Keresés

Részletes keresés

avocsek Creative Commons License 2019.06.05 0 0 5446

Sziasztok.

Kymco Xciting 500 robogóm van és egy olyan problémára szeretnék választ kapni,  (mert sajnos nagyon kevesen értenek hozzá)hogy hideg indításkor mintha az önindító megakadna,3-4 megakadás után beindul.Melegen meg semmi baja.

Mi lehet a probléma, és tudtok-e ajánlani egy olyan szerelőt aki ért is ennek a motornak a javításában.

Köszönettel

Avocsek

pepike02 Creative Commons License 2019.06.05 0 0 5445

Nos...

Nem jott be, az uj CDI se csihol szikrat.

 

Egyszeruen nem ertem hol lehet a hiba.

Előzmény: pepike02 (5444)
pepike02 Creative Commons License 2019.06.04 0 0 5444

De gondoltam.

Probaltam is racsatlakoztatni a kolcson kompresszorra.

 

Nana, hogy sikerult olyan szart vennem ami velletlenul se jo.

 

Hogy egy egyszeru levegos csatlakozobol, miert kell tobbfelet gyartani nem is ertem...

 

Ma talan megerkezik az uj CDI es a Regulator Rectifier. 

 

Meglatjuk....

Előzmény: Szere28 (5443)
Szere28 Creative Commons License 2019.06.04 0 0 5443

Árra nem gondoltál a kompresziomerod rossz és azért mutat csak 2 bart. De amíg nem tudsz szikrát kicsiholni a gyújtás rendszerből lényegtelen hány bár van. 

Előzmény: pepike02 (5442)
pepike02 Creative Commons License 2019.06.04 0 0 5442

Ratalaltam egy hiba lehetosegre.

 

A hideg indito a karburatoron, elegge csunyan volt ossze "mókolva" elvalaszto szigeteles nelkul.

 

Igy az erintkezok feltetelezhetoen zarlatosak lettek.

 

Kijavitottam, ramertem multiméterrel, van merheto ellanallas, tehat elvileg nem hibasodott meg.

 

A rajz alapjan ez egy valtoaramu dolog, mivel kozvetlenul a generatorra van kötve.

 

Megcsinaltam a nyomas tesztet is.

 

Az uj henger-dugattyu- gyuru kombo tokeletessen zar, nem csokken a ra adott nyomas.

Igy meginkabb nem ertem, miert csak 2 bart tud generalni a moci?!

Előzmény: pepike02 (5441)
pepike02 Creative Commons License 2019.06.03 0 0 5441

megtalaltam, de hogy tudnek talalni alkatreszt ilyet?

 

Csupan a gyartasi datum van ra irva

 

Előzmény: pepike02 (5440)
pepike02 Creative Commons License 2019.06.03 0 0 5440

Nagyjából igen, ugyanaz a sema. csak a vezetekeles tipusonkent mas es mas.

 

Abszolút nem magyar oldalakon nezem, nincs is ilyen.

 

Most talaltam egy rajzot, ugyanaz a markanez, csak a tipus mas, a vezetekeles ugy 80% ban megegyezik.

 

Van a rajzon egy "temperature control unit" amit fizikailag nem talalok sehol.

 

Tudnal otletet adni, hol keressem? 

Előzmény: Szere28 (5439)
Szere28 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 5439

Udv!

De igen csak ne magyar oldalon keresd. Nekem nem igazan kell ezekhez kapcsolási rajz mert mind egy séma szerint készül. Akinek van tapasztalata már alapból nyomja. A cdi elektronikán van 6 kábel azt nem nehéz átlátni. 

Udv!

Előzmény: pepike02 (5438)
pepike02 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 5438

Igazabol az a bosszanto, hogy se egy kapcsolasi rajz, se egy szerviz manual nem erheto el ezekhez a szarokhoz.

 

 

Előzmény: Szere28 (5437)
Szere28 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 5437

Így nem tudok neked tanácsot adni. Igazából megkell nezni a jeladót ad e jelet. Kap e cdi aramot. A cdi ad e áramot a trafónak és ott keletkező e szikra. Ennyi az ellenőrzés. H miért csak két bár a kompressziód. Hát így nem tudom rossz hengerfejtomites mondjuk. Szerelő vagyok nem látnok. Azt tudom javítani amit megtudok fogni és lattom.

Előzmény: pepike02 (5435)
pepike02 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 5436

A masik gondom, hogy korabban eirtam, hogy csupan 2 bar kompressziót mertem.

 

Ezen a motoron, most kilett cserelve a henger a dugattyu es a gyruk is.

viszont a kompresszio most is csupan 2 bar!

 

Ha jol tudom, ez a kompresszio a dugattyu es a hengerfej kozotti nyomas amit a dugattyu general a mozgasa alltal. 

 

Uj alkatreszeknel, ha ez a nyomas nem jo, akkor hol veszhet el ket utemu motornál?

 

Koszi

Előzmény: pepike02 (5435)
pepike02 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 5435

tudnal tanacsot adni, hol keressem a hibát, ha nincs szikra?

 

generator az jo, elvileg a cdi es a gyujto is, de azert rendeltem masikat.

 

letezik olyan ezeknel a mociknal, hogy csak akkor van szikra, ha az aramkor teljesen ossze van kötve, es a gyertya a helyen van?

 

mert ha csak odateszem a gyertyát a blokkhoz, akkor nincs, vagy abszolút nem lathato szikra. 

 

 

Előzmény: Szere28 (5434)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.31 0 0 5434

De igen megtud hibásod. De azért ritka.

 

Előzmény: pepike02 (5433)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.31 0 0 5433
Szoval az a CDI es a gyujtotekercs nemtud meghibasodni?
Illerve csak ritka esetekben?!
Előzmény: Szere28 (5432)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.29 0 0 5432

Általában csatlakozásoknak és forrasztásoknál van a gond. 

Előzmény: pepike02 (5431)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.29 0 0 5431
Udv.
Ez most CPI Oliver Sport 50cc.
Az elozot elloptak.
Szetszedtem, kitakaritottam a generatort, mostmar van egy-ket gyengebb szikra.
Most kicserelem majd a gyertyat.
Kezdetben az elozo mocival is volt, ha esett az eso vagy be se indult, vagy igen de lefulladt menet kozben.
Ezert gondolom hogy a generator azhat be, mert minden mas elektronika, cdi, gyujto tekercs, a burkolat alltal vedve van az esotol.
Viszont a generator forgojara van szerelve a hutoventilator lapat, ami miatt gondolom ott szivhatja be a nedves levegot.
Előzmény: Szere28 (5430)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.29 0 0 5430

Udv!

Talán ha kezdened h milyen motor és hany ccm?! A másik derisd ki Mi halt meg és Utána lehet szigetelés gondon gondolkodni. De a generátorhoz akkor megy víz ha szószerint elmerül az egész hóbelevanc vízben. 

Előzmény: pepike02 (5429)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.29 0 0 5429
Udv ismet,

Erdeklodnek letezik arra valami megoldas, hogy valahogy leszigetelni a generatort ugy hogy az esoviz ne tudjon belefolyni.
Ket napja esobrn voltam kenytelen motorozni, amikor megalltam vele hagytam alapjaraton potyogni. Egyszer csak leallt, azota nem indul.
Most probalom kimerni mi lehet a rossz, talan generator vagy cdi vagy gyujtotrafo ugye.
Szoval letezik e valami jo megoldas erre?

Koszi.
Jozef1 Creative Commons License 2019.05.24 0 0 5428

Szevasztok! Van egy kymco downtown 125i motorom és mivel nem találtam hozzá magyar nyelvű szervizkönyvet, az angolt lefordítottam. Esetleg , ha valakinek igénye van rá szívesen elküldöm PDF formátumban.

T.A.L. Creative Commons License 2019.05.23 0 0 5427

Ha valakit érdekel egy szép és megbízható és kényelmes motor.(Saját)

https://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/grand_dink_50/kymco_grand_dink_50-14421526

Alku lehetséges, normális megbeszélés alapján.

pepike02 Creative Commons License 2019.05.12 0 0 5426

Koszonom.

 

Igen vannak hianyossagok, egy egyszeru "felhasznalo" vagyok ezen a teren.

 

A villanyszereles a szakteruletem. Illetve lesz jovore, ha vegzek a sulival.

 

Egyenlore csak hobbi.

Előzmény: Szere28 (5425)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.11 0 0 5425

Hűha itt komoly szakmai hiányosságok vannak ha ilyet kérdezel h hogyan hol és mivel. Vestesegmerovel és hol hat akinek van. Pl szerviz alap tartozék nekem is van. És hogyan? Megnyomják sűrített levegővel a hengert a gyertya helyen és már is lehet tudni holl veszik el a nyomás és szerelést megkönnyíti mert irányzottan lehet hibát keresni. Ezzel a motor belső állapotát lehet felmérni. Többet nem írok mert a net tele van leírással és hogy kell használni és videó is van. 

Udv!

 

Előzmény: pepike02 (5423)
szőrmók Creative Commons License 2019.05.11 0 0 5424

Feltéve ha jó a hengerfej,a tömités,4 taktnál a szelepek is jól kell ,hogy tömitsenek.

Előzmény: pepike02 (5423)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.11 0 0 5423
Veszteseg meres??
Hol? Hogyan? Mivel?

Maga a kompresszio hiany nem egyertelmuen arra utal hogy
a dugattyu es vagy a gyuruk nem a szukseges allapotban vannak?!

Koszi
Előzmény: Szere28 (5421)
depi vol.2 Creative Commons License 2019.05.11 0 0 5422

Akkor bontás, a 2 bar nyomás a fittyfene.

A futárkodáshoz jó motor kell, ez nem az...

Előzmény: pepike02 (5420)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 5421

Az gáz. Kell egy vezteség mérés és akkor megtudod h holl szökik a nyomás.

 

Előzmény: pepike02 (5420)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 5420

Szio,

 

Nos megnéztem azt a kompresszio dolgot.....

 

Epp hogy csak 2 BAR van a gyertya helyen merve.

 

?

 

Koszi.

Udv.

Előzmény: pepike02 (5419)
pepike02 Creative Commons License 2019.05.08 0 0 5419

psi- ben

Előzmény: Szere28 (5417)
Móncsa Creative Commons License 2019.05.08 0 0 5418

Graz ott van egy hatalmas Kymco raktár vagy egumotors .hu

Előzmény: stuhlika (5415)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.08 0 0 5417

100-200 közt ? Milyen mértékegységben ? 

Előzmény: pepike02 (5414)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!