Keresés

Részletes keresés

Setra 1 Creative Commons License 2018.06.20 0 5 29149

EZW-737: Iskolai előadások napján

 

5:30    Tiszaújváros aut áll. - Tiszaújváros Jabil                   5:35

6:15    Tiszaújváros Jabil - Tiszaújváros aut. áll.                  6:20 

6:55    Tiszaújváros aut. áll. - Miskolc aut. áll.                     7:44

11:30   Miskolc aut. áll. - Tiszaújváros aut. áll.                   12:20       

13:30   Tiszaújváros aut. áll - Polgár aut. vt.                      13:44

13:50   Polgár aut. vt. - Tiszaújváros aut. áll.                     14:08

14:10   Tiszaújváros aut. áll. - Tiszaújváros MOL aut. vt.     14:15  (rezsi)

14:20   Tiszaújváros MOL aut. vt. - Tiszaújváros aut. áll.     14:31 

15:10   Tiszaújváros aut. áll. - Tiszaszederkény Bocskai      15.17  (szerződéses)

15:20   Tiszaszederkény Bocskai - Tiszaújváros aut. áll.      15:27  (szerződéses)

 

LOA 254:  Iskolai előadások napján

 

6:25    Tiszaújváros aut.áll. - Miskolc aut. áll.                      7:12

9:50    Miskolc aut. áll. - Tiszaújváros aut. áll.                    11:03

11:55  Tiszaújváros aut. áll. - Hejőpapi orvosi rendelő         12:17

12:40  Hejőpapi orvosi rendelő - Tiszaújváros MOL aut. vt.  13:20

13:20  Tiszaújváros MOL aut. vt. - Tiszaújváros aut. áll.      13:25  (rezsi)

13:30  Tiszaújváros aut. áll. - Tiszaszederkény Kossuth       13:40

13:45  Tiszaszederkény Kossuth - Tiszaújváros aut. áll.       13:55

14:15  Tiszaújváros aut. áll. - Tiszaszederkény Kossuth       14:25

14:27  Tiszaszederkény Kossuth - Tiszaújváros aut. áll.       14:39

 

A HLD-899 ettől kezdve tartalék lesz, mert a fordája megszünt (csak iskolai előadások napján közlekedett).

A HLD-864 tartalék!

 

 

Előzmény: 431365 (29099)
trizs77 Creative Commons License 2018.06.20 -2 0 29148

Hol pótoltak ?

 

Kb. egy hete azt írta a vasút, hogy Eger-Szilvásvárad között helyreállították és visszaadták a pályát.

Előzmény: HBweb hu (29147)
HBweb hu Creative Commons License 2018.06.20 -1 5 29147

Mindegy mi csak guruljon vol. 100:

 

Tegnap az FLR-813 (Irizar!!!), ma a KUU-214 volt a 87b-pótlón. 

Ikaruszbusz Creative Commons License 2018.06.19 0 0 29146

Melyik buszt helyettesíti Borsodgeszten?

Előzmény: BX 73-69 (29145)
BX 73-69 Creative Commons License 2018.06.19 0 1 29145

A 670 délutántól kiadva a borsodgeszti fordára :-)

Előzmény: btbtbtbt (29144)
btbtbtbt Creative Commons License 2018.06.19 0 2 29144

A vetődés véget is ért, BPR-122 dolgozik a hegyen.

Előzmény: btbtbtbt (29143)
btbtbtbt Creative Commons License 2018.06.19 0 11 29143

A ráncajtós érzés kedvelőinek érdemes a 10:30, 14:35 (Digép), 18:00 és 22:40-es Miskolc-Répáshuta járatokat figyelni. JOB-670 vetődött a hegyre.

Törölt nick Creative Commons License 2018.06.18 0 3 29142

A menetrendváltozás következtében történhetett ma (és talán már azután mindig is) ez az eset:

A JIW-415 vitte ma a 11:15-ös Miskolc-Mezőkövesdet, valamint a 13:00-s Mezőkövesd-Egert, az NRL-901 pedig valószínűleg a 10:45-ös Miskolc-Egert, viszont utána minden visszaállt a helyére: JIW-415 vitte a 13:45-ös Eger-Kövesdet és az NRL-901 a 13:55-ös Eger-Miskolcot.

 

gábris Creative Commons License 2018.06.17 -1 0 29141

Forda szerint a vasárnapi Miskolc-Perecse/Kány-Krasznokvajda járat hova lett beosztva? Ma az NTL-979 vitte.

Előzmény: 431365 (29135)
JOB-707 Creative Commons License 2018.06.17 -1 1 29140

Üdv.PIG-493 nyári-tanszüneti fordáját valaki le tudná írni?Köszönöm előre is.

Balee15 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 29139

A hét második felében a KUU-211 is tiszteletét tette Miskolcon, délelőtt Barcikáról jött be majd ment vissza.

Előzmény: Törölt nick (29138)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.16 -3 3 29137

Két kisebb buszbaleset is történt az elmúlt napokban, amikről eddig még sehol nem láttam beszámolót, így gondoltam leírom én, hátha érdekel valakit.

2018.06.13, szerda: Az LVG-284 egy kamion által elhagyott bakot közölt meg, és a híd feldobta. Ennek következtében az egyik ablak berobbant, és az üvegszilánkok egy kisgyermek arcába hullottak. Személyi sérülés nem történt, viszont a buszban keletkeztek anyagi károk. Szétverte a hűtőt, és a jobb hátsó légrugót is.

2018.06.14, csütörtök: A Búza téren egy kisebb koccanás történt. Az egyik A.R.C. nem tudott rendesen kifordulni, így a HPE-339-nek nekiment, aminek következtében a HPE' tolató, és féklámpája tört ki. De az A.R.C. sem úszta meg kár nélkül, neki a hátsó ajtó gumija szakadt ki a helyéből. Személyi sérülés itt sem történt.

Kucugyerek Creative Commons License 2018.06.15 0 0 29136

Ez az FLX-672-es Conecto LF. Egészen a MAZ-ok érkezéséig Ózdon volt helyijáratban. Azóta ha minden igaz Mezőkövesdre került. Az IFC-307 (a többi Conecto C-vel együtt) pedig normálpadlós (a csuklós Conectokhoz hasonlóan).

Előzmény: Avery88 (29133)
431365 Creative Commons License 2018.06.15 -1 6 29135

És az utolsó Miskolc-Perecse járat ezekben a percekben ér Perecsére és ezzel lezárúlt egy x éves történet...

Ikaruszbusz Creative Commons License 2018.06.15 0 0 29134

A GEX-481 kb. másfél éve balesetezett,összetört és nem mentették meg,úgyhogy selejt lett. Az EUB' is régóta selejt már.

Előzmény: Avery88 (29133)
Avery88 Creative Commons License 2018.06.15 0 1 29133

Sziasztok. Nézelődök a fórumon egyszer csak találok egy ilyen képet!

Ez meg mi a szösz? Megvan még ez a busz? Soha nem láttam!Nagyon jól néz ki!Kár hogy nem utaztam annó vele.

Valamint lenne még két kérdésem!

EUB 598,GEX 481 Buszok forgalomba vannak még? Borzasztóan régen láttam főleg az EUB-t. Nagyon szerettem azt a buszt. Sajópálfala-Miskolc vonalon közlekedtem vele mint a GEX el. Na de az már nem ma volt...

Valamint a ICF 307 M.B. Conecto szolo az alacsonypadlós?Sajnos még nem volt hozzá szerencsém. A külső képeken meg nem tudom eldönteni 100% ra. Akkor van egy alacsony és egy normál padlós "Kicsi" Conecto?

Köszönöm a válaszokat!

Előzmény: rasy893 (6102)
btbtbtbt Creative Commons License 2018.06.15 0 3 29132

Most hirtelen csak egy 1987-es menetrendet tudtam előkaparni, akkor még semmi járat nem volt Tarcalon keresztül.

 

1987-ben Perecse is el volt még kényeztetve, mert a 4:50-es miskolci járat mellett reggel és délután is betért ide a Pamlény és a Kányi csárda között közlekedő iskolás járat. A rendszer viszont már ekkor is olyan volt, hogy Kányból, Perecséről és Pamlényból indultak a hajnali első járatok, illetve akkor még Rakaca vállalható lehetett buszok altatására...

Előzmény: AUTOSANdris (29127)
Racilaci Creative Commons License 2018.06.14 0 4 29131

Húúú, emlékek között turkálok. Alapvetően buszvezetőkhöz tudom kötni a dolgokat, így lehetnek benne tévedések. 

 

Pláne, hogy közben eszembe jutott: a DUD nagy valószínűséggel akkor került az egri fordára, amikor már nem volt része az Eger-Miskolc-Eger kör, hanem csak annyi volt az egész napja, hogy 7:00-kor Tuv-ból elment Egerbe, 8:40-kor megérkezett, valahogy 9:00 körül visszament Mezőkövesdre, ott állt egész nap, majd egy délutáni Mezőkövesd-Eger után 17:30-kor Eger-Tuv-val hazament.

 

Szóval már az első bevetése is nagyjából az egész napos napfürdőből állt...

 

 

Amikor az egri fordát megszüntették, illetve szétcincálták (hisz tkp. mezőcsáti átszállással máig él mind a reggeli oda-, mind az esti visszaút), akkor alakították ki az eredeti debreceni fordát, ami ma is van kicsit módosított indulásokkal. Eredetileg így nézett ki:

 

 

6:10 Tuv-Miskolc 7:00 (mint ma is)

9:30 Miskolc-Db 12:00

13:20 Db-Miskolc 15:30

16:00 Miskolc-Tuv. 16:50

17:40 Tuv. - Miskolc 18:30

19:00 Miskolc-Tuv 19:50

 

 

 

Namost a DUD-ra tisztán emlékszem, hogy egy ideig a következő köröket járta - ez akkor lehetett, amikor már levették Egerről, de még nem alakult ki a fenti debreceni forda. (Talán egy ideig valami más sofőrpáros csinálhatta az Eger legvégét.)

 

Ekkor ezt futotta:

 

14:40 TVK-Miskolc (ekkor a TVK-ról még három kocsi ment Miskolcra - a gyors csuklós, egy gyorsított - ez volt a DUD, és 14:50-es indulással egy lassú csuklós Ónodon át, utóbbit az ESZ-018 / BHK-759 vitte) 15:30

16:00 Miskolc-Polgár 17:10

17:20 Polgár - Miskolc 18:30

19:00 Miskolc-Tuv. 19:00

 

A délelőtti köreire nem emlékszem, ott még nem ez volt a menetrendi szerkezet, ami most, hisz akkor még nem volt ennyi debreceni járat, nem létezett a Hajdúnánás-Miskolc két kanyarja stb. Cserébe pl. az ESZ-018-nak is megvolt a maga három, majd csak két köre.

 

De bizonyosan volt egy reggeli és talán egy délelőtti miskolci kör is, amit a DUD teljesített.

 

Mindez aztán 1998-2000 táján teljesen megváltozott, előbb azzal, hogy kialakítottak (és Miskolchoz soroltak) egy 6 kanyaros (!!!) Tuv-Miskolc fordát - ennek a maradványa az azóta ismét Tuv-hoz került, 5:15-kor kezdő, 21:50-kor végző, s közte Egert és Nyíregyházát is megjáró kétsofőrös forda. (Ez eredetileg 6 kör Tuv-Miskolcból állt, s az egészet kétnaponta ugyanaz az egy sofőr csinálta végig, GMT-227 volt az E94-es rendszáma - ez ma a MIS-751). Majd ezzel párhuzamosan berakták a már említett debreceni fordát (elsőként azon dolgozott a GNA-876 - forgalomba állítása: 1998. január) és a hajdúnánásiak is megkapták a miskolci köreiket. Ezzel párhuzamosan pedig lecsökkent a Miskolcot járó fordák száma, szép lassan kikoptak a naponta többször forduló csuklósok (a csúcsidőben AKD-226, BHK-760, 761 és 763 naponta többször fordult, BHK-758 és ESZ-018 kétnaponta váltották egymást, s ők is 3 kört tettek meg, s emellett a sajóörösi fordának, BPH-293-nak is volt egy délelőtti miskolci köre). 

 

Nos a változásoknak volt egyfajta áldozata DUD-581 is, mivel nagyjából munka nélkül maradt. Mint látható, lényegében 3, max. 4 évesen máris félig-meddig feleslegessé vált. (Emlékszem, a 19:00-es Miskolc-Tuv-on csuklóst váltott, s a kis befogadóképessége miatt mindig nagy volt rajta a zsúfoltság. Ez is szerepet játszhatott benne, hogy hamar fregoli lett.) Aztán Újszentmargitára került hosszasabban, de akkorra már abból a fordából is kivették a miskolci kanyart (Anno az a forda úgy nézett ki, hogy hajnalban Újszentmargita - Tiszacsege - TVK. Majd 5:25 TVK - Tuv - Sajólád - Miskolc 6:25. 6:50 Miskolc-Tuv 8:00. 9:45 Tuv-Tiszacsege 10:45 És még utána is volt valami Újszentmargita - Tiszai Erőmű - Újszentmargita köre. Ekkorra már viszont csak egy reggeli Újszentmargita - Tuv berobogás, meg vissza, kb. ennyi maradt.)

Előzmény: JOB-707 (29128)
431365 Creative Commons License 2018.06.14 0 1 29130

Mióta létezik ilyen formában Miskolc - Perecse járat? 

Előzmény: Komlósfecskés (29074)
diamond way Creative Commons License 2018.06.14 -1 2 29129

GYááá NZM-es credokon elkezdték beüzemelni a kijelzőket pl: Miskolc-Abaújszolnok!

JOB-707 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 29128

Ez a 3-4 kanyaros miskolci forda hogy nézhetett ki annak idején?

Előzmény: Racilaci (29118)
AUTOSANdris Creative Commons License 2018.06.14 -1 0 29127

Ha már szóba került az Encs-Tokaj forda... Tarcalt érintette valaha több autóbusz járat a jelenleginél? Ha minden igaz akkor csak iskolai napokon és az FKB/BPH forda járatai érintik. 

Előzmény: btbtbtbt (29106)
Cpt.Dave Creative Commons License 2018.06.14 0 0 29126

Jogos. Telóról írva nagyon könnyen elütök egy billentyűt a tapipadon a hurkaujjaimmal.

Előzmény: dorogi garázs (29123)
Racilaci Creative Commons License 2018.06.14 0 0 29125

Értem. De te is értsd meg, hogy DUD-581 kb. egy hét alatt futott annyit, mint amit egy nap alatt egy Répáshutára vagy Hajdúszoboszlóra vezényelt MAN Sü363. 

 

Valójában sosem volt igazán "fontos" törzskocsi. Ennek okát nem ismerem, de amíg voltak 266-osok, 256-osok, addig bőven sokkal többet nyúltak azokhoz, mint DUD-hoz.

Előzmény: diamond way (29119)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.14 0 1 29124

Sajnos az átlagéletkor leszorítása a döntő a járművek állapota helyett.

Előzmény: diamond way (29119)
dorogi garázs Creative Commons License 2018.06.14 0 0 29123

Szerintem az KUU-212 volt.

Előzmény: Cpt.Dave (29122)
Cpt.Dave Creative Commons License 2018.06.13 0 6 29122

Tetszik ez az átcsoportosításos dolog . Ma egy helyis SL222 jött délelőtt Kövesdről, este meg JUU-212 automata váltós 263-as jött fel. A végén még tényleg felbukkan az egyik 412-es is Egerbe :)

gabesz919_II Creative Commons License 2018.06.13 0 0 29121

Igen, és az ő hűtőmaszkja került a BHK-486-ra.

Előzmény: menetrendi1 (29120)
menetrendi1 Creative Commons License 2018.06.13 0 0 29120

A BPR-174 selejt?

diamond way Creative Commons License 2018.06.13 -1 3 29119

23 éves létére brútál jó állapotba van és vannak tőle jóval fiatalabb buszok sokkal durvább állapotba PL:ARC E127, MAN SÜ363 stb!

Előzmény: Racilaci (29118)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!