Pórul jártam a gyümölcsös szerelővel, 2 és fél hónapig hitegetett, idénre pedig már senki nem vállalta. Nekifogtam magam, és 2 napi mérés-agyalás-rajzolgatás után meglett a hibát okozó szakadt kábel.
Sokféle vezérlő, zavaros infók és kusza, hiányos rajzokkal találkoztam. Az információ pontos összegyűjtése a nulláról volt a legidőigényesebb. Még hátravan a hiba pontos helyének felderítése.
Egyenlőre egy átkötéssel oldottam meg. A hibás kábel a BSM-től indul az ECU felé, csak a bal lámpa mögött eltűnik a kerékdobnál. Ott számítok a vezetékszakadásra.
Milyen az a "sima" digitális óra kijelző? Vagy ez már okoskodás? Amúgy a 206-hoz (egyáltalán erre az autóra kérdeztél?) kijelzőből létezik 3 alaptípus, összesen 30 cikkszámmal -legalábbis a Peugeot Service Box szerint-. És ez mind sima.
Több információval a járgányról (pld. alváz szám megadásával) és egy kicsit visszafogottabban többre juthatnál. Ha okoskodónak tűnnék, elnézést a zavarásért.
Az okoskodásnak számít ha megkérdezem, hogy milyen évjárat? Mert egyáltalán nem mindegy... Sőt.. Ha 2001-es, akkor a pontos válaszhoz még az is fontos, hogy milyen a kormánykapcsoló, mert akkor is más a válasz, ha lapos a vége, és akkor is más, ha gömbölyű. De ha gömbölyű, még akkor is kétféle opció van... A rövid válasz az, hogy lehet cserélni, de a fentiektől függ, hogy mire, és hogyan.
Helló! Engem az érdekelne, hogy a sima digitális óra középső kijelzőt lehet e cserélni másikra mert ami az autóban van annak más a csatlakozója csak olyanok válaszát várom akik tenyleg tudnak segíteni ha lehetséges a csere az okoskodók kíméljenek köszönöm
Ha így veszed, akkor a kulcsok feleslegesek hozzá. Annak akkor van értelme, ha komplett szettet veszel: motorvezérlő, kulcsok (esetleg gyújtáskapcsoló, de megoldható anélkül is), és BSI. Ez esetben elvileg nem kell programozni semmit, illetve csak akkor, ha a felszereltségi szintben volt eltérés a két gép között. Amúgy, ha csak a motorvezérlőd rossz, akkor elég azt venni és feltanítani az autóhoz. (lehet, hogy törölni kell előtte, ezt a motorvezérlőnél nem tudom, BSI-nél kell)
Mivel itt kérdezel, gondolom nem szoktál ilyeneket otthon feltanítani, talán diagod sincsen, úgyhogy érdemesebb lenne megkeresni egy hozzáértőt a motorvezérlővel és ő tudni fogja mit csináljon és hogyan.
Sajnálom :( már többen is befürödtünk vele. Nem értem hogy miért vállalja el, ha nincs rá ideje. Mondaná inkább, hogy nem ér rá, nem akar vele szenvedni, és menne az élet tovább. Így meg marad a rossz szájíz...
A gyümölcsös nevűnél van? 11. Kerületben, Gazdagréti úton a Slussz-plusz szervizben én még nem csalódtam (elllenben a jónak mondott szerelőkkel). Általános szerviz, nem Peugeot specifikus, de ügyesek. Én tíz éve oda hordom az autót, eddig mindig megoldották.
Pár hónapja írtam, hogy nem indul az autó. BSM csere megtörtént. Egy jónak mondott szerelőhöz vittem Budapestre, ő a motorvezérlőre tippel. Eddig tartott a türelmem, máig ott a kocsi, és idén már nem is foglakozik vele. Csak tologatja az időpontokat, és hiteget 2 és fél hónapja.
Hello, 206 1.1benzin nem megyen csak 3 henger, nem bir az auto menni es nagyon sokat fogyaszt, mi lehet a baj tudna valaki segiteni??? A trafo es a gyertyak jok.
A "gyenge rádió" kérdés megoldódott. Az antenna spiáter anyaga erősen oxidos volt. Ezt akkor vettem észre, mikor állítani akartam, de inkább elfáradt :)
Az új jól működik, jönnek az adók. Nem aktív antenna egyébként, csak egy sima bot.