Segítségre lenne szükségem. 2.0 dci motorú kocsim van 140.000km van benne. Hónapok óta (nyáron is) az első indítás mindig sokkal hosszabb ideig tart mint meleg motornál. A szerelő gyakorlatilag mindent átnézett, izzítógyertyák, üzemanyag ellátás. A mai olajcsere alkalmával bevizsgálták a porlasztókat teljesen jól működnek. Ez követően az autó be sem indul. A szerelő hideg motornál hét hengerben 13-15 bár körüli kompressziót mért elmondása szerint. Az autó magyarországi nem tekergetett km-órás. Létezik, hogy 140.000 km-nél ilyen problémák lépnek fel? Arról is említést tett, hogy ennél a típusnál előfordul a gyűrűk letapadása (nem tudom jól írom-e) Vélemények? Köszi előre is.
Hello!Köszönöm a választ!A kép amit küldtél nagy segítség mert a 8,12,14-es ami hiányzik ebből kiderült!Sajnos akitől vettem neki nincs más csak a komplett kartámaszt küldte motorral,sínnel!Még tápot is kell odavinnem mert nincs ott a srekker gyárilag:(!A rezisztor csatit megnézem!Kösssssz a tippet!Petya.
Sziasztok!HELP PLEASE!Kérnék egy kis segítséget!Vettem egy 2003-as 1.5 Dci.Scenicet,semmi gondom nincs mert francia párti vagyok csak van egy kis furfang...nevezetesen az én autómban nincs gyári kartámasz de én vettem eggyet és szeretném beletenni DE!!!Sajnos én úgy gondoltam felveszem a tálcát és megy a helyére a box;)Ám de nem így van mivel nincs mire ráfogatnom a füleket és annak a konzolnak a képe kellene vagy cikkszáma vagy akár maga a kozol ha van itt valakinek amire rá lehet rögzíteni a motoros sín füleit!A másik gond amit én még nem tapasztaltam soha hogy a fűtőmotor ventillátor nem megy negyedik fokozatban:(Tudom rezisztor hiba lehet de mégsem állja meg a helyét mert akkor pont csak a negyedik fokozat menne!Tipp esetleg???Én Autóklíma és Állófűtés szerelő vagyok nem mellesleg ha tudok segítek;)Üdv.Petya.
Sajnos az akku projekt elbukott :( reggel megint nullázta magát a kicsike, hétfőn kérek bele egy másik akkut a kollégámtól vagy kiveszem az espaceből csak az félő hogy nem ad teljes képet mivel az diesel akku, mindegy próba cseresznye, utána jön a következő játék a trafók cseréje, ma reggel a hideginditásnál vettem észre hogy mintha nem indulna el azonnal minden henger 1-2 mp késés van, és ezt is lehet egy hiba forrás, de a trafó problémát mástól is hallottam hogy ez tipus hiba ami sagem trafóval van szerelve. A beruval ilyen probléma nincs. Ha ezeket végig zongorázom és a hiba megmarad akkor sajnos nincs más mint előre akkor ez műszerfal probléma lesz.
Lehet nekem szokatlan a fényereje mivel az espace narancs színű azt jobban lehet látni nappal, vagy megszokta jobban a szemem, a ez előtt lévő személy autóm focus volt az ugye rendes km órás.
A espacen meg a focuson nekem is van volt DRL, erre is szeretnék tenni, neked milyen van, esetleg valami speciális létezik hozzá ami erre a tipushoz van.
>főleg hogy garázsos kveset használt kocsi, két év alatt nem ment 10ekm -et
hát pont nem.
az ólom akkuk szeretnek állandóan feltöltve lenni.
Ha áll (mert mondjuk csak hétvégén mennek vele 2*20km-et), az alatt a készenléti állapotban is van rajta fogyasztó, merül.
Ha mennek vele 20km-et, az pont annyi, mintha semekkora töltést se kapott volna, de a motor beindítása egy lórúgás neki, meg persze menetben a lámpák, egyéb fogyasztók mind vámpír tényező.
Ezt nem bírják az akkuk sokáig.
Hétközben rá kell dugni egy intelligens töltőt (lidli/aldi 4-7e közt szokott lenni), és az a topon tartja.
Vagy lehet venni 2-3 évente új akkut...
Vagy menni kell vele értelmes távokat is, amikor tud töltődni.
Köszönöm válaszod, reméljük akku gondok voltak kapott egy frissitő töltést ma semmi gond nem volt. Egy 2,5 éves akkunak kellene még bírnia főleg hogy garázsos kveset használt kocsi, két év alatt nem ment 10ekm -et. Természetesen a műszerfal szabályzót tudom merre ven , én arra gondoltam nincs vmi házi praktika hogy a kijelző nappali fény mellett jobban látható legyen, mert napsütésben eléggé nehezen olvasható. Köszönöm a linket és a szerelő címét majd ha megyek arra rákeresek jó lenne ha a másik kártya is múködne az autóval.
Köszönöm a segítő válaszokat, egyenlőre az akku kapott egy frissítő töltést, mivel az autó elmúlt időben keveset ment, aztán reggel jön a puding próba, hogy megint nullázza magát vagy sem. ma varosban mentem vagy 30km -et semmi gond nem volt reméljük csak ennyi volt a hiba vele. A kerék projekt valószínüleg mread a 15 coll a pénztárca barátabb árak miatt.
Ez pont az az eset, amikor vissza kell vinni a kereskedőhöz, és "szóljanak, amikor kész". Nem kérdezni, hogy megjavítják-e, hanem határidőt adni, és/vagy visszakérni a kocsi árát. Nem tájékoztattak hibákról, amik már a hazaúton előjöttek. Ha már akkor előjött, akkor korábban is jelen volt. Írásban minél előbb jelezd feléjük ezeket a hibákat, és hogy kéred a javítást.
Off - emlegetett - Peu807 / C8 esetében is a személyes mód a gyors, különben 2-3 hét is lehet.
Egyszer adtam kölcsön üléseket egy honosításra menő C8nak, és a tulaj mesélte, hogy ő is csak úgy ért célt, hogy bement személyesen az André Citroen utcába, ahol _nincs_ személyes ügyfélszolgálat, csak a fejesek. Az autóbejárónál beslisszolt a sorompó mellett gyalog, és biztonsági őr csak az irodaépületben volt, aki persze előbb ideges volt, de végül csak hívott valakit a marketing osztályról, aki viszont tök kedves volt, és 20 perc alatt kezében volt a papír.
Nyíregyházán tudok ajánlani szerelőt gugli Borbély Imre Nyíregyháza Debreceni út a volt márkaszerviz 30 éve Renaulttal foglalkozik
sima 1.6benzinesre szerintem fel kell menni a 15"felninek a Grandra nem biztos illetve a 2.0b 2.0dCi 1.9dCi amiken nagyobb a fék és nem megy fel a 15" felni
ha jól értem a szabatos leírást, akkor döglődik a kijelződ, előbb utóbb teljesen sötét marad.
menj el Develooper-hez, mert amíg így szivat, addig a km-ek számolása is szarul történik (régebben mintha azt írták volna, hogy megsokszorozódva számol...)
Üdv. Sajnos az autóm még mindig szerelőnél van a kuplung probléma miatt. Már két hete. Nem azért mert ilyen sokáig csinálja hanem mert nem ért rá eddig,én meg nem akartam máshova vinni az autót. Tegnap felhivott hogy meg se mukkan az autó,be akarták vinni a műhelybe. Ma átvittem a másik kártyát hátha annak van baja. A kártya elvileg jó, nyit, zár. Az akksit kimérte az jó. Elől meg néztük a biztositékokat azok jók. Bár valami olyasmit magyarázott hogy elől a látható biztositékok alatt van még egy tábla biztosíték.
Szerintem a kártya olvasónak lehet valami baja mert az autót csak kártyával tudom nyitni. Eddig úgyis tudtam hogy csak nálam volt a kártya a zsebembe és kitudtam nyitni az autót. A csomagtartót sehogy se tudtam kinyitni. Ja meg nem is villan a kártyaolvasónál az a kis villogó.
Nem régen tulajdonosa lettem egy 2005-ös 1,6-os scenicnek. Haza fele hozatal közben rögtön egy érdekes problémába ütköztem. Induláskor illendően tele tankoltam napi számlálót lenulláztam, hogy megmérem a fogyasztását az autónak. aztán Ő ugy gondolta hogy ezt így elsőre ne tegyem és menet közben vagy három alkalommal lenullázta a km napiszámlálót és az órát és ilyenkor egy pillanatra kiírt a sebesség jelző alá vmi piros szöveget de olyan hamar el is tünt hogy nem tudtam elolvasni. Felhívtam a kereskedést hogy ilyenkor mi van felhivta a renaultot mivel ott szervizelték az autót, és azonnal azt a választ adták hogy akku csere mivel nagyon érzékeny a feszültségre és azért nulláza le magát mintha azt érezné hogy levették az akku sarut rőla. Létezhetne ilyen vagy nekem is a műszerfal vacakol ahogy olvasgattam ennek is ez a gyenge pontja, van egy III-as grand espacem is :) Az akku 2014 májusi benne és hibátlanul indit teker meg minden. Minden esetre feltettem egy frissítő töltésre mivel tegnap szintén eljátszotta reggel ugyanezt velem megint. Továbba nem találtal róla beírást hogy a kijelző fényerejét lehet e valamivel növelni mert erőss napsütésben nem valami sokat látni belőle. Nem tudom ez is égős e mint a espace, esetleg erősebb égőt tenni bele vagy ledes égőt. Másik kérd a inditó kártyára vonatkozik, nem működteti az egyik a kp zárat, a kereskedő azt mondta elem cserés tettem is bele de semmi, esetleg tudtok ajánlani valakit aki foglalkozik ezzel Debrecenben vagy a környékén. Utolsó kérdésem egyenlőre hogy nekem gyári alu felni van 16-os rajta, jó e rá a 15-ös lemez felni, téli garniturának szeretném tenni rá.