Kedves hk-tudorok, a tárgyhavi visszatérítési keret úraindulásánál a tranzakció vagy a könyvelés időpontja számít? Tehát pl. az október 1. után indított vagy a könyvelt tranzakciók számítanak az októberi visszatérítési keretbe?
Én most raktam át egy fizetést másik kártyáról Cetelemre és ment. Kb. 1 hete fizettem be 3 csekket Cetelemmel mögötte, az is ment. Szerintem nincs direkt és egységes tiltás.
Nálam nem adhoc jön elő a hiba, csak a múlt hónapban kezdődött és csak a Cetelem kártyával a havi 1db postai csekkbefizetésemnél van visszautasítás.
Átlagosan havi ~130 tranzakciónk van Curve-ön keresztül a feleségemmel együtt. Nála csak 3db kártya, nálam 6db kártya van a Curve mögött.
Tavaly május óta egyetlen elutasításom se volt. (Ez teljesen nem igaz, mert múltkor a Telekom alkalmazásban sem tudtam Curve-vel fizetni, de ott a Telekom appja 3DSec hibára hivatkozott a Curve appban meg sem jelent a tranzakció). Ezek ellenére van mindig tartalék kártya most már nálam.
Mit írt ki a curve app? Szerintem felesleges ezen tornáznod, adhoc jön elő a hiba mindig le fognak pattintani sablon válasszal. Egyszerűen legyen nálad tartalék kártya.
Curve - alkalmazáson belül úgy tudom hiába küldesz üzenetet. Legutoljára én a support@imaginecurve.com email címet használtam, de az már jó régen volt.
na, eddig sikerült eljutni, most meglátjuk, mennyi idő alatt javul meg :)
xxx számon nyilvántartott Cetelem hitelkártyáján az automatikus 1% jóváírás technikai hiba miatt nem történt meg. A jóváírás és a hiba elhárítása iránt intézkedünk. Az ügy megoldásáig szíves türelmét kérjük.
Ma postán csekkbefizetés 700eFt összegben (Garmin óra, melyben a fizetőeszköz a Curve kártya mögötte a Cetelem hitelkártya):
1. Garmin órával érint: POS üzenet elutasítva fedezethiány miatt
2. Curve kártya bedug: POS üzenet elutasítva fedezethiány miatt
3. Cetelem kártya érint: a szokásos teljes összeg vagy részletben kérdés után a fizetés sikeres
Cetelem telefonos ügyfélszolgálata 5 perc várakozás után azt a tájékoztatást adta, hogy ők nem is látják az első két elutasítást csak azt, hogy a 700eFt foglalásban van.
Én is csak ezt látom a netbankban:
Igaz ez a netbank elég szegényes volt mindig is még a jóváírások sem láthatóak, így az elutasított tranzakciók feltüntetésében nem is reménykedek.
Curve vásárlási limitjeim rendben (napi 9.000 GBP, éves limitem 1.600.000 GBP-t, de az sem értem el).
Curve-nek küldtem alkalmazáson belül üzenetet várom válaszukat.
Júliusban még nem volt ezzel gondom, odatartottam csak az órát még PIN-t sem kért a terminál ...
persze azt még lehetne, hogy várok még két napot, és pénteken is átrakok egy hasonló tételt, hogy azzal mi történik már októberben, de már baromi sokat vártam, és egyszerűen nem úgy néz ki, hogy ez magától megajvul. az inkompetens telefonos ügyintézők meg csak az időt rabolják :)
biztos vagyok, mert se naptári hónapra, se elszámolási ciklusra lebontva nem jött egyetlen fillér sem ebben a hónapban. utoljára augusztus eleji vásárlásokra jött visszatérítés, azóta megállt minden
Szerintem lesz. A kedvelt fintech cégeknél is van fair use (vagy mi). Gondolom, az ászf-ben is benne van, de legalábbis hogy joguk van eldönteni, akarnak-e ügyfélnek.
Az már egy érdekes kérdés, hogy ha el akarnak búcsúzni, de még 2x hónapig érvényes a kártyád, akkor mi van? Elvileg azt már kifizetted.
Az elmúlt néhány évben egyszer sem történt olyan, hogy felhívott volna a bank (gondolom compliance osztály), hogy egy-egy nagyobb költést én indítottam-e (1 hónappal ezelőtt), és lesz-e a jövőben ilyen, de most ez történt.
Az egyik Revolut feltöltés volt hány száz.e.Ft értékben, a másik egy egzotikus szolgáltatónál elköltött majdnem 1M. Utána néztek neten is a cégnek. :o
Kérdezték, hogy várható-e a jövőben is ilyen költés vagy csak egyszeri. Nem tudom van/lehet-e bármi következménye, de mondtam, hogy igen és várható ilyen a jövőben.
Hát, a számokkal ennél a banknál is hadilábon állnak, egyik felszámított díjuk sem stimmel össze a kondíciós listával. A visszatérítések is elég randomnak tűnnek, de az 5%-os akció miatt a vége azért közelít a maxhoz, úgyhogy nem reklamálok. :)
tény, hogy igazi panaszt akkor tudsz majd tenni, amikor megvan a kivonat, addig nincs mire hivatkozni. (azért zárójelben, a cetelemnél olyat még nem tapasztaltam, hogy záráskor javult volna meg valami, inkább az ellenkezője :)
Kaptál volna, ha a kormányhivatalhoz fordulsz. :) Ez a része jól működik, ráadásul egyszerű az eset, sok vizsgálnivalójuk nincs. Nekünk a wizz nem válaszolt, azt hiszem, 80 (vagy 50, vagy 100, nem akarok hazudni) Ft-jukba fájt. Nyilván az nem hozzám jutott és nem feltétlenül jól hasznosult, de meggyőződésem, hogy az ilyen cégeket csak így lehet leszoktatni a lazaságról.
egyszer visszahívtak, akkor pont nem volt jó, aztán nyilván nem kerestek újra, mert minek is próbálkozzanak még egyszer. ma újabb "pár perc" várakozás után annyit sikerült megszülni, hogy várjuk meg a zárást, hátha akkor korrigálódik. nem tudom, mitől javulna meg pont 21-re, szóval fogalmuk sincs, mi a probléma. én meg majd nyilván telefonálhatok megint, egy hónapon belül harmadszor
Nekem az esetek nagy részében működött, csak akkor nem kaptam választ, amikor a panaszbejelntésemre nem kapott válaszom miatt tettem újabb panaszt. De néhány hónap, max fél év alatt minden panaszt megoldanak. ;-)
erre gondoltam, de ez nyilván emailt küld :) jött visszaigazolás is, iktatószámmal, mégsem reagált rá senki
egyébként az ezen a formon keresztül küldött üzenetek nagy része szerintem célba sem ér (még az igénylésnél egyértelműen ez volt a tapasztalat), gondoltam, a legördülőből a panasz kiválasztása most majd ér valamit, de nem. és hát a beszélgetés alapján sem úgy tűnt, hogy folyamatban lenne egy panasz kivizsgálása
emailes bejelentésre nem jött semmi reakció. ma rászántam magam a telefonra, röpke 15 perc volt csak a várakozás. nem nagyon értette szerencsétlen ügyintéző, mi is a gond, "mert hát augusztusban volt visszatérítés", ami teljesen igaz, csak ugye a legutóbbi fordulónap óta meg semmise. hát akkor továbbítja a háttérosztálynak a problémát, eddig sikerült jutni
Ennél jobb, mikor bankkártyás fizetésnél,saját alkalmazásvan írják, hogy 5 nap is lehet a könyvelés. Ha azzal fizetek, 5 mp-en belül ott a pénz, az már legyen a másik fél baja, ha 5 napig tart átvezetni saját számláik között.
Igen, nekem is ma íródott jóvá az elsejei. Az a bosszantó, hogy nem kiszámítható. Nekem az fura (magyarázatként), hogy egyszer így, egyszer úgy. Ha pl. lenne egy szabály, hogy legkésőbb két napon belül jóváíródik, akkor onnantól kezdve ez tervezhető lenne.
Szintén. Csütörtöki szerdai befizetés nincs sehol. Két munkanap szokott lenni, de volt már példa ilyenre, de akkor az iCsekk volt a lassú, most nem tudom mi a gond.