a járműállományt x évenként/évtizedenként ki kell kasznizni, átfesteni. hogy ez milyen színben történik épp, az nem hat ki a pályafenntartásra vagy az új járművek beszerzésére. lehet, hogy ez a szín volt épp akciós a boltban. nekem is jobban tetszett a régi színvilág, van akinek meg ez tetszik.
"3 agyatlan"... mester, tanítsd mééééég a népet! :-)
Elhoztuk Fenyvesről az Ezüst Nyilat, most Kemencén van. Szétszedjük, rendbetesszük, összerakjuk és nálunk fog szolgálni egy darabig. Valaki dobjon fel fotót, mert telefonról nem megy. Nyugodtan, bármelyiket, mert én csináltam.
Lelkiismeretes (de jó pénzért) elvégzett munkát azért már had pocskondiázzak, főleg ha az én adó forintjaim is benne van, ebben a teljesen felesleges beruházásba, ami egyébként a nagy többség számára (kivéve a Börzsönyi keménymagot) nem tetszik, ronda. Volna azért szebb zöld meg barna/arany szín is elég széles a RAL színskála szvsz.
Ezt próbáltam már akkor is jelezni hogy hülyeség helyett lehetett volna akár kocsifelújítás, vagy újabb kocsik beszerzése esetleg pályafelújítás stb amire talán nagyobb szükség lett volna, mint arra hogy zöld avagy sárga kocsikkal jár a vonat (fotózás szempontjából a sárga egyébként jobb)
Gondolom nem úgy ment be az EU pályázat hogy Királyréti kisvasút zöld színűre történő átfestése,
De ha adhatok tippeket, akkor katonai terepmintás, esetleg lila-sárga vagy szivárványszínű erdei vasutunk még nincs, amire lehetne még talán pályázni. :) Mindegy, ez már ilyen számomra akkor is ocsmány, és továbbra is fenntartom hogy talán az utasokkal, vasútbarátokkal meg lehetett volna szavaztatni valami színtervet mint 3 agyatlan eldöntse hogy milyen legyen.
2009-ben több száz alj került be a pályába, géppel végigszabályozták, zúzottkövet pótoltak, lassan 7 évvel ezelőtt. Azóta elment rajta pár szerelvény és a farontó szervezetek dolgoztak az aljakon, hamarosan ismét hasonló felújítás lesz szükséges...
ON! Hogy ki ő? Egy troll. Nézd meg az adatlapját, mindenhez mindenkinél jobban értő, csak a saját önnön érdekeit néző,másokat semmibe vevő, akit az éltet hogy kötekedhet. Nagyon ráér, és a sértegetéstől sem riad vissza. És még van legalább 3 nickje, ahol ugyanezt csinálja. Ne foglalkozz vele, ne etessük a trollt.OFF.
Mondjuk az a királyréti zöld az önmagában is elég béna szín, és valóban visszalépés a korábbihoz képest. Volt terv a Mátravasút zöldítésére is, de szerencsére föladták. Csömödéren is sok piros mozdony van, és jól áll nekik.
Nem. De ki vagy te, hogy arc nélkül, mások lelkiismeretesen elvégzett munkáját ilyen ocsmány módon, nyílt színen pocskondiázd?
Az ország erdei vasútjainak túlnyomó részén zöld színűek a járművek. Az nem bassza a csőröd, Csőrike?
Nem mellesleg az, hogy neked nem tetszik, legyen a te bajod. Nekem meg speciel a régi okker-narancs színtől volt hányingerem, de ezt egyszer se kötöttem senki orrára se, mert tudod: a vélemény olyan mint a seggszőr, mindenkinek van, de a máséra senki se kíváncsi. Főleg nem ilyen ordenáré hangnemben. Tökön rúgni, ja.
Csak nem a te érdemed a Királyréti vonatok elocsmányosítása?
Ahelyett hogy a pályát szedték volna rendbe abból a pénzből amit tök feleslegesen a vonatok átfestegetésére költöttek ( És ne mondd már azt hogy ez így szép)
Jobban áll neki ez a színterv és homlokfal mint a királyréti rokonának - nekem egyről egy Bzmot jutott róla eszembe. :-)
Korábban nem arról volt szó, hogy kétrészes jármű lesz (tehát motor+motor vagy motor+vezérlő)? Vagy egy hozzá készülő személykocsit nézett annak valaki?
Nagyon hamarosan lesz a hatósági vizsgája, azután állhat be a személyforgalomba. Királyréten három kocsival is elbírt, itt egy plusz kocsija lesz neki, de állítólag vannak azért bajai. Az első Tóbi, egy forgóvázas hajtással az ottani lejtviszonyok között egy mellékkocsi továbbítására volt alkalmas.