Egyébként relatív, hogy mennyire volt jó busz. Pályája elején Tuv-Eger-Miskolc-Eger-Tuv fordán dolgozott, utána egy ideig 3-4 kanyaros miskolci fordákra volt beosztva. Ez tartott kb. az ezredfordulóig. 6-7 éves lehetett, amikortól alig kapott értelmes feladatot. Hosszan az újszentmargitai fordán dolgozott, ami napi 100 km körüli futást jelentett.
Ennek nyomán kétségtelenül megkímélt állapotú volt szinte mindig, de alapvetően egy korlátozott felhasználású járgány volt.
A volán elkezdte az értelmetlen selejtezéseket..., de DUD-581-et.... az egyik legjobb 200-asa a társaságnak.... Közben LGS-095 már míg vígan fut szétesve.... Hitetetlen...
üdv!Valaki le tudná írni,hogy ezeket a járatokat forda szerint melyik busz viszi?
05:10 és a 10:00 Miskolc-Mályi tó járatok(az 5:10 csak nyáron van meg)
13:30 és 11:25 Miskolc-Sz.besenyő járatok.A 13:30-on legutóbb(pár hónapja) egy EAG-ot,a 11:25-ön pedig GEW-918-at láttam legutóbb.A választ előre is megköszönöm!
Talán Acee88 Olvtársat megkérem, hogy írjon nekrológot, de az adatok miatt érdekes lehet:
a tegnapi nappal a BPH-466 is befejezte encsi kiküldetését, ezzel együtt nem is rövid hazai pályafutását.
Az FKB-456 vizsgájának lejárásával helyezték át Encsre, így néha buktatókkal együtt is, de végezte az encsi-tokaji iskolás forda járatait kb két hónapon keresztül.
Szép kis nyugdíj előtti meló volt neki.:)
Az FKB vizsgára készül, de lehet, hogy csak ősszel tudja megvillantani magát.
Lehet,hogy nincs igazam,de én úgy tudom,hogy szombatonként forda szerint a 10:30 Tuv-Ónod-Nyék-Miskolc és a 12:40 Miskolc-Ónod-Nyék.-Tuv. járatokat azt a JMN-958 viszi,bár gyakran szokta vinni valamelyik EAG,valamint a 899-et is látom néha rajta.
A 7:15 Tuv.-Polgár járatról én legutóbb úgy hallottam(ez kb. 2016 környékén volt),hogy DUM-082 viszi.Az,hogy ez azóta változott,nem tudom.
Üdv! Elég komplex kérdésem lenne Tiszaújváros háza tájáról. Van 4 jármű ami mindig össze vissza itt ott látok. Ezeknek mi lenne a napi feladatuk? Előre is nagyon köszönöm.
EZW-737:
6:00, 6:50-es Tiszaújváros- Sajóörös-Tiszaújváros karikákat vitte (LHT-804 volt egy időben ezeken) utána pedig a szokásos 6:55-ös iskolással ment be Miskolcra (ne kérdezzétek hogy ér vissza 5 perc alatt Sajóörösről a 6:50-esről mind két járatra ez volt bejelentkezve) és 11:30-kor Miskolcról haza ez után máshol nem láttam.
LOA-254: 6:25-ös Miskolcra ment mint mindig de már a 9:50-essel az NRL-937 jött vissza Tuv-ba (nem tudom mivel ment vissza mivel a 7:50-es járatot lehozta Tuvba) ez után a délutáni 15:40-es Tiszapalkonyai járaton volt.
HLD-899: a reggeli Hejőbábai iskolás rásegítőt hozta aztán délután a MOL- Tuv városban kanyargó helyi járaton volt. Illetve ennek szombatonként van járata napközben Miskolcra, tényleg ennek kell akkor mennie?
HLD-864: 7:15-ös iskolás Polgári karikán és a 11:55-ös Hejőpapin volt amin a LOA-254-et szoktam látni.
Számomra ez a Mályi-Ónod járat,ez mindig kérdéses volt.Úgy tudom,hogy valamikor kb. 2009 környékén hozták létre azzal a céllal,hogy Nyéki gyerekeket suliból hazavigye Ónodba(bár erre pl. a 14:40-es Miskolc-Muhi járat is elég,azon is csuklós van)Volt a járathoz egyszer-egyszer szerencsém,utasok igazából csak Nyék.Gyógyszertárnál szálltak fel,ott sem sok.Szerintem fölösleges rá a csuklós,ahogy az előtte lévő délután fél hármas Miskolc-Mályi-Tó járatra is...
Tudtommal a GEW' még fordás gép,bár utóbbi időben a fordáján JOB-699 volt,a GEW' pedig a HPF-268-at helyettesíti(reggelente 7:45 körül mindig látom a búzán Miskolc-Mályi-Tó táblával).Ha kiselejtezik a GEW'-t,akkor mi kerülhet majd a fordájára?
Köszi a kiegészítést!Azt kicsit furcsállom,hogy a Mályi-Ónod járatot nem vonták össze az előtte lévő Mályi-Tó-Bolt járattal,ha már úgyis rögtön indul utána Ónodra...