Úgy látszik, egyre szélesebb márkaválasztékkal jelentkezik az itthoni piacon is a Kymco motorgyár. Motorok, robogók és quadok is szerepelnek a palettán. Milyen tapasztalatotok van a márkával kapcsolatban, milyen kiegészítőkkel érdemes hozzáfogni egy ilyen gyártmány megvásárlásakor?!
Kymco Xciting 500 robogóm van és egy olyan problémára szeretnék választ kapni, (mert sajnos nagyon kevesen értenek hozzá)hogy hideg indításkor mintha az önindító megakadna,3-4 megakadás után beindul.Melegen meg semmi baja.
Mi lehet a probléma, és tudtok-e ajánlani egy olyan szerelőt aki ért is ennek a motornak a javításában.
Árra nem gondoltál a kompresziomerod rossz és azért mutat csak 2 bart. De amíg nem tudsz szikrát kicsiholni a gyújtás rendszerből lényegtelen hány bár van.
De igen csak ne magyar oldalon keresd. Nekem nem igazan kell ezekhez kapcsolási rajz mert mind egy séma szerint készül. Akinek van tapasztalata már alapból nyomja. A cdi elektronikán van 6 kábel azt nem nehéz átlátni.
Így nem tudok neked tanácsot adni. Igazából megkell nezni a jeladót ad e jelet. Kap e cdi aramot. A cdi ad e áramot a trafónak és ott keletkező e szikra. Ennyi az ellenőrzés. H miért csak két bár a kompressziód. Hát így nem tudom rossz hengerfejtomites mondjuk. Szerelő vagyok nem látnok. Azt tudom javítani amit megtudok fogni és lattom.
Udv.
Ez most CPI Oliver Sport 50cc.
Az elozot elloptak.
Szetszedtem, kitakaritottam a generatort, mostmar van egy-ket gyengebb szikra.
Most kicserelem majd a gyertyat.
Kezdetben az elozo mocival is volt, ha esett az eso vagy be se indult, vagy igen de lefulladt menet kozben.
Ezert gondolom hogy a generator azhat be, mert minden mas elektronika, cdi, gyujto tekercs, a burkolat alltal vedve van az esotol.
Viszont a generator forgojara van szerelve a hutoventilator lapat, ami miatt gondolom ott szivhatja be a nedves levegot.
Talán ha kezdened h milyen motor és hany ccm?! A másik derisd ki Mi halt meg és Utána lehet szigetelés gondon gondolkodni. De a generátorhoz akkor megy víz ha szószerint elmerül az egész hóbelevanc vízben.
Erdeklodnek letezik arra valami megoldas, hogy valahogy leszigetelni a generatort ugy hogy az esoviz ne tudjon belefolyni.
Ket napja esobrn voltam kenytelen motorozni, amikor megalltam vele hagytam alapjaraton potyogni. Egyszer csak leallt, azota nem indul.
Most probalom kimerni mi lehet a rossz, talan generator vagy cdi vagy gyujtotrafo ugye.
Szoval letezik e valami jo megoldas erre?
Szevasztok! Van egy kymco downtown 125i motorom és mivel nem találtam hozzá magyar nyelvű szervizkönyvet, az angolt lefordítottam. Esetleg , ha valakinek igénye van rá szívesen elküldöm PDF formátumban.
Hűha itt komoly szakmai hiányosságok vannak ha ilyet kérdezel h hogyan hol és mivel. Vestesegmerovel és hol hat akinek van. Pl szerviz alap tartozék nekem is van. És hogyan? Megnyomják sűrített levegővel a hengert a gyertya helyen és már is lehet tudni holl veszik el a nyomás és szerelést megkönnyíti mert irányzottan lehet hibát keresni. Ezzel a motor belső állapotát lehet felmérni. Többet nem írok mert a net tele van leírással és hogy kell használni és videó is van.