Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cápaFeri Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28454

Vagy ha 16"-ban gondolkozol és a fék miatt is befér, akkor a 2012-16-modellekhez alapban adott kéttónusú felniket is nézhetsz rá ha találsz eladót. Gondolom az lyukkör, központi furat, stb ugyanolyan maradt, ennek érdemes utána nézni előbb.

 

Előzmény: sumi740807 (28443)
dokeee Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28453

Ekkora kerék 250 lóerős autóra való, nem 100-ra.

Előzmény: Tibi47 (28440)
sumi740807 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28452

Szép karácsonyi ajándék lenne :-) 

Na de reméljük hamarabb megérkezik.

Előzmény: Törölt nick (28449)
sumi740807 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28451

Előbb is lett volna ha nem kérek bele utazócsomagot. De úgy voltam vele, hogy akkor inkább várok :-)

Előzmény: Tibi47 (28448)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28450

Meg a 16-os gumik ballonosabbak valószínű az autó rugózása pár fokkal jobb vele...

Előzmény: Tibi47 (28445)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28449

Nekem kettő hónapot mondtak, de lehet három lesz belőle. :-(

Előzmény: sumi740807 (28446)
Tibi47 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28448

Akkor neked elég hamar... Bár gondolom a szállítási idő sok mindentől függhet. (szín, felszereltség, stb..)

Előzmény: sumi740807 (28446)
Tibi47 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28447

Bocs, hogy bele szólok, csak annyit, hogy jelenleg 2-5 hónap mire megjön a kocsi. Nekem legalább is ezt mondták.

Előzmény: Törölt nick (28442)
sumi740807 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28446

Október 18-a körül várható, de konkrét időpont sajnos nincs. Augusztus 24-én lett leadva a rendelés.

Előzmény: Törölt nick (28442)
Tibi47 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28445

Igen, sajnos én is azt a választ kaptam, hogy ilyen felnit nem lehet rendelni, vagy "szerezni" rá, az csak a Launc-hoz jár. (Mondjuk azt is mondta az értékesítő, hogy a gyári, 16-os még ha nem is szebb mint ez, de gazdaságosabb, mert a 17 colos gumik már elég húzós árkategóriában vannak, ha cserélni kell őket...) Ez, amit néztél ez is nagyon szép felni....

Előzmény: sumi740807 (28443)
sumi740807 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28444

Szia!

 

Nem tudom, de majd kiderül, hogy mennyire fogom megbánni.

Nekem még sosem volt 90-100 lóerősnél több autóm, eddig én annyira nem éreztem szükségességét.

Szerintem attól is függ ki miből ül át.

Akiknek eddig jóval erősebb autói, vagy turbós autói voltak azoknak ez biztos gyenge.

Nézegettem az ez előtti 1.4-es Cee'd paramétereit:

 

Max. nyomaték (Nm) fordulat/perc mellett 134 / 4 000

 

A jelenlegi pedig:

 

Max. nyomaték (Nm) fordulat/perc mellett 134 / 3500

 

Ez van papíron, de hogy a való életben érzetre milyen lesz, arról fogalmam sincs.

A Rio jól ment, nekünk elég volt, ha ez is megy úgy akkor jó lesz :-)

Előzmény: Törölt nick (28442)
sumi740807 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28443

Szia! 

 

"Jelenleg csak a Launc-okon vannak olyanok, a többire rendelni sem lehet. Vagy később azokon is elérhető lesz?"

 

Sajnos nem tudom, próbáltam egyezkedni, hogy hátha mégis megoldható, de sajnos nem.

Viszont már néztem rá hasonló felniket. A felső képen van a gyári, az alsó képen levőt gondoltam hozzá megrendelni.

 

Előzmény: Tibi47 (28440)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28442

Én egy olyan Kiá-sal beszéltem akinek 1.4-ese volt az előző generációból, újan vette ő is kb. mikor én. Röviden annyit mondok csak; megbánta. A kollégámnak 1.4-es van szintén a az előzőből már face lift-es ő sokat megy vele ő is emlegette, lehet jobb lett vona az 1.6-os. Az enyém 1.6 135 LE. A 17-es felni csak a LAUNCH EDITION-hoz van de ott alapból. A többire nem tudom miért nem kérhető. :-(

Mit mondtak mire érkezik meg az autó?

Előzmény: sumi740807 (28433)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28441

Szerintem a Kia mérnökei számba vették azt a lehetőséget is ha lent van. Előzőnél pl. ott is volt. Nyilván megvan az oka miért így tervezték meg. Amúgy szerintem az Audi A3-ban oldották meg ezt a legokosabban hiszen ott eltöntethető a műszerfalban. Az Audi A1-ben meg kézzel lehet előre lecsukni. Mentem ilyen típusokkal heti rendszereséggel de egyszer nem tüntettem el/csuktam le a kijelzőket. Az Audi A4-ben meg fentre került és ott meg fix lett.

Előzmény: tuzer (28437)
Tibi47 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28440

Üdv. Nekem a kereskedő annyit mondott a 101 lóerőssel kapcsolatban, hogy egy kicsit kevéske, főleg, ha nagy kerekek vannak rajta... (A Launch Editionra célzott, meg a 225/55R17-es kerekekre..) Bár szerintem is oda lehet azzal is érni bárhova.... A kéttónusú felniket hogyan érted? Jelenleg csak a Launc-okon vannak olyanok, a többire rendelni sem lehet. Vagy később azokon is elérhető lesz?

Előzmény: sumi740807 (28433)
Tibi47 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28439

"Aztán fura volt a szánalmasan lassú képernyőváltásokkal működő központi kezelőrendszer, ahonnan a klímát is kezelni kell. Vagyis bármit állítanál, rádióból/naviból/máshonnan át kell lépni a klímaképernyőre, állítani, majd visszalépni. Ergonómiaórán az első lecke lehetne ez a PSA-menürendszer, ahol elmutogathatnák, mit tilos a műfajban, mert például amíg átmasszírozod fél fokkal a hőmérsékletet, hat biciklisen is átmehetsz."

 

Kaktusz tesztben ki is térnek rá. Mondjuk ez elég egyedi eset, hogy ennyit kelljen szöszmötölni egy beállítással, de a Citroen megoldotta... :-)))

Előzmény: Lbx (28438)
Lbx Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28438

Ma délelőtt néztem egy autós műsort - meg nem mondom, melyiket - egy Citroen C4 Cactus volt a főszereplő éppen. A lényeg; a tesztelő csökkenteni akarta a szellőzőventilátor teljesítményét, ehhez lenézett a monitorra, majd megkereste a ventillátoros kezelőfelületet, majd elpötyögött a tejlesítmény levételével. Legalább. 3-4 mp-ig nem figyelt az útra...

Előzmény: tuzer (28434)
tuzer Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28437

Dehogy nincs. De ettől még ott nyomul.

 

Mellesleg kinek a pap, kinek a papné....

Előzmény: KAti (28435)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28436

Igaz nem Kia hanem Hyundai de sanszos, hogy abban is ez a rendszer van:

https://www.youtube.com/watch?v=efvhMYBoaiE

 

4:47-től....

Előzmény: KAti (28435)
KAti Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28435

Éjszakai üzemmód sincs?

Előzmény: tuzer (28434)
tuzer Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28434

Ha a biztonság a kérdés, akkor legyen Head Up Display...

 

Egyetértek, de sajnos vmiért trend lett belőle, még prémium márkáknál is. Remélem, megérem, hogy az ilyen 10 éves autókról kiderül, hogy hogyan bírták az állandó rezgést, rázkódást az alul rögzített tabletszerűségek, lévén elég nagy az erőkar.

 

ugyanakkor szvsz zavaró az is, hogy egy csomó, aktuálisan lényegtelen információt (navigáció, ha nem kell, rádió adatok a zeneszámról, stb) állandóan belenyomva tart a vezető képében, tolja a fölösleges info-t a vezetés rovására.

Előzmény: Lbx (28430)
sumi740807 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28433

Sziasztok, üdvözlök mindenkit!

 

Új vagyok ezen a  fórumon,  jelenleg nem hogy Kiám, de autóm sincs :-)

Viszont bízom benne, hogy ez mielőbb változni fog.

Augusztus vége felé rendeltem meg 1.4-es benzines sima szívó motoros Kia Ceed jövendőbeli autómat úgy, hogy egy métert nem vezettem még Kia Ceedet.

Bár egy 2017-es 1.4-es Rioból ülök át ebbe a szép autóba, bízom benne, hogy érzetre legalább úgy fog menni mint a Rio.

A 100 lóerő nekem, illetve nekünk elég, vagyis nekünk nem éri meg a 600.000 ft különbözetet a turbós változat.

Évente egy nyaralás, év közben több kirándulás, néha néha pályázás, na meg persze a napi használat, mely időnként 5-10 km naponta.

Fehér színben rendeltem, és metál fényezés nélkül.

Felszereltsége pedig Gold + utazó csomag lesz.

Sajnos ez még nem a kéttónusú felnikkel fog kijönni, ezt az egyet sajnálom.

Közületek valaki próbálta már az 1.4-es nem turbós változatot?

Ha vannak tapasztalatok, szívesen olvasnám :-)

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.09.30 0 0 28432

Én is így cselekedtem, mentem vele. Egy nagyon ismert márka legeladotabb típusa (nem Suzuki) után volt alkalmam egyből átülni a Ceedbe. A Ceed-et egyszerűen sokkal jobb volt vezetni. Annyira finomabb, csendesebb, vezethetőbb volt, hogy nem akartam elhinni. Szebben futott, jobban rugózott, kormányzás jobb volt, motorhang alig volt. A váltó meg már-már japános finomságú. Mentem 7-es Golffal is és ezért írtam már korábban is, hogy tényleg amolyan Golf szerű az autó. Tudom vannak még jó kompakt autók de maga az a tény, hogy a Golffal hasonlítgatják már önmagában jelent valamit. Nem beszélve arról, hogy a tesztekben van ahol a Golf előtt végzett van ahol éppen utána pár ponttal lemaradva. 

 

http://www.autobild.de/artikel/golf-ceed-astra-civic-megane-kompakte-im-test-13948121.html 

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/kia-ceed-1-4-t-gdi-opel-astra-1-4-di-turbo-vw-golf-1-5-tsi-act/

https://www.kia.com/content/dam/kwcms/kme/at/de/assets/contents/about-kia/kia-company/testberichte/Alles%20Auto_9_2018.pdf  (14-ik oldal)

 

 

Előzmény: Tibi47 (28431)
Tibi47 Creative Commons License 2018.09.29 0 0 28431

Az új Ceed-et élőben kell megnézni, teljesen más behatást kelt mint a képeken. Szerintem nagyon szép és jól összerakott autó lett. Kiemelném a hátsó ülések kényelmét is. Kicsit döntve vannak az ülőlapok hátrafelé, sokkal jobb és kényelmesebb mint azok, amik vízszintesek. Mentem is vele, nagyon kellemes vezetni, kormány, váltó szuper, a fékkel vigyázni kellett, mert nagyon jól fogott. A kijelző meg háááát, "kinek a pap, kinek a papné"...

Lbx Creative Commons License 2018.09.29 0 0 28430

Ha a biztonság a kérdés, akkor legyen Head Up Display... 

Egyébként ha már le kell venni a szemet az útról, akkor mindegy, hogy mennyire lefelé kell nézni - természetesen nem a középkonzol aljára értve. Szerintem egy külön monitor eleve elvonja a figyelmet az útról, és minél több dolog jelenik meg rajta, annál inkább. A leginkább biztonságosabbak a gyorsan készségszintre betanulható, egyértelműen megtalálható, egyfunkciós gombok, valamilyen szintű szabványosítással. Ha bármit is érintőképernyőn kell kezelni, már fokozottan elvonja a figyelmet.

Előzmény: R. Scherbotsky (28427)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.09.29 0 0 28429

Nagyon vártam az új modellt, ha tudtunk volna várni a családi kombink cseréjével, most biztosan ilyenünk lenne, de design-szempontbol én is csalódott vagyok, kívül és belül is. A Proceed, az nagyon tetszik, de az meg csak sportfelszereltséggel lesz elérhető, én viszont nem szeretnék se nagy kerekeket, se fekete tetőkárpitot.

Műszakilag viszont az új autó nagyon rendben van. Az árazása, a kidolgozása, a (felénk) remek aftersales szolgáltatások és a hosszú garancia akkor is megkerülhetetlenné tenné, ha nem lépne túl a középszerűségen, de az elmúlt 2-3 évben kihozott autóikat mind nagyon tisztességesen megcsinálták.

Előzmény: cápaFeri (28428)
cápaFeri Creative Commons License 2018.09.29 0 0 28428

Főként a kijelző miatt nekem sem tetszik a belső az új ceed-en. A kormány a másik negatívum, ill. egy kicsit több az él a belső térben, mint a mostani példányon. A külső (az 5 ajtósé) viszont nagyon tetszik. Persze nekem az SW kellene ha a mostanit cserélném, az viszont a hátulja miatt nem az én ízlésem. Túlságosan hangsúlyozzák a lökhárítót, ormótlan...Remélem a mostani ceed-em is annyira tartós lesz és meg leszek vele elégedve, mint az előző autóm, így még legalább 10 évig nem kell gondolkodnom a cserén. Addigra meg talán lesz egy szebb verzió.

R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.09.29 0 0 28427

Azért, mert így sokkal kevésbé esik ki a látómezőből, mint a középkonzolba integrált megoldások esetén, a szem gyorsabban tud fókuszálni, végső soron biztonságosabb így.

Előzmény: Lbx (28426)
Lbx Creative Commons License 2018.09.29 0 0 28426

Fel nem foghatom, hogy ezt a monitor dolgot miért tartják így emészthetőnek - mármint a pult közepén egy kiálló megaTV - miközben óriási hangsúlyt fektetnek a formatervekre, fény- és ívjátékokkal operálnak a karosszérián, egyre újabb alufelni-design variációkat fejlesztenek az egyes modellekhez, stb.

Törölt nick Creative Commons License 2018.09.29 0 0 28425

Pedig nagyon jó vezetni ezt állíthatom. Nyoma sincs a nyúlos, érzéketlen kormányzásnak (itt elsősorban a face lift előtt előző generációra gondolok). A kormányzás eléggé direkt lett se nem túl könnyű se nem nehéz. A váltó kapcsolhatósága is javult a futómű kevésbé ráz ennek ellenére stabil az autó. A fékek teszik a dolgukat. A gyári Hi-Fi - nem a JBL - is sokkal szebben szól, ülések kényelmesebbek. Az 1.4 turbo motor csendes, erős.

Előzmény: dokeee (28424)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!