Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
"Javaslom olvasd vissza az elmúlt 1 évben összeírt provokáló hülyeségeidet. Párszor már leírtam, ne a személyemmel foglalkozz,"
Megis tennem de eppen te vagy az aki lathatoan tudas nelkul a masik szemelyevel kezdesz el foglalkozni. "nagy arc" . Konkret esetben jossz egy a temaban mar evek ota meghaladott cikkel es a masikat vadolod nagyarcusaggal. Aztan amikor tukrot tartok neked elkezdesz sirni hogy ne veled foglalkozzam. No felj vegre es probalj meg nem buta propaganda szinten komunikalni es meglatod rogton nem lesz ott az a tukor.
2013 kozepen kezdett megjelnni ez a technologia de akkor meg kiserleti sinten. Mar akkor eleg nagy viszhangja volt katonai korokben mert tisztan civil hardver es szoftver eszkozokkel erhetett el katonai pontossagu es gyorsasagu GPS iranyitast. Azota tobb ceg is beszalt a dologba penzt fejlesztest nyomva bele es mara gyakorlatilag barki megvehet egy 3D ban ( !!! ) akar mozgas kozben is centimetres pontossagu GPS vezerlest.
Az egyetlen kulonbseg a katonai GPS hez kepest hogy sebessegben meg viszonylag alacsony szintet tudnak ( max 200 Km/h ebben a pillanatban ) es zavarasra borzasztoan erzekenyek .
Javaslom olvasd vissza az elmúlt 1 évben összeírt provokáló hülyeségeidet. Párszor már leírtam, ne a személyemmel foglalkozz, én nem fogok árulkodni az óvónéninél, elég ha beraksz valami megvitatható információforrást amiről lehet vitatkozni, lehet ellene érvelni. A városi legendáid vagy az ovis retorikád itt még csak nem is vicces, legfeljebb szánalmas.
Ja, az a kombájn is 70-100km/h repül a levegőben legalább 70km-t, és még úgy is pontosan tudja mikor kell leoldani a bombát, hogy az pont a vadászbombázóra lérakra radarra essen..
Mindezt a legmodernebb lérakkal és radar felderítéssel stb felszerelt orosz bázis fölött is tudja, na meg trapézon és lovon..
Most erre mit lehet mondani... arabok... Csak nézd meg hogyan használják a nemrég átadott T-62M harckocsikat. Nem hogy a tűzvezetőrendszert, de még az automata hüvelykidobó berendezést sem használják.
Biga ezek max pár 10 cm amit tudnak de ezt is csak ideális körülmények között és álló helyzetben, nagyon alacsony frissítési frekvencia mellett. A DGPS pontossága ráadásul elvi okokból gyorsan romlik a referencia ponttól távolodva, plusz real time kommunikációt igényel a referencia állomás a és a mérési pont között. Most azt már ne is feszegessük hogy milyen kiépített DGPS hálózat lehet Szíriában.
Egy mozgó járműben drasztikusan romlik a pontosság, és oda a mozgás miatt ráadásul a cm pontossághoz minimum 100 Hz frissítési freki kell, amit semmilyen civil GPS nem tud a gyakorlatban.
High precision positioning can be achieved by combining Global Navigation Satellite Systems (GNSS), such as GPS, GLONASS, Galileo and BeiDou, with Real Time Kinematics (RTK) technology. RTK is a technique that uses the receiver’s measurements from the phase of the signal’s carrier wave. These measurements combined with corrections from a local “base” station or virtual base station, allow the receiver to solve carrier ambiguities and provide cm‑level accurate position information to the end‑user, a moving device, typically is referred to as the “rover”.
jelenleg civil teruleten ahogy mar irtam CENTIMETERES pontossagu a GPS.
Álmaidban, Kuruc...
Ne gyere azzal, hogy pl. kotrógépeket is fel lehet szerelni GPS-el, amik centiméteres pontosságot tesznek lehetővé. Mert azt nem a GPS csinálja, hanem egy rakás érzékelő amik a gémbe és a kanálszárba vannak beépítve. A GPS csak durva jeleket ad, azt finomítja a többi érzékelő.
> A polgari GPS centimeteres pontossagu is tud lenni.
Ez a pontosság valós időben csak ún. differenciál GPS használatával lehetséges, ahol a műholdról jövő, nagyon gyenge decibelű jeleket földi sugárzók is pontosítják. Hazánkban működik ilyen kiegészítő rendszer, de a több éve "polgárháborúval" sújtott Szíriában nem, mert megsemmisült a harcokban a mobil és a távvezeték infrastruktúra.
(Nem valós időben a földmérési nagy GPS-ek pusztán műholdról is tudnak centis pontosságot a psuzta közepén, de ahhoz le kell karózni őket és legalább 15 percig hagyni dolgozni, mire annyira integrálni tudja a gyenge jelet.)
It depends. GPS satellites broadcast their signals in space with a certain accuracy, but what you receive depends on additional factors, including satellite geometry, signal blockage, atmospheric conditions, and receiver design features/quality.
For example, GPS-enabled smartphones are typically accurate to within a 4.9 m (16 ft.) radius under open sky (VIEW SOURCE AT ION.ORG). However, their accuracy worsens near buildings, bridges, and trees.
High-end users boost GPS accuracy with dual-frequency receivers and/or augmentation systems. These can enable real-time positioning within a few centimeters, and long-term measurements at the millimeter level.
Is military GPS more accurate than civilian GPS?
The user range error (URE) of the GPS signals in space is actually the same for the civilian and military GPS services. However, most of today's civilian devices use only one GPS frequency, while military receivers use two.
Using two GPS frequencies improves accuracy by correcting signal distortions caused by Earth's atmosphere. Dual-frequency GPS equipment is commercially available for civilian use, but its cost and size has limited it to professional applications.
With augmentation systems, civilian users can actually receive better GPS accuracy than the military.
Kérlek mondj már egy drónon alkalmazható egy cm pontosságú polgári GPS típust!
Az hogy egy alacsony beosztású karbantartó nem ért a GPS-hez egyáltalán nem szükségszerű, nyugodtan utánanézhettél volna.
A GPS pontossága egy dolog, és sok mindentől függ, például hogy hány műholdat lát egyszerre, van e DGPS támogatás és így tovább.
Ugyanakkor ha drónon el akarsz érni egy adott pontosságot, akkor ehhez még hozzájön a mintavételezési frekvencia is.
cm pontosság még egy városban poroszkáló autóban sem érhető el polgári rendszerekkel, de a katonaival sem nagyon.
Na vajon milyen mintavételezési frekvenciára és pontosságra lenne ehhez szükség, és hogyan lehet a mintavételezési frekvencia felső határát megállapítani?
Latszik mennyire ertesz a temahoz. Biztos hogy egy 2013 as cikk az ma is megallja a helyet egy olyan teruleten ahol folyamatos es gyors a fejlodes ? Mondjuk ennek a megvalalszolasahoz a wiki meg a google alkalomszeru hasznalata keves lesz . Jelzem azota "nemi" haladas volt a GPS teruleten. Javaslom mielott mas arcat mericskeled eloszor tekints tukorbe.
jelenleg civil teruleten ahogy mar irtam CENTIMETERES pontossagu a GPS.
A dologban az a szep hogy ezek az uj civil nagypontossagu GPS ek mar nem csak a GPS de akar a Glonass vagy a kinai rendszer jelei alapjan is letudjak repulni az utvonalaikat.
Katonai alkalmazasra HA NINCS ZAVARAS akkor tokeletesen elegendo.
"A poseidon persze járhatott pont akkor ott véletlenül is, de az is lehet, hogy ez az egész arra volt kihegyezve, hogy teszteljék az oroszok legmodernebb drón zavaró leszedő képességeit."
A foldkozi tenger folott illetve Szaudi Jordania Irak legereben 24 oras "veletlen" NATO MPA AEW&C repules van.
Szoval csak valassz egy idopontot es maris megvan a garantalt "veltlened"
Egyaltalan tudod hol repult az a Poseidon az eset idopontjaban ?
Az meglehet, hogy kaptak segitseget. Mondjuk valamelyik helyi paraszttol, akinek volt mar ujabb traktora, vagy kombajnja.
1,5 eve amikor otthon jartam, akkor aratott egy iskolai baratom az edesapamnak. Eltem a lehetoseggel es felultem a kombajnjaba. Arrol meselt nekem ( mezogazdasagi szakkozeppel ), hogy milyen fasza mutragyaszorok vannak. Megy a kombajn, folyamatosan monitorozza a (pl. buza ) hozamat, es GPS koordinatakra alapozott hozamterkepet keszit a foldedrol, amit aztan eleg atjatszanod a traktorodba, aztan a mutragyaszorod a terkep szerint adagolja a mutragyat.
Nem programozo az uriember, hanem PARASZT, aki mechanikus irogepen tanult potyogni, azota meg mar tudja porgetni az okostelojat. Meg tudja, hogy kell deccimeter-meter pontossaggal "bombazni" mutragyaval a foldjet a GPS technologia segitsegevel.
Szoval azt a nagyon titkos technologiat meg tudod venni barmelyik traktorkereskedesben, ha jobb otleted nem akad.