Ja volt ilyen 😉 nem emlekszem mennyit mentem bugo csapagyal. Ki tudom szamolni, mert szerintem 2 honapnal nem lehetett tobb ido az km-be nalam kb. 7-8ezer km. Ha teljesen szetesik a csapagy akkor a fem a femen csuszo hang hallatam azonnal meg kell allni, mert mas kulonben leszakad. Arra pontosan emlekszem hogy a visito hang utan 1,7km-t birt, mert kb 200 metert kellett vonszolni meg a muhelybe.
Sajnos nekem legutóbb 900km-tkelett mennem morgó csapággyal, fostam is rendesen..... hálisten semmi baj nem lett, szemmel alig látható hiba volt, de zúgott rendesen....
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy akinek mind a 4 ablaka elektromos az tid olyan funkciót, hogy le is húzza az ablakokat, ha hosszan nyomják a nyitó gombot? És 308-adnál működhet igy?
Köszi, valóban memória "túlcsordulásra" gondoltam. A nem átgondolt, sebtiben írt válaszokat jobban át kellene gondolnom:) A frame buffer meg fotós olvasat is lehetett, öreg korban már kavarodnak a dolgok:)
A pillanatnyi megálláshoz: sajnos 3-4 esetre emlékszem, 1-2 másodperces kihagyásról írtak. (elsötétült minden, épp hogy leállt a motor és amire átgondolhatták volna, hogy mi történt, minden helyre állt) Rá lehet keresni, megoldást viszont senki nem talált. Hála Istennek nem is gyakori, (hallottam Fordoknál is hasonló jelenséget), de mint írtam előfordult, általában autópályán, így nagy gondot nem okozott. Gondoltam, hogy akinél volt ilyen, csak jelentkezik és beszámol, de egyelőre nem:)
A frame puffer az képek (helyesebben úgy írnám körbe, hogy létrehozott, megjelenítésre váró képkockák) átmeneti tárolására szolgál számítógépeknél, a videokártyákon. :-) Valahol becsúszott egy kis extra információ. :-D Az ECU körül ilyen nem nagyon van, de átmeneti adattároló, gyorsítótár és úgy általában operatív memória igen, hiszen mikrovezérlők, vagy egyéb (esetleg x86-os processzormaggal) beágyazott megoldások ezek is. Ha ezen a területen keletkezik olvasási/írási hiba akármi miatt (nem feltétlenül hw-hiba), vagy keletkezik valahol például puffertúlcsordulás (nem ez lehet a hallott kifejezés?), az akár okozhat ilyet-a vezérlő leállása, újraindulása, ekkor a motorkezelő funkciók részleges, vagy teljes kiesése, esetleg nem is az ECU esik ki, hanem egy részegység és az ránthat magával mást, vagy az ECU-t. Ez azért autóknál, főleg a régebbieknél (ahol nem volt két havonta új szoftververzió, mert egyszerűbb volt és talán körültekintőbben fejlesztett) nem egy gyakori dolog, mert a biztonságot igen súlyosan veszélyeztető körülmény, ha menet közben hanyatt vágódik a motorvezérlő. De nem mondom azt sem, hogy nem fordulhat elő ilyen nagyon eseti jelleggel.
Szia a levegő terelő lamella nem fordul át, mert a villanymotornak ami mozgatja, a fogaskereke el van kopva. Javítható a pughoz van javító készlet,gondolom a Citroenhez is van. Nekem 18000 ft javították ebben az anyag költség is benne van.
Sziasztok! Kedves Citroen C4 picassom elöl az utas oldalon csak meleg levegőt hajlandó fújni. Akármilyen hőfokot állítok be. Eleinte a probléma úgy jelentkezett, hogy egyszer csak meleg levegőt fújt, majd ha állt egy éjszakát utána másnap reggel jól működött. Jelenleg sajnos leállítás után ha újraindulok vele akkor is csak meleg levegőt fúj. Ha a klímát bekapcsolom akkor is csak meleg jön azon az oldalon.
A közelgő 30 fokban ez nem igazán tetszik. Van ötlet? Zsolt
ZOLYSYS... !! ..ha a gyári Clarion cd-s rádiót rövidebb-hosszabb időre kiveszem , csatikat széthúzom ...vissza rakáskor kell -e valamit kódolni/ kódot beírni vagy csak összedugom és megy tovább....?
igazából puffert írtam, de a swype besegített... de így sem rossz. Frame buffer = adatpuffer. Háttér/átmeneti tároló.
Korábbi hasonló hiba okát - a zárlatok mellett - tulajdonították hozzáértők valamilyen computer resetnek, ami rögtön, vagy egy leállítás - és bécarás, hogy mi történt? - után magától helyre is áll(t). A pontos működését ennek sajnos nem ismerem, de Bermuda-háromszögbe tartozó problémaként elfogadom, mert jobb magyarázatot még nem hallottam főleg annak ismeretében, hogy a vezetékek rendben voltak és többé nem is jelentkezett a probléma azoknál, akik írták.
Majd ha a nyugdíj kort megérem, csak belevetem magam a rég elfelejtett alaptanulmányok felelevenítésébe és rákkattanok a gépjármű villamosságtanra. Jelenleg csak annyi érdekel belőle, hogy ha elfordítom, megnyomom, kapcsolom - működjön:)