Amiga Maniat. Nagyon kiraly! Gratulalok!

Andras

Előzmény: Timna (470)
bubis Creative Commons License 2002.09.12 0 0 473
Ha C64 emurol van szo, nos nekem a VICE es a CCS64 is rendesen emulalja a Joysticket, nem ertem mi lehet a gond.

Andras

Előzmény: LeifEriksson (471)
LeifEriksson Creative Commons License 2002.09.12 0 0 472
Ja, és hozzátenném, hogy csak lelkes, és közepesen hozzáértő amatőr vagyok, nem info-guru, ezért az esetleges megoldási javaslatokat kérem bölcsész-színvonalamhoz méretezni....

:-))))))

Thx előre is

Leif

Előzmény: LeifEriksson (471)
LeifEriksson Creative Commons License 2002.09.12 0 0 471
Hahó emberek!

Nem szigorúan PLUS4-es a gondom, hanem C64 emulátoros, de látom, ez a Commodore-os topic pörög, talán tudtok segíteni....

Én is mostanában próbáltam összeszedegetni a régi gépet, de egyelőre nem minden kábel és részegység került elő a szekrények meg egyéb búvóhelyek mélyéről... :-))

Sikerült viszont letöltenem az emulátort, a játékos helyről meg gyerekkori főkedvenceimet (Raid Over Moscow, Fire Ant, Hunchback, M.U.L.E.)

Viszont!!
Van egy gondom!

Az emulátor frankón elindul, a játékokat is be tudom hozni, még a demók is futnak hangggal, rendes grafikával, semmi gáz.
Azonban!
Nem tudom irányítani a figurákat! Az emu leírásában meg van adva, hogy mely billentyűk helyettesítik a joystick-ot. Namármost, ezek a keypad-en lévő egyes számok. Viszont hiába kapcsolom be én a NumLock-ot, amint belépek az emulátorba, ezt kikapcsolja. Magát az emut tudom használni, még a nyilak is működnek, de a játékok irányításai nem!

Segítsetek!
Van valakinek ötlete, mi a megoldás erre?
M.U.L.E.-ra már nagyon rá vagyok kattanva, de nem tudok jáccani!

:-)

előre is köszi

Leif

Timna Creative Commons License 2002.09.11 0 0 470
Megnéztem és leesett az állam. Asszem végülis annyi a trükk, hogy túlléptél a raszteridőbe beleférő effektek kiharcolásán, és ügyes matematikával megmutattál pár érdekes dolgot. Nagyon gratula!!!
Majd mi is csinálunk ilyesmit :)
Előzmény: bubis (454)
MaugliEDC Creative Commons License 2002.09.11 0 0 469
Hát nem TPSH V5.1-es és nem is Cruel Crunh, az biztos :))
Előzmény: Timna (467)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!