Nemá gyerekek! Inkább mopedautókat rakjatok be mielőtt valaki trónfol a többi verzióval is (Terry black, stb...) Mert már nem ez a 2 típus a sztenderd!
Komolyan mondom, nem értem az embereket. Kiszedtem a hűtőt kimosni. A ventilátor kapcsolójáról letörve mindkét érintkező és nem hogy kicserélné a gombát, a vezetékeket leszigszalagozta, persze festő-maszkoló szalaggal és odaragasztotta a motortértető bowdenjéhez. Milyen gomba kellhet bele? Vagyis milyen más autóét keressek?
Esetleg valakinek, lombardini ldw502 termosztát ház bontott termosztát nélkül csak a ház,találtam egy holland webáruházban 21 euróért csak a posta meg 25 esetleg vkinek olcsóbban? köszönöm
A csavarok, anyák biztosításához nagyon jó ez a Nordlock alátét. Ugyan úgy rögzít, mint a legerősebb ragasztó, csak ezt könnyebb bontani. A szekunder varióhoz erősen ajánlott.
méreteket tudom e??? milyen méretekre gondolsz? a tömítésnek, max a vastagsági mérete amit tudni kell. vinni kell egy roszat és, minden lyukat, nyílást egyebet a tömítéskészítő lemásol, egy másik anyagra, azaz, ha akar csinál présszerszámot. vagy viszed a blokkot, hengerfejet és azok alapján csinálják meg a tömést....
én nemrég adtam le tömítéskészítőnek, a rosz tömítést, csináltatok 5 darabot, hogy legyen, ezek 5000ft/darab lesznek, ha gondolod 1-et tudok mellőzni, mivel nem kell egyszerre ennyi, de így olcsóbb volt, ha legalább 5-öt rendelek.
és arra nem emléxel véletlen, hogy az a kb 1 éves használat, kb mennyi kilóméter lehetett? de mindegy , ha nem is emléxel, mert voltam egerben és vettem gyűrűt és le fogom tesztelni, miylen. mostmár elsőkézből fogom tudni menyit bírnak a gyűrűk, remélem jó sokára lesz meg az eredmény, mert akkor kell majd szétszedni megint a motort. mérek kompressziót, összerakás után kicsivel, ha már járt valamennyit és, majd rendszeres időközönként, az mutat, majd valamerre, hogy mennyire kopik...