Keresés

Részletes keresés

Hy Creative Commons License 2018.06.16 0 0 100872
7-es troli Creative Commons License 2018.06.13 0 0 100871

Ugy értettem, ha a munkálatok miatt pl nem éri el a vezetéket a troli, akkor átmenetileg buszok tudnak jarni a trolik helyett,teljes vonalon.

 

Előzmény: Gábrisvitéz (100870)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2018.06.13 0 0 100870

Nem, végig fenn kell tartani a troliforgalmat.

Előzmény: 7-es troli (100868)
Hy Creative Commons License 2018.06.12 -1 0 100869

Nincs gond, járnak a csáposok, csak a Marsiak szívnak, mert vissza kell gyalogolniok a Huszárlaktanya főkapujától a Mázsaház helyett...

Jó jelenetek.
Pár elhúzott száj, és akad 1-2:
"Na, végre, gödörtelenítés, tódozás-fótozás!"
:o)

Előzmény: 7-es troli (100868)
7-es troli Creative Commons License 2018.06.12 0 0 100868

Majd megy busz addig

Előzmény: Hy (100867)
Hy Creative Commons License 2018.06.12 -1 0 100867

Dúrják a Nagykörutat a Marson.
Szívás a 7/a-s troli.
:o)

Előzmény: 7-es troli (100863)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 100866
1047 005-2 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 100865
Előzmény: 1047 005-2 (100864)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 100864
7-es troli Creative Commons License 2018.06.08 0 1 100863
division by zero Creative Commons License 2018.06.07 0 3 100862
division by zero Creative Commons License 2018.06.07 0 3 100861
division by zero Creative Commons License 2018.06.07 0 3 100860
Gábrisvitéz Creative Commons License 2018.06.07 0 0 100859

Szamos u.

Előzmény: 1047 005-2 (100858)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.06.07 0 0 100858

A Csilagtér a tippem.

Előzmény: Gábrisvitéz (100856)
7-es troli Creative Commons License 2018.06.07 0 0 100857
Gábrisvitéz Creative Commons License 2018.06.07 0 1 100856

És ez? Lehetne az is a kérdés, hogy hol járunk, de azért nem túl nehéz kitalálni:

 

https://archivum.mtva.hu/photobank/item/MTI-FOTO-870894

Előzmény: 1047 005-2 (100855)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.06.06 0 1 100855
7-es troli Creative Commons License 2018.06.01 0 0 100854

Es a troli tendert is meghosszabbitottak ismét. Nincs ezekkel baj, ha max 1-2honap, az sztem belefér. Lenyeg, minel tobb érvényes es megfelelő minőségű , jo ar/értek arányú korrekt pályazaz legyen, amiből érdemben lehet választani, es nem csak egy van, aki mindent visz.

Előzmény: Ízirájder (100853)
Ízirájder Creative Commons License 2018.06.01 0 0 100853
Hy Creative Commons License 2018.05.31 0 0 100852
Hy Creative Commons License 2018.05.31 0 0 100851

Mint eddig is, nagyjából arról beszélünk, nincs értékelhető különbség véleményünk között.
Max a körúti járdákon...
:o)

Én csupán az egyértelműséget, a precíz jelölést hiányolom a város részéről.
A közlekedésben résztevők részéről pedig az önkontrollt, mert katasztrófa, amit sokan művelnek: sem önmagukra, sem másokra nem figyelnek!

Előzmény: ifj Nagy Gábor (100850)
ifj Nagy Gábor Creative Commons License 2018.05.30 0 3 100850

Sajnos én is kénytelen voltam, mert te járdát írtál, de amiről beszélsz, az a gyalog- és kerékpárút.

 

Előbbin tilos kerékpározni, utóbbin kötelező. Pedig lényegében az utóbbi is ugyanolyan, mint a járda, ugyanúgy gyalogosok közlekedésére alkalmas és nem járművekére (a kerékpár = jármű), azoknak az úttest való.

 

A kerékpárost a járdán, gyalog- és kerékpárúton gyilkosjelöltnek azért mondtam, mert valami hasonló kaliberű hülyeséget akartam írni, mint amikor te öngyilkosjelöltnek nevezted a kerékpárost az úttesten. Mindkettő hülyeség. :)

 

Ugyanakkor azt azért tartom, hogy a járdán kerékpározó, szigorúan forgalomtechnikai szempontból, veszélyesebb önmagára és másokra nézve is, mint aki az úttesten halad (nagyobb relatív sebességkülönbség, kereszteződésekben váratlan felbukkanás stb.).

Előzmény: Hy (100849)
Hy Creative Commons License 2018.05.30 0 0 100849

Sajnos kénytelen voltam mert előferdül Szegeden, ahol összeeresztik a bringásokat a gyalogosokkal.
Pölö:
Csillagtér,
vagy a JAS Kiskörút-Nagykörút között...
Igaz sokéves fölvétel, de ahogy én ismerem Szegedet, nem egy kapkodós város...
:o)

Sajnos a józan paraszti ész:
Ha ott lehet, itt is...
:o(
Igazad van, olyanok vagyunk, mint a kiselefánt.
De ha lehetne /nem szöges léccel de/ a városban egyöntetűbben kellene közölni minden közlekedővel: "Ez a te utad, vakegér!"

Előzmény: ifj Nagy Gábor (100848)
ifj Nagy Gábor Creative Commons License 2018.05.30 0 0 100848

Nem lehet emberi módon bringázni, a számukra jól láthatóan kijelölt sávon?

 

Bocs, te járdát írtál.

Előzmény: Hy (100844)
Hy Creative Commons License 2018.05.30 0 0 100847

Ez a site mikor halt be?
http://szegedkozlekedes.hu/

barnade Creative Commons License 2018.05.29 0 0 100846

Ugyanúgy lehet kerékpározni az úttesten is, a számukra jól láthatóan kijelölt sávon, ahogy troli (és minden egyéb gépjármű) és kerékpár is megfér egymás mellett, ahogy a városban és Európában sok más helyen is. Járdán tilos kerékpározni, ezt fogadjuk el.

Előzmény: Hy (100844)
Hy Creative Commons License 2018.05.29 0 3 100845

Amíg nem lesz általános minden iskolában már alsó tagozatban (1-4 évfolyam) a KRESz-oktatás miatyánkolás helyett, javulás nem várható!

Előzmény: Hy (100844)
Hy Creative Commons License 2018.05.29 0 0 100844

"Az öngyilkosjelöltekből így a járdán gyilkosjelöltek lesznek - pazar..."
Miért?
Nem lehet emberi módon bringázni, a számukra jól láthatóan kijelölt sávon?
Érdekes, EUrópában sok helyütt jól megfér kerékpáros és gyalogos, ha 1értelmű mindenki számára a közlekedés rendje!
(Szted ki esik nagyobbat gyalogos, vagy biciklis?)
Igen, tudom jó, a közlekedés a békés egymásmellet élésről szól. Sajna ettől 1re távolodunk!

Nagykörút-kiskörút.
Üzletek, irodák, hivatalok sora. Hely lenne, akarat nincs, mellékutcákba kényszeríti a bringásokat, ők meg úgy-ahogy... keringőzik a rosssseb...

"Lehetne" kevés, tenni kellene. Sajna sztem nem is lehet, mert most is dugul a Bertalan csúcsban annak ellenére, hogy a Móra elvitte a kamionos átmenőforgalmat.

Régi vicc:
Rendőr leszólítja a kereszteződésen srevizavé átsétáló idősebb urat.
-Tanár úr, szabálytalanul haladt át!
-Szabálytalan? Fiam, tanítottam neked, geometriai alapszabály: két pont között legrövidebb út az egyenes!
:o.

Előzmény: ifj Nagy Gábor (100843)
ifj Nagy Gábor Creative Commons License 2018.05.28 0 0 100843

Az szgksok-taxisok lassítanak forgalmat, a biciklisek többsége a járdákon teker! Ritkán előferdül 1-2 előírásoxerint közlekedő drótszamara -öngyilkosjelölt.

 

Az öngyilkosjelöltekből így a járdán gyilkosjelöltek lesznek - pazar...

 

Ám mit sem változtat azon, hogy egy dolog előírások, szabványok, paragrafusok, törvények, tapasztalati modellek sokaságában eligazodva megtervezni v. mit, és más a való élet, 1*ű polgári gondolkodás (parasztész).

 

Nem valóéletnek és parasztésznek mondaném, hanem évtizedes megszokásnak.

 

- Az bringaút-tervezés figyelmen kívül hagyja a belváros körutas szerkezetét: tekerj át rajta, ne legyen ott dolgod, semmi keresni valód a kis-nagy körúton!

 

Igen, a körutakon nem nagyon sikerült értelmes kerékpározási lehetőségeket kialakítani. A nagykörúttól eggyel beljebb lévő utcasor legalább már kétirányú lett a kerékpárosoknak, bár ebbe most pont belef*sott a városüzem a Lengyel utca egysaroknyi szakaszával. A kiskörútnál az északi rész sz*r, a Feketesas utca olyan-amilyen, az ahhoz csatlakozó déli rész most valamelyest javul majd.

 

Értem én, valamennyi megfelel a KRESz, stb előírásoknak. Külön, külön.
De együtt végigcsinálni? Kész Magyar Vándor.

 

Így van. Sajnos nem lehet mindenhol egyszerre újfélére cserélni az infrát, de az se megoldás, hogy mindenhol régifajta f*st építsünk, csak azértm ert az illik a meglévő rendszerbe. Így aztán hosszú ideig vegyes infra lesz.

 

A Belvárosi híddal, nemtom, mi a gond, ha megvan a déli híd?

 

Semmi gond. Sőt: mivel lejön róla a forgalom egy része, a kisebb torlódások miatt vonzóvá válik a maradék részére és inkább közlekedne továbbra is rajta.

 

Tiltótábla a két följáróba, fotoaparát, és 20 000 HuF a fölhajtó szgk vezéreinek, csókolom!

 

Ezt most is meg lehetne csinálni, főként az apróbetűs megjegyzésed alapján. Ezért mondom, hogy nem(csak) új hidaktól kell várni a csodát.

Előzmény: Hy (100841)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!