Végigolvastam a topicot, mivel kíváncsi vagyok, hogy a KIA-val milyen tapasztalatok vannak. Az utolsó beírás óta, hogy üzemel az autód? Mennyi van benne?
Nah túl vagyok ezen is, 5 perc alatt megcsinálták szabóék... Mindemellett alaposan upgradeltem a risztómat, jövő héten pedig telibe fóliáztatom az autót... Jah, és ha csak tehetem nem hagyom az utcán őrizetlenül, mert úgy látszik kapósabb mint gondoltam...
Egyébként már túl vagyok a 7000 km.-en és minden rendben, remekül viselkedik, hosszútávon is kifejezetten kényelmes, ugyhogy szeretjük nagyon.
Hogy mi legyen? F@szom sem tudja, mert immár másodszor próbálják meg felnyomni az autómat (ill elsőnek fel is nyomták, egy ablak bánta, most csak megpróbálták, és szétb@sztak 1 ablakgumit...úgy látszik kapósabb mint gondoltam) így per.pill az élettől is elment a kedvem, de ettől függetlenül semmi akadálya a dolognak, mondjuk jövő héten...
Egyébként mesélte a sztorit gondolom, kiharcolta a könnyűfémfelnit, amint láthattad, ráadásul megmaradtak a lemezfelnik is, dísztárcsástul..
Le van fóliázva, szerintem is rohadt jól néz ki...
A computer a tiedben rendesen müxik? Apámé következetesen hülyeségeket beszél, a tankban lévő benzinnel megtehető távolságról... (volt a tankban még 7 liter, azt mondta hogy az még 230km.-re elég)
De egyébként irtó klassz...
De nem is szebb... :-))
Nah majd nekem is lesz ám kf., meg tetőspoiler, meg ködlámpa... Aztán akkor majd csak csöpög a nyálatok... :-))
Nah, mi lenni? Nem akarom hogy elsüllyedjen a topikom :-))
Váltottam egy pár mailt a Kia Hungary-vel, 1 hónap és jönnek az autók, ősszel bővül a termékválaszték, lesz 1.5-ös Rio, magasabb felszereltségekkel is, ellenben a lépcsőshátút egyelőre nem tervezik.
Az enyém köszöni jól van, már túl vagyunk az 5000 km.-en.
Hamarosan lesznek fenn képek a Rio-ról, apám Xsara-járól.
A régebbi autóimról már van fenn egypár kép, ha valakit érdekel...
Hát kéremszépen, tényleg nincs Rio..
Illetve van, de csak a Safety, ami 2,9 viszont klima+abs!ebd+nagyobb felnik stb...
A Classicot elkapkodták, átalakulófélben van a Kia Hungary, és emiatt tavasztól előbb nem is valószinű hogy lesz...
Túl vagyunk a szilveszteri 5személyes, fulltelicsomagtartós balhén, remekül müxik a Rio, tetszik mindenkinek, átlagfogy: 6,7
Fűtés valami hihetetlenül durva, Parádon voltunk ahol nem fűtött a garázs, és csikorogtak a minusz 8-10-ek még nappal is.
Elindulás után 5 perccel már üzemmeleg, és okádja a meleget, szerettük nagyon...
Nem lehet kapni Rio-t? Elkapkodták? Hmmm... Elgondolkodtató mindenesetre...
Hát én se akarok vitatkozni, nyilván mindenki a saját kocsiját / márkáját favorizálja, anyagi okok miatt természetesen megértem hogy Suzukit vettél.
Rio vs Többiek:
Éppen ezért erősebb alternatíva egy Almera egy Rio-val szemben: kiváló motor, megbízható minőség, kiforrott technológia - és ehhez képest annyira nem magas ár!
Most fogok átesni egy motorcserén, úgyhogy asszem nekem elsődleges szempont lesz a megbízhatóság a szépség rovására...
Akkó most ne drága japánt nézzünk. Nézzünk csak európait... Renault Megane 1.4 95LE
2.999.000
Felszereltség: ABS, EBV, vészfékrásegitő rendszer, vezető és utasoldali első és oldal légzsákok (!), ködfényszóró, immob, kp zár, duplaoptikás fényszórók, szinrefújt tükör, lökkös, szervókormány, kp zár távirányitóval, elektromos ablakok elöl.
:) A motort azért irtam le,mert a KIA 1.3-as motorja azért kategórián belül nem egy kiforrott darab. A nissan 1.5 és a toyota vvti elég jó erőforrások. Ráadásul jobbak a paramétereik. Azért ez sem mindegy egy választásnál. Igazad van elég fapad, de azt is irtam a nissannal hogy 3 millióig sok extrát beletehetsz még mivel olcsóbb a fapad belőle mint a fullos KIA
Na ez az, amin ezsem ágában sincs vitatkozni... :-))
...csakhogy a PUG206 1.4 Presence ára akkor 2.560.000 volt, a Stift 1.3 GLX ára 2.011.000.
A felszereltség közel azonos, a finanszírozási feltételek viszont:
PUG : 600.000 kezdo + 60 hónapig 55.000 + Casco
Stift : 340.000 kezdo + 60 hónapig 37.000 + Casco
PUG Casco (25 év, vidék, garázs) 9.500 / hó
Stift Casco ( -II- ) 4.928 / hó.
szervókormány, duplalégzsák, immob, szinrefújt lökhárító, pollenszűrő és ez 1.5 motor nem 1.3
SzaboZE, 260.000-ból (igy egy 100-assal drágább mint a KIA) belefér az elektromos csilivili, klima nyáron mindig akciós.
Ahhoz képest hogy ez nem KIA nem drága. 5 év garancia, megbizhatóságról asszem nem kell beszélni.
Az Almera nagyon megbízható autó, nekem kifejezetten tetszik, induló ára 3.000.000Ft. Persze drágább egy Rio-nál, de azért (bocs) talán megbízhatóbb.
307-es PUG a minőségéhez képest NEM DRÁGA (3.100.000Ft körül van az induló ár), a lépcsőshátú majd kiderül.
Ha már egyszer új autót veszek, hajlandó leszek inkább többet rááldozni, csak hogy fix félelem nélkül üljek bele.
Bár ami a Kia mellett (is) szól, hogy szándékaim szerint nem kívánok egy új autót 3-4 évnél tovább megtartani, mert akkor szinte mindig új kocsim lesz és viszonylag jó áron tudom eladni. Ennyi időre pedig a manapság gyártott kocsik mindegyike megfelel.
Csak az értékvesztés mértéke aggaszt...
Bocs, de 307 lépcsőshátút írtál (HÁROMSZÁZHÉT),és olyan ról télleg nem hallottam...
Ha viszont 306, az más...
Na majd meglátod, hogy egy fapad Almera áráért milyen fullos Riot kapsz...
Per pillanat, az 1.3 RS Safety kerül 2899e.-be, ami tartalmazza:
ABS, EBD, klima, 2 első el. ablak, központi zár, szervokormány, 2xairbag, Szinezett üveg + ajándék téli gumi garnitúra, +még 1 csomó apróság aminek a felsorolásába bele sem kezdek...
Ilyen felszereltséggel mibe kerülhet egy Almera? Vagy egy 307? Jah, és a PUG-ra még mindig csak 1 év gari van igaz?
Az Almera az király, nem tagadom, megbízhatóságában listavezető, szép is, korszerű is, 5 év gari egyedülálló, csak drága... sajna...